Kuopion ehkä parhaat pizzat ovat pizzan paikassa, näin minunkin mielestä tähän asti on ollut, mutta nyt jäi oikeesti pizza syömättä. Ostin äskettäin pizzan mukaan, kinkku salami kana, kotiin päästyäni avaan paketin ja huomaan että nyt ei ole kinkku sitä mitä ennen ollut, nyt kinkku on jotakin ihme mössöä joka oikeasti näyttää kuin olisi noh jätän sanomatta.. Näky oli kuvottava todella vaaleanpunaisen värin kera, noh pakko maistaa, ja maistuu juuri siltä miltä näyttää ja haisee... Pahalta ja todella suolaiselle mössölle... Voin vaan kuvitella mistä tämäkin "kinkku" on jauhettu, noh edullista varmasti on... Noh ei voi mitään, taytyy etsiä uusi kanta paikka pizzan hakuun...
Pizzan paikka
39
3855
Vastaukset
- 987you
satamasta saa parempaa
- paljotäytettä
Pizza Peku on paras Jopet Show
- PizzaKene
Pizzan paikka -vakioasiakkaana en ole huomannut viimeaikoina mitään muutosta ko.firman kinkuissa, tai muissakaan täytteissä. Pizzan paikka käyttää aina pitsoissaan ensiluokkaisia raaka-aineita, joten pizzat ovat hivenen kalliimpia kuin ählämien halpispitsat, jotka kasataan mahdollisimman halvoista raaka-aineista ja sen huomaa mausta, tai paremminkin mauttomuudesta. Jos et tunne eroa, voit onnitella itseäsi: sama vaikka paskaa työntäisit suuhusi, et tunne eroa sen ja hyvän sapuskan välillä! Käytännöllinen ominaisuus tämäkin, ei tule ruokailu kalliiksi kun "anything goes"!
Aloittajalla lienee ollut aiheeton Pizzan paikan mustamaalaaminen/provo mielessä. Tämähän on yleistä tänä sosiaalisen median kulta-aikana jolloin huhuja laitetaan liikenteeseen tarkoituksenmukaisesti tavoitteena jymäyttää tyhjäpäisiä ihmisiä, jotka uskovat ennemmin huhujuttuja kuin omaa, tässätapauksessa, makuaistiaan.
Jokainen käyköön itse, omakohtaisesti toteamassa onko Pitzzan paikan (kinkku) täytteissä tapahtunut muutoksia huonompaan suuntaan. - ds<ggg
Pizzan paikasta saa ehdottomasti Kuopion parhaat pitsat, harmittaa kun en enää itse asu siinä lähellä niin tulee aika harvakseltaan sieltä enää pitsoja haettua.
- FishTaco
I-pizzalta saa myös kaikkea hyvää. Mm. rönttöstä
- spell of iron
Käskynkässä parhaat
- fantasia wurst
Entäs tämä Pizzatori? Millaiset pizza ym?
En ole koskaan nähnyt asiakkaita siellä, ohi kuljen päivittäin.- PizzaKene
Mitä täällä asiasta kyselet? Kun kerran ohi aina kuljet niin mee sisään, osta pizza ja syö. Sittenpähän tiedät. Vai pitääkö olla parinsadan ihmisen suositus ennenkuin uskaltaa itse, omakohtaisesti maistaa kyseisen mestan pizzaa?! Haloo! Pizza on niin halpaa, että vaikka kyseisen pizzerian pizza olisikin täyttä paskaa niin ei mene paljoa hukkaan jos kerran syötyään ei siitä pitäisikään.
- pizzakeisari
PizzaKene kirjoitti:
Mitä täällä asiasta kyselet? Kun kerran ohi aina kuljet niin mee sisään, osta pizza ja syö. Sittenpähän tiedät. Vai pitääkö olla parinsadan ihmisen suositus ennenkuin uskaltaa itse, omakohtaisesti maistaa kyseisen mestan pizzaa?! Haloo! Pizza on niin halpaa, että vaikka kyseisen pizzerian pizza olisikin täyttä paskaa niin ei mene paljoa hukkaan jos kerran syötyään ei siitä pitäisikään.
No kyllähän se kinkku on tainnut vaihtua siellä erillaiseksi, mutta siellä kyllä aina ollut kaupungin parhaat pizzat. Mutta kinkku ennen ja nytkin on mielestäni sitä ehkä kaikkein spurguinta kinkkua joka on jauhettu ihan mössöksi.. Mutta kai nämä on näitä maku asioita. Itsekkin olen vakio asiakas ja mun mielestä kinkku on vaihtunut huonommaksi kuin se ennen oli...
- pizzaperjantainataina
pizzakeisari kirjoitti:
No kyllähän se kinkku on tainnut vaihtua siellä erillaiseksi, mutta siellä kyllä aina ollut kaupungin parhaat pizzat. Mutta kinkku ennen ja nytkin on mielestäni sitä ehkä kaikkein spurguinta kinkkua joka on jauhettu ihan mössöksi.. Mutta kai nämä on näitä maku asioita. Itsekkin olen vakio asiakas ja mun mielestä kinkku on vaihtunut huonommaksi kuin se ennen oli...
Toripizzasta saa nykyään Kuopion parhaat lätyt, ihmetyttää ja harmittaa kun siellä ei porukkaa käy.
Pizzanpaikka oli ennen suosikki, mutts viimeksi ennen niin ihanassa kinkkuananasauarassa ei maistunut muu kuin tomaattikastike? Riippuu varmaan tekijästäkin, siltä mieheltä saa parhaat pizzat!
- pitsaboy
Pizzatorin pitsat ihan ok, aika keskinkertaisia.
Ei ole tullut koskaan fiilistä että onpa erikoisen hyvää, mutta ei myöskään sellaista, että hyi onpa pahaa.
Joskus tulee lounaalla käytyä, hintahan tuolla ei päätä huimaa, 6-7 euroa lätyt.
Lounastarjouksena 3 täytteen pitsa ja juoma 6,5e. - Eiole
Marizella on tähän saakka ollut ainut ihan ok paikka. Nyt tuolta ei saa enää kunnon kebabia pitsan päälle, vaan pelkkää pussikebabia. Siinä meni viimeinenkin välttävä paikka Kuopiossa.
- vhfdsess
Pizzatori on minun suosikki keskustassa. Hyvä palvelu ja maukkaat pizzat!
- Karvakäsien_ruokaa
Teillä on mennyt pitsa ja pizza sekaisin. Kuopiossa saa pitsaa, mutta harvasta paikasta pizzaa.
- anonyymi_ZML
Kotona kun teen pizzaa niin tilaan aina Parmasta aitoa kinkkua. Kanaakin jos laitan niin ostan elävän ja teurastan itse. Halal tyyliin totta kai.
- Paskan_paikka
Tuota samaa gagaa saa myö Kuopiosta.
- Käyn.jatkossakin
Olen käynyt tuolla satunnaisesti viimeisen kymmenen vuoden aikana. Aina on ollut ongelmana ettei täytteet pysy pizzan päällä niin kuin pitäisi vaan valuvat lautaselle. Maultaan ok pizzoja.
- hftjio
Jos on pitsan/pizzan himo, kannattaa käydä Ristorante Momentossa, niin voi vertailla mikä on hyvä ja mikä ei. Tosta pääsee nopeasti käymään Jyväskylässä vähän yli kympillä onnibussilla.
Eipähän sitten enää tarvitse arvailla .- trolli_mikä_trolli
Taas tämä peikko on työminyt kivenkolosta kuinka on niin paljon paremmin Nykäskylässä. Muuta sinne Jyväskylään, kun sitä noin rakastat. Mites Oulu tai Joensuu?
- kjgkjg
No hyvä on, mene sinä Ouluun. Siellä ei vaan ole kyseistä ravintolaa. Tampereella tai Helsingistä se myös löytyy jos sinusta tuntuu paremmalta.
- pizza_mies
Olisiko ehdotuksia
- ptnbpi
Samaa huomannut mitä aloittajakin. Kolme viikkoa sitten huomasin ensimmäisen kerran, että nyt on jokin muuttunut. Ei ollut niin takuuvarman hyvää, kuin aina ennen. Kerran viikossa kuitenkin jo parin vuoden ajan käyty. Ei siis pahoja pitsoja nytkään, mutta jokin on maussa muuttunut. Kinkusta en tiedä, kun en kinkkua siihen ole ottanut. Olisiko jokin kastike tmv vaihtunut??
- Anonyymi
Hei!
Aikoinaan tuolta sai tämän palstan mukaan parhaat/ makoisimmat/edullisimmat/suositeltavimmat pizzat. Onko kilpalijoita tullut markkinoille? - Anonyymi
Onko Rosina tosiaan paras? Mustosen Tuavi oli kuuleman mukkaan kehunna.
- Anonyymi
Mikä paras pizzeria. Mistä saa rapeimman pitsan
- Anonyymi
Mistä saa kotsoonee?
- Anonyymi
Pizzaa....
- Anonyymi
Pizzaa....
- Anonyymi
Hellepizza
- Anonyymi
Sossusonta
- Anonyymi
Johan olis seka tilata pitsa kottiin
- Anonyymi
Pitsa on yleisin ruoka
- Anonyymi
oho-pitsaa
- Anonyymi
oho-pitsaa
- Anonyymi
oho-pitsaa
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742472Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721792Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2591446- 851272
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3901245Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3581197- 1281185