Nyt loppui näitten roskien kanssa pelaaminen. Corollan moottori leikkasi kiinni.
Corollasta hajosi moottori
18
941
Vastaukset
- vaginatärisee
Vau todella hieno avausta taas. Taisi olla sama kaveri joka jo rikkoi aven kytkimen. Osta Vaginan tuote niin moottorit alkaa kestämään...
- Diesel poks
Toinen ehdoton laatutietoisen valinta on tojon d4ddd4 diesel, sitä ne taksikuskitkin halajaa.
- btnut7kimni7,m
Diesel poks kirjoitti:
Toinen ehdoton laatutietoisen valinta on tojon d4ddd4 diesel, sitä ne taksikuskitkin halajaa.
---Toinen ehdoton laatutietoisen valinta on tojon d4ddd4 diesel, sitä ne taksikuskitkin halajaa. ---
Kilpailijalleen.
- ave ave
Mulla levis vaihteisto vain 42000 km ajettu avensis.
- myös ave
Moi,
Kerro tarkemmin. Mulla 50tkm ajettu nyt ja kerran korjattu. Taas alkanut kuulumaaan rutinaa ja pauketta, saa nähdä kauanko kestää?
Paukahtiko sulla kerralla? - ave ave
myös ave kirjoitti:
Moi,
Kerro tarkemmin. Mulla 50tkm ajettu nyt ja kerran korjattu. Taas alkanut kuulumaaan rutinaa ja pauketta, saa nähdä kauanko kestää?
Paukahtiko sulla kerralla?Oireet samanlaiset rutisi ja sitten paukkui ja jumittui kokonaan en tiedä vielä meneekö takuuseen mutta myin se kun saadaan kuntoon.
- Minullakin ave
Minulta on hajonnut kolmesta Avesta vaihdelaatikko 20km ajolla. Corollasta leikkasi aikoinaan moottori kiinni 50km ajon jälkeen.
- Niksipiskatti
Sama toipotta poju siellä nyyhkii taas kerran. Vaihtele nyt edes kirjoitustyyliäsi.
Eikö ole polkupyörässäsi ketjunsuojaa ? Käytä pyykkipoikaa. - TOYOTA, VW.
Samaa kakaroitten lässytystä kuin Volkkareistakin, ei kannata ottaa vakavasti.
- on se mahdollista
Hassu kuriositeetti on että minulla on tapahtunut 2 moottoririkkoa n. 40:ssä autossa. Kumpikin oli Toyota, silti luotan niihin edelleen.
- Voitelun puute
Provolla ei ole leikannut kuin mopo ja jutut, oli taas sen verran laadukas juttu.
- Koryo-Power!
Ostat kerralla Hyundain tai vaikka KIAn. Hakkaa japsien kotterot 6-0.
- asdffgdasasgfas
Hitostako minä tiedän kuinka paskoja uudet corollat on, mutta 20 vuotta vanhat viedään romikselle yleensä yli 500 000 mittarissa. Ja silloinkin syy on ruostumisessa, ei corolloista moottorit hajoa, ellei nyt jätä jakopään hihnaa vaihtamatta.
Voi olla että on menty wolkkarin linjoille sieläkin, ja optimoitu bensankulutusta kestävyyden kustannuksella. - voi voe
Jaa sait -84 peltokorrollas käntiin!
Hieno suoritys peukalo perseessä.
Laita seuraavaan peltoautoos moottoriöljyt niin ei tarvi itkeä täällä. - Yllätys!
Hajoohan ne moottorit muistakin autoista ei ne ikuisia varsinkin kun ei huolehdi mistään kun ajaa vaan ja oottaa hetkeä et saa kehua sitten täällä et oli paska auto.
- peettynyt
ei kestä toyota mulla hajosi kytkin jo 624000km kohalla ei ikinä enää toyotaa
- todellapettynyt
Joo ei kestä toyota. Mulla alkoi 532000km kohdalla vuotamaan öljynsuodattimen jalan o-rengas. Oli joka aamu 2 tippaa öljyä pihassa. Korjaus sikakallista riistoa, o-rengas maksoi 5€ ja itse vielä erehdyin laittamaan sen paikalle. Aikaa meni tunti, vidu että manasin että näitä toyotia saa aina ropata. Auton omistin 8v. Ei ikinä enää avensista.
Käykö siihen Carinan moottori,olis myös Pontiakin v6,pääsisit vielä Tojoilemaan,enkä minä rahasta juur mitään poistossa ovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti275345Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2312092Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori601631- 991508
Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks131387Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1741360- 531084
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_1991028- 30981
Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric284948