Onko luotsin hoidettava kaikkia huoneita?

Noin 10 vuotta sitten luotsilla oli "oma" nimetty huone, jossa hän on. Onko sellainen kotihuone vielä voimassa?

Kun joku toisesta huoneesta tulee pyytämään luotsilta bannauspalvelua, onko hänen palveltava sitä / niitä? Esimerkiksi samaan aikaan voi tulla kahdesta kolmesta huoneesta pyyntö häirikön poistamiseen?

Kuuluuko luotsin tehtäviin palvella myös noita muita pyyntöjä (kuin vain sen oman huoneen tarpeita)?

5

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä ainakin itse olen siirtynyt huoneesta toiseen aina avuntarpeen mukaan. Ennen olikin huonekohtaiset luotsit, mutta se oli hassua, kun sen myötä eri huoneisiin tuli erilaiset säännöt joita Luotsit eli silloiset sefut itse säätivät..silloin oli parempi pysyä poissa sellaisista huoneista esim. 40 ja kirkkocafe, kun tuli todella helpolla sanomista. Hyvä jos ja kun säännöt on nyt yhtenäistetty jotta joka huoneessa pystyy tarpeen mukaan piipahtelemaan apuna.

• Jos siis haluan oikeasti chätätä ja jutella ihmisten kanssa, se on tehtävä siviilinikillä. :)

• Tuntematta asianosasia ja tilannetta ei varmaan kannata linkkailla noita ja toisekseen, ylläpito on oikeestaan ainoa joka näistä päättää eikä luotsit, luotsien tehtävänä on vaan katsoa että näitä noudatetaan.. Myöskin jokainen on varmaan yp:ltä postinsa saanut jossa myöskin mm. tuo asia mainitaan... Se on kun tuo maailma muuttuu ja me mukana, halutaan tai ei, näin se vaan menee, Ai niin ja tuohonhan on myöskin kyllä ylläpito vastannutkin, että sieltä se vastauskin pitäisi löytyä. Ja, onko tuo sitten sitä yhtäköyttä vetämistä tuollainen ? Tahi se, että jokainen olisi vaan omissaan jne. ?

• > Tuntematta asianosasia ja tilannetta ei varmaan kannata linkkailla noita ja toisekseen, ylläpito on oikeestaan ainoa joka näistä päättää eikä luotsit, luotsien tehtävänä on vaan katsoa että näitä noudatetaan..

Mitähän linkitystä mahdat tarkoittaa? Tässä ketjussa minun taitaa olla ainoa.

Linkki oli tälle luotsipalstalle. Viestissä Ylläpito kertoi näkemyksensä luotsien omista huoneista.

???

• Voisiko joku tehdä "hyppylaudan" eri huoneisiin. Tein aikoinaan yhden html-sivun, josta oli linkit jokaiseen chat-huoneeseen. Sillä pääsi nopeasti palvelemaan toisen huoneen pyyntöjä.

Linkit muuttuivat ja huoneita on muuttunut. Joku voisi tehdä tämän hetken tilanteen mukaan tuollaisen pikasiirtymissivun.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      44
      2952
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2621
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2584
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      100
      2226
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      48
      2084
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      331
      1846
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1546
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      73
      1408
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1178
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      28
      1165
    Aihe