TM GBB

Random pesukone

Olen hankkimassa Maruin GBB pistoolia ja vaihtoehtoni ovat nämä viisi
http://shop.ehobbyasia.com/tokyo-marui-night-warrior-1911-custom-gbb-pistol.html#.U1JKQxzyufA
http://shop.ehobbyasia.com/tokyo-marui-m1911a1-colt-government-gbb-pistol.html#.U1JKXRzyufA
http://shop.ehobbyasia.com/tokyo-marui-desert-warrior-4-3-gbb-pistol.html#.U1JKeBzyufA
http://shop.ehobbyasia.com/tokyo-marui-hi-capa-5-1-gbb-pistol.html#.U1JKthzyufA
(Ja http://shop.ehobbyasia.com/tokyo-marui-hi-capa-5-1-gbb-pistol.html#.U1JKthzyufA )
http://shop.ehobbyasia.com/tokyo-marui-desert-warrior-4-3-gbb-pistol.html#.U1JKeBzyufA

En nyt etsi vastausta siihen minkä noista ostaisin.

Haluan tietää

1. Onko jossain noista viidestä (kuudesta) jotain suuria eroja toiminnassa ja ominaisuuksissa, koska arvelisin että nuo ovat sisäisesti lähes saman laisia ja toiminnassa ei varmaan muita eroja huomaa kun piipun pituuden aiheuttamat tarkkuuserot

2. Tämä on se tärkein mitä haluaisin tietää, koska kuten aina, netti on taas täynnä niin ristiriitaista tietoa asiasta. Kestävätkö siis TM GBB:t Green Gasia, Vai pitääkö käyttää heikompaa kaasua? Kyllähän se kuluttaa asetta varmasti enemmän, mutta onko järkyttäviäkin erja aseen kestävyydessä eri kaasuilla? Ja onko luisti aseen ainoa osa joka kuluu huomattavasti enemmän tehokkaammalla kaasulla? Koska se ei olisi hirveän suuri ongelma, koska jos luisti menee rikki, niin voi laittaa tilalle metallisen, joka olisi paljon hienompi ja reaistisempi.

3. Muita kokemuksia (Hyviä tai huonoja) Maruin GBB pistooleista?

12

231

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • random pesukone
    • random pesukone

      @soviet.sniper Sulla on kuulemma TM glock GBB? Onko siihen vaihdettu jotain osia (Luistia, recoil jousta ym.) ja käytätkä propaania, Green Gassia, Duster Gassia vai jotain muuta?

      • Juu löytyy kyllä tua. Luistimen oon kertaalleen vaihtanut ja vähän tiivistelly. Kaasuna on: HFC134a.


    • huehuehueeeee

      Kaikki nuo ovat rakenteeltaan lähes identtisiä.

      • random pesukone

        Nuo pyssyt? Niin arvelinkin kun 1911 sarjaa lähes kaikki paitsi hicapa joka sekin todella samanlainen. Eikös hicapassa ole saman mallinen luistikin kun noissa 1911?

        Ja tosiaan ois kiva tietää mitä kaasua porukka siinä käyttää, mitä osia Green Gasin käyttö kuluttaa erityisesti ja kuinka hyvää kantamaa eri kaasuilla saa.


      • yous a nerd, bre
        random pesukone kirjoitti:

        Nuo pyssyt? Niin arvelinkin kun 1911 sarjaa lähes kaikki paitsi hicapa joka sekin todella samanlainen. Eikös hicapassa ole saman mallinen luistikin kun noissa 1911?

        Ja tosiaan ois kiva tietää mitä kaasua porukka siinä käyttää, mitä osia Green Gasin käyttö kuluttaa erityisesti ja kuinka hyvää kantamaa eri kaasuilla saa.

        Ei se green gas sitä asetta hajota. Tuntuu että sä huolehdit aivan liikaa asioista ja käytät aivan liikaa aikaa netissä. Suosittelisin jättääs sen koneen ja luurin rauhaan ja menee ulos kun on niin hyvä sää.


      • random pesukone
        yous a nerd, bre kirjoitti:

        Ei se green gas sitä asetta hajota. Tuntuu että sä huolehdit aivan liikaa asioista ja käytät aivan liikaa aikaa netissä. Suosittelisin jättääs sen koneen ja luurin rauhaan ja menee ulos kun on niin hyvä sää.

        Ja päättelit ton kaiken muutamasta viestistä?


      • random pesukone
        random pesukone kirjoitti:

        Ja päättelit ton kaiken muutamasta viestistä?

        Kyllä olen viime aikoina ollut reilusti netissä, mutta tästä ajasta vain murto-osan Suomi24:ssa. Ja iso ostos, eikö saisi kysyä täältä, mistä ainakin ennen on saanut ihan hyviäkin vastauksia, ennen kun tulee sitten tänne viikon päästä valittamaan että luisti on kolmessamiljoonassa osassa liian tehokkaan kaasun takia...

        Olen viime aikoina ollut paljon netissä, mutta kaikki aika ei mene läheskään softi asioihin ja sitten kun ne softaus asiat on VIHDOIN kaikki kunnossa, niin voi huoletta softata vaikka 10h viikossa ja jättää netissä lojumisen taka-alalle. Ulkoilen myös reilusti, verrattuna moniin ikäisiini jotka pelaa vaan koneella päivät pitkät.


      • Advisor
        random pesukone kirjoitti:

        Kyllä olen viime aikoina ollut reilusti netissä, mutta tästä ajasta vain murto-osan Suomi24:ssa. Ja iso ostos, eikö saisi kysyä täältä, mistä ainakin ennen on saanut ihan hyviäkin vastauksia, ennen kun tulee sitten tänne viikon päästä valittamaan että luisti on kolmessamiljoonassa osassa liian tehokkaan kaasun takia...

        Olen viime aikoina ollut paljon netissä, mutta kaikki aika ei mene läheskään softi asioihin ja sitten kun ne softaus asiat on VIHDOIN kaikki kunnossa, niin voi huoletta softata vaikka 10h viikossa ja jättää netissä lojumisen taka-alalle. Ulkoilen myös reilusti, verrattuna moniin ikäisiini jotka pelaa vaan koneella päivät pitkät.

        Tarkoitan, että sun ei kannattais huolehtia niistä softijutuista niin paljon. Sama juttu kävi mulle, huolehdin ja mietin kokoajan softijuttuja enkä osannut päättää mitä ostan yms. Yritän vaan auttaa. Osta vaan joku noista, green gas ei siis todellakaan hajota asettas tai ole liian tehokasta, kunhan on metalliluisti.


      • random pesukone
        Advisor kirjoitti:

        Tarkoitan, että sun ei kannattais huolehtia niistä softijutuista niin paljon. Sama juttu kävi mulle, huolehdin ja mietin kokoajan softijuttuja enkä osannut päättää mitä ostan yms. Yritän vaan auttaa. Osta vaan joku noista, green gas ei siis todellakaan hajota asettas tai ole liian tehokasta, kunhan on metalliluisti.

        Mutta jos on muoviluisti niin ei kestä? Ja jos vaihtaa luistin, niin pitääkö samalla vaihtaa jotain muuta? Ja onko sen luistin vaihto helppoa? Onko siinä muutakin kun vanha irti, osat irti vanhasta ja siirretään uuteen, ja sitten vaan luisti kiinni?


      • random pesukone
        random pesukone kirjoitti:

        Mutta jos on muoviluisti niin ei kestä? Ja jos vaihtaa luistin, niin pitääkö samalla vaihtaa jotain muuta? Ja onko sen luistin vaihto helppoa? Onko siinä muutakin kun vanha irti, osat irti vanhasta ja siirretään uuteen, ja sitten vaan luisti kiinni?

        Onko kantamalla paljonkin eroa Greenillä ja Dusterilla?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1320
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      51
      1259
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1183
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      100
      879
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      325
      814
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe