Pizzan paikka

pizzanystävä

Kuopion ehkä parhaat pizzat ovat pizzan paikassa, näin minunkin mielestä tähän asti on ollut, mutta nyt jäi oikeesti pizza syömättä. Ostin äskettäin pizzan mukaan, kinkku salami kana, kotiin päästyäni avaan paketin ja huomaan että nyt ei ole kinkku sitä mitä ennen ollut, nyt kinkku on jotakin ihme mössöä joka oikeasti näyttää kuin olisi noh jätän sanomatta.. Näky oli kuvottava todella vaaleanpunaisen värin kera, noh pakko maistaa, ja maistuu juuri siltä miltä näyttää ja haisee... Pahalta ja todella suolaiselle mössölle... Voin vaan kuvitella mistä tämäkin "kinkku" on jauhettu, noh edullista varmasti on... Noh ei voi mitään, taytyy etsiä uusi kanta paikka pizzan hakuun...

29

3251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 987you

      satamasta saa parempaa

      • paljotäytettä

        Pizza Peku on paras Jopet Show


    • PizzaKene

      Pizzan paikka -vakioasiakkaana en ole huomannut viimeaikoina mitään muutosta ko.firman kinkuissa, tai muissakaan täytteissä. Pizzan paikka käyttää aina pitsoissaan ensiluokkaisia raaka-aineita, joten pizzat ovat hivenen kalliimpia kuin ählämien halpispitsat, jotka kasataan mahdollisimman halvoista raaka-aineista ja sen huomaa mausta, tai paremminkin mauttomuudesta. Jos et tunne eroa, voit onnitella itseäsi: sama vaikka paskaa työntäisit suuhusi, et tunne eroa sen ja hyvän sapuskan välillä! Käytännöllinen ominaisuus tämäkin, ei tule ruokailu kalliiksi kun "anything goes"!
      Aloittajalla lienee ollut aiheeton Pizzan paikan mustamaalaaminen/provo mielessä. Tämähän on yleistä tänä sosiaalisen median kulta-aikana jolloin huhuja laitetaan liikenteeseen tarkoituksenmukaisesti tavoitteena jymäyttää tyhjäpäisiä ihmisiä, jotka uskovat ennemmin huhujuttuja kuin omaa, tässätapauksessa, makuaistiaan.
      Jokainen käyköön itse, omakohtaisesti toteamassa onko Pitzzan paikan (kinkku) täytteissä tapahtunut muutoksia huonompaan suuntaan.

    • ds<ggg

      Pizzan paikasta saa ehdottomasti Kuopion parhaat pitsat, harmittaa kun en enää itse asu siinä lähellä niin tulee aika harvakseltaan sieltä enää pitsoja haettua.

    • FishTaco

      I-pizzalta saa myös kaikkea hyvää. Mm. rönttöstä

    • spell of iron

      Käskynkässä parhaat

    • fantasia wurst

      Entäs tämä Pizzatori? Millaiset pizza ym?
      En ole koskaan nähnyt asiakkaita siellä, ohi kuljen päivittäin.

      • PizzaKene

        Mitä täällä asiasta kyselet? Kun kerran ohi aina kuljet niin mee sisään, osta pizza ja syö. Sittenpähän tiedät. Vai pitääkö olla parinsadan ihmisen suositus ennenkuin uskaltaa itse, omakohtaisesti maistaa kyseisen mestan pizzaa?! Haloo! Pizza on niin halpaa, että vaikka kyseisen pizzerian pizza olisikin täyttä paskaa niin ei mene paljoa hukkaan jos kerran syötyään ei siitä pitäisikään.


      • pizzakeisari
        PizzaKene kirjoitti:

        Mitä täällä asiasta kyselet? Kun kerran ohi aina kuljet niin mee sisään, osta pizza ja syö. Sittenpähän tiedät. Vai pitääkö olla parinsadan ihmisen suositus ennenkuin uskaltaa itse, omakohtaisesti maistaa kyseisen mestan pizzaa?! Haloo! Pizza on niin halpaa, että vaikka kyseisen pizzerian pizza olisikin täyttä paskaa niin ei mene paljoa hukkaan jos kerran syötyään ei siitä pitäisikään.

        No kyllähän se kinkku on tainnut vaihtua siellä erillaiseksi, mutta siellä kyllä aina ollut kaupungin parhaat pizzat. Mutta kinkku ennen ja nytkin on mielestäni sitä ehkä kaikkein spurguinta kinkkua joka on jauhettu ihan mössöksi.. Mutta kai nämä on näitä maku asioita. Itsekkin olen vakio asiakas ja mun mielestä kinkku on vaihtunut huonommaksi kuin se ennen oli...


      • pizzaperjantainataina
        pizzakeisari kirjoitti:

        No kyllähän se kinkku on tainnut vaihtua siellä erillaiseksi, mutta siellä kyllä aina ollut kaupungin parhaat pizzat. Mutta kinkku ennen ja nytkin on mielestäni sitä ehkä kaikkein spurguinta kinkkua joka on jauhettu ihan mössöksi.. Mutta kai nämä on näitä maku asioita. Itsekkin olen vakio asiakas ja mun mielestä kinkku on vaihtunut huonommaksi kuin se ennen oli...

        Toripizzasta saa nykyään Kuopion parhaat lätyt, ihmetyttää ja harmittaa kun siellä ei porukkaa käy.

        Pizzanpaikka oli ennen suosikki, mutts viimeksi ennen niin ihanassa kinkkuananasauarassa ei maistunut muu kuin tomaattikastike? Riippuu varmaan tekijästäkin, siltä mieheltä saa parhaat pizzat!


    • pitsaboy

      Pizzatorin pitsat ihan ok, aika keskinkertaisia.
      Ei ole tullut koskaan fiilistä että onpa erikoisen hyvää, mutta ei myöskään sellaista, että hyi onpa pahaa.
      Joskus tulee lounaalla käytyä, hintahan tuolla ei päätä huimaa, 6-7 euroa lätyt.
      Lounastarjouksena 3 täytteen pitsa ja juoma 6,5e.

    • Eiole

      Marizella on tähän saakka ollut ainut ihan ok paikka. Nyt tuolta ei saa enää kunnon kebabia pitsan päälle, vaan pelkkää pussikebabia. Siinä meni viimeinenkin välttävä paikka Kuopiossa.

    • vhfdsess

      Pizzatori on minun suosikki keskustassa. Hyvä palvelu ja maukkaat pizzat!

    • Karvakäsien_ruokaa

      Teillä on mennyt pitsa ja pizza sekaisin. Kuopiossa saa pitsaa, mutta harvasta paikasta pizzaa.

    • anonyymi_ZML

      Kotona kun teen pizzaa niin tilaan aina Parmasta aitoa kinkkua. Kanaakin jos laitan niin ostan elävän ja teurastan itse. Halal tyyliin totta kai.

    • Paskan_paikka

      Tuota samaa gagaa saa myö Kuopiosta.

    • Käyn.jatkossakin

      Olen käynyt tuolla satunnaisesti viimeisen kymmenen vuoden aikana. Aina on ollut ongelmana ettei täytteet pysy pizzan päällä niin kuin pitäisi vaan valuvat lautaselle. Maultaan ok pizzoja.

    • hftjio

      Jos on pitsan/pizzan himo, kannattaa käydä Ristorante Momentossa, niin voi vertailla mikä on hyvä ja mikä ei. Tosta pääsee nopeasti käymään Jyväskylässä vähän yli kympillä onnibussilla.
      Eipähän sitten enää tarvitse arvailla .

      • trolli_mikä_trolli

        Taas tämä peikko on työminyt kivenkolosta kuinka on niin paljon paremmin Nykäskylässä. Muuta sinne Jyväskylään, kun sitä noin rakastat. Mites Oulu tai Joensuu?


      • kjgkjg

        No hyvä on, mene sinä Ouluun. Siellä ei vaan ole kyseistä ravintolaa. Tampereella tai Helsingistä se myös löytyy jos sinusta tuntuu paremmalta.


    • pizza_mies

      Olisiko ehdotuksia

    • ptnbpi

      Samaa huomannut mitä aloittajakin. Kolme viikkoa sitten huomasin ensimmäisen kerran, että nyt on jokin muuttunut. Ei ollut niin takuuvarman hyvää, kuin aina ennen. Kerran viikossa kuitenkin jo parin vuoden ajan käyty. Ei siis pahoja pitsoja nytkään, mutta jokin on maussa muuttunut. Kinkusta en tiedä, kun en kinkkua siihen ole ottanut. Olisiko jokin kastike tmv vaihtunut??

    • Anonyymi

      Hei!

      Aikoinaan tuolta sai tämän palstan mukaan parhaat/ makoisimmat/edullisimmat/suositeltavimmat pizzat. Onko kilpalijoita tullut markkinoille?

    • Anonyymi

      Onko Rosina tosiaan paras? Mustosen Tuavi oli kuuleman mukkaan kehunna.

    • Anonyymi

      Mikä paras pizzeria. Mistä saa rapeimman pitsan

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8296
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe