Naiset surkeita

Eetu

3 kymppiset naiset on surkeita seksissä. Mistä johtuu? Ei mitään ideaa vaan hölmöä hinkkaamista.

18

6779

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies -68

      Mutta jokainen on yksilö. Et kai voi väittää että kaikki kolmekymppiset on "huonoja". Kohdallesi on vaan sattunut sellaiset. TAI sitten et itse osaa kohdella naista niin, että saisit vastakaikua. Kyllähän tuo seksi on kahden kauppa. Niin se metsä vastaa kun sinne huudetaan. Jne.jne.

      • Eetu

        Kahden kauppapa hyvinkin, mutta kun nuo 3-kymppiset kihnuttaa vaan aikansa itseään eikä huomaa että petissä on muitakin. 3-kymppiseen asti ne on eläviä ja kiihkeitä, sitten ne kuolee pystyyn ja neljän kympin jälkeen alkaa taas innostumaan. Siinä välissä vaan alkaa äijät häipymään paremmille vesille jos muijat on kuin jotain pumpattavia vehkeitä.


      • Marru_68

        Kiva huomata jotta edes joku mies on hoksannut asian oikein.=)
        Oikein hyvää syksyä sinulle Mies-68!


      • Mies -68
        Marru_68 kirjoitti:

        Kiva huomata jotta edes joku mies on hoksannut asian oikein.=)
        Oikein hyvää syksyä sinulle Mies-68!

        Kyllä tätä mieltä olevia miehiä on varmasti paljon, eivät vaan viitsi vastata kaikille itsekeskeisille hörhöille, jotka luulevat olevansa kaikessa parhaita.
        Hyvää syksyä vaan sinullekin Marru 68!


      • Eetu
        Mies -68 kirjoitti:

        Kyllä tätä mieltä olevia miehiä on varmasti paljon, eivät vaan viitsi vastata kaikille itsekeskeisille hörhöille, jotka luulevat olevansa kaikessa parhaita.
        Hyvää syksyä vaan sinullekin Marru 68!

        Enhän minä itseäni koita esittää miksikään sankariksi. Ei kuitenkaan hirveästi vaivaa kysynne jos nuo kyseiset naiset vähän skarppaisivat. Kuuntelepa ikäistesi juttuja sillä korvalla jos et itse jaksa tutkia asiaa henkilökohtaisesti. Potentiaalia niistä varmaan löytyisi vaikka kuinka mutta kai heillä elämä on jotenkin sellaisessa vaiheessa, että ei ole tarvetta antaa itsestään kovin paljon.


      • p.päärynä
        Marru_68 kirjoitti:

        Kiva huomata jotta edes joku mies on hoksannut asian oikein.=)
        Oikein hyvää syksyä sinulle Mies-68!

        Missä nais seurassa olette kulkenee?Eihän sille kohtalolle mitään mahda!


    • GoldeNeye

      Jospa et ole itsekään kovin hääppöinen petikumppani, niin eipä siinä paljoa naisellakaan ole innostusta näyttää parhaimpia puoliaan.

      No joo, mutta jos kolmekymppiset ei miellytä, niin ainahan voit etsiä seuraa neli-viisikymppisistä. Tsemppiä. =)

      • Eetu

        Meneekö se naisilla aina kaupanteon puolelle? Jos et anna kunnon tyydytystä niin ei tipu täältäkään -tyylillä. Taitaa kuitenkin se tyydytysinnostus loppua jo siihen paikkaan kun mies on saatu ystävättärien kateellisten katseiden kantamattomiin.

        Juuri ilmestyneen sekstailututkimuksen mukaan suomalaiset sekstailee paljon muita maita vähemmän ja siitäkin varsinaisen homman osuus tosi pieni. Tuskin miehistä on kiinni vaikkei määrä kaikkea kerrokaan. Ei ihme, että tähän maahan ei kovin paljon vauvojakaan synny.


    • Lulu

      noin 30 v iässä nainen lopettaa orgasmin ja kiihkon näyttelemisen koska se on teinien hommaa. Et pysty sytyttämään aikuista naista! Katso peiliin ja lopeta se ainainen hinkkaaminen. Ei semmosesta kukaan kiihotu. Ja muista että pornofilmien naiset näyttelee, kuten niin moni nuori nainenkin, miestä miellyttääkseen. Näin on.

      • Eetu

        Aha, tässäkö syy. Nainen teeskentelee 3 kymppiseksi ja sitten on aidoimmillaan eli tylsähtänyt yrittämään jotain mitä ei ole. 4- kymppisenä herää taas, että pitäisköhän edes esittää jotain. Ei kovin vakuuttavalle kuulosta naisluonnon suhteen.


    • kokenut

      Kokeile ny ensin edes sataa kolmekymppistä ja kerro sitte vasta kokemuksistas kun niitä on.

      • *nauraa katketakseen*

        Niinhän se on, vikahan ei ole koskaan minussa, vaan aina siinä toisessa osapuolessa. Eiko sori, ei edes siinä toisessa osapuolessa, vaan koko hänen edustamassaan sukupuolessa.

        *jatkaa nauramista*

        -jane-


      • Mies!
        jane-66 kirjoitti:

        *nauraa katketakseen*

        Niinhän se on, vikahan ei ole koskaan minussa, vaan aina siinä toisessa osapuolessa. Eiko sori, ei edes siinä toisessa osapuolessa, vaan koko hänen edustamassaan sukupuolessa.

        *jatkaa nauramista*

        -jane-

        Katsos kun kaveri on varmaan häärinyt mittanauhan kanssa ja tullut tulokseen mikä ylittää keskiarvon. Johtopäätös on että hän on TODELLA hyvä seksikumppani. Luulisi kaverillakin välähtävän kenessä se todellinen vika piilee, kun useampi nainen on "surkea". Jos nyt tuolla kaverilla on edes ollut sitä yhtäkään petikaveria ;)


      • donna
        Mies! kirjoitti:

        Katsos kun kaveri on varmaan häärinyt mittanauhan kanssa ja tullut tulokseen mikä ylittää keskiarvon. Johtopäätös on että hän on TODELLA hyvä seksikumppani. Luulisi kaverillakin välähtävän kenessä se todellinen vika piilee, kun useampi nainen on "surkea". Jos nyt tuolla kaverilla on edes ollut sitä yhtäkään petikaveria ;)

        no mitäs ne pojat laivareissuista höpöttää,siellänollaan tietysti oltu jo niin kännissä että lyylit on hermostunut


      • jane-66 kirjoitti:

        *nauraa katketakseen*

        Niinhän se on, vikahan ei ole koskaan minussa, vaan aina siinä toisessa osapuolessa. Eiko sori, ei edes siinä toisessa osapuolessa, vaan koko hänen edustamassaan sukupuolessa.

        *jatkaa nauramista*

        -jane-

        kuules jane se on niin että tottahan se on mutta , kyllä musta olis kiva ja hauskaa kun osais aina vaik nauraa sille ... jopa asioille yleensä , kasvattaa itseään oikeesti kyllä sen oppii . ei sen puoleen olis kiva kuulla sinusta lisääkin , vois jopa lasillisen vieressä istuu ja pohtii asioita sekä syntejä syviä .... toki voit 0405495654 kilautellaki ,,..... ter ykä


    • antrooppinen_periaate

      Ensimmäiseksi tulee tietenkin mieleen, että nyt kirjoittelee katkera miekkonen, jonka viimeisin kerta meni pieleen?

      Et Eetu varmaankaan ole ehtinyt "käydä läpi" kaikkia 3-kymppisiä naisia. Näissäkin jutuissa löytyy myös vastapuoli, eli sinä itse Eetu. Kai sinulla on varaa valittaa?

      Seksi on aina jossain mielessä "hölmöä hinkkaamista", koska se perustuu toistuviin ärsykkeisiin. Voi se silti olla monipuolista ja tyydyttävää.

      Mikä meni pieleen?

      • Tanya

        Joo, lueskelin noita juttuja... ja ajattelin että olisiko vaan niin että yleensä 30-vuotiaat naiset ovat perheellisiä, on lapsia (yleensä vielä aika pieniä), käyvät töissä, hoitavat kodin ja... väsyvät. Ei väsyneenä kait se seksi päässä päällimmäisenä ole.
        Ehkä sitten 40-kymppisenä, kerkiävät hoitamaan itseäänkin, lapset ovat kasvaneet ja ehkä aikaa harrastuksille ja muille virikkeille. Ehkäpä kun maailma lakkaa pyörimästä koti-työ-ruokakauppa-lasten kuskaaminen ym. sellaisissa turruttavissa asioissa on aikaa ajatella itseään ja omaa nautintoaan. Siihen kun harvalla 30-v naisella on aikaa.


      • p.päärynä
        Tanya kirjoitti:

        Joo, lueskelin noita juttuja... ja ajattelin että olisiko vaan niin että yleensä 30-vuotiaat naiset ovat perheellisiä, on lapsia (yleensä vielä aika pieniä), käyvät töissä, hoitavat kodin ja... väsyvät. Ei väsyneenä kait se seksi päässä päällimmäisenä ole.
        Ehkä sitten 40-kymppisenä, kerkiävät hoitamaan itseäänkin, lapset ovat kasvaneet ja ehkä aikaa harrastuksille ja muille virikkeille. Ehkäpä kun maailma lakkaa pyörimästä koti-työ-ruokakauppa-lasten kuskaaminen ym. sellaisissa turruttavissa asioissa on aikaa ajatella itseään ja omaa nautintoaan. Siihen kun harvalla 30-v naisella on aikaa.

        Sellasta se on kun lapset vie kaikki mehut!


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      895
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      598
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      38
      588
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      537
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      525
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      465
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe