Juu eli tuli sitten ostettua kyseinen ase. Kun lähdin ekan kerran pelaamaan (ensimmäinen päivä) nii ase meni hiljaiseksi. Kotona rupesin tutkimaan asetta ja kun liipaisimesta painoi niin kuului hiljainen naksahdus. Latasin akun ja mitään uutta ei tapahtunut. Noh, lähetin aseen takaisin sinne mistä tulikin. Ase tuli noin viikon päästä takaisin. Meni takuuseen.Akku oli tyhjentynyt ja rataslaatikko oli jäänyt vireeseen vaikka minkäänlaista vikaa ei kuulemma ollut. Kun sain aseen takaisin, latasin akun täyteen ja ase toimi normaalisti, 10 minuuttia! Ammuskelin ajankuluksi ja yhtäkkiä ase meni taas tukkoon. Onko aseessa vika vai käyttäjässä? Ja kuinka rataslaatikon saa vapautettua ilman että asetta tarvitsee avata? Kiitos etukäteen!
Cyma CM.028 Ongelma
11
102
Vastaukset
- gdrghdhhrdhhrd
ammut semillä yhen laukauksen niin ase ei jää vireeseen.
- anyone
Vaikoakut huonoja, moottori huono. Eli joko ostat molemmat tai sitten vain akun. Cyman aseiden tulevat akut on aina huonoja...
- paska ase?
anyone kirjoitti:
Vaikoakut huonoja, moottori huono. Eli joko ostat molemmat tai sitten vain akun. Cyman aseiden tulevat akut on aina huonoja...
Tilasin heti alussa uuden akun eli mulla on 2 akkua. Kummatkin ladattu täyteen mutta ei tapahdu muuta kuin sama hiljainen naksahdus. En ole kyllä mikään paras noiden aseiden osien vaihtamisessa että en aatellu ite säätää mitää.. :D
- paska ase?
Ammuin sarjalla ja ase teki tämän.
- anyone
paska ase? kirjoitti:
Ammuin sarjalla ja ase teki tämän.
Jos vaikka linkkaisit akun tänne...
Jos se akku on hyvä, osta uusi moottori tai puota tehoja. Tai sitten osta tehokkaampi akku... - paska ase?
anyone kirjoitti:
Jos vaikka linkkaisit akun tänne...
Jos se akku on hyvä, osta uusi moottori tai puota tehoja. Tai sitten osta tehokkaampi akku...http://www.kuulapurkki.fi/index.php/aseiden-osat/akut-ja-laturit/firefox-ak-8-4v-1100mah.html tos olis toi akku.. mut onks toi moottorin vaihto kova homma? En siis tosiaan oo mikää hyvä vaihtamaa mitää osii... mut millee toi laatikko vapautetaan jumista?
- anyone
paska ase? kirjoitti:
http://www.kuulapurkki.fi/index.php/aseiden-osat/akut-ja-laturit/firefox-ak-8-4v-1100mah.html tos olis toi akku.. mut onks toi moottorin vaihto kova homma? En siis tosiaan oo mikää hyvä vaihtamaa mitää osii... mut millee toi laatikko vapautetaan jumista?
Voit kokeilla ostaa 9,6v akun. Sun pitää vapauttaa ratashaka. Ei pidä avata mechaa kun vapautat sen. Moottorin vaihtaminen on helpoin asia ikinä. Löydät netistä ohjeet jos niitä tarvit...
Tuossakin voi olla semmoinen ongelma että rattaiden välissä on jtn mikä estää niitä liikkumasta tai moottori on huono tai johdoissa jtn häikkiä. Ihan ekaks avaisin rataslaatikon ja tarkistaisn ettei siälä ole mitään töhnää välissä mikä ne voi jumittaa, sitten tarkistaisin varoks johdot että ne on kunnolla kiinnija jos sittenkään ei toimi niin moottorinvaihto. Jos moottorissa olis vika niin ei se toimis ollenkaan ei olis toiminut edes 10min....
- paska ase?
Mutta eiks tää oo sellane et kuuluu takuusee? Jos ase on iha uus ja ei oo kertaakaa ees oltu pelaas... Viimeks sanottii et ei mitään vikaa ja silti heti sama vika. Ja en tiiä kannataaks mun avata tota asetta koska oikeesti hajotan sen :D Ja sit vielä, ku sil aseel yrittää ampuu ni se akku kuumenee ihan älyttömästi et olisko siel joku Oikosulku?
paska ase? kirjoitti:
Mutta eiks tää oo sellane et kuuluu takuusee? Jos ase on iha uus ja ei oo kertaakaa ees oltu pelaas... Viimeks sanottii et ei mitään vikaa ja silti heti sama vika. Ja en tiiä kannataaks mun avata tota asetta koska oikeesti hajotan sen :D Ja sit vielä, ku sil aseel yrittää ampuu ni se akku kuumenee ihan älyttömästi et olisko siel joku Oikosulku?
Oikoslku ilmeisesti jos akku lämpiä..
- no problémo esé
soviet.sniper kirjoitti:
Oikoslku ilmeisesti jos akku lämpiä..
Mulla oli täsmälleen sama ongelma, mutta vaan Kalashin RK:n kanssa. Vein huoltoon (atomairsoft) ja sieltä rattaiden hanpaista löytyi valumetallia, eli valmistusvirhe. Veikkaan että sulla on sama ongelma. Sinuna veisin tonne atomiin sen, halpaa ja tunnen henk. koht. sen kaverin joka niitä korjaa ja virittää, ja voin sanoa että osaa hommansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514