Semisnipu vai pulttilukko?

Snipusoftaaja

Eli haluaisin tarkkuuskiväärin jonka budjetti on 500€ , mutta en tiedä ostanko dmr:rän vai pulttilukon. Auttakaa!

30

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kummasta tykkäät itse enemmän DMR vai pulttilukoista? DMR suurin plussa on tulinopeus.

      Luultavammin DMR uppoo enemmän rahaa jos sitä lähtee virittämään.

    • Tarkk'ampuja

      Ihan kummasta ite tykkäät enemmän, pulttilukon saa äänettömäksi ja Se on varmatoimisempi, mutta dmr:llä on paljon suurempi tulinopeus.

    • Snipusoftaaja

      Siis DMR:rään uppoo enemmän rahaa? Miks sanotaan että pulttilukkoon voi mennä jopa 1000€ , ja että 500€ saa jo hyvän DMR?

    • 14+13=26

      Koska pulttiin EI tarvitse 1000e... paitso jos haluat FULL PDI, mutta ei se takaa että pyssy on hyvä. Kyllä 500e saa pultista jo 100m kantaman m150 rajoissa... Eikä DMR:rään loppujen lopuksi niin paljoa mene, ase ja 200e riittää sisäosiin, 100e ulko-osiin. Tiivis m130 riittää helposti DMR:ksi ja 80m kantama. Suurin osa performancesta on se IER hoppi, EM nubi ja promen piippu. Maksaa DIY tyypille 80e. Sit vähän kestävämmän osat ja se on siinä...

    • Snipusoftaaja

      Okei eli ostan DMR:rän ja kattelin noita ni löysin ton G&G GR25 spr, onko hyvä?

    • Snipusoftaaja

      Vastauksiaa kiitooss

    • Eiköhän valmistajasta ja hinnasta voi päätellä.

      Kaikkia nua 300€ aseet G&G on hyviä.

    • Snipusoftaaja

      No mitä virejä tuohon? Osiin linkit kiitos

    • 20+5=24

      Prometheus 455mm 6.03m piippu, IER hoppi ja EM nubi, 11.1v lipo, fetti, 16awg, deansit, jg blue, shs 13:1, shs mäntä 15t, shs POM, laakeroitu metallinen jousenohjain, o-renkaallinen suutin, guarder SP130, teräsliukulaakerit ja joku kiikari. Tosin osa vakio-osista saattaa olla jo ihan päteviä ja esim. nuo 13:1 rattaat luksusta.

    • Snipusoftaaja

      Mut ton piippuhan on 509mm pitkä?

      • Snipusoftaaja

        Ja kestäiskö toi ton m130 sijasta m140-m150?


    • Snipusoftaaja
    • 3+10=12

      Haista vittu ja tunge kaik samaa postaukseen. Ja osta hobbykingista lipot ja laturi. Ja jos saat tiiviin paketin niin SP130 saan kronomaan yli 150m/s. SP150 olen saanut 168m/s. Nuo on sen verta tulisia jousia että SP130 riittää helposti. Jos ja kun käytät 0.4/0.43g kuulia niin ei riitä volume kunnolla 509mm piippuun, 455mm parempi valinta. Ja tais olla myös halavempi.

    • Snipusoftaaja

      puhelimella ei onnistu tuo kaikki samaan postaukseen ja jos nyt kerta sanot että m130 riittää niin kaipa minä sen otan. niin ja noita muita osia en löytänyt/en tiedä mitä on, niin voiko joku laittaa niihinkin linkit. kiitoos

    • 12+19=30

      Ja ihan tiedoksi, että kannattaa harjoitella ekaksi rataslaatikon perus avaamista ja huoltoa tms. ja lukea paljon netistä näitä juttuja. Ei ole tuo semisnipu se helpoin ykkösbuildi josset tiedä mitä teet.

      • koiruus

        Vie kuule viritykseen. Atom Airsoft on se juttu. BTW kyllä, kännykällä pystyy laittaan yhteen viestiin vaikka 10000 linkkiä. Itse oon pystynyt Nokia 5230, Lumia 710, iPhone 4. Saa olla aika kivikautinen luuri jos ei pysty.


      • Snipusoftaaja

        Joo se johtuu täst netist joka hidastuu sit ku on käyttäny tarpeeks


    • 7+2=8

      Josset edes tiedä/ole varma mitä deanssit ovat niin kannattaa oikeesti harkita... tää tulee kusemaan niin vtusti josset saa keneltäkään apua ja todennäköisesti tulee hajoamaan USEAAN otteesee ja maksamaan PALJON enemmän kuin aluksi kuvittelit... Onnea vaan.

      • Tarkk'ampuja

        Josset osaa kasata sähköpyssyy, kasaa ite pulttilukko. Paljon helpompi. Ja jos et osaa sitäkään Nii unoha koko juttu suosiolla


    • 4+5=8

      Tarkkampuja sun kommentit on kyl nii persiistä? Ookko ne sanonu mitään hyödyllistä/kehittävää/järkevää täällä? Jotenkin vaan jääny semmonen kuva susta...

      • Advisor

        Susta, (1 1=2) jää juuri tuollainen kuva, lähinnä vittuileva ja et osaa auttaa. Tarkk'ampuja taas tietää tarkkareista ja osaa neuvoa. Aiheesta vielä, niinkuin sanoin, vie jollekin osaavalle viritettäväksi, jos tuntee henk. kohtaisesti on vielä parempi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe