http://www.milgear.fi/fi/product/bolle-mamba-savunharmaa-/1575
Käyköhän nuo lasit peleihin, olen siis alle 18v ja tulee käytyä vähän kaikkialla softaamassa
käykö nämä lasit peleihin?
8
113
Vastaukset
Kyllähän noitten pitäis käydä, kun nua täyttää nua vaatimukset mutta en ainakaan itse hankkisi tuollaisia mielummin kunnon lasit.
- softerrr
Mitä laseja suosittelet
http://www.milgear.fi/fi/product/bolle-x1000-tactical-suojalasit-kirkas-linssi/3609
http://www.milgear.fi/fi/product/bolle-x800-tactical-suojalasit/119
http://www.milgear.fi/fi/product/bolle-x900-tactical-suojalasit/3612
http://www.milgear.fi/fi/product/ess-profile-nvg-suojalasit-musta/4304
http://www.milgear.fi/fi/product/ess-vehicle-ops-suojalasit/879- öhömh....
Siis mieti nyt vähän, mitä aloittaja antaa ymmärtää budjetistaan....
öhömh.... kirjoitti:
Siis mieti nyt vähän, mitä aloittaja antaa ymmärtää budjetistaan....
Mielummin ehdottaa luotettavia, kestäviä ja hyviä kuin halpoja ja huonoja. Kumminkin airsoftin tärkein asia on silmien suojaus.
Jos ei ole varaa kunnon laseihin niin kannattaako sitten laseja ostaa?- fkdödbd
soviet.sniper kirjoitti:
Mielummin ehdottaa luotettavia, kestäviä ja hyviä kuin halpoja ja huonoja. Kumminkin airsoftin tärkein asia on silmien suojaus.
Jos ei ole varaa kunnon laseihin niin kannattaako sitten laseja ostaa?Komppaan täysin soviet.sniperiä. Itselläni listan viimeiset on ja kestäneet. Näkee hyvin ja linssi suhteellisen helppo vaihtaa. Ei ole minulla ainakaan huurtunut juuri ollenkaan, vaikka en huurteenestoa käytä. Arvosanaksi voisi antaa viidgauddaviid
- lasimies
fkdödbd kirjoitti:
Komppaan täysin soviet.sniperiä. Itselläni listan viimeiset on ja kestäneet. Näkee hyvin ja linssi suhteellisen helppo vaihtaa. Ei ole minulla ainakaan huurtunut juuri ollenkaan, vaikka en huurteenestoa käytä. Arvosanaksi voisi antaa viidgauddaviid
Jännä juttu että Strike Systems:in suojalasit kestää läheltä ammuttuna 110ms/0.2 kuula, sekä sodissa tuli sarja 0.28 kuulaa laseihin ja naamaan n.100m/s.
Joskus halvatkin kestää. Kannattaa koeampua lasit ennenkuin menee sotimaan. - Tarkk'ampuja
lasimies kirjoitti:
Jännä juttu että Strike Systems:in suojalasit kestää läheltä ammuttuna 110ms/0.2 kuula, sekä sodissa tuli sarja 0.28 kuulaa laseihin ja naamaan n.100m/s.
Joskus halvatkin kestää. Kannattaa koeampua lasit ennenkuin menee sotimaan.Älä helvetissä pelaa laseilla jotka on,testattu jollain M110 aseella! Lasit pitää testata aina tehokkaimmalla aseella tai suoraan sillä 3J pyssyllä. Ja aloittajalle Bollen Trackerit vois olla ihan hyvät tuossa hintaluokassa, mikäli huurustuminen ei haittaa ja sangat kannattaa vahvistaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa113910- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54556Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38520- 72483