Olen voimakkaasti kiintynyt opettajaani. Olen 17 ja hän 33. En voi sanoa olevani ihastunut tai rakastunut häneen, sillä tunteeni häntä kohtaan ovat jotain paljon enemmän elämääni vaikuttavaa. En edes löydä sellaisia "teinityttö ihastumisen" piirteitä, joita minulla oli joskus kuudennella luokalla toista opettajaamme kohtaan. Tämä, jota kohtaan nyt tunnen jotain tuli kouluumme opettajaksi kahdeksannella luokalla ja jo ensimmäisenä päivänä, kun näin hänet, tunsin jotain outoa. Hän kiinnitti minuun huomiotaan, tuli aina juttelemaan, kyselemään elämästäni ja auttamaan aina, kun en edes osannut odottaa kenenkään apua. Kuukausien kuluessa hän tuntui tajuavan minusta sellaisia asioita, joita en edes itse ollut huomannut ja tietävän minusta enemmän, kuin itse tiedän itsestäni. Meidän välillemme tuli jokin käsittämätön yhteys: Minä pystyin aistimaan aina kun hän oli jossain lähietäisyydellä ja kun paikansin hänet, hän huomasi minut. Hän kertoi minulle aina kaikki tiedotteet ennen muille kertomista ja tuntui tarttuvan kaikkiin mahdollisiin tilaisuuksiin, mitä hänelle tuli, esim. Hän oli unohtanut erään tavallisen läksyvihkoni kotiinsa n. Kahden tunnin ajomatkan päähän. Muistutin häntä vihkosta ja hän tarjoutui hakemaan sen kotoaan ja tuomaan minulle paikkakunnalleni. En suostunut ja hän selitti, että ei siitä olisi ollut vaivaa. Nyt yhdeksännellä luokalla, hän pysäytti minut lähes aina käytävällä ja keksi juteltavaa... Viimeisinä päivinä hän näytti siltä, kuin hänellä olisi asiaa. Hän ei kuitenkaan sanonut mitään. Viimeisenä päivänä, päättäjäispäivänä, annoin hänelle ruusun ja suklaata. (Ja se suklaa oli tietämättäni hänen lempisuklaataan.) Hänellä nousi kyyneleet, hän halasi ja toisteli hämmentyneenä, että minulleko tällaisia. Myöhemmin hän halasi minua uudestaan, kun törmäsin häneen käytävällä juhlallisuuksien jälkeen. Kakkukahveilla hän katsoi pöytääni usein ja kun lähdin ruokalasta, hän katsoi perääni silmät kosteina. Menetin hänet. En saanut edes selville, mitä tunnen häntä kohtaan. Menetin yöuneni. Nykyään näyttelen päivisin iloista ja iltaisin piilossa muiden katseilta itken. Hänellä on vaimo ja lapsi, ei olisi tullut mitään. Olisin pilannut hänen elämänsä. Silti en voi unohtaa, kun en ole edes saanut tunteistani selvää.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa23829Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää66829- 160818
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.104784Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27738Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93687Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192660- 22602
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks38592- 61592
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40549On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78500- 39475
- 57465
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.11458sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu111455- 73451
- 54438
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437