Elikkä pistetääs pieni calluppi... Mikä selain ja palomuuri teillä on käytössä? Onko viirukset vaivannut lähiaikoina? Oletan, että kaikilla on käytössä Ad-aware mutta mitä muita spywaren esto/poisto ohjelmia teillä on käytössä?
mikä selain ja palomuuri
11
1092
Vastaukset
- juggis
firefox, norton 2003 Zone Alarm. On toki Ad-aware ja spybot, mutta niitä ei juuri tarvita.
- kake callup
selaimena Mozilla Firefox 0.9
Norton 2003
Ad-aware
Spyware blaster kake callup kirjoitti:
selaimena Mozilla Firefox 0.9
Norton 2003
Ad-aware
Spyware blastereiku minulla on Tulikettu, Norton 04, SG,SB,Ad-A, Spybot,ja mitä kaikkea vielä liekin, mutta silti oli viimeviikolla Trojan.
- ree
HJT kirjoitti:
eiku minulla on Tulikettu, Norton 04, SG,SB,Ad-A, Spybot,ja mitä kaikkea vielä liekin, mutta silti oli viimeviikolla Trojan.
ree vastaa jotta mulla on Norton Internet Security 2004, Ad-Aware, Spybot ja selaimena IE6. Örkkimörkkejä ei ole löytynyt moneen aikaan ja troijalainen tais yrittää tunkea koneelle joskus heinäkuussa viimeks, mutta nortoni senkin nätisti blokkasi! Muita viruksia ja matoja mulla ei ole löytynyt koskaan *koputtaa puuta* Suunnitelmissa on kyllä ollut asentaa tuo tulikettu IE:n rinnalle ihan testiksi, vaikka on IE:kin ihan moitteettomasti pelannut!
ps. Mä opiskelen innolla teiltä viksummilta tuota HJT-login lukua.... alkaa koht luonnistua multakin! Harjoitus tekee mestarin...
- glyserin
Firefox
F-Securen paketti
Ad-aware
Spybot
EasyCleaner
ei viiruja aikoihin ja spywaretkin,ei nyt ihan
sukupuuttoon kuolleet,mutta uhanalainen laji kuitenkin.
Liekö syyllinen Firefox? - fmax
Eli käytössä on Opera 7 ja Nortonin Internet Security 2004. Ad-aware ja Spybot tulee vedettyä läpi silloin tällöin. Eipä ne mitään ikinään turhaa kakkaa kuiteskaan löydä, muuta kuin sen jälkeen jos on joutunut pakon edessä käyttämään IE:a (sillonki vaan jonkun fastclick.netin cookien)
- Juu
IE
2004 Nortti
Zone
Aware
En muista millon oli pöpö viimeks mutta on siittä aikaa. - löytyy
Firefox, Kerion ilmaisversiopalomuuri, Spybot, EasyCleaner, F-Securen antivirusta en ole vielä jaksanut asentaa uudelleen, viimeks se aktivoitui joskus keväällä kun menin oikein tarkoituksella jollekin sivustolle missä pystyi testaamaan virustorjunnan olemassaolon. Ja Win 98, siitäkin varmaan jotain etua.
- H-S-T
-Opera 7.54
-ZA free
-AVG free
-Spywareblaster
-Easy-ja RegCleaner
-Spybot
Ei ole virukset eikä muutkaan "örkit" vaivanneet senjälkeen kun heitin Kazaa liten mäkeen ja latasin DC :n. - menee
firefox, nortonin 2003 palomuuri ja 2004 virusohjelma, ad-aware, spybot ja spywareblaster. en oo vielä ikinä saanu napattua virusta ja spywaree ei oo löytyny ikinä
- Noob
F-Securen internet security 2004 ja Telewellin 640 kytkin/palomuuriloota.
Ad-Aware:n lisäksi käytän HiJackkiä ja Faber Toys:ia, vaikkeivat olekkaan varsinaisia vakoiluohjelmien poistoohjelmia...
Pari troijalaista oli viimeksi tullut, mutta viiruksia ei ole näkynyt tämän vuoden puolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741