Taisteluliivi

random pesukone

Nyt alkaa olla asepuoli kunnossa, mutta varustepuoli on vähän vajanainen. Löytyy vain vyö, johon 6 perus (AK:n, M4:n ja G3:n) lipastaskua (yksi kolmen lippaan setti, yksi kahden, ja yksi yksittäinen, kaikki hieman erilaisia), pistoolikotelo ja dumppipussi. Ahtaaksi alkaa vyö käydä, ja muutenkin epämukava. Nyt aloin Varustelekasta etsimään jnkun näköistä MOLLE-liiviä, mutta asiahan on niin, että en minä niistä mitään ymmärrä. Etsisin hyvää, kestävää, kevyttä liiviä johon menisi ainakin nuo ylhäällä mainitut kiinni. Jonkun näköinen yleisvarustetasku, seitsemäs lipastasku, ja pistoolin lipastasku ei olisi pahitteeksi, mutta eivät pakollisia. Olen reilut 160 pitkä, mutta kasvu on niin nopeaa, että ei sitä tiedä miten pitkä sitä ollaan kun liivi vihdoin ostetaan, joten en usko koon olevan ongelma, kunhan kyseessä on jollakin tavoin säädeltävä liivi. Budjetti on, mitä halvempi, sitä parempi, mutta satasen siihen voi hyvin pistää, jos se on sen arvonen. Voi toki ehdottaa kalliimpiakin, jos on hyvät perusteet. Mieluiten ±100€

Tosiaan Varusteleka olisi ainakin mieluinen ostopaikka, mutta muitakin voi ehdottaa.

Uutta maastopukuakin mietin hankkia joskus, mutta eiköhän se löydy ihan itekkin.

8

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • random pesukone

        Etsin enemmänkin liivipohjaa, en liiviä jossa kaikki taskut tulevat mukana. Kun niitä taskuja löytyy jo valmiiksi, tuntuu tyhmältä jättää ne käyttämättä.


    • random pesukone

      Ja tajusin just, että pistooli kotelossa ei ole minkään näkösiä MOLLE-kiinnikkeitä, vain lenksu josta vyön saa läpi. Sillekkin täytyy joku paikka keksiä.

      • random pesukone

        Tosiaan jonkun verran yli budjetin. Ei taida kukkaro ihan venyä tollaseen.

        Pistoolikotelon voi vaikka ostaa uuden, koska vanha on loppujen lopuksi aika rumakin, MUTTA olisi silti kiva jos jollain niksillä saisi sen vanhankin kiinnitettyä, niin säästyisi pari kymppiä.


    • random pesukone

      http://www.varusteleka.fi/fi/product/tasmanian-tiger-vest-base/27598

      Oisko tuosta mihinkään?
      Eteen/sivuille helposti saataville mahtuisi mahdollisesti kaikki 6 lipaspaikkaa, ja jos ei, niin taakse saa vielä reilusti, reilusti lisää.
      Dumpin saisi joko noista lenksuista roikkumaan mille tahansa puolelle haluakin tai taakse.
      Eteen mahtuu varmasti myös jonkun näköinen yleistasku, ja taakse saisi pienen EA-pakkauksenkin varmuuden vuoksi.
      Pistoolikoteloa voi pitää lenksuissa, mutta en usko sen olevan hirveän käytännöllinen ratkaisu, mutta uusi, hienompi kotelo ei paljoa maksakkaan.

      Siitä en sitten tiedä mites tuo istuu, ja miten säädöt toimii, sekä muutenkin laadusta sun muusta on tiedon puutetta.

    • Kai noikin ihan ok on. Ei ole kokemusta tuollaisista.

      • random pesukone

        Okei no kiitos kuitenkin avusta.

        Eikun vain kauppaan kokeilemaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      114
      913
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe