D-Boys Scar-L

Epätoivoinen

Moi, eli oliskos toi dboys scar hyvä ostos ensimmäiseksi "kunnon" aseeksi?

Ja joo, tiiän et ootte kyllästyny näihin kysymyksiin, mutta kun on monesta sadasta eurosta kyse niin en halua turhaan rahaa heittää hukkaan.
Kiitos kaikille vastauksista

6

70

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei nua Dboysit parhaimpia ole noista halvemmista aseista kun sisusten laatu heittelee liikaa....

• 2+15=16

Ekaksi aseeksi suosittelisin cyman, jing gongin tai G&G:n aloituspaketti comboja. Perus varmatoimisia aseita, jotka myös hyviä pohjia lähteä rakentelemaan jos innostuu virittämisestä.

• Epätoivoinen

Aloitusåaketteja EN OSTA, ostan mieluummin kaikki erikseen koska hinta/laatusuhde on 100 kertaa parempi. :)
        Aseeks haluaisin jonkun jonka kanssa pärjäisi monta vuotta, pystyisi "uudelleenrakentamaan" jne, koska en haluaisi kauhean useasti ostaa uutya asetta.

Olen kavereiden kanssa softannut ennenkin, kokemusta siis on kertynyt, mutta ajattelin iha seuraan mennä (Turkusoft) niin mikä olisi hyvä valmistaja näiden suodatusten perusteella? (Pitäisi olla täysmetallinen)
        Kiitos vastauksista!

• 3+18=20

No specna armsin ar-15 sarja aika pätevä. Ja jos erikseen ostat niin hommaa heti 7.4v lipo ja lipolaturi jos haluat virittää niin tarvitset vähiintään 7.4v lipon, mieluiten 11.1v mutta nimhheillä ei pitkälle pääse. Ja tosiaan ei siellä turussa tarvitse mitään viritettyä asetta, no ehkä se yks kolmikko vähän löylyttää mutta kyllä ihan vakiolla pärjää nätiste, tosin on se viritetty aina hauskempi ja parempi ;)

• Epätoivoinen

Oon kuullut että 7.4akut on leluja et pitäis olla vähintään 8.4...akut heikko tehoisia ja kestää vain vähän aikaa.

• Ihawaabtw
        Epätoivoinen kirjoitti:

Oon kuullut että 7.4akut on leluja et pitäis olla vähintään 8.4...akut heikko tehoisia ja kestää vain vähän aikaa.

7.2 akut on leluja. 7.4 lipo on ihan eri asia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3315
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      120
      1321
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1265
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      1028
    5. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      1021
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      187
      1006
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      957
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      921
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      66
      900
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      78
      855
    Aihe