Sää ennustus voisi olla että ilmoja piisaa, illan ennustuksen mukaan olisi koko viikko sadetta, nyt herätessä vilkaisin no tää päivä sataa ja sitten poutaa ties miten pitkään.
Mäntyharjun sää ukon ahvenen selkä evästä näkee paremmat ilmat, no jos suunittelee jotain ilmojen mukaan ota matkaan sateenvarjo et aurinkovarjo. Lapsena paitaressuna ollessa oli kesät kuumia vettä satanut ikinä, ne oli mukavia aikoja, sanovat vanhemmite muuttuu takasin lapseksi se pittää paikkansa oon ollu lasellinen pitemmän aikoo. Kesä yö päivä yhtä valosia sama se milloin valavoo, tuuli hilijoo venettä keinuttaa taian nousta kahvin porokeitton.
Miksi sää keljuilet
64
167
Vastaukset
- --€
Nyt meni porot ja kahvit sekasin SIIS porokavin keittoon päivällä porokeitoa äss olkoon.
- k/k
Se on eero semmonen juttu meil ikämiähillä et tuli kesä koska vaan nii me ollaan valmiina.
Mullakin on sandaalit ja aurinkotuoli tos tuulikaapis koko ajan valmiina.
Kuhan paistaa niin ei muuta ku äksänä makoilemaan.
Näin sare päivänä voi nikkaroira tota parveketta.- --€
K/K just nii nyt on kesä, millonka alat eläke ukoks talakkari töistä, muuten eilissä päivänä olin liikkeellä pisti silimään järvellä oli rykelmä venneitä no sitä kahtomaan, poliisi pahalainen oli saanu haahviinsa kunnollisia ihmisiä viittoili minuakin lähemmäksi pilliin puhaltammaan no selevisin siitä säikäyksellä, täytyy keitää toiset porokahvit kun päivä on puolessa.
- k/k
--€ kirjoitti:
K/K just nii nyt on kesä, millonka alat eläke ukoks talakkari töistä, muuten eilissä päivänä olin liikkeellä pisti silimään järvellä oli rykelmä venneitä no sitä kahtomaan, poliisi pahalainen oli saanu haahviinsa kunnollisia ihmisiä viittoili minuakin lähemmäksi pilliin puhaltammaan no selevisin siitä säikäyksellä, täytyy keitää toiset porokahvit kun päivä on puolessa.
Toukokuussa heitin nurkkaan luutani ja sun muut virkani merkit.
Ei muuta ku höllötellään uunin pankolla ja ajankuluks fillaroiraan.
Mä kun oon varsinaiselt ammatiltani korjausmies niin en vesille kaipaa mut maantielle veri vetää.
eka tonni on poljettu.
Minnäippä tuun kelijuilemmaan. Onko Mäntyharjun korkeuksilla yö ja päivä yhtä valoisat vielä? Ei sielä kuitenkaan keskiyön aurinko taija paistella. Eikä tule porot venneeseen.
- --€
Missä lie auriniko ei kuukaan kuumottanu vaan vettä vettä on joka paikassa lisää ropisee koko ajan, ei haittoo mitään oon viihtyvää sorttia, tyydyn mitä on en valita, ne valittaa jotka eivät oo sinuja ittesä kans.
Ei ole poroja mutta kaksi joutsenta oiko kaulojaan ihan äsken, muurahaisia on itikat inisöö somasti täällä on avara luonto lähellä oothan kattonu tv se on täällä käsin pääsee koskettelemaan --€ kirjoitti:
Missä lie auriniko ei kuukaan kuumottanu vaan vettä vettä on joka paikassa lisää ropisee koko ajan, ei haittoo mitään oon viihtyvää sorttia, tyydyn mitä on en valita, ne valittaa jotka eivät oo sinuja ittesä kans.
Ei ole poroja mutta kaksi joutsenta oiko kaulojaan ihan äsken, muurahaisia on itikat inisöö somasti täällä on avara luonto lähellä oothan kattonu tv se on täällä käsin pääsee koskettelemaanNo se laita Suomesta on jäänyt kyllä aika vieraaksi, ei ole tullut siellä päin juurikaan vierailtua koskaan, paitsi joskus telkkarin välityksellä. Komeat on maisemat.
ollakovaiei kirjoitti:
No se laita Suomesta on jäänyt kyllä aika vieraaksi, ei ole tullut siellä päin juurikaan vierailtua koskaan, paitsi joskus telkkarin välityksellä. Komeat on maisemat.
Niin ja piti sanomani että teidän lomahan on yhtä elämysmatkailua :).
- eppu2
--€ kirjoitti:
Ei ole poroja mutta kaksi joutsenta oiko kaulojaan ihan äsken, muurahaisia on itikat inisöö somasti täällä on avara luonto lähellä oothan kattonu tv se on täällä käsin pääsee koskettelemaanTänne meidän järvelle jokunen vuosi sitten majoittui joutsenpari.
Ne saivat poikasen, jolla on kaulassa selvästi näkyvä mutka.
Mistä moinen johtuu, tietäisikö joku? - otaksun
eppu2 kirjoitti:
Tänne meidän järvelle jokunen vuosi sitten majoittui joutsenpari.
Mistä moinen johtuu, tietäisikö joku?Kehitys häiriö
- siltä vaikuttaa
eppu2 kirjoitti:
Mistä moinen johtuu, tietäisikö joku?Olisiko vajakki.
- Pirre*
eppu2 kirjoitti:
Mistä moinen johtuu, tietäisikö joku?eppu2, jos se on nielly liijjan ison kalan :)
- eppu2
Pirre* kirjoitti:
eppu2, jos se on nielly liijjan ison kalan :)
Jo on juuttaan kumma kala, kun kaulassa viipyynyt ainakin 3 vuotta.
eppu2 kirjoitti:
Jo on juuttaan kumma kala, kun kaulassa viipyynyt ainakin 3 vuotta.
Ai, sitten vikaa on kaularangassa, nikaman siirtymä vaivaa..
Sanoo etätohtori :)- eppu2
pir-miina49 kirjoitti:
Ai, sitten vikaa on kaularangassa, nikaman siirtymä vaivaa..
Sanoo etätohtori :)Liekö tullut syntyessään.
Luulimme sen jo kuolleen, kun viime kesänä ei nähty, mutta nyt poika näki sen lentävän järven päällä. eppu2 kirjoitti:
Liekö tullut syntyessään.
Luulimme sen jo kuolleen, kun viime kesänä ei nähty, mutta nyt poika näki sen lentävän järven päällä.Toivottavasti lintu ei kärsi "vammastaan", ja luultavasti ei kovin ainakaan koska vielä siellä lenteli, ruoalla vain hieman vaikeampi matka vatsaan kun semmoinen mutka matkassa.
- ota se kiinni
pir-miina49 kirjoitti:
Toivottavasti lintu ei kärsi "vammastaan", ja luultavasti ei kovin ainakaan koska vielä siellä lenteli, ruoalla vain hieman vaikeampi matka vatsaan kun semmoinen mutka matkassa.
Se olis vietävä kiropraktiolle ne niksauttaa kuntoon
- Pirre*
ota se kiinni kirjoitti:
Se olis vietävä kiropraktiolle ne niksauttaa kuntoon
Just niin, mutta haavi ei yllä, - ei se täällä lentänyt missäpäin Suomea lieneekään :)
- eppu2
Pirre* kirjoitti:
Just niin, mutta haavi ei yllä, - ei se täällä lentänyt missäpäin Suomea lieneekään :)
Sanovat joutsenta vähän äkäisenpuoloseksi linnuksi, empä taitaisi mennä kiinni ottamaan.
Olen noita nuoriakin kehottanut, etteivät soutele kovin liki. - harmaa.haikara
eppu2 kirjoitti:
Mistä moinen johtuu, tietäisikö joku?Joutsenen ja harmaahaikaran risteytys : //
Osaa ne linnutkin ---- - Irkka ei kirj
--€ kirjoitti:
Ei ole poroja mutta kaksi joutsenta oiko kaulojaan ihan äsken, muurahaisia on itikat inisöö somasti täällä on avara luonto lähellä oothan kattonu tv se on täällä käsin pääsee koskettelemaanNiin ja karhutkin siellä kuulema liikkuu! Minunkin takavuosien lenkkeily maisemissä kerrottiin.
- Heikku
Eipä ole täällä pahemmin satanut. Siinä missä muut kertoilee, että sielä ja sielä, tuola ja sielläkin sataa, niin täälä vaan aurinko nakkelee ittiään ku viimestä päivää.
Eilen oli rippijuhlat ja voi jee ku oli mukavaa. Ruoka maistui ja rupattelu sujui sutjakkaasti.
Pikkusen alkoi piskottelemaan ja aattelinkin jo, että nytkö se sade sitten tuloo. No ei se sitte tullutkaan, loppui viidessä minuutissa.
Tällä hetkellä aurinko uinuu, mutta sada ei, eikä tuule eikä ole kylmä.
Nyt kun juhlat on onnellisesti ohi, niin tämä muori lähtee kaverin kanssa saareen. Ollaan siellä torstaihin asti. Ah, sauna on ensteks mieles, sen pistän HETI lämpiämään, jahka saareen pääsen.
Tänä iltana päätettiin avata viinipullon ja jos se loppuu, niin avatahan toinen.
Ennen lähtöä on vähä hommia. Äiteen luona käyntiä palvelutalos, pakkausta ja sen semmosta. Ohjelmaa piisaa, mikä minulle passaa vallan mainiosti.
On tää kesä vaan ihanaa aikaa. Ei yhtään kyllästytä :)Voi ihme heikku, pääset vihdoin sinne mökillesi, - mie taidan kohta uida saarimökille jos tämä tuuleminen ja sataminen ei lopu, perskutarallaa niin!
Mutta Sinulle heikku, hyviä löylyjä ja paljulillumisia myös, - muistaakseni teillä oli siellä jo uima-allaskin ...
- mollamaija
Mukavasti ootte päivän jo suunnitelleet.
€ero porokeitto on hyvää, kuten porokahvikin.
Mun täytyy näyttää villakoirille imuria.
Sitten lähen mökille katsomaan kuka siellä kaulaansa oikoo.
Kipakka fillarilenkki ennen saunanlämmitystä.
Sitten otan saunaoluen ja lähetän *kippiksen* Heikulle.- dödö
Muistahan haistella kainalohikeä kanssa.
- mollamaija
dödö kirjoitti:
Muistahan haistella kainalohikeä kanssa.
Jaa, meinataan kyllä grillin paikka vaihtaa, joten saattaa olla testosteronin tuoksua. Nuuuh ;)
mollamaija kirjoitti:
Jaa, meinataan kyllä grillin paikka vaihtaa, joten saattaa olla testosteronin tuoksua. Nuuuh ;)
Minulla jätepäivä ja ruohonleikkuu, jos sattuu lähtemään leikkuri käyntiin :).
Oletkos €ero millä korkeuksilla, Liittokivestä mihin suuntaan ja kuinka paljon?
- Aattelin vuan että millon vois ootella siuva tähän meiän lahteen ;-D))
Mut tiälläkii sattaa...- €ero
Hei taka saimaa
Tulin just pohjosesta päin Puumalaan ostelemaan mitä tarvii, jos luvatut ilmat pitää paikkansa olen vesllä jonkun päivän ja hyvinkin niillä seuduilla, tässä mennään päivä kerrallaan, mut palstalla näyn jos on virtaa ja niinpoispäin. - staka*
€ero kirjoitti:
Hei taka saimaa
Tulin just pohjosesta päin Puumalaan ostelemaan mitä tarvii, jos luvatut ilmat pitää paikkansa olen vesllä jonkun päivän ja hyvinkin niillä seuduilla, tässä mennään päivä kerrallaan, mut palstalla näyn jos on virtaa ja niinpoispäin.Niin ja jos osut kohille sillon kun me Ancelin kanssa "saunotetaan ja uitetaan" kk:ta tuossa meijän lahessa (ks. toinen ketju) niin kimppaan vaan! Saunaan pääset ja iltakahvit tarjotaan sullekin ;-)
- --€
staka* kirjoitti:
Niin ja jos osut kohille sillon kun me Ancelin kanssa "saunotetaan ja uitetaan" kk:ta tuossa meijän lahessa (ks. toinen ketju) niin kimppaan vaan! Saunaan pääset ja iltakahvit tarjotaan sullekin ;-)
Kiitti vaan.
Rupeaa tuo kosteus tarttumaan joka paikkaan, kattelin sääennustuksia taidan häippästä ylihuomenna autolla Mikkeliin . Ja viikonloppuna takas jos säihin on luottamista.
10 astetta on vähän liian vähän, näkyy muutkin olevan hissukseen.
Katellaan myöhemmin olitteko liittokiven etelä vai pohjoispuolella tutut on paikat. - staka*
--€ kirjoitti:
Kiitti vaan.
Rupeaa tuo kosteus tarttumaan joka paikkaan, kattelin sääennustuksia taidan häippästä ylihuomenna autolla Mikkeliin . Ja viikonloppuna takas jos säihin on luottamista.
10 astetta on vähän liian vähän, näkyy muutkin olevan hissukseen.
Katellaan myöhemmin olitteko liittokiven etelä vai pohjoispuolella tutut on paikat.Josko satuteltaisiin torikahville siihen Marskin oikeen jalan tuntumaan ... ???
Aina sitä sen verran kaupunkiasiaa löytyy. Vaikka kauempanakin, jos tietää että tuttuja näkköö ;-)
- Pirre*
Vettä sataa ja tuulee niin perusteellisesti että ihan pittää laittoo myrtynyt hymiö Eerolle :( kin.
Luulin että nyt se repee paistamaan, vaan kissan villat, ei saareenkaan viiti lähteä kun tuulla myllää ja just pahalta suunnalta; idästä ilkeä ilma, - se näköjään pitää yhä paikkansa.
Illalla arvelin lähttee pistäytymmään ulukomaille, ja jos jaksan niin sitten sen reissun jälkeen uunin lämmitykseen ettei muksut palele huomenna mökissä, kuulemma tiijjossa oisi pikkuvieraita :)
Eerolle hyviä ohjelmia sinne jonnekkii, vielä se kesä tulloo usko pois, ja onhan tässä vara valita kesälomasa, pittää sitten kun on ilimmoo :) Olen ihmetellyt Kainuun Sanomien negatiivistä sääennustelua. Kuitenkin pikku maatilkkuni kaipaisi vettä. Aurinko on paistanut laituriolohuoneeseeni ja olen nauttinut etenkin ilta-auringosta. Nyt on pilvistä, mutta kummasti nuo pilvet laistaa niemeni. Tänään lehtiennuste oli 14 ja sadetta. Kuitenkin mittari mökin varjoisammalta kulmalla näyttää 18. En valita.
- Kattimies
Minust -18 on kesälämpötilaks liian kylmä. 25 vähintään pitää olla.
- Kattimies
Kattimies kirjoitti:
Ohos pitäis olla 18 astetta.
- -.,,.-
Kattimies kirjoitti:
Pane turkki päällesi, jos paleltaa.
Liian kuumasta kärsivälle ei ole yhtä iisi juttu.
- mollamaija
Käenpiika oli tullut pesäpönttöön pesimään.
Minullekin alkaa nää ilmat piisata. Kylmää, pilvistä.
Ei kylläkään sada, pojot siitä.Pitääkö käenpiika aamuisin ääntä? Joskus sitä kuuntelin ihan omiksi tarpeiksi:)
Toiveikkaana kurkin ulos jos vähän selkeis sää. Pyöräily tarvikkeet valmiina lähtööön. Ei vaan kovin lupaavalta vieläkään näytä :/ no ehkä vähän nyt pilvet rakoilee.- mollamaija
Irkka kirjoitti:
Pitääkö käenpiika aamuisin ääntä? Joskus sitä kuuntelin ihan omiksi tarpeiksi:)
Toiveikkaana kurkin ulos jos vähän selkeis sää. Pyöräily tarvikkeet valmiina lähtööön. Ei vaan kovin lupaavalta vieläkään näytä :/ no ehkä vähän nyt pilvet rakoilee.Kyllä pitää ääntä käenpiika. Se on kuitenkin pientä siihen verrattuna, kun supikoira joskus yöllä rääkäsee. Pelottaa.
Olin uhonnut pyörälenkistä, niin pakkohan se oli tehdä, pitää sanansa :-) - €ero
mollamaija kirjoitti:
Kyllä pitää ääntä käenpiika. Se on kuitenkin pientä siihen verrattuna, kun supikoira joskus yöllä rääkäsee. Pelottaa.
Olin uhonnut pyörälenkistä, niin pakkohan se oli tehdä, pitää sanansa :-)Ai käellä piika ei taida nykypäivänä tytöt männä piikomaan.
Ei tuu mieleen lintunen vai tokko niitä täällä onkaan, täytyy googlata sitten tiiän. - mollamaija
€ero kirjoitti:
Ai käellä piika ei taida nykypäivänä tytöt männä piikomaan.
Ei tuu mieleen lintunen vai tokko niitä täällä onkaan, täytyy googlata sitten tiiän.Aika pieni lintunen on.
Ei taida olla piikoja ja renkejä. Se työllistäisi kyllä ja siitä saisi kotitalousvähennyksen.
Älä päästä niitä hanheja tänne, kakkvat laiturille. - --€
mollamaija kirjoitti:
Aika pieni lintunen on.
Ei taida olla piikoja ja renkejä. Se työllistäisi kyllä ja siitä saisi kotitalousvähennyksen.
Älä päästä niitä hanheja tänne, kakkvat laiturille.Joo mökin rantaan yrittävät tulla paskomaan kävele sit paljain jaloin, ihka uusi tulokas Suomessa, ihmisiä ei pelkää yhtään.
- mimmimummi*
Mää kyllä keljuilisin nyt....ja oikein paljon ...jos se auttaisi tähän keljutukseen...
Hoidan vanhuksen asioita ..maksan laskunsa hänen tililtään...kaikki jotka pystyy laittamaan suoralaskutukseen olen laittanut...
Nyt jo toistamiseen puhelinoperaattori on laskuttanut ....multimediaviesteistä....ja tämä henkilö ei ole milloinkaan osannut lähettää yhtäkään viestiä...."mimmimummi"
Mulle kävi samoin. Päivittäissäni liittymää eräässä palvelupisteessä ystävällinen nuori mies sanoi et olenko huomannut että minulla menee joka kuussa ajanvietepalveluihin ahaa suhteessa laskuun aika paljon, kysyi olenko käyttänyt, Asiaa alettiin selvittää ja sieltä löytyi kahden euron "palveluja" vuodesta 2011 ensin pari palvelua per lasku mutta sitten parin viime laskutusken välissä jopa 40kpl. Ja todellakaan en ole nita palveluja käyttänyt. Palvelut siljettiin heti samalta istumakta ja kun sain selville mitkä nämä palveluntarjoajat olivat, laitoin niihin suoraan sähköpostia.
Halusin tietää milloin tällaist sopimukset on solmittu, toinen sanoi että olin heiltä tilannut jonkun sottoäänen ja siinä sopinut että liityn johonkin postituspalveluun. Ko palveluiden tuottaja nimenomaan mainostaa ettei tarvitse liittyä mihinkään kun palveluita tilaa. Tooinen ei osanut selittää mitenkään vaan tarjouti maksamaan tietyn summan takaisin.
Tuohon aikaan puhelinlaskussa ei näkynyteriteltyinä paöveluidentuottajat joten ein ollut havainnut asiassa mitään epäilyttävää. Oma vika tietenkin mutta olkaahan tarkkoina laskuissa ja etenkin omaisena tarkistakaa vanhustenne laskut.- mollamaija
Kannattaa henkäistä muutaman kerran syvään jos soittamalla aiot selvittää.
Asiakaspalvelu ei ole operaattoreilla parasta a-luokkaa :( mollamaija kirjoitti:
Asiakaspalvelu ei ole operaattoreilla parasta a-luokkaa :(Kannattaakin menä ko puhelinopraattreorin palvelupisteeseen paikan pöölle, he näkevät firmat jotka operaattorin kautta ovat laksuttaneet, sen jälkeen pääsee ottamaan suoraan yhteyttä näihin.
- mimmimummi*
mollamaija kirjoitti:
Asiakaspalvelu ei ole operaattoreilla parasta a-luokkaa :(Soitin ja kuuntelin pitkät pätkät reipasta musaa......ja aika kului...Mitään hyötyä ei puhelusta ollut....mitään he eivät voi tehdä ....ellei puhelinliittymän haltija itse soita....
tai tee kirjallista kyselyä....eikä voida tehdä estojakaan ilman allekirjoitusta....
No...sain senverran sovittua asiasta että soitamme hänen puhelimestaan......kunhan ajelen kolmesataa kilsaa....luokseen..
Viimekerralla laskussa oli muutamaviesti.....ja nyt oli 32 ..... - pisti hymyileen
ollakovaiei kirjoitti:
Kannattaakin menä ko puhelinopraattreorin palvelupisteeseen paikan pöölle, he näkevät firmat jotka operaattorin kautta ovat laksuttaneet, sen jälkeen pääsee ottamaan suoraan yhteyttä näihin.
Hehe. Oli siinä painovirhepaholainen poikineen..
pisti hymyileen kirjoitti:
Hehe. Oli siinä painovirhepaholainen poikineen..
Nojoo, ei taida olla eka viesti jos niit on :).
ollakovaiei kirjoitti:
Nojoo, ei taida olla eka viesti jos niit on :).
Ihiminen on vajavainen.
- --€
Eilin päivä veti naaman synkäksi joka oli kosteaa., tänään on hymyilyttänyt kevyt kenttälounas valmistumassa avarassa lunnossa, mitä lienee valposkisia hanhia ainakin parikymmentä soutelee etelään päin ja muita metän eläviä koppakuoriaisia mitä lie
- €ero
ollakovaiei kirjoitti:
Ja sulla tietei heinä suupielessä :)
Käki kukahti justiinsa, haukka liihotteli äsken, ihmisiä vähemmän.
Voi tätä elämää lepotuolissa katse kaukaisuuteen radiosta vienoa musiikka ja kiire ei oo mihinkään €ero kirjoitti:
Käki kukahti justiinsa, haukka liihotteli äsken, ihmisiä vähemmän.
Voi tätä elämää lepotuolissa katse kaukaisuuteen radiosta vienoa musiikka ja kiire ei oo mihinkäänOi, kuulee ihan ku sielu leppää :).
- --€
ollakovaiei kirjoitti:
Oi, kuulee ihan ku sielu leppää :).
Oli ihan totta viihtyisää, mutta nousi sade rankka yöksi kaatosadetta onneksi oon veneessä on lukemista radio tabletista on iloa näkee tv verkko hesari ja käydä palstoilla muuallakin kuin täällä, huomenna kuulemma sade hellittää, kotona on sama mikä ilma ootellaan parempia ilmoja tämän huonommaksi nää ei mee
--€ kirjoitti:
Oli ihan totta viihtyisää, mutta nousi sade rankka yöksi kaatosadetta onneksi oon veneessä on lukemista radio tabletista on iloa näkee tv verkko hesari ja käydä palstoilla muuallakin kuin täällä, huomenna kuulemma sade hellittää, kotona on sama mikä ilma ootellaan parempia ilmoja tämän huonommaksi nää ei mee
No onhan se vene-elämä varmaan kuitenkin erilaista kotioloihin verrattuna. Oishan se mukava kun paistais ikuinen aurinko mutta se taitanee toiveunta olla ainakin näillä leveysasteilla.
Nii, kyllähän täällä näitä palstoja joka makuun riittää. Kiinnostuksen mukaan. Minulla alkaa tuo työ kohta haitata "harrastusta" mutta kivaa vaan jotta monipuolistuu taas elo :).--€ kirjoitti:
Yleensä en helposti säästä valita. Nyt kyllä alkaa sadekelit riittää ja tuo viileys:(
Nukkumaan meno oli ajatuksena, vaan radiosta tulee taaskin niin hyvää musiikkia et tähän jäin istuu.
- --€
Ylihuomenna mökille sitten asunnolle Mikkeliin viikonlopuksi ensviikolla takaisin.
Ai ootvai töissä voi sentään omat puolensa joka asiallaJuu näin. puolet ja puolet. Vielä pitäisi jokunen vuosi jaksaa menossa mukana, jos terveyttä riittää.
- mollamaija
Aloituksen otsikon mukaisesti.
Juuri kun olin asettanut lepotulin mukavasti auringonpaisteeseen, jaloille rahin.
Pinon vanhoja lehtiä ja kännykän siihen kuulomatkan päähän.
Lösähtänyt tuoliin nauttiakseni, niin sää alko keljuileen. Taivahan täydeltä paksuja pilviä kasaantui.- €ero
Ähäh, se on oikein sulle kastusit alushousuja myöten, meikä otti hatkat järveltä rupes viiituttamaan kastuminen niin juon kahvit sitten autolla tuhatta ja sataa kohti Mikkeleliä.
Takas tuun mut en vesisateen, peerkele viituuttaa - mollamaija
€ero kirjoitti:
Ähäh, se on oikein sulle kastusit alushousuja myöten, meikä otti hatkat järveltä rupes viiituttamaan kastuminen niin juon kahvit sitten autolla tuhatta ja sataa kohti Mikkeleliä.
Takas tuun mut en vesisateen, peerkele viituuttaaTietsää mitä mä sit tein. Sotkin fillarilla niin maan perusteellisesti osin vastatuuleen hippulat vinkuen.
No nyt mä pistin saunan lämpeneen ja kattelen taivaalla väistyviä pilviä.
Luulen, että sitte kun pääsen lauteille niin taivaalta helottaa virnistelevä aurinko.
Ai niin, ajelehan varovasti sä oot nyt maankamaralla. - €ero
mollamaija kirjoitti:
Tietsää mitä mä sit tein. Sotkin fillarilla niin maan perusteellisesti osin vastatuuleen hippulat vinkuen.
No nyt mä pistin saunan lämpeneen ja kattelen taivaalla väistyviä pilviä.
Luulen, että sitte kun pääsen lauteille niin taivaalta helottaa virnistelevä aurinko.
Ai niin, ajelehan varovasti sä oot nyt maankamaralla.Mikkää ei oo niin mukava kuin oma sänky, reissusta rähjääntyneenä suihkun jälkeen puhtaana, sänky en vaihtaisi mihinkään sänky ilman sitä olis monta asiaa jäänyt kokematta.
Haaveilut järventa... äss olkoon.
He he tänä aamu könysin venneestä matkalla maihin lipesin olin vyötäröä myöten järvessä muutenkin oli kostunu olo, ärräpäitten kera päätin lopettaa veneilyn, nyt oon omassa sänkyssä voee että.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kanki kovana; ei tiedä pornovideoista mitään
Kaikkosen erityisavustajan asunnossa kuvattiin pornoa. Väittää ettei tiedä asiasta yhtään mitään. https://www.is.fi/po1216030- 292120
- 1771952
Ei monet elä kuin alle 60 v, mikä vaikuttaa?
gulp, gulp.. Juice Leskinen eli 56 vuotta. Matti Nykänen eli 55 vuotta. Topi Sorsakoski eli 58 vuotta.661114Mitä tämä on
Ajatella, olen viimeksi nähnyt sinua melkein vuosi sitten ohimennen. Ja silloinkin sinä välttelit minua. En ole kuullut101113Hyvää yötä kaivatulleni
En pysty tekemään kokemaan mitään sielussa tuntuvaa, syvää, vaikuttavaa, ilman että rinnastan sen sinuun. Niin kävi tänä24997- 73987
Nyt on konstit vähänä.
Nimittäin tuulivoiman vastustajilla, kun pitää perättömiä ilmiantoja tehdä. Alkaa olla koko vastustajien sakki leimattu,24902Tilinpäätösvaltuusto 27.5
Samalla viimeinen kokous ennen uudenvaltuustokauden alkamista. Vanhat antavat itselleen erinomaiset arvosanat, ja siirty42897Hevoset ajoteillä Karhulanvaaralla
Minkä ihmeen takia osaamattomat ihmiset tuovat hevosia ajoteille ja pyöräteille? Eilen oli kolari lähellä tämän takia. I12765