Olen ostamassa airsoft asetta ja nämä kaksi ovat ne joista valitsen. Ja sanokaa perusteluja miksi toinen tai miksi ei. Äkkiä vastauksia tänne koska ostan lähi päivinä!!! Ja oikeesti hyviä perusteluja kummastakin, plussat ja miinukset. Kiitos jo etu käteen :) tässä vielä linkit: http://www.airsoftnet.fi/index.php?route=product/product&path=10_129_19&product_id=1501 ja
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_C_16P_CAR_COM.html
Kumpi? G&G cm16 carbine combo high speed vai Cyma m4a1?
13
324
Vastaukset
- Advisor
Cyma M4 ehdottomasti. G&G:n halvat pyssyt on tunnetusti kuraa. Cyman uudet Arskat taas oman kokemuksen ja yleiskuvan mukaan todella hyviä hintaluokassaan. GG on muovia, huterat osat, runko ja piippu heiluu hetken käytön jälkeen, kun taas Cyma on vankka ja metallinen eikä hajoa vaikka päräyttäisit lipolla useamman kuukauden. Eli Cyma for the win.
- cyma shitti
Joo en oo samaa mieltä, cyma hajoaa vähän käytön jälkeen. Mulla on toi g&g ja on tosi laadukas ja on kestäny hyvin. Mitään piipun heiluntaa ei ole syntynyt ja cymassa huono akku.
Cyma ehdottomasti. Tua high speed combo on tättä kuraa kuluttaa ssuksia, jumittelee ja saattaa hajota aikas helpolla...
- aloiiiiittrqjaaa
Vittu ostin äskön sen cm16 8) tuun tänne sit sanoon mielipiteen viikon päästä :)
- ebintu
juu ostin käytettynä tuon cm16 kiväärin ja tuli sähkövika kahenviikonpäästä ja sulakkeita poltelee jatkuvasti
- 1222*3
Opettele käyttään! Ei mul vaa oo menny :)
- cm16
1222*3 kirjoitti:
Opettele käyttään! Ei mul vaa oo menny :)
Juu tänää tuli ase ja on muuten aivan saakelin hyvä, lähtee iha sika kovaa ja tällei :3 kannatan cm16 :)
- 9+1=10
No kyllä cymankin arska lähtee "tosi kovaa ja sillei". Kyllä kohta ne ase kuluttaa ittensä loppuun :)
- omglolxD
kyllähä se cm16 saattaa aluks tuntuu paremmalta ku cyman m4 mutta sitten enskesänä ku katot et oho kaikki rikki :D ja runko halki koska muovia... olisit vaan hankkinu sen cyman metallise m4. kaverilla toi ase ja tehoakku on jo sellasta kiina-akkuakin huonompi kun on joku 2 - 3v vuotta vanha...
/- cyma m4 g&g cm16
materialli metalli -muovi
lähtönopeus 130-136m/s -114m/s
kestävyys kauan :D - ei niin kauan, akku menee aluksi
huonoksi sitten ase... :D
akku -8,4V 1200mAh 9,6V 1600mAh mutta lueppas toi
ylempi juttu :D
ja jos toi taulukko tuli huonosti niin sitten varmaan aika vaikee lukee... mutta siis cyman m4 on parempi kuin cm16.- omglolxD
jep taulukko tuli aikas huonosti... mutta kaikki cyman m4:lle paitsi toi akku oli miinus. tai miten nyt ottaa...
- Autisti ankka
omglolxD kirjoitti:
jep taulukko tuli aikas huonosti... mutta kaikki cyman m4:lle paitsi toi akku oli miinus. tai miten nyt ottaa...
Jaha meinaat vai että tuo combon muovirunko halkeaa ihan itekseen vai? En tiiä ootko ite kyseistä pyssyä käsitelly mutta se runko on todella jämäkkä muovirunkoiseksi.. Eikä se alumiinikaan kovin kauan kestä viskelyä
- Advisor
Autisti ankka kirjoitti:
Jaha meinaat vai että tuo combon muovirunko halkeaa ihan itekseen vai? En tiiä ootko ite kyseistä pyssyä käsitelly mutta se runko on todella jämäkkä muovirunkoiseksi.. Eikä se alumiinikaan kovin kauan kestä viskelyä
Runko on ihan jämerä mutta ei se kahta vuotta kauempaa kestä. Verrattuna cymaan se ei kylläkään ole jämerä.
- omglolxD
Advisor kirjoitti:
Runko on ihan jämerä mutta ei se kahta vuotta kauempaa kestä. Verrattuna cymaan se ei kylläkään ole jämerä.
Juu olen kyllä ihan kädessä pitäny noit molempii aseit ja en ny iha sitä tarkottanu etse itestää hajoo mut tajusit(te) varmaan mitä tarkotin
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 129926
- 95785
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten291734Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504