Kumpi? G&G cm16 carbine combo high speed vai Cyma m4a1?

Aloittava :)!

13

324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Advisor

      Cyma M4 ehdottomasti. G&G:n halvat pyssyt on tunnetusti kuraa. Cyman uudet Arskat taas oman kokemuksen ja yleiskuvan mukaan todella hyviä hintaluokassaan. GG on muovia, huterat osat, runko ja piippu heiluu hetken käytön jälkeen, kun taas Cyma on vankka ja metallinen eikä hajoa vaikka päräyttäisit lipolla useamman kuukauden. Eli Cyma for the win.

      • cyma shitti

        Joo en oo samaa mieltä, cyma hajoaa vähän käytön jälkeen. Mulla on toi g&g ja on tosi laadukas ja on kestäny hyvin. Mitään piipun heiluntaa ei ole syntynyt ja cymassa huono akku.


    • Cyma ehdottomasti. Tua high speed combo on tättä kuraa kuluttaa ssuksia, jumittelee ja saattaa hajota aikas helpolla...

      • aloiiiiittrqjaaa

        Vittu ostin äskön sen cm16 8) tuun tänne sit sanoon mielipiteen viikon päästä :)


    • ebintu

      juu ostin käytettynä tuon cm16 kiväärin ja tuli sähkövika kahenviikonpäästä ja sulakkeita poltelee jatkuvasti

      • 1222*3

        Opettele käyttään! Ei mul vaa oo menny :)


      • cm16
        1222*3 kirjoitti:

        Opettele käyttään! Ei mul vaa oo menny :)

        Juu tänää tuli ase ja on muuten aivan saakelin hyvä, lähtee iha sika kovaa ja tällei :3 kannatan cm16 :)


    • 9+1=10

      No kyllä cymankin arska lähtee "tosi kovaa ja sillei". Kyllä kohta ne ase kuluttaa ittensä loppuun :)

    • omglolxD

      kyllähä se cm16 saattaa aluks tuntuu paremmalta ku cyman m4 mutta sitten enskesänä ku katot et oho kaikki rikki :D ja runko halki koska muovia... olisit vaan hankkinu sen cyman metallise m4. kaverilla toi ase ja tehoakku on jo sellasta kiina-akkuakin huonompi kun on joku 2 - 3v vuotta vanha...

      /- cyma m4 g&g cm16
      materialli metalli -muovi
      lähtönopeus 130-136m/s -114m/s
      kestävyys kauan :D - ei niin kauan, akku menee aluksi
      huonoksi sitten ase... :D
      akku -8,4V 1200mAh 9,6V 1600mAh mutta lueppas toi
      ylempi juttu :D

      ja jos toi taulukko tuli huonosti niin sitten varmaan aika vaikee lukee... mutta siis cyman m4 on parempi kuin cm16.

      • omglolxD

        jep taulukko tuli aikas huonosti... mutta kaikki cyman m4:lle paitsi toi akku oli miinus. tai miten nyt ottaa...


      • Autisti ankka
        omglolxD kirjoitti:

        jep taulukko tuli aikas huonosti... mutta kaikki cyman m4:lle paitsi toi akku oli miinus. tai miten nyt ottaa...

        Jaha meinaat vai että tuo combon muovirunko halkeaa ihan itekseen vai? En tiiä ootko ite kyseistä pyssyä käsitelly mutta se runko on todella jämäkkä muovirunkoiseksi.. Eikä se alumiinikaan kovin kauan kestä viskelyä


      • Advisor
        Autisti ankka kirjoitti:

        Jaha meinaat vai että tuo combon muovirunko halkeaa ihan itekseen vai? En tiiä ootko ite kyseistä pyssyä käsitelly mutta se runko on todella jämäkkä muovirunkoiseksi.. Eikä se alumiinikaan kovin kauan kestä viskelyä

        Runko on ihan jämerä mutta ei se kahta vuotta kauempaa kestä. Verrattuna cymaan se ei kylläkään ole jämerä.


      • omglolxD
        Advisor kirjoitti:

        Runko on ihan jämerä mutta ei se kahta vuotta kauempaa kestä. Verrattuna cymaan se ei kylläkään ole jämerä.

        Juu olen kyllä ihan kädessä pitäny noit molempii aseit ja en ny iha sitä tarkottanu etse itestää hajoo mut tajusit(te) varmaan mitä tarkotin


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      129
      926
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      785
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      291
      734
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe