Täällä ei ole

ihme paikka

yhtään mitään Kristillistä antia kenellekkään joka jotain etsisi siltä rintamalta!

Mitä te oikein teette ja mikä se on uskomisenne olemus josta ei ulospäin näy mitään merkkejä !?
Siis mikä tämän foorumiosion tarkoitus mahtaa olla!

12

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Avoimia foorumeita ei pidä eikä tarvitse ihmetellä. Jos olisi kaikki kirjoittajat vaikkapa lestadiolaisia, niin silloin olisi ihmettelyn paikka. Jo kauan sitten foorumin valtasi sekaseuraisuuden henki ja osa kirjoituksista on ollut suorastaan hermojen koettelua. Vain harvat avaukset ovat säilyneet saastuttammattomina ja käsitelleet avauksessa mainittua asiaa.

Jos joku etsii jotain netistä ja erityisesti tältä palstalta, niin voisi matalan tason havaittuaan laittaa asiastaan kysymyksen. Sillä tavalla saa tuntuman mitkä nimimerkit suhtautuvat asiallisesti ja sitten on mahdollista siirtyä kahdenväliseen ajatustenvaihtoon, jos sopiva lumppani löytyy.

• teu,

Vihne ,kiitos kauniista sanoista ..

Aloittajalle ! Me täytämme tuolla omaa foorumia .
        Ja kun kysyi mikä tämä palsta on , Tiedoksi vain että tämä palsta
        jolla kaikki lestaadiolaiset alkoi , n.1999, sitten VL:t tuli siihen tulokseen
        että he haluu oman palstan , kun suhteellisen laskutavan ottaa huomioon
        heitä on paljon ,ja he sasi palstansa ,,siinä samalla jokin sellainenkin
        joka ei ole ollut elävää kristillisyyttä , nyt on meillä menossa uuden täyttäminen .
        siellä n.2500 viestiä ja kohta tupla lukuja , Jäi tuossa kertomatta että palstasta
        sitten tuli saman tapainen kuin RS:n Palsta (se on se pikku esikoinen)..
        Tosin ,RS:n porukkaa on suomessa n.7'100as., mutta heitä on Usa :ssa ja
        muualla yli 26'000 as. .

• Samaa mieltä

Olen aloittajan kanssa samaa mieltä. Tänne kirjoittaa etupäässä lestadiolaistaustaisia, jotka kritisoivat liikkeen toimintaa ja jäseniä, mutta heillä ei ole kuitenkaan mitään annettavaa.

• Eikö kritiikki ole minkään arvoista? Monissa yhteyksissä kritiikillä etsitään heikkoja kohtia, että ne voidaan parantaa.Toinen asia on sitten, jos seurakunta on sen kaltainen, joka sanoo Ilm estyskirjassa: MInä olen rikas, minä olen rikastunut enkä mitään tarvitse. Satutko muistamaan, mitä sitten sanotaan?

• teu,

Minä en ole hän . mutta vastaan , etkä tiedä , että juuri sinä olet ,viheliäinen ja kurja ,ja köyhä ,ja saokea ja alaston. .

Minä neuvon sinua ostamaan ,minulta kultaa , tulessa puhdistettua , että rikastuisit
        ja valkeat vaatteet , että niihin pukeutuisit , eikä alastomuutesi häpeä näkyisi , ja silmä voidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit..

Ilm. 3:19 Kaikkia niitä ,joita minä pidän Rakkaina , minä nuhtelen ja kuritan ahkeroitse siis ja tee partannus ...

• su***

Niin, ei täältä lohtua saa. Kun tänne sotkeuu puolustamaan itseään, on joutunut todella maanpäälliseen helvettiin. Joka on itsekkäitä uskolla kullattuja sa,tan.an tuomareita täynnä. Joku reppana yrittää lässyttää Jeesuksen opetusten mukaan. Mutta putoo omaan syntisä kuopaan. Ja on yhtä epävarma taivaaseensa pääsystä kuin muutkin.

• teu,

Kyllä' tuo kirjoittama , Raamatrun lause sopii sinullekin , ja vaikka useampi ennen sitä
        ja sen jälkeen ; jotenkin olet sortunut katkeruuteesi , siinä kiun oli sanottaavaa . Niin
        paljon että en nyt aloita , mutta ehkä joskus .

• klonks kops

Sepä se onkin, kun sitä "kultaa" ei lestadiolainen edes unissaan usakalla ajatella löytyvän mistään muualta kuin oman karsinan sisältä, eli rikkaaksi on tultu ja rikkaina halutaan säilyä kaikin keinoin!

Jos sivullinen kysyy, miksi teidän palstalla ei ilmene minkäänlaista Hengen todistusta eikä mitään tuoretta lehteä ei leipää, alkaa kova huuto ja puolustus, ja ainut reaktio on, että "pois maan päältä tuommoinen" !!

ei ole kuninkaalla housuja, mutta sitä ei saa sanoa ääneen eikä edes ajatella.

ja nyt ootellaan taas sitä huutoa, kypärä vaan päähän ensin.

• voi ihmisparkoja

Mistähän klonksuttelija on kultansa hakenut? Ainut pelastuksen tie kun on Jeesus Kristus, eikä toista tietä ole.

Muusta on siis turha täällä klonksutella tai kopsutella. Kristus leipää köyhille ja nälkäisille on harvoilla kirjoittajilla täällä, Kloks kops ei tunne Kristusta, se tulee
        heti ilmi Jeesuksen omia pilkkaavista ja halveksivista viesteistä. Ei sellainen ihminen tunne oikein itseään, eikä niin muodoin voi kohdata Kristusta Vapahtajanaan. Jeesus tuli syntisiäpelastamaan, ja ruokkimaan nälkäiset taivaan leivällä. Käärmeen myrkkyä oksentelevat leuhkijat eivät kykene syömään palastakaan Kristus leitää, se on Jumalan lasten ruoka ja juoma.

Lähdön hetkellä sen huomaatte ketä olette palvelleet, ellei aikaisemmin tule herätystä synnin tuntoon ja armon tarpeeseen.

• lampaan korvat

Klonks - jos itselläsi on jotakin annettavaa tälle foorumille, josta saisimme lukijoina ammentaa, niin anna tulla! Se näkyy kyllä, että sinulla on arvostelun armolahjaa mutta löytyisikö jotain muuta antia?

Ivaamisen ja pilkkaamisen osaa jokainen. Onko sinulla mitään Herralta saatua jaettavaksi olemassakaan? Jos on niin laitapa vaihetuspöydälle!

• aikansa kutakin

Sitähän ihmisestä ulos vuotaa, mitä hän on täynnä. Joka on pyhää lihaa valheessa kasvatellut, hän perii kadotuksen. Jeesus ei myy armoa millään hinnalla, eikä hän täysiä täytä, pitää tulla ensiksi kaikesta omasta tyhjäksi, armon ja anteeksiantamuksen kerjäläikseksi. Vanhaan leiliin ei uutta viiniä voi kaataa.
        Näin on kuitenkin muutyamien raukkojen käynyt, liha on alkanaut kasvamaan ja turpoamaan yli äyräidensä. Vanhan ja uuden viinin sotkun hapan löyhkä pöllähtelee ylpeinä kerskauksen ja halveksunnan sanoina täällä
        joka päivä - "pyhästä lihasta". Jumala joka on syntisille armollinen ja pelastaa heidät kadotuksesta on oksentava tällaiset pullistelevat sammakot kun tuomion päivä tulee.

• rapaa tulee
        aikansa kutakin kirjoitti:

Sitähän ihmisestä ulos vuotaa, mitä hän on täynnä. Joka on pyhää lihaa valheessa kasvatellut, hän perii kadotuksen. Jeesus ei myy armoa millään hinnalla, eikä hän täysiä täytä, pitää tulla ensiksi kaikesta omasta tyhjäksi, armon ja anteeksiantamuksen kerjäläikseksi. Vanhaan leiliin ei uutta viiniä voi kaataa.
        Näin on kuitenkin muutyamien raukkojen käynyt, liha on alkanaut kasvamaan ja turpoamaan yli äyräidensä. Vanhan ja uuden viinin sotkun hapan löyhkä pöllähtelee ylpeinä kerskauksen ja halveksunnan sanoina täällä
        joka päivä - "pyhästä lihasta". Jumala joka on syntisille armollinen ja pelastaa heidät kadotuksesta on oksentava tällaiset pullistelevat sammakot kun tuomion päivä tulee.

No mitä sinusta nyt vuoti tässä ylläkommentissasi ?

osaatko arvioida sitä itse vai pitääkö auttaa ?!

Siinä tuli jo liki kaikki tuomion tasot ja vertaukset, mutta ei sanaakaan itse asiaan!

Jos sivullinen kysyy missä on todistus ja Jeesuksen Veren Voima, niin siihen pitäisi vastata eikä alkaa kurkusta puristaa kuten eräs velallinen tekli aikanaan !

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      97
      4812
    2. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      170
      4425
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      86
      4207
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      116
      2678
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      137
      2658
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2197
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2097
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1880
    9. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1759
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1747
    Aihe