+60

en mieti mitään muuta kuin seksiä vanhemman naisen kanssa

5

5720

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seksi on ihanaa vart

      Tee rohkeasti aloite ole Fiksu ja kysy suoraan tykkäätkö seksistä nuoremman kanssa

      vastaus on joko tai toimi sen mukaan ja ole hellä otteissasi.

    • missä kysyn kaupassa, tiellä. olen kohdannut kaupassa monta kohdetta mutta kuinka pitää lähestyä

    • määvaan

      täällä nuori nainen joka haaveilee kaiken aikaa seksistä 60 vuotiaan appiukon kanssa mutta en tiedä miten lähestyä häntä ja että voisiko hän haluta lähes 40 vuotta nuorempaa naista.. sairasta ehkä mutta fantasiansa kaikilla..

      • MrLoveDoctor

        KAIKEN ikäiset miehet haluavat nussia 20v naista. Paljon nuorempiakin, mutta laki tulee vastaan alle 16v:ssä. Mutta halu, kyky, mahdollisuus, riskit, pelot ja ilot painavat jokaisen kupissa eri määrän. Tosin jos haluat appea enemmän kuin ukkoasi niin suhteenne ei tule kestämään. Mies tulee huomaamaan lutkamaisuutesi tai saa sinut kiinni pettämisestä jossain vaiheessa. Joten kyse on enää siitä mikä painaa sinun kupissasi ja kuinka paljon? Jos vaan hetkellisesti seksiä haluat ja pilata muut asiat niin anna mennä. Jos taas rakastat ja haluat olla miehesi kanssa pitkään niin jätä välistä. Vaikka aika selväksihän se jo tuli, että jos jo nyt haluat toista niin ette tule kestämään.

        Lutka.


    • vanhempaanaistaa

      Samaa mietin itsekin. Muutaman kerran olen meinannut mennä kysymään esim. laivalla, mutta aina jänistänyt, koska ei tiedä yhtään miten toinen osapuoli reagoi.
      Ehdotuksia otetaan vastaan.
      20v mies

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe