Airsoft taktiikoita

SneakySnake

Aattelin tehä tämmösen keskustelun airsoft "taktiikoista" itseni, ja muiden avuksi. Kelasin, et kaikki voi kirjottaa omat hyväksi todetut taktiikkansa joista voi olla hyötyä sitten muillekkin tulevan kesän peleissä :) HUOM! Provoille ja trolleille exit only!

18

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :)))))

      VanhaKunnonKunnonVanha väijy

    • sneakkeri

      sneakkkaan sillee ninjasti sivusta ja sit ku oon päässy taakse tai sivulle ni pumpumpum.

      • Sneakysnake

        Kiitti vastauksista! Viestit saa olla myös pidempiä ja yksityiskohtasempia, lisää vaan!


    • Judila

      Pitkä päätyyn ja sieltä niin kuvio pyörimään ja sitten viivalle ja hirvee pommi ylimummoon. Siinä miun taktiikka

      • SneakySnake

        Ok, viel lisää!


    • M4nne

      itse Kiertelen kentän sivurajoista toiseen päätyyn vihollisten taakse

      • SneakySnake

        Kiitti, laittakaa kuitenkin vähän yksityiskohtasempaa ja pidempää viestiä sekä vähä jotain muutaki ku "kierrä taakse ja ammu kaikki" kun kaikella kunnioituksella mun vaan on kovin vaikee uskoo sen olevan ainoo hyvä softi taktiikka :). Lisää vaan!


    • 4+8=11

      Noku noku ei softis oo taktiikoita oikeen. Kaikki pelaa erilaisessa ympäristössä eri roolia ja omalla tavallaa. Mut jos ny jotain haluut ni yleensä noit pienimpii skidei saa sellatti alas, että jos olet suojan takana johon joku tähtää koko ajan niin nouse nopeasti, ja ruiskase pari kuulaa ja mene taas suojaan. Tätä pari kertaa nopealla temmolla ja hieman paikkaa vaihtaen ja pian se tähtäävä naski menee suojaan ja sitten pidät piikillä ja kun nousee niin tiputat ne näpäkällä sarjalla [vaatii 30rps ;)]

      • SneakySnake

        Vihdoinki kunnon viesti, lisää!


    • Mahtaakos ketjun aloittaja tietää mitä tua "taktiikka" tarkoittaa? Näitäkin ketjuja on varmaan 5 kappaletta tullu vuoden aikana.

      Taktikoinnissa tarvitaan enemmän kuin YKSI henkilö että sitä voi kutsua taktikoinniksi. Enemmänkin peli tapaa/tyyliä tarkoitat.

      • SneakySnake

        Tiedän kyllä, sori jos olin epäselvä. Tottakai taktiikka on tapahtuu ryhmässä ja vaikka snapshottaus on vaan pelityyli :))


      • softaaja 24
        SneakySnake kirjoitti:

        Tiedän kyllä, sori jos olin epäselvä. Tottakai taktiikka on tapahtuu ryhmässä ja vaikka snapshottaus on vaan pelityyli :))

        Pienillä kentillä eeppinen puskacämäys on aika ok. Porukkaa vastaan vaan niin pitkälle kun piilossa pääsee, ja kaikki väijymään pienten kuusten alle.=]
        Toki ei isoissa peleissä käy


      • SneakySnake
        softaaja 24 kirjoitti:

        Pienillä kentillä eeppinen puskacämäys on aika ok. Porukkaa vastaan vaan niin pitkälle kun piilossa pääsee, ja kaikki väijymään pienten kuusten alle.=]
        Toki ei isoissa peleissä käy

        Kiitti, lisää vaan!


    • SETOIMII!

      Metsäpeleissä on kivaa kierrellä kavereiden kaa puskissa

      • SneakySnake

        Jepsis jepulis, more!


      • parastaktiikka
        SneakySnake kirjoitti:

        Jepsis jepulis, more!

        Ramboon snipulla ja quickscopetan kaikkiii päähän. Sit mä saan moabin kaikki vihut kuolee ja mä voitan


      • SneakySnake
        parastaktiikka kirjoitti:

        Ramboon snipulla ja quickscopetan kaikkiii päähän. Sit mä saan moabin kaikki vihut kuolee ja mä voitan

        A) Rambo on yliarvostettu SPLATTER PÖKÄLE.

        B) Airsoft, EI Call of duty MW3.

        C) Juuri se että sun kaltaset retut käyttää sanoja "kuolla" tai. "tappaa" aiheuttaa ihmisten epäluulot.

        Lisää vastauksia!


      • kakdja
        SneakySnake kirjoitti:

        A) Rambo on yliarvostettu SPLATTER PÖKÄLE.

        B) Airsoft, EI Call of duty MW3.

        C) Juuri se että sun kaltaset retut käyttää sanoja "kuolla" tai. "tappaa" aiheuttaa ihmisten epäluulot.

        Lisää vastauksia!

        Miten voi langeta noin ilmiselvään trolliin. Huomaa taas lihan kypsyyden kertomattaki


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      292
      739
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      80
      661
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe