Olen tästä lähettänyt jo postia ylläpidolle, mutta meniköhän tää jako nyt niin kuin piti. Ensin näytti todella hyvälle, kun näitä uusia huoneita alkoi pullahdella ja chattailijatkin olivat mielissään. No tänään sitten ihmettelin, että missä kaikki ovat, kun on Terassi huone ihan tyhjä..erikoinen ilmiö, kun yleensä viiskymppisten huone on yöt päivät läpeensä porukkaa piukassa.
No löysinhän minä lopulta tuttuja..-joka ikinen vanha 50 chattaaja keskusteli vanhimmat huoneessa..lisäksi sieltä löytyi myös muista ikäryhmistä paljon porukkaa..lapsista vaareihin.
Nämä hienot muutetut huoneet humisivat hiljaisuuttaan. Eli huoneiden siirto ikäryhmäkategoriasta ajanviete kategoriaan ei vaan toimi.Ihmiset ovat laumasieluja ja menevät sinne minne on helpointa mennä ja ikäryhmissä nämä ovat iänkaiken pyörineet.
Jos nyt joku sanoo, että helppoahan se on siirtyä ajanviete osioon ja sitä kautta uusiin huoneisiin..se on helpommin sanottu kuin tehty. Houkuteltiin Milla.tku,n kanssa heitä takas sinne missä eilenkin chattailtiin, mutta vastauksena tuli ettei huoneessa/huoneissa ole ketään.
Oliko tämä nyt sitten ylläpidon tarkoitus, että chatissa on 1 massiivinen huone ja siellä mummot, lapset, keski ikäiset ja nuoret sekaisin? Jos näin on ajanviete osion voisi kokonaan lopettaa tai vastaavasti siirtää entiset huoneet takaisin ikäryhmiin..ja se tulisi tehdä mahdollisimman pian, niin kauan kun tässä on tätä muutoshässäkkää..eli näillä menisi samoilla hämmennyksillä sekin.
Uudet ikäryhmät/ajanviete
1
133
Vastaukset
Niinpä.. Elikä nyt pitää vaihtaa "ajanviete" ja " ikäryhmät" huoneet eri otsakkeiden alle..siten että ajanviete tästä edes = ikäryhmät ja ikäryhmät = ajanviete, nämä varttuneemmat sättääjät eivät nyt ymmärrä tätä uudistusta vaan klikkavaat vanhasta muistista tuota "ikäryhmät" ja sitten sieltä ei heille löydä muuta sopivaa kuin tuo Vanhimmat :s joka koko ajan ääriä myöden täynnä.. me tosiaan aamulla yritimme Zamion kanssa saada väkeä vaihtamaan tuonne Terassi huoneeseen,mutta osa ei osannut ja osa kävi kurkkamassa ja totesi että "siellä ei ole ketään" .. no ei nii kun kaikki ovat tuolla vanhimmissa.. 40 ja 50 jne -.-
Pikaista korjausta odotellen Milla.tku :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745329Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011223Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy19510856Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369701Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858518Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236501Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03200Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282212- 351597
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261500