Miten koet oman nikkisi ja kuinka muiden nikit vaikuttavat mieltymykseesi tai torjuntaansi? Ja millä periaatteella valitset nikkisi? Joka kerta eri, tai samaan keskusteluun saman, vai ihan vakituinen nikki kaikkialla? Ärsyttääkö sinua tietynlaisen tyylinen nikki toisella?
Nikkien valitseminen
8
1325
Vastaukset
- wirnix
tietysti vakinikit vaikuttavat, toisten kanssa käy ajatukset/huumori yksiin ja toisten kanssa ei. Silloin on vaikeampaa nielaista asiakirjoitusta sellaiselta, josta ei muuten pidä, niin se vain on.
En juuri multinikkeile, mutta johonkin juttuun voin vastata ihan millä nikillä tahansa, jos kysytään neuvoa tai on ihan hullutteluketju, jossa nikki valitaan aiheen mukaan. Esimerkiksi taannoin oli ns. kukkaketju, jossa jokainen oli joku kukka.
Ei oikeastaan ole tullut vastaan ärsyttävän tyylistä nikkiä, sen sijaan joskus hienoja oivalluksia nikin valinnassa. - LadyGrue
poikkeaa edukseen tämän päivän älyväläyksistä:)
mietin juuri itselleni uutta nikkiä, joten yritän omasta puolestani vastailla.
oma nikkini syntyi tietystä elämäntilanteesta, eikä suinkaan ole tuulesta temmattu.mielestäni myös jokainen nainen on Lady, tavallaan.
ei välttämättä huimaavan kaunis, rikas tai muuta kiiltokuvahömppää, nainen vaan on ainutlaatuinen.
jokainen on itse valinnut nikkinsä, omista mieltymyksistään, joten aika vaikea arvostella sen perusteella ketään.
toki, jotkin törkeät nikit herättävät vastenmielisyyttä.
omaperäisyys on valttia nikeissäkin ja ihastuttavia älynväläyksiäkin näkee.
vakinikki vai ei?
siinä ikuisuuskysymys.
vakinikki polttomerkitään helposti, hyväksi tai huonoksi.kritiikki on jossain vaiheessa väistämätön.
anonyyminä kirjoittelu taas, keskustelet vain ilman nikin taakkaa.tällä palstalla tosin voi joskus tulla kummallisia kysymyksiä tai kommentteja;)
nikit itsessään eivät ärsytä, muutamat keskustelunaiheet kylläkin.
mutta nehän voi onneksi ohittaa.
enemmän kiinnitän huomiota keskustelun aiheeseen.Olen mielestäni kuin Tiikeri,tosin vanha sellainen,,epäluuloinen ja ärhäkkäluonteinen,,yksinään viihtyvä ja yksin kulkija,,häiriköille annan murinani kuulua..tuo Creat edessä on ystävyyden merkki,,sen tarina on pitkä ja kaunis,,.Usein tullessani johonkin jutturinkiin ,tutkin kuin tiikeri viidakon suojasta,missä mennään,,uskallankos tulla juttelemaan??Ja kesytetty minua ei ole,,kuljen missä haluan oikeastikkin,,ja heh Tiikeri saa kuulemma nurin isommankin saaliin,,*silmänisku*sehän on vahvin kissaeläin maailmassa!!Että silleen,,ukolleni itsepäisyyteni on kyllä joskus vaikea kestää,kun olen niin julli että kun yrittää komennella,otan pitkät hyvin äkkiä ja häivyn maisemista,,,Lämmöllä minusta saa uskollisen ystävän,,kuin kissasta kuunaan,,kissakin kiintyy lujasti vain yhteen ihmiseen,,vaistolla valitsen ystäväni,,en järjellä,,järki taisi mennä tuonne noin yhden lämpimän ihmisen mukaan,,,
- VieläNikillinen
myönteinen KYLLÄ.
Valitkaa nyt hyvät ihmiset sitten semmoinen nikki että pystytte käyttämään sitä koko elämän ajan, esim. minä en ottais nikkiä antti19, koska tämä nikki sitten on huono kun täytän esim 20 koska tuota nikkiä ei pysty enää muuttamaa.
Joten jos tahdotte käyttää tuommoista niin laittakaa vaikka jotain antti85...
Mutta varmasti teillä oli mielessä jotain erikoisempia nikkejä, mutta kuiteskin piti tämän verran kommentoida..
Ja minulla yleensä on semmoinen tapa että en torju ketään, tietysti jos joku alkaa hirveesti häiritsemään niin sitten se on torjuttava, kaikki ovat saman arvoisia on nikki mikä tahansa.- VieläNikitön
Suomenkielisiä nikkejä tai sitten ulkomaalaisia listoja.
- tumputtaja
kiinnostaa?
- VieläNikitön
minua, kun sitä täällä kyselen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673