Tämä täti pisti (jälleen kerran) merkille sen omituisen seikan liinavaatepyykkinsä kanssa, että esim. pussilakanoilla on omia erityispiirteitä.
1) Nurinpäin pesukoneeseen pantu pussilakana (tuplapeiton iso pussilakana, 240x220) oli kääntänyt itse itsensä kuviopuoli ulospäin
2) Kääntäessään itse itsensä se samalla "söi" tyynyliinat ja ison aluslakanan muodostaen itsestään niille säkin
Ei ollut ensimmäinen kerta.
Oletteko kokeneet saman?
Kummallinen pyykki?
9
164
Vastaukset
- entinen miäs
Hieman erilaisia pussilakanoita täällä. Eivät juuri kääntyile eivätkä syö tyynyliinoja.
Sen sijaan pesupallot tuntuu niille maistuvan. Hyvin yleistä, että pesupallo löytyy pussilakanan sisältä vasta pyykkiä narulle laittaessa. Ja tietty seuraavalla kerralla pesukonetta ladatessa se pesupallo on ties missä. - pussieläin
Kerran, jos toisenkin pesukonetta tyhjentäessä, on pussilakana popsinut kaiken muun pyykin sisäänsä.
Tulee mieleen, onko huuhtelu tapahtunut kunnolla, kun kaikki pyykki on ollut pussilakanan mahassa. - Kalapussi
Kaskun ei kukaan ole vielä oivaltanut kuinka mainio kalastusvehje ahneista pussilakanoista tulisi!
- Niksi pirkkaanko
Juu meillä ne syö kaiken muun ja voi jessus kun se pallero lähtee linkoukseen, pesukoneesta tulee hyppivä versio.
No ongelman poistin aikoinaan sillä että solmin pussilakanan löysään solmuun, ja se kyllä auttoi, solmukin oli auennut käsittelyn aikan, mutt syöminen loppui siihen. - Nyfiken
Tuttu juttu. Kun vielä keksisi mistä ilmiö johtuu!
- numerro
Vaihdettiin keväällä pesukone ja siitä alkoi sitten sama ongelma, että pussilakanat kääntyvät oikein päin ja sen sisältä kaivellaan muut pyykit. Ja ihan jo yhden hengen pussilakana ahmii kaiken.
Voiko ongelma olla täyttötavasta: sivusta tai päältä ? Edellinen meidän oli päältä täytettävä, eikä ilmiötä silloin esiintynyt. Ja kuinka täyteen rummun tunkee? Aiempaan koneeseemme ei mahtunut sitä määrää kuin uuteen. Rummun koko? - Rimmir tänään
Pitäisköhän siihen pussilakanan suureen suuaukkoon laittaa muutama pyykkipoika ettei se ahmisi kaikkia muitakin pestäviä pyykkejä sisäänsä.
En ole kyllä itse kokeillut, mutta tuli tässä vaan mieleen yhtäkkiä tuosta noin vaan. Tuttu juttu vaikka uskomattomalta tuntuukin!
- kummallinen kone
Laitoin tänään pesykoneeseen erilllään oikeinpäin kaksi pussilakanaa.Toinen niistä oli kääntynyt toisinpäin ja nielaissut toisen pussilakanan sisäänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422214- 241740
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271425- 1081247
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151219- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107864Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846