elikkä siis etsin DMR:rää jonka budjetti on 500€ kaikkine vireineen. En halua mitään assault rifä vaan enemmänkin carbinen kuten m14. löysin nämä 2: A&K svd (sähkö) ja A&K sr25 (sähkö).
DMR (semisnipu) n.500€
28
198
Vastaukset
- aloittaja1324
SAA EHDOTTAA MUITAKIN! kiitos kaikille vastanneille jo etukäteen.
http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/AEG_AEP_G_G_G_G_M14_EBR_L.htm
http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/AEG_AEP_G_G_G_G_M14_Black_Version.htm
http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/AEG_AEP_King_Arms_King_Arms_VSS_Vintorez.htm
http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/AEG_AEP_ARES_Ares_SR25_M110_Sass_Electric_Fire_Control_System_Version_BK_Licensed_by_Knight_s.htm
Siinä muutama ehroitus. Hinta on -500 kun tulee tullit ja alvit päälle.- softia5v
kestääks toi vika kuin vahvan jousen? aattelin laittaa m140 jousen ja tarkkuuspiipun. ps. maksaa tulleineen vain 437€ eikä 500€
- softia 5v
paitsi että kuin paljon se alv sitten on? eikö se ole 23%?
- huuhaa1
evike dmr m14
- huuhaa1
ilman tähtäintä 245-270$
tähtäimellä 255-300$ - huuhaa1
huuhaa1 kirjoitti:
ilman tähtäintä 245-270$
tähtäimellä 255-300$G&P
- softia5v
entä toi a&k:n versio tost sr 25? onks se yht hyvä ku toi areksen? ainaki se on halvempi. onks se muute liian pitkä mulle ku oon 160cm?
No siis A&K versiot on yleensä sellasia että niihin saa sitten upottaa sitä rahaa.
http://gunfire.pl/product-eng-1152197985-GR25-sniper-rifle-replica.html
http://gunfire.pl/product-eng-1152198744-GR25-SPR-sniper-rifle-replica.html
Siinä vielä muutama. Jos itse saisin valita ottaisin G&G tai AREKSEN valmistaman kiväärin.
- softia5v
mitkä postikulut tuolta gunfirestä tulee? mikä valmistaja toi on?
Nuo molemmat ovat G&G. "Manufacturer: G&G" lukee tuolla.
Postikulut näkee siinä kun tilausta tekee. Jos oikeen muistan niin 70€ tilauksissa ei ole postikuluja.- softia 5v
ok no tilaan ton
- softia5v
millä vireillä tosta sais sellasen semisnipan jolla osuis ihmiseen viel 60-80m matkalta? mielellään osat suomesta ja hinta kaikille osille n.200€. Ps ostan ton g&g spr version.
- 5+19=23
No se riippuu ihan mitä osaatntehä. Mut tää nyt nämä DIY:t niin menee aika hyvin:
Sorbo, regrease, shim, IER-hop, EM-nub, LRB, wash bb's ja joku hyvä tarkkuuspiippu, vaikka madbull tai prome. Ja sitten yli .36g kuulia, jos hyvin tehty IER-hoppi niin m150 riittää helposti lennättämään .43g kuulia. - softia 5v
linkit?
- 18+7=24
Ei? Ootko kuullut sellaisesta kuin google? Sitä kannattaa harjoitella käyttämään.18 7=24
- Softia5v
Minkä pitunen piippu tohon menee?
- 13+15=27
KVG. Lukee myös gunfiren sivulla. Et ole enää rintaruokinnassa...
- Softia5v
Kuin pitkä piippu tos on?
- Sorii
Hups
- Softia 5v
Sorii kirjoitti:
Hups
http://www.tradesoft.fi/product/227/madbull-black-python-ver-ii-603mm-m16a2-509mm käyks toi?/onks toi hyvä?
- offerer
Softia 5v kirjoitti:
http://www.tradesoft.fi/product/227/madbull-black-python-ver-ii-603mm-m16a2-509mm käyks toi?/onks toi hyvä?
Mun eräällä kaverilla olis semitarkkari myynnissä, mecha kokonaan uusittu ja kaikki priimakamaa. Kasattu eri osista, mutta viimeistelty hienosti. Osissa mm. G&P, G&G, Magpul, Gemtech.. kaikenlaista löytyy. HP 300€. Sain lainapyssyksi tänään ja ai että kun tuli tiputuksia. Pyssy on siis SPR mallinen, rissejä lyhennetty ja änkkä suoraan siinä rissien lopussa. 3-9x40 kiikari, grippi, bipodit ja vaimennin. Suosittelen :)
- Softia 5v
Kuin paljon maksais? Missä se sun kaveri asuu? Kuvia aseesta?
- Softia 5v
Siis kaikki tulis mukaa ja 300€? ostan jos voi odottaa Heinäkuuhun
- Softia 5v
Vastaa?
- Softia 5v
Ainii ja mikä merkki?
- Softia 5v
Voisitko vastaa kiitos?
- softia 5v
no jos hän ei vastaa niin voiko joku sanoo onks noil spr ja normaalil mitää muut eroo ku miltä näyttää? vaikutusta kantomatkaan, tarkkuteen yms?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten292739Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait80661Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504