Ympärileikattui poikii?

leikattu

Hei,

Löytyskö täält ympärileikattui poikii kertoo ja jakaa kokemuksiaa ympärileikkauksest?

23

517

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • boy96.

      Joo mäkin haluaisin tietää. Mul on luultavasti ens viikolla luvassa ympärileikkaus :s

      • leikattu

        Haluutko mailailla asiast?


      • leikattu

        Joko sul on tieto millon leikataa vai onks jo leikattu? Ois kans kiva lukee leikkauskokemuksist.


      • boy96.
        leikattu kirjoitti:

        Joko sul on tieto millon leikataa vai onks jo leikattu? Ois kans kiva lukee leikkauskokemuksist.

        Huomenna on aika kirurgian puolelle.


      • leikattu
        boy96. kirjoitti:

        Huomenna on aika kirurgian puolelle.

        Mis paikas leikataa? Mitä tiet siit etukätee? Kerrotko tääl sit tuoreeltaa leikkauksest?


      • voi kiesus
        boy96. kirjoitti:

        Huomenna on aika kirurgian puolelle.

        Miks sitä pitää mennä ihteensä silipomaan ?


      • boy96.
        leikattu kirjoitti:

        Mis paikas leikataa? Mitä tiet siit etukätee? Kerrotko tääl sit tuoreeltaa leikkauksest?

        Eipä leikattukaa. Ei kuulemma oo vielä tarvetta.


      • leikattu
        boy96. kirjoitti:

        Eipä leikattukaa. Ei kuulemma oo vielä tarvetta.

        Mis kävit ja kenen kans? Mitä kaikkee siel sit tapahtu? Millo sit leikataa?


    • 233211

      Siis toi ympärileikkaus on ihan luonnotonta ja tyhmää! itselläkin on vähän kireä esinahka eikä se ole mitenkään haitannut minua seksissä! (esinahka siis menee max. puoleen väliin hikisesti). Tarpeeksi liukuvoidetta pilluun niin thats it!

      Siis ihan oikeasti, jos ette halua tehdä ympärileikkausta niin sanokaa se suoraan! Ei minuakaan ole haitannut kireä esinahkani mitenkään. En kyllä anna tehdä sitä lapsilleni, sanon vaan että "on ihan ok jos on vähän kireä esinahka".

      • ebun

        Mites se hygieniapuoli jos ei pysty pesee smegmaa esinahan alta kireen esinahan takia?


    • närpiön tyrvää

      Joo, kannattaa muistaa että pakolla ei leikata ketään. Pikkulapsen osalta vanhemmat päättävät ja vähän vanhemmat päättävät itse. (Tämän pitäisi koskea myös uskonnollisia leikkauksia, mutta eihän juutalaisille ja muslimeille nykymaailmassa uskalleta sanoa ei. P-ska juttu.)

    • minävaan

      haluisitteko vähän jakaa peniksen anatomiaa mulle :l onks kiitä esinahkoja usepiki ku yks? ja miks joku haluu leikkauttaa? mite runkkaatte ilman esinahkaa? kertokaa kaikkee iha yleistä perustietoo
      bonuksena jelpatkaa mite voin vetää poikakaverilta kätee? sil on toistaseks vielä esinahka plakkarissa :D

    • kokemusta on

      Moro. Ittelläni on ympärileikattu eikä se sen erikoisempikaan ole kuin leikkaamaton. Toimii samanlailla pedissä kuin leikkaamatonkin, ja ei siihen runkkaamiseen esinahkaa tarvita.. Harrastan myös joukkue urheilua eikä ketään yksinkertaisesti kiinnosta millainen kalu kelläkin on. Yleisissä saunoissa kun olen ollut niin tiirailijoilta olen suoraan kysynyt että mihis päin sitä ollaan suuntauduttu? Suihkussa toki nahkattoman puhdistus on helpompaa, mutta olen myös kuullut että nahkaton on alttiimpi ulkoisille epäpuhtauksille vaikka itselläni ei koskaan ole mitään ongelmaa ollut. Ilman esi nahkaa myös terska saa enemmän kasvu tilaa jolloin se kasvaa hiukan normaalia enemmän. Mutta muistakaa että kukaan muu ei saa päättää muutoksista joita teihin tehdään kuin te itse!

      • 45+45+45+45+45=2

        "Yleisissä saunoissa kun olen ollut niin tiirailijoilta olen suoraan kysynyt että mihis päin sitä ollaan suuntauduttu? "
        Tottakai paskanjäykkä, ennakkoluuloinen foobikko esittää tuon kysymyksen.


    • tuhannennen kerran
      • tolkutonta, sanon mä

        > Uskomatonta mutta totta tämäkin: http://fi.wikipedia.org/wiki/Ympärileikkaus#Veren_imeminen <

        Ei jumaIauta. Leikkelet pikkupojan kikkeliä ja imet siitä verta, ja se on jenkeissä ihan OK jos satut olemaan "oikein uskova" juutalainen! Vähintään yhtä pervoa kuin lapsen raiskaaminen.


    • esinahaton
      • vanha rymähinen

        Joo, yhteys paviaaniin on selvä. (Kuvassa ei ole mitään yököttävää vaikka Suo24 sen punapallolla merkitseekin.)


    • en kyllä kadu päivääkään että otin vaihtoehtosen ympärileikkauksen puol vuotta sitten.. :) eka oli kyl sillei et pitäskö vai ei mut nykyää sit kummiski positiivinen asia.

    • leikelty turhaan

      Joo no kunhan siitä vanhenet niin alkaa kaduttaan...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      36
      2393
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      177
      1589
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1505
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      129
      1346
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1209
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      934
    7. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      306
      898
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      890
    9. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      825
    10. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      73
      796
    Aihe