Olen liian(?) flirtti?

flirting machine

Mikä on hyväksyttävän rajoissa, jos flirttaa ilman syvempää tarkoitusta? Siis ihan kaverillisessa mielessä?

Olen aina ollut kamalan flirtti ihan luonnostani. En voi sille mitään, että kun heitän läppää jollekin, saatan tehostaa sitä pienellä silmäniskulla. Tai että satun olemaan hymyileväinen ja aika ilmeikäs tyyppi.

Rupesin vakavissani miettimään tätä flirttiasiaa, kun jokusen kerran olen käytöksestäni johtuen (?) saanut jonkun (miehen tai naisen) kiinnostumaan, vaikka en ole tarkoittanut sitä. Tuntuu jotenkin tosi nololta.

Tässä on myös miinuspuolensa. Koska olen tämmöinen, niin ne naiset, joista olen oikeasti kiinnostunut, ei välttämättä ota minun kiinnostustani tosissaan. Flirttailenhan muidenkin kanssa. Osoitan kyllä kiinnostukseni toiseen muilla tavoin kuin flirtillä, esim. huomioimalla, kyselemällä asioita. Saatan olla ihastukseni seurassa jopa ujo ja unohtaa luontaisen flirttiominaisuuteni. Suoraan sanottuna suututtaa, että olen tämmöinen :/

Sanokaas muut mielipiteitä. Onko muilla samanlaista "ongelmaa" ? Mikä on hyväksyttävää flirttiä, mikä ei?

124

6390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • flirtti

      Minulla on sama ongelma. Flirtti tulee ihan luonnostaan sen kummempia miettimättä. Enkä pidäkään sitä huonona asiana. Pieni ja viaton flirtti esim. kaupan kassalle piristää vain molempien päivää. Huono puoli tuossa on just se, että ihmiset alkavat rakentaa pilvilinnoja kun eivät tajua ettei se merkitse mitään. Minulla myös tulee totaalinen lamaantuminen siinä vaiheessa kun huomaan ihastuvani :( ehkä tuota vielä pitää työstää. Elä ny yritä itteässi väkisellä muuttaa. Minusta on vain kiva kun ihmisillä on pilkettä silmäkulmassa ;)

      • flirting machine

        Huh, kiva kuulla että en ole ihan ainoa näitten asioitten äärellä oleva yksilö :D
        Onhan se mukava, kun saa vastaan nätin hymyn. Ihan sama naiselta tai mieheltä, kun kyse ei kuitenkaan ole mistään muusta kuin ystävällisyydestä.

        Tuntuu, että Suomessa (varsinkin täällä vähän kauempana pk-seudusta) nämä flirtti/ small talk- jutut on vielä vähän hakusessa. Siis, että kaikki ei välttämättä osaa erottaa mukavaa jutustelua aidosta kiinnostuksesta. Siksi mietin tuota flirttiasiaa.

        No mutta, mukavaa kesän alkua toiselle flirtille. Pidetään pilke silmäkulmassa ;)


      • Ei O Ok
        flirting machine kirjoitti:

        Huh, kiva kuulla että en ole ihan ainoa näitten asioitten äärellä oleva yksilö :D
        Onhan se mukava, kun saa vastaan nätin hymyn. Ihan sama naiselta tai mieheltä, kun kyse ei kuitenkaan ole mistään muusta kuin ystävällisyydestä.

        Tuntuu, että Suomessa (varsinkin täällä vähän kauempana pk-seudusta) nämä flirtti/ small talk- jutut on vielä vähän hakusessa. Siis, että kaikki ei välttämättä osaa erottaa mukavaa jutustelua aidosta kiinnostuksesta. Siksi mietin tuota flirttiasiaa.

        No mutta, mukavaa kesän alkua toiselle flirtille. Pidetään pilke silmäkulmassa ;)

        Kyllä tuollainen käytös täytyy lopettaa sinun ja vielä molempia sukupuolia flirttailet. Mitäköhän sillä flirtillä sitten tarkoit mutta irtosuhteiden harrastaminen kylläkin on sairasta, ja sairastamista on se kun sitä touhua harjoittaa, ilmaista huoraamista nimittäin. Lakkaa nyt jo tuollainen horottelu äläkä jakele itseäsi kuin julkista eläintä.


      • Pidä jo suusi
        Ei O Ok kirjoitti:

        Kyllä tuollainen käytös täytyy lopettaa sinun ja vielä molempia sukupuolia flirttailet. Mitäköhän sillä flirtillä sitten tarkoit mutta irtosuhteiden harrastaminen kylläkin on sairasta, ja sairastamista on se kun sitä touhua harjoittaa, ilmaista huoraamista nimittäin. Lakkaa nyt jo tuollainen horottelu äläkä jakele itseäsi kuin julkista eläintä.

        Hahaha julkinen eläin? :DD ahahhaaa

        Mikä säälittävä kääpä se sielä taas rustaa.. Ei se ole mitään huoraamista jos flirttaa, samoin ei ole irtosuhteet. Se ei määritä ihmisen arvoa miten paljon ai vähän hän seksiä harrastaa


      • Horot on horoja
        Pidä jo suusi kirjoitti:

        Hahaha julkinen eläin? :DD ahahhaaa

        Mikä säälittävä kääpä se sielä taas rustaa.. Ei se ole mitään huoraamista jos flirttaa, samoin ei ole irtosuhteet. Se ei määritä ihmisen arvoa miten paljon ai vähän hän seksiä harrastaa

        Kyllä se vaan määrittää. Ei siihen ole mitään selityksiä.


      • eihorojax
        Horot on horoja kirjoitti:

        Kyllä se vaan määrittää. Ei siihen ole mitään selityksiä.

        Melko paljon naisissa on horoja mitkä kyllä antaa ymmärtää, että haluavat vain munaa. Esimerkiksi www.panemua.net treffeissä saan melko suoria ehdotuksia, toisaalta seksisuhteethan on se juttu tuolla sivulla mutta kuitenkin on hieman eroa miten sen ilmaisee. Kiertopalkinnot ns. jakorasiat kysyvät heti että milloin pannaan kun taas sivistyneemmät ehdottovat ensin kahveja ja sen jälkeen katsotaan toimisko seksisuhde vai ei. Horoille sanon suoraan EI!


      • ihme sievistelyä
        eihorojax kirjoitti:

        Melko paljon naisissa on horoja mitkä kyllä antaa ymmärtää, että haluavat vain munaa. Esimerkiksi www.panemua.net treffeissä saan melko suoria ehdotuksia, toisaalta seksisuhteethan on se juttu tuolla sivulla mutta kuitenkin on hieman eroa miten sen ilmaisee. Kiertopalkinnot ns. jakorasiat kysyvät heti että milloin pannaan kun taas sivistyneemmät ehdottovat ensin kahveja ja sen jälkeen katsotaan toimisko seksisuhde vai ei. Horoille sanon suoraan EI!

        "sivistyneemmät ehdottovat ensin kahveja www.panemua.net sivustoilla"


      • näin kirjoittaa
        ihme sievistelyä kirjoitti:

        "sivistyneemmät ehdottovat ensin kahveja www.panemua.net sivustoilla"

        Näin kirjoittaa ahdistunut, äärimustasukkainen, tunne-elämältään järkkynyt, vanhanaikainen äärifeministinen lepakkotyttöystävä, joka ei nauti seksistä tippaakaan ja jonka mielestä lesboseksi on yök yök yök (myös parisuhteessa se on yök) ja joka ei ole sinut itsensä ja seksuaalisuutensa kanssa ja joka ei nauti elämästään.


      • Pipipäisempää
        Ei O Ok kirjoitti:

        Kyllä tuollainen käytös täytyy lopettaa sinun ja vielä molempia sukupuolia flirttailet. Mitäköhän sillä flirtillä sitten tarkoit mutta irtosuhteiden harrastaminen kylläkin on sairasta, ja sairastamista on se kun sitä touhua harjoittaa, ilmaista huoraamista nimittäin. Lakkaa nyt jo tuollainen horottelu äläkä jakele itseäsi kuin julkista eläintä.

        Jaaa, väitätkö siis tässä, että vain kaikki naama norsunwidulla kulkevat totiset torventoittajat ovat terveitä ja kunnollisia oikeita ihmisiä?


      • eihorojax kirjoitti:

        Melko paljon naisissa on horoja mitkä kyllä antaa ymmärtää, että haluavat vain munaa. Esimerkiksi www.panemua.net treffeissä saan melko suoria ehdotuksia, toisaalta seksisuhteethan on se juttu tuolla sivulla mutta kuitenkin on hieman eroa miten sen ilmaisee. Kiertopalkinnot ns. jakorasiat kysyvät heti että milloin pannaan kun taas sivistyneemmät ehdottovat ensin kahveja ja sen jälkeen katsotaan toimisko seksisuhde vai ei. Horoille sanon suoraan EI!

        Niin, sitä sivistyneempääkin väkeä varmaan paljon pyörii jollain panemua-sivustolla. Miten hitossa kehtaat arvioida muita sivulla käyviä, jos itsekin siellä kuljet. Ja mitä sinä oikein ihmisiltä tuollaisella sivustolla? Että sieltä löytyis luotettava, älykäs, persoonallinen kumppani sinulle? Jos itse pohjamutia penkoo, on turha valittaa kun löytyy vaan kastematoja.


      • Ei he tajua mitään
        twiikeri kirjoitti:

        Niin, sitä sivistyneempääkin väkeä varmaan paljon pyörii jollain panemua-sivustolla. Miten hitossa kehtaat arvioida muita sivulla käyviä, jos itsekin siellä kuljet. Ja mitä sinä oikein ihmisiltä tuollaisella sivustolla? Että sieltä löytyis luotettava, älykäs, persoonallinen kumppani sinulle? Jos itse pohjamutia penkoo, on turha valittaa kun löytyy vaan kastematoja.

        Nykyajan moraali ja normaali käsitys seksistä on 60 luvun hippihorojen, 70 luvun diskohorojen, 80 luvun juppihorojen, 90 luvun lamahorojen ja 2000 luvun atk horojen jäljiltä nyt 2010 siinä kunnossa, että tuollainen panemua.fi sivusto aivan tavallista arkipäivää jo ylä-aste ikäisille. Lukio iässä tuo sivusto on jo liian kesyä.

        Siellä sivuilla ei kummastella yhtikäs mitään irtosuhdetoimia. He myös arkielämässään luulevat että kaikki ihmiset jokapaikassa vain odottavat niitä hätäisiä panojaan, ja millään ei ole mitään väliä kunhan vaan panoja tulee 24/7.


      • Gizselle

        Mulla sama "ongelma": juttelen mielelläni ihmisten kanssa, hymyilen, heitän läppää, olen hauska, tartun keskusteluun, flirttaan.

        Mun taustani on sellainen, että olen ollut hauska, mutta ujo lapsi. Parikymppisenä musta tuli kaunotar ja sain paljon huomiota, vaikka en osannut ehkä nauttia siitä, koska en mieltänyt itseäni mitenkään erityisen puoleensa vetäväksi. Jossakin vaiheessa itsetunto asettui paikalleen ja tajusin, että "Hei, nää ihmiset todella haluaa olla mun seurassani ja nauttii siitä". Mulla oli kaveri, jota aina (salaa) ihailin, kun se oli niin avoin, hauska ja tuli hyvin toimeen ihmisten kanssa. Mä olin ujompi. Ajattelin, että mä haluaisin olla myös tollanen kiva ja suosittu. Aloin tavallaan opetella juttelemaan, nauramaan ja olemaan positiivinen sen jäykistelyn sijaan. Kymmenessä vuodessa olen oppinut jotakin. Mun lähtökohta on olla mukava tyyppi kaikille, jotka tapaan. Tavallaan sellanen vähän kuin "työasenne palveluammatissa".

        Se, että osoittaa kiinnostusta kaikenlaisia ihmisiä kohtaan on todella palkitsevaa: ihmiset alkaa pitämään susta ja susta tulee suosittu. se ruokkii kehää, että kun on itsevarmempi ja positiivisempi, on myös parempi ihmisten kanssa.

        Naisena hivelee, että miehet viihtyy seurassa, myös nuoremmat miehet :) Olen hetero, mutta joskus huomaan flirttaavani myös naisten kanssa. Ei ole ollut haitaksi, koska ihan hyviä jutteluita on ollut naistenkin kanssa ilman "sitä jotakin".

        "Mieti ihan rehellisesti, mitä flirtilläsi tavoittelet. Haluatko tuoda toiselle hyvää mieltä vai tehostatko itseäsi? Hyvän mielen flirtti on avointa, mutta itsensä tehostaminen on viekasta ja piilomerkityksistä. Se on pahimmillaan satuttavaa, koska sillä on väärät motiivit. Valitettavasti siinä sattuu yleensä viattomiin. "

        Siinäpä se, kun se flirtti tulee ihan "luonnostaan", niin ei siinä mieti mitään tarkoituksia. Mulle ei ole ollut ongelmaa siitä, että joku olisi ymmärtänyt flirtin väärin. On näet mahdollista, että niin käy, mutta osaan jo nykyään hoitaa asian ilman, että toinen osapuoli menettää kasvojaan tai muuta noloa.


      • ATTENTION WHORE

        "Huono puoli tuossa on just se, että ihmiset alkavat rakentaa pilvilinnoja kun eivät tajua ettei se merkitse mitään."

        Sinähän on se joka elää pilvissä ja ei voi elä ilman sitä endorfiini palkinto josta saat tuosta sun hyväksynän ja säpinä tarvetta, jos tämä ohjelmaa on jatkuvasti päällä sun päässä niin vähän sairasta se lopunlopuksi on, kuka uskaltais ottaa sinua kumppaniksi jos niin helporti mentät hallintansa ja rakastuu niin helposti, voiko sinuhun luotta että et päättyy jonkun muun sänkyyn?


    • m.h1

      Minusta ,että flirtti ei ole pahasta ja ei häirinnyt jos pientä flirttailua.Flirttailu on yleensä viaton.Ei se aina tarkoittaa ,että toiselle enempää kiinnostua tai alkaisi "seurustella".Oli minulle joskus flirttiä ,mutta ei haittaa :-).Onhan flirttailu tuo piristää päivälle myös.Riippuu mihin flirttailun tarkoitukseen ja tavalla.Minulla myös ilmeikästä ja välillä saatan ilmaisua siihen.En näe mitään heiltä pahana siinä asiassa.

      • KALLE KELLO

        Luonnollinen flirtti ilman yliampumista on ok, mutta aloittajan ja muutaman muun kirjoitusten perusteella tulee mieleen, että on opeteltu juttu, joka on täysin yliampuvan imelää lässytystä. Ne henkilöt joille tämän on luontaista eivät tyrkytä sitä joka vastaan tulevalle,


    • Nalle karhu

      Älä yhtään huoli, hyvä asia toi on, ainakin jos pitää rajan
      ettei ihan överiksi mene.

      Itse en ole lainkaan flirttii vaan vakava, ja se ei kyllä
      ole kivaa itselle, mutta en kai tästä muutu

      Flirtti sopii joillekin. Jos mulle flirtataan en edes aina huomaa sitä
      tai olen kiusaantunut.

      • Kampaatukkaa

        Joskus oli flirttikursseja..tässä pätkä yhdestä vuodelta 2002
        Koulutuksessa harjoitellaan aloitteentekoa ja puheenaiheita,
        ilmeitä ja eleitä myöten. Itsensä hyväksyminen, kohteliaisuudet,
        sanaton viestintä ja pelot käydään läpi.
        Lisätään rohkeutta toisten huomioonottamiseen ja yhteyden
        saamiseen. Elämä olisi helpompaa, jos uskaltaisi sanoa ääneen,
        jos on jostakin henkilöstä kiinnostunut. Paljon
        vuorovaikutteisia harjoituksia. Rohkeasti mukaan!

        Loppuun sopisi vielä vanhan kansan viisaus:
        "jollei heilaa helluntaina, ei koko kesänä.......


        http://elekieli.blogspot.fi/2010/10/flirttailu-tekee-hyvaa-mielelle-ja.html

        Liian ystävällisyyden määritelmä riippuu yksilöstä, mutta jos saat jatkuvasti huomiota, jota et halua, kannattaa miettiä hymyiletkö ja naurahteletko/kikatatko liikaa henkilön seurassa, tai onko käytöksessäsi tai pukeutumisessasi jotain muuta, joka voisi provosoida flirttailevaa käytöstä.

        Kaikkein yleisin flirttailuele on ns. "hair-flick", suomeksi se voisi olla esimerkiksi niskan nakkaaminen, jossa hiukset siirretään kasvoilta tai harteilta taaksepäin heilauttamalla päätä. Sama voidaan tehdä myös kevyesti kädellä. Sekä lyhyt- että pitkähiuksiset naiset tekevät tätä vaikka hiukset eivät edes olisi tiellä.

        Monet flirttailueleet ovat universaaleja, eli samoja kaikkialla maailmassa. Hiusten heilauttaminen taaksepäin, sivusilmällä katsominen, pidennetty katsekontakti sekä kikattaminen ovat kaikkialla flirttailun merkkejä.


      • kyntömies
        Kampaatukkaa kirjoitti:

        Joskus oli flirttikursseja..tässä pätkä yhdestä vuodelta 2002
        Koulutuksessa harjoitellaan aloitteentekoa ja puheenaiheita,
        ilmeitä ja eleitä myöten. Itsensä hyväksyminen, kohteliaisuudet,
        sanaton viestintä ja pelot käydään läpi.
        Lisätään rohkeutta toisten huomioonottamiseen ja yhteyden
        saamiseen. Elämä olisi helpompaa, jos uskaltaisi sanoa ääneen,
        jos on jostakin henkilöstä kiinnostunut. Paljon
        vuorovaikutteisia harjoituksia. Rohkeasti mukaan!

        Loppuun sopisi vielä vanhan kansan viisaus:
        "jollei heilaa helluntaina, ei koko kesänä.......


        http://elekieli.blogspot.fi/2010/10/flirttailu-tekee-hyvaa-mielelle-ja.html

        Liian ystävällisyyden määritelmä riippuu yksilöstä, mutta jos saat jatkuvasti huomiota, jota et halua, kannattaa miettiä hymyiletkö ja naurahteletko/kikatatko liikaa henkilön seurassa, tai onko käytöksessäsi tai pukeutumisessasi jotain muuta, joka voisi provosoida flirttailevaa käytöstä.

        Kaikkein yleisin flirttailuele on ns. "hair-flick", suomeksi se voisi olla esimerkiksi niskan nakkaaminen, jossa hiukset siirretään kasvoilta tai harteilta taaksepäin heilauttamalla päätä. Sama voidaan tehdä myös kevyesti kädellä. Sekä lyhyt- että pitkähiuksiset naiset tekevät tätä vaikka hiukset eivät edes olisi tiellä.

        Monet flirttailueleet ovat universaaleja, eli samoja kaikkialla maailmassa. Hiusten heilauttaminen taaksepäin, sivusilmällä katsominen, pidennetty katsekontakti sekä kikattaminen ovat kaikkialla flirttailun merkkejä.

        Toinenkin kansan viisaus: "Jos ei heilaa helluntaina ei aidsia adventtina".


    • vaikea laji

      Mieti ihan rehellisesti, mitä flirtilläsi tavoittelet. Haluatko tuoda toiselle hyvää mieltä vai tehostatko itseäsi? Hyvän mielen flirtti on avointa, mutta itsensä tehostaminen on viekasta ja piilomerkityksistä. Se on pahimmillaan satuttavaa, koska sillä on väärät motiivit. Valitettavasti siinä sattuu yleensä viattomiin.

      • flirting machine

        Kuten mainitsin, se tulee luonnostaan. Hymyilen, koska olen sellainen persoonaltani. Pidän rajat selkeänä: hymyilen, heitän hetulaa ja katselen silmiin iloisesti, muuta en tee. En halua leikkiä kenenkään tunteilla enkä missään nimessä hae sillä pönkitystä egolleni.


      • m.h1
        flirting machine kirjoitti:

        Kuten mainitsin, se tulee luonnostaan. Hymyilen, koska olen sellainen persoonaltani. Pidän rajat selkeänä: hymyilen, heitän hetulaa ja katselen silmiin iloisesti, muuta en tee. En halua leikkiä kenenkään tunteilla enkä missään nimessä hae sillä pönkitystä egolleni.

        Minähän hymyilen yleensä vaikka sattumalta joku vastaan :-).Ei se ole kauhea asiaa.Olen vain iloinen vaikka hymyilisin silti.


      • flirting machine
        m.h1 kirjoitti:

        Minähän hymyilen yleensä vaikka sattumalta joku vastaan :-).Ei se ole kauhea asiaa.Olen vain iloinen vaikka hymyilisin silti.

        Kiva juttu :) itsekin hymyilen usein ohikulkijoille ihan vahingossa. Se piristää, jos joku sattuu vielä hymyilemään takaisin. Kiva kun on kesä tulossa ja ihmiset on iloisia :)


      • m.h1
        flirting machine kirjoitti:

        Kiva juttu :) itsekin hymyilen usein ohikulkijoille ihan vahingossa. Se piristää, jos joku sattuu vielä hymyilemään takaisin. Kiva kun on kesä tulossa ja ihmiset on iloisia :)

        :-) ei ole haitannut lainkaan jos sattuisi ohikulkijoille hymyillä ja kyllä takaisin samoin myös.Huomasin myös ,että ihmiset jo heränneet tähän aikaan ja iloisia :-).Kevät ja kesää aika yleensä "herätä eloon".Kesällä voi olla vaikka sattuisi mitä mutta nautitaan joka hetkistä.Voin kertoa ,että olin suomalainen kirjakaupassa kun minä ja myyjä kohtasimme kolme kerta katseeseen ja hymyillään koko ajan.En tiedä miksi ;-)..


      • Entinen kassaneiti
        m.h1 kirjoitti:

        :-) ei ole haitannut lainkaan jos sattuisi ohikulkijoille hymyillä ja kyllä takaisin samoin myös.Huomasin myös ,että ihmiset jo heränneet tähän aikaan ja iloisia :-).Kevät ja kesää aika yleensä "herätä eloon".Kesällä voi olla vaikka sattuisi mitä mutta nautitaan joka hetkistä.Voin kertoa ,että olin suomalainen kirjakaupassa kun minä ja myyjä kohtasimme kolme kerta katseeseen ja hymyillään koko ajan.En tiedä miksi ;-)..

        "olin suomalainen kirjakaupassa kun minä ja myyjä kohtasimme kolme kerta katseeseen ja hymyillään koko ajan."

        Sitä sanotaan asiakaspalveluksi.


      • Siinäpä kysymys. Vaikka usein kuulee sitä "mä vaan oon tällanen, ei sille voi mitään", on siinä usein taustalla jotain huomiohakuisuutta. Eräskin naispuolinen kaveri juuri on-vaan-tällanen. Kyllähän sillä tietynlaista huomiota saa, mutta se onko huomio positiivista, on epäselvää. Vaikka hänkin on oikeasti nätti ja muuten mukava ihminen, ei se huomaa miten muut alkaa kiemurtelemaan sen käytöksen edessä, ja jälkikäteen nauravat, että olipa se tyrkky. Eikä tällaisesta voi oikein sanoakaan, kun kuitenkin ottaisi nokkiinsa, vaikka antaisi itsestään fiksumman kuvan ilman moista hommaa. Se,että on kohtelias ja iloinen, on aivan eri asia kuin flirtti. Kyse on sävyerosta, normi kohteliaisuus on aika neutraalia, mutta flirtissä on romanttinen/seksuaalinen taustasävy. En ymmärrä mihin flirttiä edes tarvitaan. Jos on kiinnostunut, se kyllä näkyy muutenkin. Jos taas ei, niin ihan hyväntuulinen kohteliaisuus vailla silmäniskuja ja lässytystä riittää.


      • .......
        twiikeri kirjoitti:

        Siinäpä kysymys. Vaikka usein kuulee sitä "mä vaan oon tällanen, ei sille voi mitään", on siinä usein taustalla jotain huomiohakuisuutta. Eräskin naispuolinen kaveri juuri on-vaan-tällanen. Kyllähän sillä tietynlaista huomiota saa, mutta se onko huomio positiivista, on epäselvää. Vaikka hänkin on oikeasti nätti ja muuten mukava ihminen, ei se huomaa miten muut alkaa kiemurtelemaan sen käytöksen edessä, ja jälkikäteen nauravat, että olipa se tyrkky. Eikä tällaisesta voi oikein sanoakaan, kun kuitenkin ottaisi nokkiinsa, vaikka antaisi itsestään fiksumman kuvan ilman moista hommaa. Se,että on kohtelias ja iloinen, on aivan eri asia kuin flirtti. Kyse on sävyerosta, normi kohteliaisuus on aika neutraalia, mutta flirtissä on romanttinen/seksuaalinen taustasävy. En ymmärrä mihin flirttiä edes tarvitaan. Jos on kiinnostunut, se kyllä näkyy muutenkin. Jos taas ei, niin ihan hyväntuulinen kohteliaisuus vailla silmäniskuja ja lässytystä riittää.

        Flirttaileva nainen = huora, kodinrikkoja, ärsyttävä ämmä, pilalle hemmoteltu lutka, luulee saavansa kaiken sormiaan napauttamalla tai silmää iskemällä

        Flirttaileva mies = playboy, kusipää, mulkku, pettäjä, tottunut saamaan kaiken tekemättä yhtään mitään

        Kaksi flirttailevaa ihmistä sopivat siis täydellisesti toisilleen!


    • flirttailu piristää flirttailun kohteen mieltä,vaikka flirtillä ei sen kummempia tarkoitusperiä olisikaan ;) itse olen liian vakava ja ujo,että uskaltaisin edes silmä iskeä.

      • Nalle karhu

        Mä haluaisin suhun tutustua, kiinnostaisiko kirjoitella?


      • Kypsä mies

        Ei ole asiallista vokotella ja flirttailla muille, jos on varattu. Kyse on oman kumppanin kunnioittamisesta.


    • 13 + 6

      eilen baarissa mun ystävä jutteli tapansa mukaan kaikille jotka meidän pöydässä pyörähti . se on meidän tyyli . että mennään baariin höpöttelemään. sit kun oltiin kotiin lähdössä niin yks nainen sanoi että hänpä lähtee mukaan . oltiin että eikun me mennään ja hei . ja saatiin haukut peräämme . ihmeteltiin että mitä me tehtiin pieleen ?

    • silmänisku

      Mikä se ongelma siis on, ---jos olisit mies et edes miettis tollasia,

      Anna Palaa Vaa :)

    • Räps räps

      Kivaahan flirtti on. Toisen huomioon ottamista. Oon aika vanha täti - 60 v - ja mun pojan ikäiset ihmiset heittää harmittomia läppiä ja silmäyksiä päivitäin. Ja heitän sitten takaisinpäin . Eihän se ole minun maailmankuvaani ajatellen seksuaalista vaan enempi sitä että nastaa mummeli kun oot ihan selvästi hyvän elämän elänyt.

      • BattyBat

        Flirttaaminen on ihan ok, mutta jos satut sellaisen ihmisen kohdalle joka ihastuu helposti niin se voi tehdä pahaa. Olen juuri sitä tyyppiä, joka ihastuu helposti noille flirtti tyyppeille. Olen ihan luonteeltani sosiaalinen ja ujo samanaikaisesti.

        Muutaman kerran tuli näitä tilanteita, että hän hymyilee aina kun puhui mulle ja katsoi silmiin. Silmäpeliäkin oli muutama kerran ja kosketus oli myös... Ihastuin tietenkin häneen ja aloin kuvitella kaiken näköistä juttuja... Sitten kun uskaltuin sanoo ääneen hänelle tunteeni, niin se ei ollutkaan sitä mitä kuvittelin.... Ne teot olivat vaan hänen luonteenpirteitä ja ei hän ajatellut mitään... Kyllä se sattui tietenkin. Mutta silti en vihaa heitä, ketkä ovat sellaisia. Vika oli mussa, kun ihastun liian helposti.


      • head games
        BattyBat kirjoitti:

        Flirttaaminen on ihan ok, mutta jos satut sellaisen ihmisen kohdalle joka ihastuu helposti niin se voi tehdä pahaa. Olen juuri sitä tyyppiä, joka ihastuu helposti noille flirtti tyyppeille. Olen ihan luonteeltani sosiaalinen ja ujo samanaikaisesti.

        Muutaman kerran tuli näitä tilanteita, että hän hymyilee aina kun puhui mulle ja katsoi silmiin. Silmäpeliäkin oli muutama kerran ja kosketus oli myös... Ihastuin tietenkin häneen ja aloin kuvitella kaiken näköistä juttuja... Sitten kun uskaltuin sanoo ääneen hänelle tunteeni, niin se ei ollutkaan sitä mitä kuvittelin.... Ne teot olivat vaan hänen luonteenpirteitä ja ei hän ajatellut mitään... Kyllä se sattui tietenkin. Mutta silti en vihaa heitä, ketkä ovat sellaisia. Vika oli mussa, kun ihastun liian helposti.

        "Kyllä se sattui tietenkin. Mutta silti en vihaa heitä, ketkä ovat sellaisia. Vika oli mussa, kun ihastun liian helposti."

        Kyllä se toinenkin osapuoli voisi miettiä omaa käytöstään. Flirttaajankin tulisi ottaa toisen tunteet huomioon, eikä vain itsekkäästi ajatella tietävänsä asiat paremmin.

        Miksi vika olisi ainoastaan sinussa? Eihän sitä ihminen koskaan voi TIETÄÄ, mitä toinen flirtillään tarkoittaa. Yleensä kokopäivä-flirttaajan tarkoitus on vain korostaa itseään ja omaa egoaan. Tiedän etteivät he yleensä myönnä tätä, mutta näin sen olen kyllä havainnut hyvin monissa tapauksissa lopulta olevan.

        Mielestäni jatkuva flirttailu ilman tarkoitusta tutustua toiseen, on täysin turhaa ja itsekästä. Ja joskus se voi myös satuttaa toista osapuolta.

        KETJUN ALOITTAJALLE: Sinä olet opetellut flirtin tavana luultavasti jo nuorella iällä. Siksi voi tuntua siltä, että se tulee luonnostaan ja huomaamatta. Tosiasia kuitenkin on, että ihminen voi vaikuttaa omaan käyttäytymiseensä. Et sinä ole täysin tuon tavan orja. Voisit alkaa hieman miettimään käytöstäsi, mitä se muille voi aiheuttaa. Ja niinhän sinä jo sanoit alkaneesikin miettimään. Hyvää jatkoa sulle.


    • ----
      • eitosikoille

        Näin sanoo mustasukkainen vaimo.


      • jo on on

        asiaton flirttailu parisuhteen ulkopuolelle ja muutenkin aika tyhmää touhua..antaa nyt huomiota muille kuin omalle kumppanille..huh.. annappa lantti kerjäläiselle ja iske silmää niin oisko se jo syntiä!!
        itsekäs yli-sosiaalisuus on kauheaa, kun pitää koko ajan puhua kaikille mikä liikkuu ja tuoda itseään esille teennäisillä ja huomion hakuisilla höpötyksillä.. ja loukata omaa kumppania.. onkohan( tietääkö edes mitä tunneäly on) tunneäly hukassa joka noita harrastaa!!


    • Niin!!

      Itselläni on sama ongelma, että flirttailen luonnostaan ihan vaan vaikka kavereille huomaamattani :( se on johtanut siihen, että sitten kun ihastun, niin ihastus ei ota tosissaan, koska flirttailuni ja huumori menee sekaisin ja teen sitä ihan liikaa. Joskus olin tosi ylpeä tästä, kun koin olevani tosi erityinen tämän ansiosta, mutta nyt se on vaan vika. Pitäisi esittää epähauskaa, mutta ei sekään kivaa ole

    • Onko sinulla

      alemmuskompleksi?

    • Mies89893

      Ei voi tietää mikä on hyväksyttävää flirttiä jonkun naisen mielestä ja mikä ei!

      Toiset pitää flirtistä - rankastakin. Toiset ei voi sietää minkäänlaisia huomionosoituksia.

      Naiset ovat niin kummallisia, etteivät itsekään tiedä mitä haluavat. Miten miehet voisivat?

      • antiikkia8

        Sen totesi jo Freud, ja tuskailu jatkuu.

        Oma neuvoni on: kysy suoraan.


    • Hymyn vuoksi

      Enpä oikein usko että kukaan oikeasti pistää pahakseen pientä flirttiä (esim. hymyilyä tms.). Asia muuttuu siinä vaiheessa jos flirttailuun alkaa kuulua koskettelua ilman lupaa, silloin se muuttuu ahdisteluksi. Flirttailu on taitolaji ja joillakin meistä on siihen luontaisiakin lahjoja.

      Itse olen mies ja kyllä hymyilen näteille kaupankassoille ja saatan joskus vaikka kehua naispuolisen työkaverin vaatetusta. En kuitenkaan millään "iskumielellä" vaan ihan ilahduttaakseni toista. On mukavaa saada nainen hymyilemään aina silloin tällöin.

      • Erkki.

        Huomannut sellaisen että rumien, kehitysvammaisten, parantumattomasti sairaiden, lesbojen, aseseksuaalien, vähäälyisten kanssa ei ole hyvä flirttailla. Tuntuu pahalta mutta ei ole sitä.


        M


      • Omatunto soikoon

        Teet väärin omaa kultaasi kohtaan.


    • Mainos ylhäällä

      Ai sä oletkin joku lesbo.

      • Erkki.

        Niin, minä olen hetero mies. Feninististä lesboa ei eroita heterosta mitenkään. Maskuliinisen lesbon kyllä erottaa jos vaikka tanssittaa. Mutta aivan saman näköisiä heteroita naisia on olemassa.


      • Mainos ylhäällä
        Erkki. kirjoitti:

        Niin, minä olen hetero mies. Feninististä lesboa ei eroita heterosta mitenkään. Maskuliinisen lesbon kyllä erottaa jos vaikka tanssittaa. Mutta aivan saman näköisiä heteroita naisia on olemassa.

        Yleisesti ottaen oikeat lesbot vihaavat miehiä. Ei niitä kiinnosta miesten kanssa tanssiakaan.


      • Tanssi keskenäs!
        Erkki. kirjoitti:

        Niin, minä olen hetero mies. Feninististä lesboa ei eroita heterosta mitenkään. Maskuliinisen lesbon kyllä erottaa jos vaikka tanssittaa. Mutta aivan saman näköisiä heteroita naisia on olemassa.

        Erkki, kuvotat tämän palstan lukijoita :/


    • tere tere

      Mä kans tykkään flirtata,se kait tulee ihan luonnostaan niin miesten kuin naisten seurassa,mut sit kun kohtaa sen keneen on ihastunnu,niin sit ei tuu kyllä mitään järkevää suusta pelkkiä sammakoita,siis todella ärsyttävää,oon sitte niin pihalla.

    • tosikko2

      Flirtti on kutsu jota ei ole tarkoitettu noudatettavaksi

      • head games

        "Flirtti on kutsu jota ei ole tarkoitettu noudatettavaksi"

        Nimenomaan. Nämä juuri ovat niitä totaalisen turhia kuvioita, jotka vain vaikeuttavat oikeaa pariutumista. Mutta ehkä joillakuilla on niin tyhjää, tai sitten se alemmuuskompleksi, että he TARVITSEVAT sen huomion vähän jokaiselta. Tunteakseen olevansa jotakin.

        Tuolla joku ylempänä väitti sinisilmäisesti, että flirtti ja ystävällisyys menevät sekaisin. Ei ole näin. Kyllä jokainen aivan varmasti tajuaa, milloin hän itse flirttaa ja milloin hän on vain ystävällinen. Ensin mainittuun kun sisältyy nimenomaan seksuaalinen signaali (kutsu, jota ei saisi noudattaa), kun taas jälkimmäistä voi osoittaa myös sille sukupuolelle, josta ei ole seksuaalisesti kiinnostunut.


    • flirtaten

      Pieni flirtti oikeaan aikaan oikeassa paikassa voi pelastaa päivän!!!
      Siinä on pilkettä silmäkulmassa. Se ei johda mihinkään,ei ainakaan mihinkään suinpäinsuhteeseen eikä sopimattomaan. Siitä jää hyvä mieli kummallekin.

      • juuri noin

        flirtti vain piristää,eikä tarvi olla mitään sen kummempaa tarkoitusta. se on kuin hymy tai kohteliaisuus,halpa,hyvä ja huomioiva tapa...tosin käyttötapoja ja tarkoituksia on paljon...ns. joka makuun.


    • kaveri flirttaaja

      flirting machine, mistä tiedät, että sait varmasti flirttikumppanin kiinnostumaan? Kuulostaa hieman itsevarmalle....

    • Naisten mielipide

      Mitä mieltä olette Mr. Lotharista?

      • Panisin9

        Panomies, ei mikään turha kundi.


    • Woman19-

      Tietynlainen flirttailu karismaattiselta ihmiseltä saa tuntemaan vapautuneeksi, koska tietää että hänellä on sosiaalisia taitoja ja ettei hän keskity aivan täysin vain juuri minuun vaan puhuu ja antaa mahdollisuuden puhua. Se lisää myöskin hyväksytyksi tulemisen viestin vastaanottamista sekä rennon elämäntyylin paljastuksen. Se saa tuntemaan itsensä ikäänkuin naisena ainakin nostamaan häntänsä hänen aktiviteettiinsä ja samalla kehittää loogisia ajatusmalleja itsestään sekä ympäristön vastaanottavaisuudesta. Opit itsestäsi tiettyjä tuntemattomia ja epätiedostettuja asioita ja heijastat ne piirteiksesi paremmin.. Sitä on vaikeata selittää, mutta se kehittää ja kuuluu osana ihmisen luontaiseen onnellisuuden osoitukseen jos ihminen on onnellinen. Se on myös kohteliaisuus ja tietynlainen arvon osoitus.

    • Tuittu3

      En pahemmin flirttaile, koska miehet ovat niin lapsellisia ja hyväuskoisia että luulevat naisen pyytävän häntä sänkyyn jos vähänkin hymyilee tai yrittää keskustella.

    • ihana kuulemma

      Itse olen sitä mieltä, ettei muutenkin viehättävän ihmisen kannata flirttailla kun sillon kun on tosimielellä liikkeellä. Itse olen nätti nainen ja jos alan flirttailemaan ympäriinsä, niin kyllä saan melkoisen kaaoksen aikaan ja lauman miehiä perään kuolaamaan. Vähemmän ihanat varmaan voi flirttailla miten huvittaa ilman, että joutuvat käymään läpi jälkiseuraamuksia...

    • flirting machine

      nyt minun -flirting machine- mieleni tekee MIESTÄ -kuka ANATAUTUU MINULLE - KATSOKAA KUVANI AVAUKESTA!!!!

    • jepjepjeeeep

      "En voi sille mitään", tarkoitat " En edes halua opetella käyttäytymään hyväksyttävästi/ asiaan kuuluvasti ettei tilanteesta tule kiusallista"

      Se on sitä De-evoluutiota.

    • mdjhd

      Kyllä on varatun varsinkin naimisissa .flirttailu kielletty. Siinä tosiaankin satutetaan sitä toista osapuolta. Edellisistä ei selvinnyt flirttaavatko kun ovat yksin liikkeellä vai vaimonsa ollessa vierellä .Itselläni mies joka flirttaa minun läsnäollessa. Törkeää toimintaa. On kyllä sitten mustis jos joku mies minua huomioi.Vapaana olevat tehkööt mitä huvittaa...varatut HÄVETKÖÖT käytöstään.

      • eitosikoille

        Mustasukkaisuus on sairasta. Hyvässä suhteessa puoliso ymmärtää milloin toinen on vain kohtelias. Mikään ei ole kuvottavampaa kuin vaimo joka miehen ollessa esim. tarjoilijalle "flirttaava", alkaa äyskiä miehelle ja luo pahansisuisia katseita tarjoilijaan. Gaad se on noloo.


    • PettynytN1

      Hyväksyttävän rajat menee siinä kuinka kauan jatkat flirttiä saman ihmisen kanssa. Se, että kerran- kaksi heität flirtin samalle ihmiselle on ok, mutta jos flirttailet päivät pitkät, kestäen kuukausia annat vääriä signaaleja ja huonommassa tapauksessa saat toisen ihastumaan itseesi. Kun hänelle selviää ettet ollutkaan tosissaan.. sattuu todella =(

      Elävä esimerkki elämästäni, ihastuin ihmiseen, joka flirttaili minulle näin. Sitä kesti kuukausia ja ihastukseni syveni syvenemistään. Pian kuitenkin huomasin, että hän flirttaili myös muille. Siinä vaiheessa tajusin, että hän ei ole tosissaan ja se sattui todella. Petyin ja yritin olla noteeraamatta hänen flirttejään, otin suht viileän asenteen, koska en halunnut saattaa itseäni naurunalaiseksi ihastuttuani tuollaiseen flirttikoneeseen, joka ei ollutkaan tosissaan.
      Miten tarina jatkuu?
      Tarina jatkui siten, että flirttailut hellittivät ja mies otti etäisyyttä, suorastaan pakeni. Pian sain kuulla toista kautta, että hän oli ollut tosissaan kiinnostunut ja ihastunut ja poti nyt sydänsurujaan kun MINÄ käänsin selkäni.

      Nyt ollaan tilanteessa, että kaksi ihastunutta on helvetin pettyneitä ja surullisia. Enkä tiedä itse haluanko enää satuttaa itseäni hänen kanssaan uudestaan vaikka nyt tiedänkin, että kiinnostus olisi ollut aitoa.

      OTTAKAA MIEHET TÄSTÄ OPIKSENNE.

      • 546456

        Sen siitä saa kun yrittää montaa naista yhtä aikaa... oli sitten mies tai nainen.


    • Iloinen Tarjoilija

      Itse olen mies, työskentelen tarjoilijana ja omaan saman tavan kuin alku kirjoittaja ( Itse kutsun sitä "tietämättömästi flirttailuksi" )
      Ei siinä mitään pahaa ole ja asiakaspalvelussa siitä on enempi hyötyä, koska saa nopeasti rikottua asiakkaan välisen paksun jään jonka suurin osa suomalaisista tietämättömästi omaavat ( Koitappa keskustelle täysin tuntemattoman ihmisen kanssa, ei onnistu nykyään kun puolella on napit korvilla tai karkaavat ekojen sanojen aikana )

      Flirtillä saa monesti puheen alutkin alotettua koska ilmassa oleva jännitys saadaan laukastua.

      Tietenkin flirtillä on oma kääntö puolensa. Kokemuksina erittäin humalaiset ihmiset yrittävät saada meikäläisen numeron, taksi saatille tai juomaan heidän kanssa töitten jälkeen. Pakostakin on joutunut kieltäytyyn.

      Flirtillä saa myös välistä huumoriakin pystyyn kuten kaverini naureskelevat minulle kun en ole huomannu vapaa päivien illan vietoissa selviä isku yrityksiä.

      Enempi flirttiä pitäisi olla meissä suomalaisissa ja koittakaa selvitä sen ihmisfobian yli joka näkyy julkisissa liikenteissä aivan liikaa. Ei muuta minun osalta.

      • lounastaja

        Mielistelevä tarjoilija on äklö. Mielummin luontevasti juro suomalainen joka kuitenkin hoitaa työnsä, kuin semmonen lipevä joka selän kääntäessä haukkuu asiakkaansa. Mielistely ei vaan Suomessa tehoa. Aito ystävällisyys on eri asia kuin mielistely ja asiakkaille flirttailu. Epäaidot inmiset on turhia. En koskaan mene toista kertaa arvintolaan joss tarjoilija on ollut mielistelevä.


    • hehehehehe

      Olen 25 vuotias nainen. Minulla taas on ongelma se, että osaan jutella luontevasti miesten kanssa: heitän läppää ja small talkia. Juttelen niitä näitä viattomasti, melkein aina kaverimielessä. Sitten miehet kiinnostuvat minusta ja luulevat, että olin heistä kiinnostunut myös vaikka olin vain ystävällinen. Olen siis vain kohtelias ja ystävällinen. Monta kertaa on tullut väärinkäsityksiä.

      • äijäleppis

        Olen pian 40v. miehekäs nainen. Luulen usein itsestäni liikoja. Lisäksi olen ihastunut henkilöön, joka ei tuntenut minua kohtaan mitään vetoa. Olen tulkinnut ystävällisyyden väärin. Nyt tunnen suurta pettymystä kun tuo nainen ei halua olla minun kanssa yhteyksissä. Kerskailen useimmiten olemattomilla saavutusilla. Näin egoboostaan itseäni. Minulla ei myöskään ole mitään elämää. Siksi trollaan tätä palstaa ja esiinnyn välillä miehenä, välillä naisena. Oikeasti haluaisinkin olla mies ja minua harmittaa kun olen nainen. En osaa suhtautua pakkeihin, vaan suren niitä todella paljon. Pienetkin asiat tuntuvat todella suurilta. Harmittaa myös oma saamattomuuteni erillaisissa asioissa. Oikeasti kärsin siitä todella paljon. Valehtelen sujuvasti myös ikäni ja ammattini. Oikeasti olen työtön looseri. Tunnen itseni saamattomaksi hylkiöksi, jota kukaan ei kaipaa. Minulla on myös tapana leuhkia ja esiintyä muuna kuin olen. Näin tunnen olevani muiden yläpuolella. Olemalla pelle, saan edes hauskuuttaa muita. Tunnen, että en pärjää missään, ainoastaan olemalla mahdollisimman pelle tunnen olevani jotain. Nautin suunnattomasti trollaamisesta. Mitä enemmän vastauksia saan sitä suositumpi tunnen olevani. Oikeassa elämässä en ole suosittu. Olen hylkiö.


    • katsot silmiin

      isket kouran perseeseen ja toisen tissiin.
      Johan rupeaa tunnelma nousemaan...

    • Tosipersu

      Raja menee siinä, että jos siihen tulee joku äijä ja yrittää flirttailla mulle

    • tosikko2

      Jos huomaan toisen flirttailevan, niin minulle tulee heti ajatus, että hän nyt tekee sitä kaikkien muittenkin kanssa. Eli, en juuri flirttaileviin ihmisiin haaskaa aikaani.

    • f*ck

      tässä ketjussa PettynytN1 sanoikin sen mikä varmasti on aika hyvä ohje flirttiin, eli aika. Jos kerran kaksi heittää flirttiä samalle, se on ok. Jos viikkoja tai kuukausia niin sitten se alkaa tuntumaan väkisinkin muulle kuin pelkäksi heitoksi.

      Ei kai siinä sen kummempaa ole. Jos pommittaa jotakuta flirtillä niin herättäähän se kysymyksiä aikeista. Mutta tilannetajua ja ei pommittamista, niin senkus flirttailee.

      • Pallo mulla

        Flirtti on se hetki, siis juuri niin,että huomenna ei enää muista koko
        asiaa. Hetken ilo, ei hetken huuma.

        Pommittaminen ei ole kivaa, se jo ahdistelua.


    • kielletty hedelmä

      Heteroäijät, älkää pliis flirttailko lesboille!

      • Hmm.. Miksi? Sehän on vaan flirtti. Ja toisekseen, miten tunnistaa?


      • eliminator kirjoitti:

        Hmm.. Miksi? Sehän on vaan flirtti. Ja toisekseen, miten tunnistaa?

        .. Lesbon.


      • Monoja ja Stereoita
        eliminator kirjoitti:

        .. Lesbon.

        Rekkalesbon tunnistaa miehekkäästä ulkonäöstä ja käytöksestä. Naisellisen lesbon tunnistaa siitä että hän ei ole nainen käytökseltään, vaan ikuisesti lapsen tasolla.

        Homoihminen tuntee vain itsensä, kun taas heteroihmisellä on mahdollisuus olla enemmän tietoinen myös toisenlaisesta ihmisestä kuin mitä itse on.

        Siitä nuo sanatkin homo ja hetero tulevat.


      • no life!
        Monoja ja Stereoita kirjoitti:

        Rekkalesbon tunnistaa miehekkäästä ulkonäöstä ja käytöksestä. Naisellisen lesbon tunnistaa siitä että hän ei ole nainen käytökseltään, vaan ikuisesti lapsen tasolla.

        Homoihminen tuntee vain itsensä, kun taas heteroihmisellä on mahdollisuus olla enemmän tietoinen myös toisenlaisesta ihmisestä kuin mitä itse on.

        Siitä nuo sanatkin homo ja hetero tulevat.

        Miehekkään, kateellisen, erittäin heikko itsetuntoisen transumiehen (lesbon) tunnistaa siitä, että täällä alkaa haukkumaan femmejä. Heittäytyy kateellisena ihan lapsen tasolle kun ottaa niin egon päälle, että ei ole saanut femmeä itselleen.

        Ottaa niin itsetunnon päälle, voi että, voi että. Kuinka sairas ja narsistinen voikaan ihminen olla?


      • no life!
        no life! kirjoitti:

        Miehekkään, kateellisen, erittäin heikko itsetuntoisen transumiehen (lesbon) tunnistaa siitä, että täällä alkaa haukkumaan femmejä. Heittäytyy kateellisena ihan lapsen tasolle kun ottaa niin egon päälle, että ei ole saanut femmeä itselleen.

        Ottaa niin itsetunnon päälle, voi että, voi että. Kuinka sairas ja narsistinen voikaan ihminen olla?

        Juu ja sitten heiko itsetuntoisen, miehekkään äijän voi tältä palstalta bongata sillä tavalla, että alkaa copy pastaamaan muiden viestejä, varsinkin jos kyse on transasioista.

        Erittäin heikkoitsetuntoisen, narsistisen egoboostajaan tunnistaa täältä kaukaa. Haukkuu kaikkia kateellisena. Narsistinen ego ei kestä sitä jos ei ole tahtoaan saanut läpi. Ego ei kestä myöskään sitä, että ei saa huomiota eikä ole suosittu.

        Naristinen egoboosteri hakee huomiota, vaikka onkin parisuhteessa hakemalla itselleen katu-uskottavuutta flirttailemalla ja pokailemalla muita. Tosin se ego saa kamalan kolauksen, kun ei pysty miellyttämään muita ihmisiä! Niin se vaan on, kaikkia ei voi millään miellyttää! Narsistinen, varattu lepakko hakee jatkuvasti pöyhkeilevällä ja kerskailevalla tyylillään jatkuvia seikkailuja ja egonsa pönkitystä valehtelemalla sujuvasti ammattinsa ja pukeutumalla keikaroivaan tyyliin ja kävellen nokka pystyssä. Yrittää esittää mahdollisimman rikasta ja älykästä ulospäin, vaikka todellisessa elämässä onkin sivistymätön, kouluja käymätön köyhä looseri, jonka tulot tulevat lähinnä äidiltä ja Kelasta. Todellisessa elämässä hän kärsii suuresti omasta saamattomuudestaan ja laiskuudestaan sekä kadehtii muiden älykkyyttä ja menestystä, etenkin työelämässä.


      • no life!
        no life! kirjoitti:

        Juu ja sitten heiko itsetuntoisen, miehekkään äijän voi tältä palstalta bongata sillä tavalla, että alkaa copy pastaamaan muiden viestejä, varsinkin jos kyse on transasioista.

        Erittäin heikkoitsetuntoisen, narsistisen egoboostajaan tunnistaa täältä kaukaa. Haukkuu kaikkia kateellisena. Narsistinen ego ei kestä sitä jos ei ole tahtoaan saanut läpi. Ego ei kestä myöskään sitä, että ei saa huomiota eikä ole suosittu.

        Naristinen egoboosteri hakee huomiota, vaikka onkin parisuhteessa hakemalla itselleen katu-uskottavuutta flirttailemalla ja pokailemalla muita. Tosin se ego saa kamalan kolauksen, kun ei pysty miellyttämään muita ihmisiä! Niin se vaan on, kaikkia ei voi millään miellyttää! Narsistinen, varattu lepakko hakee jatkuvasti pöyhkeilevällä ja kerskailevalla tyylillään jatkuvia seikkailuja ja egonsa pönkitystä valehtelemalla sujuvasti ammattinsa ja pukeutumalla keikaroivaan tyyliin ja kävellen nokka pystyssä. Yrittää esittää mahdollisimman rikasta ja älykästä ulospäin, vaikka todellisessa elämässä onkin sivistymätön, kouluja käymätön köyhä looseri, jonka tulot tulevat lähinnä äidiltä ja Kelasta. Todellisessa elämässä hän kärsii suuresti omasta saamattomuudestaan ja laiskuudestaan sekä kadehtii muiden älykkyyttä ja menestystä, etenkin työelämässä.

        Kadehtiminen ja heikko itsetunto ilmenee sitten sillä, että kopioi ja varastaa lähimmäistensä ideat, ammatit, statukset, mielipiteet ja jopa elämäntilanteet ja esiintyy muina persoonina täällä netissä sekä irl. Kateus myös ilmenee muiden ihmisten jatkuvana haukkumisena ja syyllistämisenä, sehän on muiden vika, että olen laiska kuin mikä!

        Tällä kateellisella looserilla ei ole muuta elämää kuin tämä palsta ja nämä haukkumiset, sillä onhan hän liian mukavuudenhaluinen tekemään yhtään mitään yksikseen tai parisuhteessa. Parisuhteessa ainoa katkeroituneen ihmisen ilo otetaankin sitten tältä nettipalstalta, kun muuhunkaan ei viitsitä!


      • Ihmisiä on monenlais
        no life! kirjoitti:

        Kadehtiminen ja heikko itsetunto ilmenee sitten sillä, että kopioi ja varastaa lähimmäistensä ideat, ammatit, statukset, mielipiteet ja jopa elämäntilanteet ja esiintyy muina persoonina täällä netissä sekä irl. Kateus myös ilmenee muiden ihmisten jatkuvana haukkumisena ja syyllistämisenä, sehän on muiden vika, että olen laiska kuin mikä!

        Tällä kateellisella looserilla ei ole muuta elämää kuin tämä palsta ja nämä haukkumiset, sillä onhan hän liian mukavuudenhaluinen tekemään yhtään mitään yksikseen tai parisuhteessa. Parisuhteessa ainoa katkeroituneen ihmisen ilo otetaankin sitten tältä nettipalstalta, kun muuhunkaan ei viitsitä!

        Kerro sitten rohkeasti jotain myös itsestäsi, vai häpeätkö itseäsi niin ettet uskalla kertoa mitään?


      • huono itsetunto
        Ihmisiä on monenlais kirjoitti:

        Kerro sitten rohkeasti jotain myös itsestäsi, vai häpeätkö itseäsi niin ettet uskalla kertoa mitään?

        Tämä maskuliinen lesbo häpeää niin julmetun suuresti itseään, sen takia hän täällä provosoi ja kiusaa sekä haukkuu toisia ihmisiä.


      • huono itsetunto
        huono itsetunto kirjoitti:

        Tämä maskuliinen lesbo häpeää niin julmetun suuresti itseään, sen takia hän täällä provosoi ja kiusaa sekä haukkuu toisia ihmisiä.

        Vääntää ja kääntää kaikki asiat toisten syyksi. Vaikka ilmeisesti haluaisi olla vaikka kuinka mies, niin ilmeisesti ei ole munaa sen vertaa, että myöntäisi itselleen omat heikoutensa. Ehei! Se on taas se Joku Muu, joka häpeää itseään, enhän se minä ole, ehei!

        Kaikki on Jonkun Muun syytä, sitähän se on! Joku Muu aina, en minä!


    • Pahvikahvimuki

      Joskus suomalaiset jöröt pitävät toiselle ihmiselle puhumista, kohteliaisuutta ja hymyilemistä flirttinä. Olen naimisissa ja minulla on lapsia. Juttelen mies- ja naispuolisille työkavereille ja tuttaville, mutta en ajattele varsinaisesti flirttaavani. Ehkä joku jurrikka saattaa tulkita niin, en tiedä. Mutta olisihan se merkillistä, jos small talk kahviautomaatilla käsitettäisiin niin.

      • 435333

        Veit sanat suustani.
        Kohtelias käytöskin tai hymyileminen koetaan täällä ahdasmielisten maassa iholle pyrkimiseksi.


      • f*ck

        jurrikoiden maa, enpä usko että flirttiä voi sekoittaa small talkiin. Aikamoinen jurrikka saa olla että näin tekisi, naisissa varsinkaan. Mutta kukapa tämänkin sitten tutkisi. Ap?


      • ap.
        f*ck kirjoitti:

        jurrikoiden maa, enpä usko että flirttiä voi sekoittaa small talkiin. Aikamoinen jurrikka saa olla että näin tekisi, naisissa varsinkaan. Mutta kukapa tämänkin sitten tutkisi. Ap?

        Mutta sitähän minä tällä ajoinkin takaa ja yritin selvittää. Onko ok, jos hymyilee toisille vai lasketaanko se flirtiksi? Saako silmiin katsoa tai jopa vinkata,vaikkei olisi ihastunut? Vai pitääkö omaa käyttäytymistä ruveta muokkaamaan väkisin ettei joku epätoivoinen rupea kuvittelemaan liikoja. Saako yleensä huomioida toista millään tavalla ja mikä on se raja? Olen sinkku, mutta en etsi suhdetta. Olenko sinkkuna valmiiksi "vapaata riistaa", jonka oletetaan kiinnostuvan jokaisesta vastaantulijasta? Olen kai sitten sosiaalisesti taidoton tai jotain, kun joudun pohtimaan näitä asioita. En vaan tahtoisi aiheuttaa väärinymmärryksiä. En haluaisi leimautua ihmiseksi, jonka kuvitellaan yrittävän iskeä kaikkia tai saada ketään luulemaan, että olisin kiinnostunut, jos en ole. Taidan lopettaa ihmisten parissa oleilun, niin kukaan ei pahoita mieltään tai vedä hernepussia sieraimeen.


    • Aina P.

      Mikäli se juoruaminen loppuisi, niin väärät asiat eivät menisi vääriin korviin tuottamaan ongelmia tänne.

      • kateudesta sairas

        Itsepä olet aloittanut sen perättömien väitteiden levittämisen kun niin kateellinen olet. Kuulostaa noi sun hörinät muutenkin tosi sairailta.


      • Aina P
        kateudesta sairas kirjoitti:

        Itsepä olet aloittanut sen perättömien väitteiden levittämisen kun niin kateellinen olet. Kuulostaa noi sun hörinät muutenkin tosi sairailta.

        jos yhdestä brittihintistä haluaa eroon, niin siitä saakin puolittain jotain perätöntä sanoa. Ja kun se viesti ei mene vieläkään perille niin sanoo salon nipa mitä vaan niin minä toimitan sen viestin brittihintille perille asti.


      • hakeudu hoitoon
        Aina P kirjoitti:

        jos yhdestä brittihintistä haluaa eroon, niin siitä saakin puolittain jotain perätöntä sanoa. Ja kun se viesti ei mene vieläkään perille niin sanoo salon nipa mitä vaan niin minä toimitan sen viestin brittihintille perille asti.

        Olet hirveän epävarma itsestäsi. Ottaa niin päähän sua kun sulla ei ole kavereita etkä ole suosittu. Et edes vessaan uskalla mennä kun pelkäät niin hirveästi muiden ihmisten mielipiteitä. Sitten toisaalla esitetään niin vahvaa, niin kovaa, vaikka todellisessa elämässä olet niin herkkä ja muiden mielipiteet ovat kaikki kaikessa sinulle.

        Ahdistaa sua aivan kamalasti kun olet sellainen saamaton laiskuri ja haluat kylvää oikein vihaa ympärillesi! Ihan vaan pikku muistutuksena, että sinäpä tämän ex-kavereittesi mustamaalamisen olet aloittanut. Kuka nyt haluaisi sellaisen kaveri olla, joka haukkuu selän takana ja keksii perättömiä väitteitä toisista ihmisistä? Kasva aikuiseksi, olet ihan lapsen tasolla noitten : "En se minä ollut, se oli toi! !" väitteitesi kanssa. Juu ja siinä paraskin puhumaan, että muut valvovat yöllä ja nukkuvat päivät! Katsopas itse mihin aikaan näitä tekstejäs olet tänne raapustellut!

        Opettele purkamaan tunteita aikuisen ihmisen tavoin, eikä vaan mesottamalla ja lesottamalla eikä kirjoittamalla feikkitarinoita netti pullolleen jostain sellaisesta asiasta, joka liittyy sinun ihastukseesi, eli siis kaveriisi. Olet ollut ihastunut kaveriisi ja kaverisi ei sinusta sillä tavalla ole kiinnistunut. Ottaa sua päähän myös kun kaverisi on suosittu ja sinä et. Tästä syystä aloittelet näitä feikkialoituksia, missä viljelet kaverisi asioita ja yhdistelet niitä joihinkin perättömiin asioihin tarkoituksena saada jotenkin ahdistusta tai pelkoa kyljettyä kaverissasi, koska itse olet niin ahdistunut herkän egosi kanssa. Tunnet myös suunnatonta mustasukkaisuutta kun kaverisi on suosittu ja sinä tietysti haluaisit olla hänen kanssaan, mutta et voi. Nyt se oikein selvisi kuka tänne niitä vihjailevia kirjoituksia rustaa, joissa on jokin totuuden siemen, mutta sitten niitä on yhdistetty johonkin mielikuvitustarinaan. Nyt se oikein selvisi kuka sitä puhelinnumeroani levittelee ja esiintyy minuna! Todella sairasta käytöstä tuollainen! Hyi helvetti, miten sairasta! Taidat olla todella kovasti tästä ex-kaveristasi kiinnostunut kun aamusta yöhön joka ikinen päivä tänne nettiin kirjoitat noita sinun mielikuvitustarinoita. Todella, todella kovasti olet ollut kiinnostunut kaveristasi, eihän se muuten aiheuttaisi sinussa noin voimakkaita tunteita ja noin palavaa halua mustamaalata häntä netissä. Samalla tavoin, joskin huomattavasti vähemmän, kirjoittelet vihjailevia ja mustamaalavia tekstejä treffikumppaneistasi, heistä, jotka eivät ole olleetkaan sinusta kiinnostuneita. En ihmettele ollenkaan miksi, jos yhtään tietäisivät miten sairas persoona siellä kirjoittelee! Sinua oikein vituttaa olan takaa kun kaverisi on oikein tasapainoinen ja rauhallinen ihminen ja sinä olet tuollainen erittäin epävarma, hyvin pienistä asioista hermoileva ja ahdistuva itsestään liikoja luuleva. Juu ja taas ne muut ihmiset ovat mielestäsi niitä sairaita. Kehtaatkin vielä haukkua muita sairaiksi kun sinullahan näyttää noita mt-ongelmia riittävän olan takaa. Hakeudu jo pikaisesti hoitoon! Tuollainen käytös ja tuollainen sairaalloinen kiusaaminen ja vainoaminen ei ole tervettä eikä normaalia ihmisen käytöstä.

        Janoat huomiota, ihan se ja sama millä tavalla sitä saat kunhan saat huomiota. Siellä mt-palveluissa saisit sitä sopivaa huomiota itsellesi! Kirjoitat nettiin erittäin sekavia tekstejä, joissa ei ole mitään päätä eikä häntää. Eli voit todella huonosti henkisesti.

        Olet ollut kiinnostunut sellaisista tyypeistä, jotka eivät ole olleet sinusta kiinnostuneita. Olet tulkinnut väärin ystävälliset eleet. Sitten sinua ottaa tuhottomasti päähän kun et ole saanutkaan näitä naisia. Ihastut ja kulutat aikaa ja energiaasi vääriin tyyppeihin. Koska olet oppinut pienestä pitäen, että saat kaiken haluamasi ja sinulla ei ole minkäänlaisia rajoja, et osaa suhtautua aikuisena pettymyksiin. Maailma pitää pyöriä juuri sinun haluamallasi tavalla ja sitten kun se ei pyöri, niin se on kaikkien muiden vika ja taas alkaa muiden ihmisten syyllistäminen ja mustamaalaaminen. Et osaa suhtautua pakkeihin normaalisti, vaan ne ovat sinulle kuin maailmanloppu, sillä kuvittelet liikoja itsestäsi ja luulet, että kelpaat kenelle vaan. Vähän niin kuin puliukko kuvittelisi, että hänellä on mahiksia missiin. Kun yhdelle kelpaat, niin kuvittelet, että kaikille kelpaat. Valitettavasti se ei mene niin.

        Valitettavasti maailma ei pyöri sinun napasi ympärillä. Kun lapsi on opetettu pienenä saamaan kaiken ja häntä ei ole käsketty mihinkään, käy näin, että aikuiseksi tultuaan hän kuvittelee saavansa kaiken ja omistavansa koko maailman.


      • Hyvää analyysiä
        hakeudu hoitoon kirjoitti:

        Olet hirveän epävarma itsestäsi. Ottaa niin päähän sua kun sulla ei ole kavereita etkä ole suosittu. Et edes vessaan uskalla mennä kun pelkäät niin hirveästi muiden ihmisten mielipiteitä. Sitten toisaalla esitetään niin vahvaa, niin kovaa, vaikka todellisessa elämässä olet niin herkkä ja muiden mielipiteet ovat kaikki kaikessa sinulle.

        Ahdistaa sua aivan kamalasti kun olet sellainen saamaton laiskuri ja haluat kylvää oikein vihaa ympärillesi! Ihan vaan pikku muistutuksena, että sinäpä tämän ex-kavereittesi mustamaalamisen olet aloittanut. Kuka nyt haluaisi sellaisen kaveri olla, joka haukkuu selän takana ja keksii perättömiä väitteitä toisista ihmisistä? Kasva aikuiseksi, olet ihan lapsen tasolla noitten : "En se minä ollut, se oli toi! !" väitteitesi kanssa. Juu ja siinä paraskin puhumaan, että muut valvovat yöllä ja nukkuvat päivät! Katsopas itse mihin aikaan näitä tekstejäs olet tänne raapustellut!

        Opettele purkamaan tunteita aikuisen ihmisen tavoin, eikä vaan mesottamalla ja lesottamalla eikä kirjoittamalla feikkitarinoita netti pullolleen jostain sellaisesta asiasta, joka liittyy sinun ihastukseesi, eli siis kaveriisi. Olet ollut ihastunut kaveriisi ja kaverisi ei sinusta sillä tavalla ole kiinnistunut. Ottaa sua päähän myös kun kaverisi on suosittu ja sinä et. Tästä syystä aloittelet näitä feikkialoituksia, missä viljelet kaverisi asioita ja yhdistelet niitä joihinkin perättömiin asioihin tarkoituksena saada jotenkin ahdistusta tai pelkoa kyljettyä kaverissasi, koska itse olet niin ahdistunut herkän egosi kanssa. Tunnet myös suunnatonta mustasukkaisuutta kun kaverisi on suosittu ja sinä tietysti haluaisit olla hänen kanssaan, mutta et voi. Nyt se oikein selvisi kuka tänne niitä vihjailevia kirjoituksia rustaa, joissa on jokin totuuden siemen, mutta sitten niitä on yhdistetty johonkin mielikuvitustarinaan. Nyt se oikein selvisi kuka sitä puhelinnumeroani levittelee ja esiintyy minuna! Todella sairasta käytöstä tuollainen! Hyi helvetti, miten sairasta! Taidat olla todella kovasti tästä ex-kaveristasi kiinnostunut kun aamusta yöhön joka ikinen päivä tänne nettiin kirjoitat noita sinun mielikuvitustarinoita. Todella, todella kovasti olet ollut kiinnostunut kaveristasi, eihän se muuten aiheuttaisi sinussa noin voimakkaita tunteita ja noin palavaa halua mustamaalata häntä netissä. Samalla tavoin, joskin huomattavasti vähemmän, kirjoittelet vihjailevia ja mustamaalavia tekstejä treffikumppaneistasi, heistä, jotka eivät ole olleetkaan sinusta kiinnostuneita. En ihmettele ollenkaan miksi, jos yhtään tietäisivät miten sairas persoona siellä kirjoittelee! Sinua oikein vituttaa olan takaa kun kaverisi on oikein tasapainoinen ja rauhallinen ihminen ja sinä olet tuollainen erittäin epävarma, hyvin pienistä asioista hermoileva ja ahdistuva itsestään liikoja luuleva. Juu ja taas ne muut ihmiset ovat mielestäsi niitä sairaita. Kehtaatkin vielä haukkua muita sairaiksi kun sinullahan näyttää noita mt-ongelmia riittävän olan takaa. Hakeudu jo pikaisesti hoitoon! Tuollainen käytös ja tuollainen sairaalloinen kiusaaminen ja vainoaminen ei ole tervettä eikä normaalia ihmisen käytöstä.

        Janoat huomiota, ihan se ja sama millä tavalla sitä saat kunhan saat huomiota. Siellä mt-palveluissa saisit sitä sopivaa huomiota itsellesi! Kirjoitat nettiin erittäin sekavia tekstejä, joissa ei ole mitään päätä eikä häntää. Eli voit todella huonosti henkisesti.

        Olet ollut kiinnostunut sellaisista tyypeistä, jotka eivät ole olleet sinusta kiinnostuneita. Olet tulkinnut väärin ystävälliset eleet. Sitten sinua ottaa tuhottomasti päähän kun et ole saanutkaan näitä naisia. Ihastut ja kulutat aikaa ja energiaasi vääriin tyyppeihin. Koska olet oppinut pienestä pitäen, että saat kaiken haluamasi ja sinulla ei ole minkäänlaisia rajoja, et osaa suhtautua aikuisena pettymyksiin. Maailma pitää pyöriä juuri sinun haluamallasi tavalla ja sitten kun se ei pyöri, niin se on kaikkien muiden vika ja taas alkaa muiden ihmisten syyllistäminen ja mustamaalaaminen. Et osaa suhtautua pakkeihin normaalisti, vaan ne ovat sinulle kuin maailmanloppu, sillä kuvittelet liikoja itsestäsi ja luulet, että kelpaat kenelle vaan. Vähän niin kuin puliukko kuvittelisi, että hänellä on mahiksia missiin. Kun yhdelle kelpaat, niin kuvittelet, että kaikille kelpaat. Valitettavasti se ei mene niin.

        Valitettavasti maailma ei pyöri sinun napasi ympärillä. Kun lapsi on opetettu pienenä saamaan kaiken ja häntä ei ole käsketty mihinkään, käy näin, että aikuiseksi tultuaan hän kuvittelee saavansa kaiken ja omistavansa koko maailman.

        Tuollaisia juurikin taitavat monet lesbot olla. Erittäin tarkkaa tekstiä tuo.


    • ei tartte .. .. .
    • Erkki.

      "Tanssi keskenäs!

      Erkki, kuvotat tämän palstan lukijoita :/"

      Ensinnäkin on tanssitilanteita jolloin hetero mies ei voi tanssia pelkästään
      heteron naisen kanssa. Esim. Pispalan sottiisin kenttäohjelmassa
      on tuhansia tanssijoita. Voi tulla kohta että pitää tanssittaa
      sellaista joka vaikuttaa hyvin epäillyttävältä. En minäkään
      tykkää lesbon kanssa tanssia mutta se kun ei aina näy
      päällepäin. Tavallisempia tilanteita on joku ohjattu parinvaihto.
      Tai perhejuhlat jossa on vähän pakko tanssittaa kaikkia.
      En minä nyt kuitenkaan mene sanomaan kenellekkään
      että henkilö kuvottaa minua.

      Tansseissa on runsaasti huonosti käyttäytyviä naisia
      jotka jakelevat rukkasia, eivät tervehdi yms.
      eikä he silti ole lesboja ja sitten on lesboja jotka
      ovat hyvinkäyttäviä ainoastaan rekisteröity parisuhde
      samaa sukupuolta olevan henkilön kanssa kertoo lesboudesta.

      Sinulla on mielestäni liian suppea kuva tämän palstan
      lukijakunnasta.

    • kghjk

      Jos olet liian flirtti niin sun on vaikea saada ketään vakavampaan suhteeseen. Itselläni on ystävä josta pidän ja johon olin aikanaan todella ihastunutkin, mutta suhdetta ei voinut päästää pidemmälle koska hän on niin flirtti.

    • vastapsyk

      Olet epävarma itsestäsi. Ja ollessaan epävarma tämäntyyppisistä tekemisistä kannattaa jättää jokin asia tekemättä kuin tehdä se. Kunnes opit tulkitsemaan muilta saamaasi palautetta. Jos oikeasti haluat tietää mitä ns. flirttailusi kohde asiasta on mieltä niin kysy häneltä. Me muut ei voida sanoa mikä on jotakuta toista kohtaan asiallista ja mikä ei. Ne on aina yksilöllisiä tulkintakysymyksiä.

      "Tässä on myös miinuspuolensa. Koska olen tämmöinen, niin ne naiset, joista olen oikeasti kiinnostunut, ei välttämättä ota minun kiinnostustani tosissaan."
      Voisiko olla niin etteivät ihastuksesi kohteet ole kuitenkaan kiinnostuneita sinusta.

      "Rupesin vakavissani miettimään tätä flirttiasiaa, kun jokusen kerran olen käytöksestäni johtuen (?) saanut jonkun (miehen tai naisen) kiinnostumaan, vaikka en ole tarkoittanut sitä. Tuntuu jotenkin tosi nololta."
      Niinpä.

    • wolffenstein

      Nonii lapset täällä riitelee!! Leluja teille...

    • KALLE KELLO

      Oli sitten mies tai nainen flirttailemassa tuohon tyyliin, niin se on erittäin teennäistä on niin imelän näköistäkin. Vaikutelma on siinä, että haluaa vain panoseuraa ei muuta. Kierrän sinunlaiset henkilöt kaukaa,

    • vanha ja kova

      En pidä yleisön ja alaisen ja hovin käytännöstä, minua saa sitoa ja siten se alkaa, voi roiskahdella lahkeeseen ... ja jälkipyykkiiiiiiiiiiiiiiii st

      • hae apua itselles

        Hae apua itsellesi! Todella sairasta mt-ongelmaisen tekstiä.


      • En onanerande man

        nuorena sitä vanhan kelmin taitaa, se ettei jää sivuun ja ymmärtää asiaa, on edustavimmilaan nykyään, ja vanhana nuoren


      • ona and una and måså
        hae apua itselles kirjoitti:

        Hae apua itsellesi! Todella sairasta mt-ongelmaisen tekstiä.

        mt-ongelmainen = mieleni tekevi


    • Flirttiä on kahdenlaista tietoisesti tai tahtomattaan tehtyä. Tietoinen on mielestäni mauonta ja yliampuvaa. Hymyilevä,ulospäin suuntautuva nainen/mies on useiden mielestä flirttailija ja vastapuoli voi saada näin vääriä signaaleja. Itse olen joutunut kokemaan lesbonaisen vihan ystävällisyydelläni..siitä tuli loppujenlopuksi melkein kolmas maailmansota. No se päättyi siihen että ko. nainen poistettiin ravintolasta väkivalloin.. et silleen.

    • kynttilää

      Yritä vetää ittees perseeseen !

      Niin ei huolia!

      Tai työnnä sinne jotain

      • kynttilää

        siis pärseeseen


      • tikusta asiaa

        Jaa-a, että ihan tikusta pitää tehdä asiaa? Mahtaa olla todella suuri ahdistus ja epätoivo päällä. Huomiota ihan millä keinolla hyvänsä, kunhan saa vain huomiota.


    • Nainenvm-59

      Minä olen huomannut etenkin fb:ssä että miehille ei voi olla jurikaan kauhean ystävällinen ja etenkään laittaa sydäntä loppuun. Kohta hyökkäävät yksityisviestein kimppuun ja yrittävät jos millälailla tapaamista. Ensin vihjein, sitten kysymällä suoraan. Jos torjut, niin eivät tykkää ja jotkut poistanut minut kavereista, koska olen sanonut, ettei se ole oikein et kaverit lähettelee "suukkoja" yms...Sitten mulla on ollut miesystäviä, jotka etenkin kauniin naisen nähtyään käyttäytyy selvästi flirtaten, mutta ei muitten...esim. mummojen. No mitäs se sitten on???Eli kerrankin kun yhden seurustelukumppanin kanssa mentiin kesäterassille baaritiskille tilaamaan, hän tokaisi myyjättärelle " hei kultaseni"...Olin loukkaantunut todella. Herrasmies ei käyttäytyisi noin...vaan ihan toisella tapaa. Flirtti ja huulenheitto sopii jos tekee sen niin, että toinen on varma sen sitä vaan olevan...harmitonta...Muutenkin itseäni ällöttää jos mies puhuu "imeliä"...yäk...sit kaiken huipuks kaksmielisiä ...yäk Tää mun mielipide..enkä ole lespo...Mutta ehkä ahdistun, koska minua on seksuaalisesti käytetty hyväksi ja kokenut seksuaalista ahdistelua esim. työpaikoilla...yms.

      • figureee

        se oli oikein sinulle. olet varmaan lumppu?!??!


      • katso peiliin
        figureee kirjoitti:

        se oli oikein sinulle. olet varmaan lumppu?!??!

        Minkälainen ihminen haukkuu muita, viattomia ihmisiä lumpuiksi? Mieti vähän minkälainen itse olet ja käyttäydy ikäisesi tavoin.


      • I am kuva
        katso peiliin kirjoitti:

        Minkälainen ihminen haukkuu muita, viattomia ihmisiä lumpuiksi? Mieti vähän minkälainen itse olet ja käyttäydy ikäisesi tavoin.

        oooooooooooooooooooooongs nä ungii nu hää ääh


      • jinna anna panna

        valaisen osaltani, sairastuin syvällisesti aikanaan näissä ihmisten välisissä suhdanne ilmiöissä, tänäänkään ei aihetta saada paremmaksi, pidän siitä mitä olen, joten


      • }0{ - _I_

        havainto mennä tiskille on aito ja mukaansatempaava, Norjalaisen sex filmiseetin (parempaa ei löydy mailmassa) pyörteissä, arabit ja islamistit huojuttavat rahaa pino, aidoimmillaan ei löydy naamarin takaa, se vihje sanoo ...


      • OVI II

        MUA MYÖS KÄYTEETTY HYVÄKSI JA VARMAAN VAKAVUUTENI JOHTUU SIITÄ,
        TSEMPPIÄ SULLE.


    • paisuvainen

      syystä tai toisesta ihmisiä voi odottaa valkokankaalla sama ihme, näin käy, ristiriitatilanne syntynyt, naidakko vai palaa

      • noin seitsemän miljardin puolesta. totta Jumalan ja ihmisten edessä. selviäisin oikein saldo


    • skördä

      Flirttailevat naiset antaa itsestään huo ramaisen vaikutelman.

      • spöööge

        tai ainakin lumpumaisen, kierrän kaukaa...

        suatana lumput.


      • kaikkea ei voi saada

        Kuule, ei ne edes sulle ole flirttaileet. Kuvittelet vain. Tai siis toivoisit, että he olisivat sinulle flirttailleet, mutta eivät ole. Valitettavasti. Elämä on. Kaikkea ei voi saada.


    • YksinäinenL-nainen30

      On totta, että sitä aiheuttaa tyhmyyksissään usein mielipahaa toiselle, jos on iloinen ja yksinäinen, ja sitten vaikka juttelee baarissa jollekin. Itselläni on, uskomatonta kyllä tällainen tapa. Liikun siis useinkin yksin, mutta olen silti niin avoin että tulee hymyiltyä ja juteltua usein tuntemattomillekin. Kaduttaa, kun kerran baarissa juttelin yhdelle naiselle, ja jouduin antamaan hänelle pakit, kun ymmärsi väärin. Ja siinä itsekin hämmennyin jotenkin, kun tajusin, että tuohan kuvittelee jotakin seksuaalista, ja sitten olin kai tyly kun menin paniikkiin:(
      Olisi mukava tutustua ihmisiin paremminkin, mutta tuntuu, että Suomessa joko katsotaan kieroon tuntemattomille puhujaa, tai kuvitellaan että toinen koettaa iskeä! Yritä siinä sitten päästä eroon yksinäisyydestä..

      • _III_ und o

        olen valmiisti kieroon katsoja tunnustan ylpeänä mahdollisuutesi tässäkin tapauksessa - sanotaan suurellisessa mailmassa


    • lirtti und lirtti

      sanoisin näin perheiden mailmankaikkeudessa että olisi ollut parempi pysyä kotona asunnottomana tai vähintään, jo suomessa esillä olevassa murroksessa

    • Olen KYLLÄKIN UMPIHETERO, mutta vastaan silti viimeiseen kysymykseesi, koskapa keskustelunavauksesi oli nostettu suomi24.fi - etusivulle: LOPETIN KAIKEN, VIATTOMANKIN "flirttailun" 2009 eli noin 5 vuotta sitten. ENÄÄ EN SANO kenenkään LÄSNÄOLEVAN, miehen PAITAA KAUNIIKSI tai HIUKSIA HYVINLEIKATUIKSI,ettei tule väärinkäsityksiä! (Tuntemattomien filmitähtien ja muiden julkkisten ulkonäköä voin kehua - kuten miehenikin.)

      T: Umpihetero

    • Loukattujaoppinut

      Liian flirtti voi luoda toiselle turhia toiveita. Toki jokainen ne turhiksi jossain vaiheessa toteaa. Ne voi vaan loukata tosi syvältä. Vaikka vika olisikin omassa päässä. Kaikki haluaisi olla rakastettavia ja jollekin tärkeitä. On kurjaa todeta joutuneensa toisen pilan kohteeksi. Siitä voi myös oppia. Ei kukaan tarkoita muuta kun olla ystävällinen.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      44
      3081
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      88
      2095
    3. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      78
      1719
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1445
    5. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      239
      1235
    6. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      148
      1104
    7. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      1074
    8. Kyllä tämä tästä kääntyy hoki Orpo tänään eduskunnassa

      Mihin suuntaan se sitten kääntyy? Kyllä on mielenkiintoista odottaa tätä "käännöstä" mihin Orpo uskoo. Milloin ja miten
      Maailman menoa
      116
      1059
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      13
      1018
    10. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      48
      1011
    Aihe