Haluisko joku ostaa?

tyttönen :*

Joo elikkä asia on siis niin että oon kohta 18v tyttönen (lesbo) ja rahaa vois olla hiuka enemmän ni aattelin et voisin alkaa myydä itteeni :D Eli pillun ja tissien nuolentaa tarjolla, olisko täs mitään järkee, haluuks lesbot ostaa huorilta niinku heteromiehet? Kertokaa voisitteko ite ostaa jos aika halvalla sais. Jos ei herätä kiinnostusta ni en sit tiiä...

14

556

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onnea matkaan

Tota - Auroorassa on vielä polikinikka , mee sinne ja heti tänäiltana . Koita kestää !

• bye bye

Hyvä neuvo ja jos aurora ei auta niin saunan takana on tilaa.

• mee vähä ittees

Haista sinä pitkä paska. Kai tajuat ettet voi tolla tavalla ruveta puhumaan kellä vaan. Saunan taakse -juttus voit pitää ihan itelläs. Kenenkään ihmisarvoa ei laske se, myykö hän itseään vai ei. Se on jokaisen OMA valinta. Ei muiden asia kommentoida.

• riikkariikkariikka

Mä yritin kans etsiä asiakkaita naisista, se ei iha ottanu tuulta purjeisiinsa kun en tiennyt mistä etsiä. No sitten jätin ilmoituksen iskuriin, että etsin "kypsempää miesseuraa", ja vastauksia sain nejässä päivässä jo 800.

Suuri osa heistä tajusi, että olen myymässä seksipalveluita, ja he suoraan kysyivät, paljon veloitan. (Tuollaisille seuranhaku palstoillehan ei saa suoraa jättää mitään ilmoitusta, missä myydään seksiä, vaan asia täytyy ilmaista kiertoilmaisuin. Juuri tuon kaltaisilla saiteilla me amatoorihuorat niitä asiakkaita kuitenkin etsitään :)

Vaikka en miehistä ole kiinnostunutkaan, niin työ on työtä ja voin hyvin harrastaa seksiä maksusta miehen kanssa, vaikkei se minua miellytäkkään. Kivat lisätienestithän sillä saa aikaan. Se ei tietenkään ole kaikkia varten, ja jokaisen kannattaa Tarkoin harkita, ennen kuin sellaiseen ryhtyy.

Mutta aivan varmasti saat myös naisasiakkaita, ainakin vähän iäkkäämpiä, jos vaan löydät sopivan kanavan, mistä etsiä. Ilmoita kun löydät ;)

• Enenäähaluaenempää

Riikka kunpa törmäisin sinuun jossakin :). Olen nuori nainen, mutta etsinyt seuraa naisesta jolle sopii kuvaamasi vaihtokauppa :p ylimääräistä rahaa riittää, mutta ei enää sydäntä yhdenkään naisen särjettäväksi

• tyttönen :*

Juu sitä mä kans mietin et mihin kannattas niitä ilmotuksia jättää ku ei oo oikeen kokemusta :p ja niin no jos naisia ei kiinnosta ni kai se on pakko tyytyä miehiin mutta... ääh se kulli kylläkin vähän ällöttää, pitäs varmaan pyytää panemaan takaa päin ettei yrjö lentäis :'D miehiltä kyl velottaisin hiuka enemmän....

• butchi

Entäs jos rekkalesbo haluaa panna tekokullilla takaapäin?

• prebs2

Mistä päin olet?

• tyttönen :*

Komissaario: oletpas vitun hauska.
      Prebs: stadista (:

• komissaario palamu

En yhtä hauska kuin sinä, kultaseni.

• Kuluttaja-asiamies

Myyntiartikkelisi on epäkuranttia kamaa: lättänäksi lesboiltua litsis lätsis -lättäpimppaa. Ei sellaisella löysällä pannukakulla miestä tyydytetä. Yhdeksän €uron työvoimapoliittista päivärahaa siitä ehkä voisi maksaa.

Parempi on että myyt sitä lesbolörttyäsi toisille lesboille vaan kun olet kerran aloittanut ja kun se omasta mielestäsikin on niin kehittävää ja ylevää hommaa.

Miehen miellyttämiseen tarvitaan naista eikä lesboa.

• Okei, selevä homma. Kannattaisko sitä rahaa kuitenkin koettaa saada jollakin muulla tavalla, kuin myymällä itteensä? ei oo ammatti ainakaan turvalisimmasta päästä.

• tyttönenvaa (:

No meen syksyllä lukion kolmannelle ni en usko et mun ikästä otettas töihin mihinkään... kassalle en halua. Surkea palkka. Ja porukoilta ei tipu enää latiakaan ni eipä oikeen jää vaihtoehtoja...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7745
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1955
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1920
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1633
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1565
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      106
      1004
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      889
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      812
    Aihe