..erinäisiin, elämäsi pakollisiin, rutiineihin kyllästymisestä?
Miten eroon
3
877
Vastaukset
- june.m
on antanut tähän hyvän vastauksen:
Kun ne on kerran pakollisia, niin pakoon ei pääse. Muuta järjestys päälaelleen. Muumipappa söi ja kuntoili öisin ja nukkui päivisin...
Minä en ainakaan osaa itseäni psyykata pitämään ikävistä rutiineista. Joten noudatan tuota ohjetta... vetkuttelen niin kauan että on pakko yötä myöten hommata. Hihat heilumaan, ei se siitä muutu vaikka kuinka koittais muka miellyttävämmäksi tehdä... jaa-a, ei muuten olekaan mikään helppo homma..
vaikka olen aika hyvä itseni manipuloimisessa niin tuossa tarvitaan jo jotain uutta..
Niin hassua kuin se on olen itse tässä juuri saanut itseni pitämään kahdesta duunista joita teen. olen siis töissä ensin päivät ja sitten illat ja vaatii todella paljon motivaatiota jaksaa tätä kuusi päivää viikosta..
Päätin siis ruveta nauttimaan työnteosta, kun se suurin osa elämästä nyt siihen menee kuitenkin.
Sen lisäksi on jaksettava siivota, tiskata ja laittaa ruokaa. tehdä kullalle eväät töihin. ruokkia kissaa ja viedä koiraa pihalle.
Olen opetellut nauttimaan siitäkin..
ja nyt olen oikein tyytyväinen elämääni :)
JOTEN.. se vaatii vaan erilaista, uutta asennoitumista.. Ei ole helppo homma, mutta onnistuu, kun tarpeeksi haluaa..
Sen lisäksi kannatta tehdä asiat eri tavalla, vaikka takaperin.
Eri tavalla kuin yleensä. Kilpaile itsesi kanssa, ota aikaa kuinka nopea olet. tai tee asiat eri järjestyksessä, eri aikaan , vaikka yöllä, kuten jo tuossa aiemminkin joku sanoi (itse teen lähes kaiken siivouksen yöllä - naapureiden iloksi ;)
Kannattaa kokeilla. voit keksiä lisää itse.- myrtha
Heitä kaikki "ei ehdottoman tärkeät" rutiinit pois ja koita elää jonkinaikaa ilman. Pian selviää, mikä on oikeasti elämässä olennaista ja mitä taas ei niinkään tarvitse..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt862044Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1391950Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236943091635Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä2661582Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1881310Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451177- 2131119
- 1031081
Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...
...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös3061049Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle
"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm2271000