Airsoft vammat :D

Eikipuueihyötyy

Eli ajattelin tehä tämmötteen ketjun mihin saa laittaa kuvia tai kertoa minkä laista jälkee on kuula päässyt tekee :P

28

691

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suzukipvonbest

      hampaita oon nähny halkeilevan, siks käytän aina maskia :D

      • pö8of

        Ei viäl mitää.


    • ei pelota

      Kerran tuli snipusta kuula korvan taakse ja alko vähän vuotaa verta kun peleissä ampu "hieman" anta suositus matkan.

    • 6+10

      pari hammasta mennyt, vakuutuksesta uudet posliinihampaat tilalla
      muutamia verta vuotavia haavoja ja kerran Ruotsissa on yksi kuula jäänyt päänahkaankin kiinni, keltanokka ampui 170m/s kiväärillä 20 metrin päästä... Sai kuulla kunniansa

      • anyone

        Itsekkin voin laittaa omat haavat: EI MITÄÄN.
        Aina olen käyttänyt maskia tai lasit, alakasvosuoja ja kypärä yhdistelmää. Eikä peleissänikään ole tapahtunut mitään mustelmia suurempia. Toivoisin, että kaikki tekisivät niin, eikä kayttäisi pelkkiä laseja...


      • 3+3
        anyone kirjoitti:

        Itsekkin voin laittaa omat haavat: EI MITÄÄN.
        Aina olen käyttänyt maskia tai lasit, alakasvosuoja ja kypärä yhdistelmää. Eikä peleissänikään ole tapahtunut mitään mustelmia suurempia. Toivoisin, että kaikki tekisivät niin, eikä kayttäisi pelkkiä laseja...

        etkö kestä kipua?


      • vesurimies1
        3+3 kirjoitti:

        etkö kestä kipua?

        Säälittävää kysymys... hävettää sun kysymyksess oikein kaikkien airsoftaajien puolesta... Airsoftin tarkoituksena ei ole aiheuttaa kipua... Itse olen anyonen kanssa aika lailla samoilla linjoilla. Itsellä miljoona tuhat kolmesataa kakskymmentä yks kertaa on käynnyt niin että olen joutunut jätää ampumatta kun pelkä paljaspää ja sankalasit pilkottaa jostain mättääntakaa. IDeana on kumminkin suojautua kunnolla ja usein näkyvissä on pelkkä pää.


      • morotaast.vrsman
        vesurimies1 kirjoitti:

        Säälittävää kysymys... hävettää sun kysymyksess oikein kaikkien airsoftaajien puolesta... Airsoftin tarkoituksena ei ole aiheuttaa kipua... Itse olen anyonen kanssa aika lailla samoilla linjoilla. Itsellä miljoona tuhat kolmesataa kakskymmentä yks kertaa on käynnyt niin että olen joutunut jätää ampumatta kun pelkä paljaspää ja sankalasit pilkottaa jostain mättääntakaa. IDeana on kumminkin suojautua kunnolla ja usein näkyvissä on pelkkä pää.

        ja jos siitä ammut ja jonkun hampaan halkaiset niin periaatteessa vastuu on sinulla. Tiedä kuinka ragena se tyyppi on vaikka airsoftin säännöillä se oli "ns.omavika" mutta lain mukaan ampujan vika-


      • 7+20
        vesurimies1 kirjoitti:

        Säälittävää kysymys... hävettää sun kysymyksess oikein kaikkien airsoftaajien puolesta... Airsoftin tarkoituksena ei ole aiheuttaa kipua... Itse olen anyonen kanssa aika lailla samoilla linjoilla. Itsellä miljoona tuhat kolmesataa kakskymmentä yks kertaa on käynnyt niin että olen joutunut jätää ampumatta kun pelkä paljaspää ja sankalasit pilkottaa jostain mättääntakaa. IDeana on kumminkin suojautua kunnolla ja usein näkyvissä on pelkkä pää.

        No nytpä kolahti, iskikö syvälle sisimpääsi :D Pelin suola on siinä kun pääsee oikein kunnolla poraamaan pelaajia, jotka ei ota osumia. Voi sitä ruikutusta ja kyyneliä*aah* Kohta mennään taas.

        Oletteko valmiina vai rupesiko pelottamaan? :D


    • 15+18=32

      Totkaikee kestää, mutta selvästikin hän tajuaa jotakin eikä riskeeraa hampaita, silmiä yms. jotka ainakin minulle ovat henk koht. aika tärkeitä, enkä itsekkään haluaisi niiden vahingoittuvan... mutta meitä on moneen junaan, puhko silmäsi jos niin haluat ;)

      • anyone

        Hyvä pointti tuo ampumatta jättäminen. Itsekkään en ammu kun vihollisella on vain lasit suojana.
        Ja kyllä, hampaat ja silmäni OVAT minulle tärkeitä. Kestän kipua, kyse ei ole siitä, mutta miksi tuottaa "tahalleen" itselleen kipua?? Joten...miksi jotkut käyttää pelkkiä laseja??


      • vsr-man
        anyone kirjoitti:

        Hyvä pointti tuo ampumatta jättäminen. Itsekkään en ammu kun vihollisella on vain lasit suojana.
        Ja kyllä, hampaat ja silmäni OVAT minulle tärkeitä. Kestän kipua, kyse ei ole siitä, mutta miksi tuottaa "tahalleen" itselleen kipua?? Joten...miksi jotkut käyttää pelkkiä laseja??

        Kai se on coolimpaa ja sopiihan se paremmin varusteluun mutta on niitä hienoja maskejakin. Itse en kyllä parin minuutin pelin takia hampaitani tai silmiäni vaaranna.


      • anyone
        vsr-man kirjoitti:

        Kai se on coolimpaa ja sopiihan se paremmin varusteluun mutta on niitä hienoja maskejakin. Itse en kyllä parin minuutin pelin takia hampaitani tai silmiäni vaaranna.

        Ei ole "coolimpaa" kun on lasit ja puuttuu muutama hammas...
        Muelummin se kypärä, lasit ja alakasvosuoja ja sen päälle huivi. Se vasta onkin "cooli"
        Todellakin suosittelen maskia tai tota yhdistelmää


      • 8+17=25
        anyone kirjoitti:

        Hyvä pointti tuo ampumatta jättäminen. Itsekkään en ammu kun vihollisella on vain lasit suojana.
        Ja kyllä, hampaat ja silmäni OVAT minulle tärkeitä. Kestän kipua, kyse ei ole siitä, mutta miksi tuottaa "tahalleen" itselleen kipua?? Joten...miksi jotkut käyttää pelkkiä laseja??

        Itte käytän laseja ja kommandopipoa, voishan sitä maskiakin käyttää mutta ainakaa ite en pysty tähätä se päässä AK-47, ja kun tuo kommandopipo on päässä, ei satu vaikka "poskeen ottais" kuula :D


    • Eipä tua kuula ole ainakaan itselle mitään ihmeellista tehny vaikka monesti pelkkiä laseja käytänki. Ainoo mikä on jotain aiheuttanu on ympäristö.

      • True74

        Hehehe! :D Totta, sama mulla. Ympäristö on aiheuttanut pikku jälkiä itselleni ihoon. Esim. Terävät kivet tai oksat, jne. On aiheuttanut jotain.


    • AAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

      Mä kuolin kerra ku kuula osu naamaa!

      • Jokuvaa...

        Ei mitään erikoista kuula kerran tullu alaluomeen sattu niin maan helvatusti, oi niitä naski aikoja


    • VeksuAirsoft

      Käyttää laseja ja alakasvosuojaa niin ei mene hampaat rikki. Ei ole mitään kipua vastaan mutta eihän se mukavaa ole ja haluan säilyttää hampaani.

    • ksjsj

      no ei kuula mut mukavia naarmuja on tullu oksista ja sit viimesimpänä vasta katkastun puunalun runko repäs mukavan pitkän haavan sääreen

      • 18+9

        Voi ei! Ei kai vain äidin pikkuista nyt vaan sattunut. Pitääkö äidin puhaltaa.


    • fail

      Ite menin kerran ghilliellä tietämättä lähelle tulimuurahaispesä :D
      Sattu ihan pirusti kun parikytä muurahaista pisteli kokoajan

    • PAINUHELVETTIIN

      sisn voisk oijoku nii jku ihan o ike syti andndtaa mjulllee siinneeesen laminnaaaatin tosssaa seee äs goussa sisn voisk oijoku nii jku ihan o ike syti andndtaa mjulllee siinneeesen laminnaaaatin tosssaa seee äs goussasisn voisk oijoku nii jku ihan o ike syti andndtaa mjulllee siinneeesen laminnaaaatin tosssaa seee äs goussasisn voisk oijoku nii jku ihan o ike syti andndtaa mjulllee siinneeesen laminnaaaatin tosssaa seee äs goussasisn voisk oijoku nii jku ihan o ike syti andndtaa mjulllee siinneeesen laminnaaaatin tosssaa seee äs goussasisn voisk oijoku nii jku ihan o ike syti andndtaa mjulllee siinneeesen laminnaaaatin tosssaa seee äs goussasisn voisk oijoku nii jku ihan o ike syti andndtaa mjulllee siinneeesen laminnaaaatin tosssaa seee äs goussa

      • Jaa-has

        Mitä aktuaalista paskaa........???


    • cp.mauri

      Jooo mää kuolin kerran ku mun pippeli jäi deconilla oven väliin

    • duhshduihdiuh

      mun mini pn PArtu pookerlund ja poon vrammanenn

    • Kokardi65

      no kyllähän se kuula joskus kirpaisee.Kerran oli yksi vakavampi tapaus itsellä kun ryntäsin barrikadin taakse hakemaan "pommia"niin en tiennyt että barrikadin takana olikin porukkaa,kurkatessani barrikadin taakse kaveri säikähti yhtäkkistä ilmaantumistani niin että vetäisi reflektinomaisesti metrin päästä sarjan otsaan.Onneksi oli suojalasit.Otsaan tuli naarmuja sekä silmäkulma hieman aukesi.

    • saatanankeharit

      Mää sain kerran cp wamman airsift pekilistä ku mun maruin patteri pitsooli räjähti ku oltii anpumassa koiran ulkoiluttajia metässä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe