Jos olisin täysin varma että se on toivottua vielä kun aikaa on mennyt ja että toivot sitä edelleen.
Laittaisin whatsuppissa viestin
80
1464
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei se elo siitä paljoa kummemmaksi muuttunut vaikka viestin sai.... 🤷🏻♂️
- Anonyymi00019
Ei tietenkään, jos viesti ei ollut toivottu.
- Anonyymi00028
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ei tietenkään, jos viesti ei ollut toivottu.
Ei se kyllä ollut
- Anonyymi00046
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ei se kyllä ollut
Käytkö täällä irvailemassa jollekin, joka on laittanut sulle ei-toivottuja viestejä?
- Anonyymi00070
Anonyymi00046 kirjoitti:
Käytkö täällä irvailemassa jollekin, joka on laittanut sulle ei-toivottuja viestejä?
Siltä vähän pahasti näyttää...
Ei ole kyllä kovin aikuismaista käytöstä ikävä kyllä.
-sivusta
- Anonyymi00002
Kukaan ei voi olla täysin varma.Rohkeutta peliin, asiallisella viestillä voi suurinta osaa ihmisiä lähestyä.
- Anonyymi00003
Kannattaa kokeilla niin sittenpä tietää. Toinen vaihtoehto on se ettei tuo selviä koskaan jos ei edes kokeile ☀️
Rohkeutta! Rohkeutta!- Anonyymi00007
Sä ensin!
- Anonyymi00004
Vähän vihjettä tilanteesta. Mihin keskustelu jäi?
- Anonyymi00006
Ei siitä mitään keskustelua tullut.
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mistä ei tullut?
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mistä ei tullut?
Viestistä
- Anonyymi00014
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jos toinen ei ole vastannut edelliseenkään, tuskin kannattaa laittaa
- Anonyymi00027
Anonyymi00014 kirjoitti:
Jos toinen ei ole vastannut edelliseenkään, tuskin kannattaa laittaa
Miksi et vastaa asialliseen kysymykseen? Opettele kommunikaatiota.
- Anonyymi00053
Anonyymi00027 kirjoitti:
Miksi et vastaa asialliseen kysymykseen? Opettele kommunikaatiota.
Kiukuttele jollekin muulle, en ole jättänyt vastaamatta kenellekään. 14.
- Anonyymi00008
En käytä whatsuppia. Saman viestin voi laittaa kyllä ihan tavallisena tekstiviestinä.
- Anonyymi00064
Sekin käy
- Anonyymi00084
Anonyymi00064 kirjoitti:
Sekin käy
En ole käyttänyt w.a:ta enää vuosiin.
- Anonyymi00009
Oma kaivattuni ei ainakaan voisi erehtyä tämän päiväisen suhteen.
- Anonyymi00024
🤔 no ei kai voisi. sivu
- Anonyymi00012
Toivon, että hän laittaisi viestin.
-naiselta miehelle ❤️ - Anonyymi00016
Viesti voi olla erinäisistä syistä ison kynnyksen takana. Itse yritän mielelläni kasvotusten, vaikkei sekään mitään helppoa ollut/tule olemaan.
- Anonyymi00017
Numero kuitenkin on?
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Numero kuitenkin on?
Juu on.
- Anonyymi00018
toivon sitä ihana mies
Mn tumma - Anonyymi00020
Laita vaan viestiä .
Jos ei reagoi niin tilanne on mennyt ohi - Anonyymi00022
Jos ajattelisin, mitä kautta olisi hänelle helpointa viestittää, niin kai se olisi messenger tai sähköposti. Eli ne normi viestintätavat, jotka ennenkin. Pitäisi vain olla joku asia. Mieluiten työhön liittyvä. Muutama juttu onkin ollut jo mielessä (ihan info: na), mutta kynnys viestille kasvaa, mitä enemmän aikaa kuluu. Tulee mieleen, että hän miettii, mitä tuo vielä ottaa yhteyttä, ja näyttää jollekin viestiä ja nauraa: ihme tyrkky. Tai se, ettei hän vastaa mitään asialliseen kysymykseen/ viestiin. Sekin on nähty.
Mutta en minä niitä täällä ole itkenyt. Vähän vain ihmetellyt. Siksi viestit taitaa jäädä.
Naiselta - Anonyymi00023
Mä en ainakaan halua viestejä menneisyydestä. Jos siitä, kun olette olleet tekemisissä on esim. Yli puoli vuotta, jättäisin laittamatta.
- Anonyymi00025
Ne, joilta en halua viestejä, olen estänyt.
- Anonyymi00030
Mä en estä ketään. Ei kukaan mulle muutenkaan viestittele. Tai jos viestittää niin ei niillä oikeasti ole asiaa.
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Mä en estä ketään. Ei kukaan mulle muutenkaan viestittele. Tai jos viestittää niin ei niillä oikeasti ole asiaa.
🥹😂😂
- Anonyymi00035
Anonyymi00031 kirjoitti:
🥹😂😂
Ootko sipuli ollu taas guben huuhaaketjussa pahalla päällä? Sulla oli yks jobi eli vaikuttaa johonkin niillä kolmella Hönöllä emojilla peräkkäin ja näytellä itsellesi että sulla on tosi hauskaa
- Anonyymi00047
Anonyymi00035 kirjoitti:
Ootko sipuli ollu taas guben huuhaaketjussa pahalla päällä? Sulla oli yks jobi eli vaikuttaa johonkin niillä kolmella Hönöllä emojilla peräkkäin ja näytellä itsellesi että sulla on tosi hauskaa
Sehän sua harmittaakin jos muilla on hauskaa 🥺
- Anonyymi00048
Anonyymi00035 kirjoitti:
- Anonyymi00049
Anonyymi00047 kirjoitti:
Ei tuo omissa maailmoissaan jokeltelu ole haufkaa nähnytkään, varsinkin jos sille irvailusta aiheutuu eeppistä ontumista että kun minuu netissä kiusataan a a aika vanamasta
- Anonyymi00050
Anonyymi00047 kirjoitti:
Ei tuo omissa maailmoissaan jokeltelu ole haufkaa nähnytkään, varsinkin jos sille irvailusta aiheutuu eeppistä ontumista että kun minuu netissä kiusataan a a aika vanamasta
- Anonyymi00051
Anonyymi00047 kirjoitti:
- Anonyymi00082
Anonyymi00051 kirjoitti:
Omissa maailmoissaan jokeltelee x3 siihen päälle.. 🥹
- Anonyymi00083
Oikea asenne, nykyään helppoa pistää estolistalle. Puhelinmyyjät eritoten. 👍
- Anonyymi00029
Laitapa viestiä hyvä ajatus.
- Anonyymi00032
Nämä palstailut on tosi sekavia, en osaa päätellä kirjoituksista yhtään mitään. Kuka kirjoittaa kellekin....Ja kyllä hän tietää.....Ei ole minun juttu.
- Anonyymi00033
Hupaisaa. Minä odotan viestiä tylsistyneeltä mieheltä joka ylläpitää kavereidensa kanssa ota yhteyttä ja ghostaa " leikkiä.
Vuosia sitä on kestänyt ja kohta on taas mennyt aikaa sen verran että leikki taas on tarkoitus alkaa.- Anonyymi00038
Oletpa lapsellinen.
- Anonyymi00040
Anonyymi00038 kirjoitti:
Oletpa lapsellinen.
Siis tämä palstaäijän luoma hahmo on se lapsellinen vai tämä kuvitteleekin heppu mistä ae puhuu? On varmaan rankkaa olla kiven ja kannon alta naisista negaa kaivava misogyyni. T naiselta kaikille vastaaville henkiselle ipanoille
- Anonyymi00041
Anonyymi00038 kirjoitti:
Oletpa lapsellinen.
Siis tämä palstaäijän luoma hahmo on se lapsellinen vai tämä kuvitteleekin heppu mistä ae puhuu? On varmaan rankkaa olla kiven ja kannon alta naisista negaa kaivava misogyyni. T naiselta kaikille vastaaville henkiselle ipanoille
- Anonyymi00042
Anonyymi00038 kirjoitti:
Oletpa lapsellinen.
- Anonyymi00043
Anonyymi00038 kirjoitti:
Oletpa lapsellinen.
- Anonyymi00044
Anonyymi00038 kirjoitti:
Oletpa lapsellinen.
- Anonyymi00045
Anonyymi00038 kirjoitti:
Oletpa lapsellinen.
- Anonyymi00034
Paha laittaa kun ei mul oo whatsuppia mitä menit pelleilemään ei o mun vika
- Anonyymi00039
Se olisi erittäin toivottua.
- Anonyymi00052
Sä voit laittaa sen prepaid liittymästä, vaikka sen lähikaupan nimellä.
- Anonyymi00065
Eikö omasta numerosta tuleva mene läpi?
- Anonyymi00054
Et taida kyetä aitoon kohtaamiseen ja keskusteluun? Ei mulla mikään kiire ole, tai voidaan vaikka unohtaa koko asia.
- Anonyymi00056
Jos noin helposti käy niin unohdetaan sitten - Ei palstalla voi ketään kohdata ja olet tehnyt varmaan osasi kohtaamisen järjestämisessä - Hyvästi!
- Anonyymi00060
Anonyymi00056 kirjoitti:
Jos noin helposti käy niin unohdetaan sitten - Ei palstalla voi ketään kohdata ja olet tehnyt varmaan osasi kohtaamisen järjestämisessä - Hyvästi!
Johan tässä on koko elämä harjoitettu luopumisia, joten ei siihen yksi kupru lisää enää juurikaan tilannetta muuta. Jos sulla on joku niin kannattaa sen kanssa hoitaa suoraan eikä täällä. Hyvää jatkoa.
- Anonyymi00077
Ja taas tämä absoluuttinen internetin syyllistäjä avautuu palstasedän aloituksessa aidosta kohtaamisesta ym. Surrealistista kun itse jupisee anonyymilla palstalla
- Anonyymi00055
Ei minulta mieheltä tämä, vaikka vastasin eilen tähän ketjuun. En pohdi netissä tällaisia.
- Anonyymi00057
Laita vain. Anytime.
- Anonyymi00058
Eihän ne whatsup viestit niin haudanvakavia ole. Niillä voi hyvin koetella ns. Kepillä jäätä. Juttele jotain tavanomaista. Kysy ekaksi vaikka mitä kuuluu esim.
- Anonyymi00059
Siis piti laittaa whatsapp.
- Anonyymi00073
Mitä kuuluu -viesti on alimman tason viesti. Jos mies lähettäisi se automaattisesti tarkoittaisi että kokeilee vaan eikä ole valmis ottamaan vastuuta. Mies joka laittaa itsensä peliin meni syteen tai saveen on seksikkäintä mitä tiedän.
- Anonyymi00076
Anonyymi00073 kirjoitti:
Mitä kuuluu -viesti on alimman tason viesti. Jos mies lähettäisi se automaattisesti tarkoittaisi että kokeilee vaan eikä ole valmis ottamaan vastuuta. Mies joka laittaa itsensä peliin meni syteen tai saveen on seksikkäintä mitä tiedän.
Mua ei haittais vaikka lähettäis tyhjän viestin jos on sillä hetkellä sanaton. Hän tietääkseni tietää, että mikään mitä hän tekee/ jättää tekemättä ei saa minua ajattelemaan hänestä pahaa.
- Anonyymi00061
Niin paljon padottua hellyyttä ja rakkautta sisälläni, ja kaikkiko vain yhden viestin päässä? 😶🌫️
- Anonyymi00063
Voi olla 🥰
- Anonyymi00066
Niinhän se oikeasti on. Niinhän?
- Anonyymi00067
Et koskaan valinnut mua!
- Anonyymi00079
Odotat unelmien prinssiä 🤣
- Anonyymi00068
Tuskin uskaltaisit, on sussa sen verran pelkurin vikaa.
- Anonyymi00069
No oli kuka hyvänsä niin siinähän menettää hyvän mahdollisuuden ja sen kanssa on sitten elettävä, tai jos kokee ettei ole mitään menetettävää niin sitten hyvä juttu eikä menetä mitään ja kokemusta rikkaampana etiäpäin uusin jutuin.
- Anonyymi00071
Onneksi nyt ollaan osattu jotain laittaa 🙂🌞
- Anonyymi00075
Et ole siis vuokseni valmis riskeeraamaan tuon vertaa. Menettämään kasvojasi.
- Anonyymi00078
Aina kannattaa. Mutta hyvä huomioida ettei kaikilla enää ole whatsappia. Jos ei vastaa niin et todellisuudessa menettänyt mitään.
- Anonyymi00087
Jos ei vastaa niin todellisuudessa menetit paljon. Oli vain liian myöhäistä.
- Anonyymi00080
Kannattaa laittaa. Jos haluat pilata jonkun parisuhteen. Syvä hiljaisuus 🥺 vai mitä Hanna lutka....
- Anonyymi00086
Ei uskoisi miesten alentavan itseään tuollaisilla vastauksilla.
- Anonyymi00081
No laita ihmeessä, se olisi iloinen yllätys!
- Anonyymi00088
Noin minäkin tekisin. Ja hän saisi tehdä, vaikka heti.
- Anonyymi00089
Laita vaan. Olisi ihana keskustella <3
- Anonyymi00090UUSI
Jos annat panna nii viestiä tänne päin
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään17115404Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen903755Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,1373054Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2791504Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?551471Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1591407Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151304Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141274- 811101
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin2081029