en mieti mitään muuta kuin seksiä vanhemman naisen kanssa
+60
5
5923
Vastaukset
- seksi on ihanaa vart
Tee rohkeasti aloite ole Fiksu ja kysy suoraan tykkäätkö seksistä nuoremman kanssa
vastaus on joko tai toimi sen mukaan ja ole hellä otteissasi. missä kysyn kaupassa, tiellä. olen kohdannut kaupassa monta kohdetta mutta kuinka pitää lähestyä
- määvaan
täällä nuori nainen joka haaveilee kaiken aikaa seksistä 60 vuotiaan appiukon kanssa mutta en tiedä miten lähestyä häntä ja että voisiko hän haluta lähes 40 vuotta nuorempaa naista.. sairasta ehkä mutta fantasiansa kaikilla..
- MrLoveDoctor
KAIKEN ikäiset miehet haluavat nussia 20v naista. Paljon nuorempiakin, mutta laki tulee vastaan alle 16v:ssä. Mutta halu, kyky, mahdollisuus, riskit, pelot ja ilot painavat jokaisen kupissa eri määrän. Tosin jos haluat appea enemmän kuin ukkoasi niin suhteenne ei tule kestämään. Mies tulee huomaamaan lutkamaisuutesi tai saa sinut kiinni pettämisestä jossain vaiheessa. Joten kyse on enää siitä mikä painaa sinun kupissasi ja kuinka paljon? Jos vaan hetkellisesti seksiä haluat ja pilata muut asiat niin anna mennä. Jos taas rakastat ja haluat olla miehesi kanssa pitkään niin jätä välistä. Vaikka aika selväksihän se jo tuli, että jos jo nyt haluat toista niin ette tule kestämään.
Lutka.
- vanhempaanaistaa
Samaa mietin itsekin. Muutaman kerran olen meinannut mennä kysymään esim. laivalla, mutta aina jänistänyt, koska ei tiedä yhtään miten toinen osapuoli reagoi.
Ehdotuksia otetaan vastaan.
20v mies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000538890824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?112267Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1771368Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja171026- 61857
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41837Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57772Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72764En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37682Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75612