Laitampa kysymyksen tänne, jos ylläpito vaikka vaivautuisi vastaamaan, mikä tosin olisi jo maailman ihme.
Etusivulta kun kirjautuu suomi24 palveluun, niin se onnistuu hyvin ja pääset kirjautumaan, mutta kun painat kohdasta posti jää sivulle pyörimään vaan kolme pompulaa ja lataa itseään koko ajan. Hetken päästä sitten avautuu jokin kummallinen sivu OX App Suite, joka taas pyytää sisäänkirjaantumista.
Onko tämä jokin huijaussivusto, joka kalastelee salasanoja vai mikä kumma tämä on? Tästä aiheesta on täällä palvelussa monen monta kysymystä käyttäjiltä, niin josko joku sieltä suomi24 ylläpidosta voisi vaivautua johonkin niistä vastaamaan. Tämä vika on ainakin minulle ilmaantunut sähköposti uudistuksen jälkeen.
OX App Suite
21
1380
Vastaukset
- adog1
Hei, saman tekee minullakin ja tämä "vika" ilmaantui 29.4.
Miksi ibadilla ei pääse enään postiin?
- joukke
Mulla ilmesty tänään samanlainen. Mikähän tää on?
Onko kukaan saanut vastausta ongelmaansa? Tuntuisi olevan laajempikin...
- huh4
äsken yritin mennä suomi.24.ään ja tuli tuo ox app suite !! peruutin pois ja tyhjensin sivuhistorian;(
Jotain mystistä Appsuite.e lykkää,mistään ei pääse postia lukemaan.Tämän posti-uudistuxen jälkeen koko touhu on ollut yhtä helvettiä.
Ei pääse s-postiin
- ymmällään
Mulla myös sama ongelma
mulla sama ongelma :( En pääse sähköviestiin. Ihan tyhmä.
Aivan paska juttu...
- ojiijiji
korjatkaa äkkiä!!!!!
ojiijiji kirjoitti:
korjatkaa äkkiä!!!!!
Äsken, pääsin yllättäen postiini taas, mutta se ei toiminu normaalisti. Sitten se herjas että mun pitää kirjautua ulos koska olin vaihtanu salasanaa?? What?
Kimmie kirjoitti:
Äsken, pääsin yllättäen postiini taas, mutta se ei toiminu normaalisti. Sitten se herjas että mun pitää kirjautua ulos koska olin vaihtanu salasanaa?? What?
Enkä siis ollu vaihtanu mitään hiton salasanaa!!! Korjatkaa äkkiä tää!!
- sama1
Ja sama täällä! Nyt taisi olla viimeinen pisara ja lähti tämä @ vaihtoon...
- appe
koolesta löytyy tää ox app suite en osaa kertoa mutta menkää sinne kookleen ja sellaisen nais kuvan kohalle kääntäkää suomen kielelle sieltä löytyy se mikä on tää ox app suite
mitä?
- sama1
Voisko ylläpitäjät nyt tehdä vihdoin asialle jotain? En pääse edelleenkään sähköpostiini, ja siellä odottaa yksi tärkeä viesti.
- hattuuntunut
Sama täällä, miksei mitään tapahdu?
- Jokeri11
SAMA ONGELMA!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065520Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453683Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503245Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4532568Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611610- 871356
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131309Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321283- 771248
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1501192