Elikkäs olen ajatellut tota A&K SR25K ekaks trk:kivääriks. Päädyin siihen siks että se on sähkökäyttöinen ja pystyy ampumaan sarjatulta (lähitaistelutilanteita varten) mutta on silti tarkkuuskivääri. Ja ajattelin kysyä että onko siinä kiskot äänenvaimentimelle? Ja jos olette erimieltä aseesta niin ehdottakaa jotakin muuta hinta alle 250€ ja ehdottomast sähkö ja en halua mitään Dragunovii. Mielellään aseessa olisi myös kiskot lisälaitteille. Jos esim Tarkk'ampuja pystyisi vastaamaan tai kukaan kenellä on kyseinen "ase" tai tietää "xnaippereista" mitään niin kertokaa. Oon 12 vuotias ja olen harrastanut airsoftia ~4 vuotta ja tällä hetkellä en osaa vielä virittää aseita :'(. Itselläni on jo CAA M451 ja joku kiina Ak47 ja viel joku vemppu pistooli minkä sain kaverilt 5€;). Eli viestii tulemaa
A&K SR25K
6
111
Vastaukset
Kiskot äänenvaimentimelle ööö?? Kierteet kyllä löytyy. Sähkiksissä äänenvaimentimella ei tee mitään. Tuolla 250€ budjetilla ei edes kannata haaveilla DMR... A&K versio vaatisi uudet sisukset ja trkpiipun että siitä saisi edes tarkan. Vakiona tuolla ei oikeestaan tee mitään.
- ....
Oon ittekki hankkimas dmr, ja kysyisin kummasta sais 700€ tarkemman ja kantaman siihe 80m-100m paikkeille. G&G sr25 vai a&k sr25?
- ....
Ja mitä virejä sisään? Ja mitä osii ekaks, koska aion virittää tota sitämukaa kun tulee rahaa?
.... kirjoitti:
Ja mitä virejä sisään? Ja mitä osii ekaks, koska aion virittää tota sitämukaa kun tulee rahaa?
Tarkkuuden saa aikaslailla samaks. Se riippuu aina siitä mitä sisuksia laittaa mutta ulkoinen kestävyys on G&G parempi.
- 10+10=20
No 700e saat jo ihan täydellisen aseen. Tosin toi 80-100m tarvii sen LRB, IER, EM, consistent, M130, .043g pestyt kuulat. Eli PALJON osaamista ja tietoitta, mutta todellakin ei mikään mahoton homma mikäli tajuat toimintaperiaatteen ja jokainen ylläoleva termi on sinulle tuttu. Jossei niin voi voi, netistä löytyy lisää apuja tai sitten maksa ihan zaatanasti että joku koittaa sen väkertää sulle.
- ranger1
Sori toi "kiskot äänenvaimentimelle" ja jos äänenvaimentimel ei tee mitää ni en sitte osta "änärii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten292739Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait80661Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504