Onko ihosairauksien sairastajilla kokemuksia siitä onko vaikea saada kumppania ja siitä, että pysyykö kumppani uskollisena? Muuten kaunis/hyvännäkönen/komea mies/nainen ihminen muidoiltaan. Mutta häitseekö kumppania ruvet, punoitus tms. Ihotaudeissa on pahempia vaiheita ja niitä hyviä jolloin kaikki "ns poissa". Kommentoikaa kaikki joilla itse jokin sairaus, tai te jotka yhdessä ihosairautta sairastavan kanssa. Onko iholla "väliä" meneekö vaihtoon...?
Sairas
Ihoongelmat
1
133
Vastaukset
- hiöåå
Mun vaimolla on jokin ihosairaus joka pahenee juurikin näin keväisin ja alkukesästä kun allergiatkin pahenee.
Jotain ehkä kertoo tuo kun en itse edes muista että mikä sairaus se on.
Ei ole ainakaan meidän menoa haitannut mitkään ruvet tms. Liittoa on kymmenen vuotta takana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117151- 954721
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594697Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493859- 513788
- 2153748
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263333- 512711
- 372594
- 382289