Mustavalkoinen narttu kissa kadonnut viime vuonna äitienpäivänä Puolivälinkankaalta Oulusta. Kissan tunnistaa parhaiten siitä, että sillä on musta leuka. Kissa on todella perso, joten se on voinut tulla sisäänkin vieraaseen taloon ruokittavaksi.. Rakasta kissaa odotetaan vieläkin kotiin, vaikka kissan katoamisesta on jo yli vuosi aikaa. Uskomme, että saamme vielä ihanan kissamme takaisin, vaikka kyllä tässä alkaa jo toivo pian hiipua... eli jos olet nähnyt tai kuullut jotakin, niin ilmoitathan tänne heti! Kiitos jo valmiiksi. Toivottavasti tästä on jotakin apua!
kissa kateissa
7
94
Vastaukset
Laitapa tuonne facebookiin aihehauksi kadonneet, sieltä pitäisi tulla esim. kadonneet/ löytyneet eläimet, ja joku kadonneet Oulun ja Lapinlääni; kokeile some:n yllättävä mahti...
- sael
Facestaki on haettu jo, mutta ei sitä sielläkään ole nähty... mutta kiitos kuitenkin :)
- Turhaan etsit.
Tuntomerkkeihin voisi lisätä, että on kuvottavan näköinen ja haisee pahasti, koska on jäänyt auton alle. Lisäksi sillä katilla on vastuuton ja tyhmä omistaja, koska ei huolehdi lemmikistään, vaan jättää sen heitteille.
- Turha kirjoitus.
Opettele "turhaan etsit" käytöstapoja.
- Turhaan etsit.
Mitä käytöstapoja? Olisiko pitänyt valehdella, että kissan omistaja oli viisas ja vastuullinen altistaessaan lemmikkinsä vaaroille ja rikkoessaan Suomen lakia, antamalla kattinsa kulkea vapaana?
Ja olisiko pitänyt kertoa, että kissansa on nyt todella kaunis ja onnellinen?
Totuus voi olla joskus rumakin, mutta se on silti totuus.
- säd ap
olisit vaan ollu hiljaa
- Sael
Eikö kukaan ole nähnyt tuntomerkkeihin sopivaa kissaa :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634