”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”
Mitä tarkoitat
24
1099
Vastaukset
- Anonyymi00001
Varmaan olisit voinut kysyä tätä ihan tuossa samassa ketjussa ettei tarvi levittää samaa keskustelua moneen aloitukseen.
- Anonyymi00003
Mitä se haittaa jos tässä kysyy
- Anonyymi00004
Varmaan nyt maailma katkeaa keskeltä kahtia kun suomi24:lle joku teki "turhan" aiheen. Eihän täällä muuta olekaan. xD
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Voihan sitä korostaa itseään, etuilla jonossa tai kuvitella olevansa maailman keskipiste mutta sitten ei kannata ihmetellä jos siitä saa nenillensä.
- Anonyymi00012
Niinpä aivan typerää hommaa poimia päivästä toiseen joku palstaäijän puutaheinää kommentti ha nähdä siitä vaivaa
- Anonyymi00020
Anonyymi00012 kirjoitti:
Niinpä aivan typerää hommaa poimia päivästä toiseen joku palstaäijän puutaheinää kommentti ha nähdä siitä vaivaa
Sinun harhaa kuvitteellista henkilöistä!
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Sinun harhaa kuvitteellista henkilöistä!
Henkilöistä vai henkilöstä? Tarkenna ihmees tätä tuskaisen oloista kommenttiasi. T naiselta
- Anonyymi00025
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei se aloitus edes sulle ollut. Pitää vain huomio vetää itseensä koko ajan tällä palstalla pommittamalla aloituksia sen täyteen 🙄🙄🙄
- Anonyymi00006
Varmaan täydellinen painoindeksi.
- Anonyymi00007
Eli sua häiritsee painl
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eli sua häiritsee painl
Ei se mua häiritse yhtään.
- Anonyymi00008
Älä anna jos se sinua vaivaa!
- Anonyymi00010
Sehän on vain hyväksikäyttöä sinua kohtaan.
- Anonyymi00014
Kerro toki lisää mikä on taas absoluuttista hyväxikäyttöä ja ketä kohtaan, synkkämielinen jylisijä? Sivusta jumalan terrve
- Anonyymi00011
Minä olen sinun paimensi ei sinulta mitään puutu vai miten meni
- Anonyymi00022
Jos sulla ois liperit kaulassa niin mitä hänellä nääs ois yllä hilkkako
- Anonyymi00013
Näin juuri perheelliset miehet tekee. Käyttävät turhilla lupauksilla ja lemmen lurinoilla nuorempia naisia hyväkseen ja lupaavat myöhemmin tulevaisuutta mikä on täyttä valhetta. Seksin kipeät miehet osaavat kyllä neitosille luvata hyvää tulevaisuutta, mutta pitävät kyllä kiinni perheestään ja vaimostaan. Kun kiinnostus loppuu neitoset ovat taas omillaan ja perheenisällä hyvät muiston vaimonsa rinnalla.
- Anonyymi00015
Sopivia kondomeja puuttuu? Ja lateksittomia.
- Anonyymi00016
Sinulta ne taisi unohtua.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Sinulta ne taisi unohtua.
Molempien vastuulla ne asiat, varsinkin jos on vaikka joku tilaustuote.
- Anonyymi00018
Ei ollut multa se
- Anonyymi00019
Sinulta puuttuu minä, minut, minun rakkauteni.
[*solved*]- Anonyymi00023
❤️
- Anonyymi00027
oikeasti hyvä ehdotus mennä hammaslääkärillä jos on hamioissa kkipuja.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2387237Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1393681Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1162142- 271369
- 321354
Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy251308Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3321148Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.141972Milloin palaat
Odotan niin kauan kun vaan jaksan toivoa. Tiedät että sua jäi joku ikävöimään. ❤️23918Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!
Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä7877