Eli olisin ostamassa WELL MB01, tai A&K SVD, kummassakin olisi viriä.
SVD'hen vaihettu hoppi, 6,01mm tarkkuuspiippu ja M175 jousi ( olisi mahdollisuus vaihtaa tuo jousi joko 160, tai 150 jouseen, kumpaa suosittelisit?)
Sitten olisi tuo MB01, siihen vaihdettu pelkkä virisetti, joten siihen luultavasti pitäisi vielä hankkia ainakin uudet sylinterit ja liipasinkoneisto. Joten näin, kumpaa suosittelisit ostettavaksi(/paremmaksi?) ja kertokaahan myös ja - aseesta.
Kiitos vastauksista etukäteen! :)
Kumpaa suosittelisit?
9
81
Vastaukset
- Munmielipide.
SVD
tarkkuuspiippu
ja - riippuu käyttäjästä,ase on pitkä.
Mahdollisuus jousenvaihtoon omien voimien mukaan.
Iso lipas
-Latauskahva on 3sentin koukku ja todella raskas,vaikea ladata.
MB01
-Ei olla päivitetty liipaisin koneistoa eikö hoppia,riippuu tietysti jousen vahvuudesta kuinka kauan kestävät.
lyhyempi ja nopeampi tulinopeus.
Viritysmahdollisuus on suurempi ja helpompi.
Makua asia mutta omasta mielestäni hienompi.
Tiivistys:
Jos habaa ja kuluma varaa etusormessa löytyy hommaa SVD mutta jos ei niin tottakai MB01.- mäviel
Okei. Osaatko sanoa, kumpi ampuisi pitemmälle ja tarkemmin nykyisellä kokoonpanollaan?
- munmielipide
en tiiä veikkaisin että isoimmalla jousella svd.
- anyone
Vaan niin ei ole. SVD kuulemma todella pirullinen saada tarkaksi ja tosiaan tuo lataus on TODELLA raskasta. Ehdottomasti osta MB01 ja siihen viriosia
- vielvaan
anyone kirjoitti:
Vaan niin ei ole. SVD kuulemma todella pirullinen saada tarkaksi ja tosiaan tuo lataus on TODELLA raskasta. Ehdottomasti osta MB01 ja siihen viriosia
Okei, teen varmaan niin.. osaatteko sanoa mistä löytäisi halvimmalla uuden sylinterin ja sylinterinpään liipasinkoneiston?
- morotaas :D
vielvaan kirjoitti:
Okei, teen varmaan niin.. osaatteko sanoa mistä löytäisi halvimmalla uuden sylinterin ja sylinterinpään liipasinkoneiston?
Tradesoftista varmaan tai sitte milgearissaki on vissii.
- dfhdfhj
Kyllä mun kaverin svd ainaki lähtee nii suoraa ja äkäsesti että voila. Ainut että just se lataus on raskasta ja jotenki lähtee hirviän ala-viistoon vaikka mitä tekis.
- 6+16=21
Säädä hopupia? hopupi auttaa! hopipuuu!
Well MB01 noista ehdottomasti. SVD kun ei noita osia kauheesti oo ja Welleihin niitä on ehkä liikaakin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514