..erinäisiin, elämäsi pakollisiin, rutiineihin kyllästymisestä?
Miten eroon
3
895
Vastaukset
- june.m
on antanut tähän hyvän vastauksen:
Kun ne on kerran pakollisia, niin pakoon ei pääse. Muuta järjestys päälaelleen. Muumipappa söi ja kuntoili öisin ja nukkui päivisin...
Minä en ainakaan osaa itseäni psyykata pitämään ikävistä rutiineista. Joten noudatan tuota ohjetta... vetkuttelen niin kauan että on pakko yötä myöten hommata. Hihat heilumaan, ei se siitä muutu vaikka kuinka koittais muka miellyttävämmäksi tehdä... jaa-a, ei muuten olekaan mikään helppo homma..
vaikka olen aika hyvä itseni manipuloimisessa niin tuossa tarvitaan jo jotain uutta..
Niin hassua kuin se on olen itse tässä juuri saanut itseni pitämään kahdesta duunista joita teen. olen siis töissä ensin päivät ja sitten illat ja vaatii todella paljon motivaatiota jaksaa tätä kuusi päivää viikosta..
Päätin siis ruveta nauttimaan työnteosta, kun se suurin osa elämästä nyt siihen menee kuitenkin.
Sen lisäksi on jaksettava siivota, tiskata ja laittaa ruokaa. tehdä kullalle eväät töihin. ruokkia kissaa ja viedä koiraa pihalle.
Olen opetellut nauttimaan siitäkin..
ja nyt olen oikein tyytyväinen elämääni :)
JOTEN.. se vaatii vaan erilaista, uutta asennoitumista.. Ei ole helppo homma, mutta onnistuu, kun tarpeeksi haluaa..
Sen lisäksi kannatta tehdä asiat eri tavalla, vaikka takaperin.
Eri tavalla kuin yleensä. Kilpaile itsesi kanssa, ota aikaa kuinka nopea olet. tai tee asiat eri järjestyksessä, eri aikaan , vaikka yöllä, kuten jo tuossa aiemminkin joku sanoi (itse teen lähes kaiken siivouksen yöllä - naapureiden iloksi ;)
Kannattaa kokeilla. voit keksiä lisää itse.- myrtha
Heitä kaikki "ei ehdottoman tärkeät" rutiinit pois ja koita elää jonkinaikaa ilman. Pian selviää, mikä on oikeasti elämässä olennaista ja mitä taas ei niinkään tarvitse..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.244555Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma1063154Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni2063006- 881403
Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk921208Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie271144- 1561052
Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril121895Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA54888Toimari laittoi afrikkalaiset työharjoittelijat laulamaan Banaaninlastaajan laulua!
Käski vielä heidän sanoa aina aamulla tehtävien jaossa "tama ei olla valkoisen miehen homma."33737