panot siskon kanssa

siskonkaa

Olin kotona. Siskoni tuli bikineissään huoneeseeni ja sulki oven. En ehtinyt tehdä mitään kun hänen rintansa olivat jo suussani. Imin niitä hetken ja kysyin että miksi. Siskoni sanoi että häntä panetti hirveästi ja halusi että ensimmäinen kerta tapahtuisi jonkun tutun kanssa. Sitten me jatkoimme. Siskoni riisutui aivan alastomaksi. Hän alkoi ottaa minulta housuja jalasta. Silloin minun kaluni kovettui. Se oli todella kiihottavaa kun oma sisko otti 18 senttisen munani melkein kokonaan suuhun. Kaadoin siskoni sängylle ja aloin nuolla ja sormettaa pillua. Se oli niin ihanan tiukka. Sitten kaivoin kaapistani kortsun ja aloin työntää kyrpää sisään. Siinä meni varmaan viisi minuuttia kunnes kyrpä sujahti sisälle ihanaan pikkupilluun. Se oli niin kiihottavaa että laukesin jo viiden minuutin panon jälkeen. Otin uuden kortsun ja jatkoimme aloin panemaan häntä takaa päin ja siskoni pyysi että menisin hänen pyllyynsä. Suostuin siihen. Nuolin ensin pyllyn liukkaaksi ja aloin sitten panemaan.lopukta otin kortsun pois ja laukesin hänen suuhunsa. Sen jälkeen olemme muutaman kerran panneet ja nekin kerrat olivat yhtä kiihottavia.

38

45791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perv1

      Oikein kiihoittavaa tekstiä. Kirjoita lisää.

      • kassu62

        täyttä utopiaa,eli hyvä mielikuvis ja sillee.muuten ok.


    • tontsa tontero

      Menitkö siskosi pyllyyn pää edeltä vai jalat edeltä?

      • niettä, m

        On yleensä naistenkieltä, kun sanotaan, että mies meni naisen sisään, sen asemesta, että mies työnsi kullinsa naisen sisään.

        Miestenlehdistä huomaa, että kijoittajat ovat usein keski-ikäisia naisia. Ristiriitaa aiheuttaa se, että he kuitenkin kirjoittavat, kuin kertoja olisi mies.

        Sanonta oli aikoinaan "rohkea" naisten kirjoittamissa seksioppaissa, kun yhdynnästä saattoi vasta juuri ja juuri puhua. Nyt jo eräässä lehdessä puhuttiin, miten lapsi voi käsittää mitään, kun mies menee naisen sisään.


    • hipoo täydellistä

      bravo! Mahtavuutta!

    • siskoa suoleen ???

      muuten uskottava stoori mutta ass to mouth ja kuusysi puuttui.

    • No joo

      Alotus on suoraan mielipuolen päiväkirjasta. Ainostaan puuttui, jotta äiskä olisi tullut mukaan juttuihin. Pitäähän rakkaita lapsiaan auttaa.

      • Mies40..

        Joo, minäkin epäilen jutun aitoutta. Pelkkä pano olisi vielä mennyt, mutta peppujutut ei varmaan ole yleensä ekassa panossa mukana.

        Jos sisarukset haluaa sextailla niin ihan sama mulle, kunhan ovat varovaisia.

        Motto pitänee paikkaansa: Mitä serkumpi sitä herkumpi.
        Eli kielletty hedelmä.


      • häpyä
        Mies40.. kirjoitti:

        Joo, minäkin epäilen jutun aitoutta. Pelkkä pano olisi vielä mennyt, mutta peppujutut ei varmaan ole yleensä ekassa panossa mukana.

        Jos sisarukset haluaa sextailla niin ihan sama mulle, kunhan ovat varovaisia.

        Motto pitänee paikkaansa: Mitä serkumpi sitä herkumpi.
        Eli kielletty hedelmä.

        Jotakin häpyä täytyy olla pannessakin.Olen pannut anoppia, vaimon siskoa, isäni nuorinta siskoa ja kahta enojen vaimoa.


      • çccccc
        häpyä kirjoitti:

        Jotakin häpyä täytyy olla pannessakin.Olen pannut anoppia, vaimon siskoa, isäni nuorinta siskoa ja kahta enojen vaimoa.

        Sama lista mutta mulla vielä vaimon tytär.


      • sherlokki mununen
        çccccc kirjoitti:

        Sama lista mutta mulla vielä vaimon tytär.

        Samat sanat mutta mulla vielä isukki ja äitikulta ja koko nautakarja ja kylän kukko päälle päätteeks.


      • kyllästynytt
        Mies40.. kirjoitti:

        Joo, minäkin epäilen jutun aitoutta. Pelkkä pano olisi vielä mennyt, mutta peppujutut ei varmaan ole yleensä ekassa panossa mukana.

        Jos sisarukset haluaa sextailla niin ihan sama mulle, kunhan ovat varovaisia.

        Motto pitänee paikkaansa: Mitä serkumpi sitä herkumpi.
        Eli kielletty hedelmä.

        "Sinäkin epäilet aitoutta.." Siis mitä vittua ihmiset??! Ootteko oikeasti täällä lukemassa seksinovelleja sillä ajatuksella että kaikki olisi totta? Ei helvetti tietenkään ole totta juuri yksikään, mUTTA MITÄ VITUN VÄLIÄ?? Ei täällä ole tarkoituskaan, missään vaadittukaan että tositarinoita pitäisi olla?!

        Eikä teillä ole käsitystä mielikuvituksesta, fantasiasta, tarinasta vain aiheuttaakseen kiihotusta ja himoa, mitään väliä sillä onko totta vai ei.

        USKOTTAVA tarina, ja sanasta sanaan tositarina, on aivan eri asioita! Ja tositarinat, 99.9% on helvetin tylsiä!

        ps.tuossa on ihan erikseen tositarinat "osio" täällä seksinovelleissa, menkää sinne lukemaan niitä jos totta pitää jokaisen olla. (ja ihan vaan tiedoksi, suurin osa sielläkin on vain joidenkin runkkareiden päiväunia..)


    • 18v. ikäero

      Minun paras panoni on ollut Maspalomasissa jurrissa äitini kanssa lomalla kahdestaan. Olimme tanssineet hitaita hotellin raflassa ja huoneessa kuppia otettuamme päädyimme sänkyyn. Voi että se oli pervoa ja ihanaa! Mutsin ihanat C-kupin rinnat ja kiharainen tumma karvakolmio, tumma niinkuin nänninsäkin! Aamulla olimme noloina kumpikin, emmekä ole puhuneet asiasta. Mutta minun tekisi mieleni uusia, eikä vain muistella ja vetää käteen.

      • lämmin tussu

        Aaaahh oman mutsin raskaat rinnat tummine nänneineen, kiharainen karvakolmio ja lämmin tussu. Voisiko kotoisampaa ja turvallisempaa olla!


      • lomaromanssi

        Olin samassa paikassa siskoni kanssa kun pari kaveria joutui perumaan matkansa. Illat juhlittiin kavereiden kanssa, mutta kun meillä oli kahdestaan yhteinen huone, niin toisena iltana jonkun naapurihuoneen pariskunnan panoa kuunnellessa ekaksi naureskeltiin ja päädyttiin runkkaamaan, ja sain vielä nuolla häntä. Sitten vielä parina viimeisenä päivänä sisko antoi luvan että sain pilluun tulla sisälle asti.

        Olihan se vähän outoa kolmantena päivänä nähdä kavereita kun oli edellisenä yönä nuollut siskon pillua ja runkannut samalla. Eikä se siitä helpottunut kun lennon ajan kaverit puhui suomesta ja tyttöystävistä ja itsellä oli koko ajan mielessä että olin saanut laskea siskon pilluun omat mäihät.


      • hjyciiuffuiuf
        lomaromanssi kirjoitti:

        Olin samassa paikassa siskoni kanssa kun pari kaveria joutui perumaan matkansa. Illat juhlittiin kavereiden kanssa, mutta kun meillä oli kahdestaan yhteinen huone, niin toisena iltana jonkun naapurihuoneen pariskunnan panoa kuunnellessa ekaksi naureskeltiin ja päädyttiin runkkaamaan, ja sain vielä nuolla häntä. Sitten vielä parina viimeisenä päivänä sisko antoi luvan että sain pilluun tulla sisälle asti.

        Olihan se vähän outoa kolmantena päivänä nähdä kavereita kun oli edellisenä yönä nuollut siskon pillua ja runkannut samalla. Eikä se siitä helpottunut kun lennon ajan kaverit puhui suomesta ja tyttöystävistä ja itsellä oli koko ajan mielessä että olin saanut laskea siskon pilluun omat mäihät.

        Samat mietteet että melko outoo seuraavana päivänä. Muuten samankaltainen kokemus mutta kaksossysterin kanssa oltiin joskus 2004 Rhodoksella.


      • Cucumbillu

        Veljeni ja äitini
        kanssa päädyttiin sänkyyn.
        Äidin rinnat ovat D kuppia,
        niitä oli ihana hieroa ja
        imeä.Veljeni meni sisälle
        ja laukesi 5 min päästä.
        Seuraavana päivänä oli vähän
        nolo tunnelma,äiti sanoi että
        voisimme joskus humalaisena
        iltana ottaa uusiksi.Ja niin
        kävi.


      • Kiimaista60
        Cucumbillu kirjoitti:

        Veljeni ja äitini
        kanssa päädyttiin sänkyyn.
        Äidin rinnat ovat D kuppia,
        niitä oli ihana hieroa ja
        imeä.Veljeni meni sisälle
        ja laukesi 5 min päästä.
        Seuraavana päivänä oli vähän
        nolo tunnelma,äiti sanoi että
        voisimme joskus humalaisena
        iltana ottaa uusiksi.Ja niin
        kävi.

        D kupeista tuli mieleeni kun sain viime kesänä nussia vuorokauden DD- rintaista vaimoni siskoa eka kerran. Oli todella herkkua koska viimeksi tapasin hänet vajaa viikko sitten. Vaimo oli yövuorossa ja me nautittiin Riittan kanssa KAIKESTA SUUSEXIÄ MYÖDEN. Hän osaa kaiken paremmin kuin sisarensa....Ottaa loppuun saakka suuhunkin!!!!
        Tämä jatkukoon edelleen!
        Seuraava tapaamisemme on hänen kotonaan keskiviikkona, miehensä lähtee reissuun ja ........


      • Cucumbillu kirjoitti:

        Veljeni ja äitini
        kanssa päädyttiin sänkyyn.
        Äidin rinnat ovat D kuppia,
        niitä oli ihana hieroa ja
        imeä.Veljeni meni sisälle
        ja laukesi 5 min päästä.
        Seuraavana päivänä oli vähän
        nolo tunnelma,äiti sanoi että
        voisimme joskus humalaisena
        iltana ottaa uusiksi.Ja niin
        kävi.

        Velipuoleni nussi minua.


      • Anonyymi

        Sie oot alan mies! Juurta myöten


    • ....................

      Mitäs siinä muuta kun sanot, että eiköhän uusita se Maspalomasin honna, kun oli niin herkullista........... niin se menee.

      EN kehu mutta kesyjä on teidän hommat. no antaa olla.

    • pollsteri

      Tässä on eräs englanninkielinen asiallinen kyselytutkimus joka pyrkii kartoittamaan sitä millaiset ulkoiset tekijät voisivat mielestäsi vaikuttaa seksisuhteen syntymiseen sisarusten välille.

      http://www.misterpoll.com/polls/476061

    • Kokematon rutsaamaan

      Jos äitinsä kanssa niin tuttuhan Se paikka on eli ei kukaan ekakertaa, harva toistakaan

    • Kyrpä suussani

      Olin kotona ja laukesin hirveästi huoneeseeni. Sitten kaivoin kaapistani 18 senttisen munani siskoni sängylle ja aloin työntää housuja jo viiden minuutin panon jälkeen hänen suuhunsa. Kyrpä sujahti jonkun tutun kanssa pois jalasta. suussani oli jonkun tutun Kyrpä ja aloin nuolla kortsun liukkaaksi. Otin uuden munani melkein kokonaan suuhun. Siskoni kyrpää aloin nuolla.

    • kopsin

      tässä teille tarina, mikä kannattaa lukea.

      "Leffa siskopuolen klanssa"


      http://urly.fi/h34

      • häärämö

        koposin tässä oikee url

        http://urly.fi/voM

        tuo meni vanhoihin foorumeihin tämä nykyiseen


    • fantasiaseksi

      Nussin siskoa yöllä ja laukesin pilluun.

    • Pikkusisko

      Mun äiti meni uusiin naimisiin. Sain itselleni isäpuolen ja pari veljeä. Kun äiti on töissä nuo kolme miestä arvostelee minun ulkonäköä. Rintojen pienuutta ja hoikkia sääriäni. Pidin siitä jotenkin. Pikkuhiljaaa homma luiskahti siihen että isä puoli panee minua kun äiti lähtenyt töihin. Sitten teen sille alasti aamiaista. Sitten sen mentyä veljekset heräävät. Heittävät noppaa kumpi panee minua ekana. Sitten jään yksin syön aamiaita ja lähden kouluun. Illalla sama toisinpäin jos äiti on iltavuorossa.

      • Mulla on amanlainen juttu velipuolen ja sen kummisedän kanssa.


    • oho30

      Minä olin äidin kanssa laivalla ja panin äitiä.imin f kupin tissejä oli mukavaa olen 30v ja äiti 50v

    • pikkusaku

      Mikäs sen mukavampi kuin omaa siskoa panna ja laueta pilluun.sisko tuli kylläkin raskaaksi minkäs teet kun lähin kaupunki on 120km päässä.

    • pripervozi

      Mä oon pannu veljen kanssa kun isä ja äiti nukkui viereisessä hytissä laivalla. .sit pantiin veljen kanssa sen tyttöystävän luona ja sit pantiin sen kotona ..nyt ei enää panna eikä olla nolona sattui mitä sattui..että ne muutkin. .nää tarinat voi olla tosia. .oikeesti

    • Kovakalunen

      Aaaah...nyt mälli klimppi roikkuu,uusissa verhoissa. Voi perk... ei voi olla todellista...toinen satsi lensi anopin ja appiukon hääkuvan päälle. Munani ruikkii,satsit minne sattuu,kun luen näitä juttuja.

    • nolous

      mä istuin kaikessa rauhass nojatuolis plärää kännyy niin sisko tunki istuu syliin istuu. Se sano et laita jotain musaa ja sit se heilu siinä musiikin tahdissa niin mulla alko seisoo ihan simona. Se huomas sen seisokin ja kysy et taitaa tuntua ihan kivalta. Mä olin vaan ihan jäykkänä kun se kiihytti tanssii siinä sylissä, niin multa tuli orkku housuun. Mua kyllä nolotti ja hävetti, mutta ei sille mitään voinu ku kiihotti niin kovasti.

    • Juuso19

      Kyllä siskon pillu on paras sisko tuli vaan raskaaksi kun laskin siemenet sisään

    • Anonyymi

      Nussimme siskon kanssa kiimassa ja paljaalla.

    • Anonyymi

      Valhetta

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe