Onko kysyeinen pyssy hyvä ? Tässä vielä linkki.http://www.proairsoft.com/acatalog/info_16724.html
ASG STI Duty One Blowback Co2 pistooli
11
471
Vastaukset
- Advisor
Tosi hyvä, kahel kaverin on :)
- keep calm and enjoy
ei ole kovin hyvä osta samalla rahalla non blowback ase vähemmän huoltoa ja lähes aina laadukkaampia
- mah bobes
^^Onkos sinulla tämä ase??
Hinta laatusuhde aikas huono. Parempiakin on.
- jebim
Mikäs olis sitte parempi?
- Advisor
jebim kirjoitti:
Mikäs olis sitte parempi?
Osta kaasuase.
Marui käytetty tai KJW uusi, ei we tai.. moneenkohan kertaan nämäki selitetty
käytä sitä keskusteluhakua - airsoft freek9
Advisor kirjoitti:
Osta kaasuase.
Marui käytetty tai KJW uusi, ei we tai.. moneenkohan kertaan nämäki selitetty
käytä sitä keskusteluhakuaMiksi kaasu? Ei toimi kylmässä ni hyvin kuin co2
- Advisor
airsoft freek9 kirjoitti:
Miksi kaasu? Ei toimi kylmässä ni hyvin kuin co2
Cry me a river
airsoft freek9 kirjoitti:
Miksi kaasu? Ei toimi kylmässä ni hyvin kuin co2
No jos meinaat talvella harrastaa airsoftia niin sillon kannattaa kattella 120-300€ Co2 aseita. Mutta muuten tualla co2 ei tee oikeestaan mitään jos ei talvella harrasta. Muuten tua kaasu on parempi jos kevät/kesä/syksyllä harrastaa airsoftausta.
- Yksairsofthullu
Lagittaa joskus ja huollot maksaa.
- Anonyymi
Vain puhelin tai joku muu elektroniikkalaite voi lagittaa -_- mut ihsm varmaa tarkotit jumittaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281256
- 1181078
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97904- 112828
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270774- 48695
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi18677- 42615
- 49589
- 25565