Hypoteettinen kysymys:
Oletteko ikinään halunneet todella tappaa jonkun? Oletteko suunnitelleetkin sitä vai onko se vain ollut äkillistä suuttumusta?
Tappaminen
20
543
Vastaukset
Just eilen ja vieläkin. Haluan tappaa henkilön rainbowdash120. :DDDDDDDD
icepicked kirjoitti:
Eikös meistä jokainen halua tappaa sateenkaariponihomon?
Oikeampi sana on "teloittaa", koska tappamiseen on oikeudenmukainen syy...
israelin-tukija kirjoitti:
Oikeampi sana on "teloittaa", koska tappamiseen on oikeudenmukainen syy...
Millä tekniikalla teloitus tulisi suorittaa?
icepicked kirjoitti:
Millä tekniikalla teloitus tulisi suorittaa?
Tässä on oikeaoppiset ohjeet:
http://naurunappula.com/1130339/kuinka-tulla-paremmaksi-kivittajaksi.jpgisraelin-tukija kirjoitti:
Tässä on oikeaoppiset ohjeet:
http://naurunappula.com/1130339/kuinka-tulla-paremmaksi-kivittajaksi.jpghttp://1.bp.blogspot.com/_Y8yp4qlaoQo/S_akaIjgujI/AAAAAAAAWi8/hucL_JrJjPg/s1600/fingerpori 23.gif
Sarjakuvan ideaa voisi myös soveltaa...- Anonyymi
icepicked kirjoitti:
Millä tekniikalla teloitus tulisi suorittaa?
Nirhaamistaktiikalla
- HeKeKee'd
Itselleni on välillä tullut äkkinäisiä haluja tappaa joku. Joskus ihan huvikseni suunnittelen ns. "Täydellisiä" murhia. Mutta oikeasti en kyllä haluaisi tappaa ketään :I
Tosin, jos olisin sodassa, se olisi eri juttu. Silloin kyllää ampuisin.- cherry^^
Hm. Kyllä itteasiassa juu-u, sillä luettuani Nälkäpelit mieleni jotenkin kieroutui 8D
Mutta oikeasti en aio tappaa ketään. Tai ainakaan ei ole suunnitelmissa Cx
Sotaan tuskin ikinä osallistun, en varmaan käy inttiä... Ellei se nyt tule pakolliseksi naisillekin, mikä olisi kyllä reilua. Reilumpaa olisi kylläkin SE, että se olisi KAIKILLE vapaaehtoinen. Mutta tämä menee jo tasa-arvon puolelle^^.
Ja inttiin en mene, koska en halua oppia tappamaan ihmisiä.
Jännä juttu muuten, että tappaminen on muuten ihmislajin keskuudessa ehdottoman kiellettyä ja väärin, mutta sodassa on suorastaan toivottavaa tappaa vastustaja.
Ihminen on tekopyhä elukka D:
- kurpizza_
Pää ei kestäisi sitä oloa tappamisen jälkeen. Kerran kuitenkin alkoi käsiä syyhyttää ja halusi vaan hakata jonkunn iskältä sairaala-kuntoon.... Kai se riippuisi henkilöstäkin. Putin saisi mennä pakkohoitoon, mutta P-Korean Kim Jong Ung (vai mikä se olikaan?) jos olisi mahdollisuus ampua, niin en kyllä epäröisi.
Unta olen kyllä nähnyt. Olin jossain tyyliin Ikeassa ja hakkasin erään miehen hengiltä. Sitten päädyin jostain syystä uudestaan hakkaamaan samaa miestä hengiltä. Enkä onnistunutkaan tällä kertaa. Minua ärsytti se aivan hel'vetisti. Sitten me vain juteltiin jostain ihan normiasiasta mies pää veressä, minä yltäpäältä miehen veressä... XD Joo kyllähän minullakin on ollut muitakin tappamis-ajatuksia. En minäkään niitä taida toteuttaa. Tai katotaan nyt, mihin tämä menee.
Siiliö oletko kuullut siitä, kun minun kaverini Simo Kurki ajoi siilin päältä?
- Rugaru
Suunnitellut... kyllä, eikä vain suuttumusta. Ikävä kyllä, tappaminen ei tuota tunnontuskia saatikka muutakaan
Jaa, minäkin alan kallistua Rainbow- murhalle :DDD
Mutta joo, minä suunnittelen joskus tappavani jonkun. En toteuttaisi, mutta suunnittelu on kivaa. :D Kuten esim. vanhat kiusaajat ja muut tuollaiset. Kaikille olen suunnitellut kohtalon helv*tissä :) Joskus tekis mieli, mutta tiedän, etten tule koskaan toteuttamaan.Aina kun näkee, jonkun murhaajan tai jonkun muun sellatteen niin tulee sellanen olo, mutta en edes suunnittele sellaista.
Olisihan se kivaa kaivaa jonkun sisäelimet ulos, tai muuten vaan kiduttaa hengiltä, mutta siitä joutuisi kyllä aika pahoihin hankaluuksiin...
Ihmisten tappaminen on muuten todella helppoa. Ihminen voisi milloin vaan ottaa puukon kouluun/töihin ja yllättäen tappaa jonkun. Tappaminen ilman, että jää kiinni, onkin sitten jo paljon hankalampaa.- motari
Eikä oo! Mua ei oo saatu viel kertaakaa kii! >:)
- kurpizza_
Ihmisten tappaminen on tosiaan helppoa. Sen voi tehdä jopa mustekynällä. Meillä kävi tuossa suhteessa aika lähellä puukotus. Ei saanut enää ottaa luokkaan reppuja mukaan, ja jos otti, se piti jättää näkösälle. Kuulemma turvallisuussyistä. Enää sitäkään sääntöä ei kukaan noudata. Hienoja aikoja... Kaikki saivartelivat "Eikö saa enää pitkähihasiakaan pitää, kun niillä voi kuristaa jonkun?"
Yhden tyypin olisin vielä pari vuotta sitten halunnut, mutta nyt asialla ei ole enää mulle niin paljon väliä. Mutta sen tasoinen ihmisjäte pitäisi kyllä hävittää vaikka Siperiaan.
- Ville Väisänen
Olen suunnitellut sniputtavani barack obaman hengiltä.
FBI YMS. JOS TULETTE OVELLENI PUUKOTAN JONKUN TEISTÄ!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä812400Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421548- 1331462
- 1581244
- 1101044
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten393973Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50693