MIKÄ on tämä ohjelma ja mihin sitä käytetään? Itse en muista asentaneeni, ja kinnostaisi tietää miten se on koneelleni ilmestytnyt.
Yritin tutkia, mutta en tajua mitään, tietolähteissä näkyi jotain omia tiedostokansioitani. Toinen vakavampi juttu on, että epäilen että konettani vakoillaan tai on vakoiltu. millaisia merkkejä näkyy esim. etäkäytöstä?
Kuulostaa hullulta, mutta olisin erittäin kiitollinen asiallisista vastauksista.
ODBC
6
147
Vastaukset
- nimimi
kiitos, googletin jo, mutta jäin kaipaamaan 'kansantajuisempaa' selitystä.. ei menny jakeluun mulla :/ Onko voinut tulla jonkin ohjelman mukana?
- nimimi
vielä koneen vakoilusta haluaisin kysyä: onko mahdollista, että joku voi muodostaa yhteyden koneelleni, ja sitä kautta tarkkailla netinkäyttöäni? Tai päästä käsiksi tiedostoihini ja "käyttää" IP-osoitettani?
ODBC kuuluu käyttöjärjestelmään, se ei ole vakoiluohjelma. Koneen vakoilusta: on mahdollista, että netinkäyttöä tarkkaillaan tai tiedostoihin päästään käsiksi, mutta sitä varten on palomuuri- ja virustorjuntaohjelmat sekä päivitykset.
- nimimi
Mutta kun en osaa tehdä mitään! Eikö toisen koneen vakoilu ole laitontakin? Tiedän kuulostavani hullulta, mutta pahoin pelkään etten ole!
miten vakoilun ja mahd. luvattoman etäkäytön saa estettyä lopullisesti?? (toiste en aio päästä samaa henkilöä koneelleni, saati kotiini) Tekisi mieli heittää koko roska parvekkeelta alas/ hakata tohjoksi vasaralla!!!
Riittääkö formatointi, ja sen jälkeen salasanalla suojattu kirjautuminen ja palomuurin käyttö? Vai olisiko varminta hankkia uusi kone? Vakoilun saa estettyä lopullisesti katkaisemalla nettiyhteyden. Se kun on nykyään arkipäivää ja netissä ei voi olla ilman vakoilua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1471306Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli391033Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi48900Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva170878Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus73870Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e36825- 54751
Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali145730Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy193728Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42716