Ajattelin muistuttaa jokaista paljon opintotukea leikattiin kerralla ainakin omina ensimmäisinä opintovuosina.Silloin lukiossa sai esimerkiksi 500 mk kuussa.Oli vuosi 1993-94 suunnilleen.Tukea leikattiin kerralla 120 markkaa tuosta, joten jäljelle jäi 380 mk, joka silloinkin oli maksimisumma, jos vanhemmat vähävaraisia.Muistaako kukaan kuka ajoi leikkauksen läpi silloin?Se oli tämänkin päivän heikompien kimppuun käyvä virkamies.Että näin.Tukea ei tietääkseni ole koskaan tuosta päivästä lähtien korotettu, ei indeksikorotuksena kuin muutenkaan.Näin kiitollinen yhteiskunta on rakentajilleen.
Muistuttaakseni
2
554
Vastaukset
- neuvotteleva virkamies
kerro tämä toki päättäjille, älä tänne..
Niin olen kertonutkin..Entäpä sinä arvon kirjoittaja?Oletko tehnyt muuta kuin kommentoinut asiaa niille, jotka herättävät keskustelua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317796
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455330- 594832
- 763517
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322001- 311859
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441707- 381662
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1411591