haulikko ongelma

Apua tarvitseva

tämmöne ase http://www.proairsoft.com/acatalog/info_160704.html

Aseen kuvaus:Tämä haulikko ampuu useita kuulia kerralla kuten oikeakin haulikko. Kolmen erillispiipun ansiosta jokainen kuula saa täyden lähtöenergian ja hyvän tarkkuuden. Yhteen hylsyyn mahtuu 30 kuulaa, joten lippaallisella ampuu 10 täyslaidallista tehokkaasti ja nopeasti. Voit ampua aseella yksittäisiä kolmen kuulan ryppäitä tai jatkuvalla kuuliensyötöllä kolmen kuulan "sarjatulta". Klassinen täyspitkä pumppuhaulikko kiinteällä tukilla on ase joka ei jätä ketään kylmäksi. Aseessa on hyvin muotoiltu pistoolikahva ja latauskahva, metallinen ulkopiippu ja kaasuputki ja hihnakiinnikkeet. Ase tulee täydellä varustuksella sisältäen hylsylippaan, kuulien pikalaturin ja kantohihnan. Hylsyt ovat yhteensopivia Maruin haulikon hylsyjen kanssa.

Ja ongelmana on se, että en tiedä onko se jousikäyttöinen vai kaasukäyttöinen.
Ja mikä ihmeen kaasuputki: Aseessa on hyvin muotoiltu pistoolikahva ja latauskahva, metallinen ulkopiippu ja ?KAASUPUTKI.?

ja vielä miksi haulikossa pistoolikahva. Auttakaa kiitos!!!

6

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Apua tarvitseva

      siis pääkysymys miks kaasuputki on aseessa onko ase sitte kaasukäyttöinen?

    • Ei ole kaasu se on jousi jos se on tua Firepower Multi Shot M56A

    • herranjumala

      Siis voi jummijammi ei helvetti....

      "Aseessa on hyvin muotoiltu pistoolikahva"
      Sitä nyt vain satutaan kutsumaan pistoolikahvaksi.

      "metallinen ulkopiippu ja kaasuputki ja hihnakiinnikkeet"
      Tarkoittaa sitä, että ulkopiippu, eli se ylempi putki ja kaasuputki, eli se alempi putki ovat metallia ja hihnakiinnikkeet myös.

      Ja kyllä, 90€ haulikko (varsinkin) Proairsoftin hinnoittelulla on jousitoiminen.

    • moivaat.hunter

      Voivoi oikeassa aseessa sitä alempaa "kaasuputkea" kutsutaan makasiiniksi tai makasiinipitkeksi johon ne hylsyt sitten menevät. Kyllä nyt sen verran alkaa nuo proairsoftin myyntipuheet ottaa päähän että huhhuh. sanovat jopa joitakin täysin kura-aseita laadukkaiksi ja hinta-laadultaan mahtaviksi.....

    • Jarkko vaan

      Jeps hommasin pojalle tuon firepower ms tactical haulikon. En voi kyllä laatua kehua poika ampui sen pussillisen kuulia mikä tuli aseen mukana, nyt on pyssystä säätöperä ihan väljä ja irtoomassa aseesta. Huomenna lähtee takasi proairsoftiin. Saavat palauttaa rahat. Ostan pojalle oikean haulikon saapi varmasti toimivan ja kestävän tuohon hintaan jo.

    • G36

      Hehe en suosittele ihan oikeata haulikkoa pojalles... :D btw itellä on toi ja oikeesti hirveetä ylihintaa!!! ei oo kyl palautuskelpone enää... (niin ja huomasin ku asetta olin avaamas et 1 ruuvikin puuttu mut ei se mihkää vaikuttanu)
      kantaa 30m ja tarkasti 15m... eihä tollasel tee mitää :D

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe