Olen hankkimassa Maruin GBB pistoolia ja vaihtoehtoni ovat nämä viisi
http://shop.ehobbyasia.com/tokyo-marui-night-warrior-1911-custom-gbb-pistol.html#.U1JKQxzyufA
http://shop.ehobbyasia.com/tokyo-marui-m1911a1-colt-government-gbb-pistol.html#.U1JKXRzyufA
http://shop.ehobbyasia.com/tokyo-marui-desert-warrior-4-3-gbb-pistol.html#.U1JKeBzyufA
http://shop.ehobbyasia.com/tokyo-marui-hi-capa-5-1-gbb-pistol.html#.U1JKthzyufA
(Ja http://shop.ehobbyasia.com/tokyo-marui-hi-capa-5-1-gbb-pistol.html#.U1JKthzyufA )
http://shop.ehobbyasia.com/tokyo-marui-desert-warrior-4-3-gbb-pistol.html#.U1JKeBzyufA
En nyt etsi vastausta siihen minkä noista ostaisin.
Haluan tietää
1. Onko jossain noista viidestä (kuudesta) jotain suuria eroja toiminnassa ja ominaisuuksissa, koska arvelisin että nuo ovat sisäisesti lähes saman laisia ja toiminnassa ei varmaan muita eroja huomaa kun piipun pituuden aiheuttamat tarkkuuserot
2. Tämä on se tärkein mitä haluaisin tietää, koska kuten aina, netti on taas täynnä niin ristiriitaista tietoa asiasta. Kestävätkö siis TM GBB:t Green Gasia, Vai pitääkö käyttää heikompaa kaasua? Kyllähän se kuluttaa asetta varmasti enemmän, mutta onko järkyttäviäkin erja aseen kestävyydessä eri kaasuilla? Ja onko luisti aseen ainoa osa joka kuluu huomattavasti enemmän tehokkaammalla kaasulla? Koska se ei olisi hirveän suuri ongelma, koska jos luisti menee rikki, niin voi laittaa tilalle metallisen, joka olisi paljon hienompi ja reaistisempi.
3. Muita kokemuksia (Hyviä tai huonoja) Maruin GBB pistooleista?
TM GBB
12
231
Vastaukset
- random pesukone
Desert warrior tuli kahdesti. Sen tilalle kuuluisi http://shop.ehobbyasia.com/tokyo-marui-foliage-warrior.html#.U1JMtxzyufA
- random pesukone
Jaa että Hi-capakin tuli kahdesti... Toisena oli siis http://shop.ehobbyasia.com/tokyo-marui-hi-capa-5-1-stainless-gbb-pistol.html#.U1JNBRzyufA
- random pesukone
@soviet.sniper Sulla on kuulemma TM glock GBB? Onko siihen vaihdettu jotain osia (Luistia, recoil jousta ym.) ja käytätkä propaania, Green Gassia, Duster Gassia vai jotain muuta?
Juu löytyy kyllä tua. Luistimen oon kertaalleen vaihtanut ja vähän tiivistelly. Kaasuna on: HFC134a.
- huehuehueeeee
Kaikki nuo ovat rakenteeltaan lähes identtisiä.
- random pesukone
Nuo pyssyt? Niin arvelinkin kun 1911 sarjaa lähes kaikki paitsi hicapa joka sekin todella samanlainen. Eikös hicapassa ole saman mallinen luistikin kun noissa 1911?
Ja tosiaan ois kiva tietää mitä kaasua porukka siinä käyttää, mitä osia Green Gasin käyttö kuluttaa erityisesti ja kuinka hyvää kantamaa eri kaasuilla saa. - yous a nerd, bre
random pesukone kirjoitti:
Nuo pyssyt? Niin arvelinkin kun 1911 sarjaa lähes kaikki paitsi hicapa joka sekin todella samanlainen. Eikös hicapassa ole saman mallinen luistikin kun noissa 1911?
Ja tosiaan ois kiva tietää mitä kaasua porukka siinä käyttää, mitä osia Green Gasin käyttö kuluttaa erityisesti ja kuinka hyvää kantamaa eri kaasuilla saa.Ei se green gas sitä asetta hajota. Tuntuu että sä huolehdit aivan liikaa asioista ja käytät aivan liikaa aikaa netissä. Suosittelisin jättääs sen koneen ja luurin rauhaan ja menee ulos kun on niin hyvä sää.
- random pesukone
yous a nerd, bre kirjoitti:
Ei se green gas sitä asetta hajota. Tuntuu että sä huolehdit aivan liikaa asioista ja käytät aivan liikaa aikaa netissä. Suosittelisin jättääs sen koneen ja luurin rauhaan ja menee ulos kun on niin hyvä sää.
Ja päättelit ton kaiken muutamasta viestistä?
- random pesukone
random pesukone kirjoitti:
Ja päättelit ton kaiken muutamasta viestistä?
Kyllä olen viime aikoina ollut reilusti netissä, mutta tästä ajasta vain murto-osan Suomi24:ssa. Ja iso ostos, eikö saisi kysyä täältä, mistä ainakin ennen on saanut ihan hyviäkin vastauksia, ennen kun tulee sitten tänne viikon päästä valittamaan että luisti on kolmessamiljoonassa osassa liian tehokkaan kaasun takia...
Olen viime aikoina ollut paljon netissä, mutta kaikki aika ei mene läheskään softi asioihin ja sitten kun ne softaus asiat on VIHDOIN kaikki kunnossa, niin voi huoletta softata vaikka 10h viikossa ja jättää netissä lojumisen taka-alalle. Ulkoilen myös reilusti, verrattuna moniin ikäisiini jotka pelaa vaan koneella päivät pitkät. - Advisor
random pesukone kirjoitti:
Kyllä olen viime aikoina ollut reilusti netissä, mutta tästä ajasta vain murto-osan Suomi24:ssa. Ja iso ostos, eikö saisi kysyä täältä, mistä ainakin ennen on saanut ihan hyviäkin vastauksia, ennen kun tulee sitten tänne viikon päästä valittamaan että luisti on kolmessamiljoonassa osassa liian tehokkaan kaasun takia...
Olen viime aikoina ollut paljon netissä, mutta kaikki aika ei mene läheskään softi asioihin ja sitten kun ne softaus asiat on VIHDOIN kaikki kunnossa, niin voi huoletta softata vaikka 10h viikossa ja jättää netissä lojumisen taka-alalle. Ulkoilen myös reilusti, verrattuna moniin ikäisiini jotka pelaa vaan koneella päivät pitkät.Tarkoitan, että sun ei kannattais huolehtia niistä softijutuista niin paljon. Sama juttu kävi mulle, huolehdin ja mietin kokoajan softijuttuja enkä osannut päättää mitä ostan yms. Yritän vaan auttaa. Osta vaan joku noista, green gas ei siis todellakaan hajota asettas tai ole liian tehokasta, kunhan on metalliluisti.
- random pesukone
Advisor kirjoitti:
Tarkoitan, että sun ei kannattais huolehtia niistä softijutuista niin paljon. Sama juttu kävi mulle, huolehdin ja mietin kokoajan softijuttuja enkä osannut päättää mitä ostan yms. Yritän vaan auttaa. Osta vaan joku noista, green gas ei siis todellakaan hajota asettas tai ole liian tehokasta, kunhan on metalliluisti.
Mutta jos on muoviluisti niin ei kestä? Ja jos vaihtaa luistin, niin pitääkö samalla vaihtaa jotain muuta? Ja onko sen luistin vaihto helppoa? Onko siinä muutakin kun vanha irti, osat irti vanhasta ja siirretään uuteen, ja sitten vaan luisti kiinni?
- random pesukone
random pesukone kirjoitti:
Mutta jos on muoviluisti niin ei kestä? Ja jos vaihtaa luistin, niin pitääkö samalla vaihtaa jotain muuta? Ja onko sen luistin vaihto helppoa? Onko siinä muutakin kun vanha irti, osat irti vanhasta ja siirretään uuteen, ja sitten vaan luisti kiinni?
Onko kantamalla paljonkin eroa Greenillä ja Dusterilla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221320
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä511259Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221183- 1381013
- 100879
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten325814Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602