Onko miehillä omaatuntoa?

Juulia♧

Tämä viesti on sellainen ettei atmit sitä voi ymmärtää mutta kysyisinkin sinkkunaisilta että oletteko koskaan miettiny millainen omatunto yt miehillä/ tapaamillanne miehillä on? Ihan surutta piilotetaan sormus ja esiinnytään sinkkuna, tuhannet varatut miehet kaiken aikaa netissä etsii seuraa, suurin osa sinkkuna esiintyen. Samoin voidaan pettää vailla mitään omantunnontuskia. Oletteko naiset törmänny tällaseen ja mitä tunteita se herättää?

25

229

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nöff Nöff

Minä uhdyn 100% tuuliaan.
      tälläsii ihmisii on molemmis sukupuolissa.
      Eiköhä meilt kaikilta jonkilainen omatunto löydy.

• hear hear

Minäkin haluaisin yhtyä Juuliaan.
        Siis jos se vaan ei ole jo pilalle yhdytty.

• Gammaromeo

Kyllä melkein kaikki miehet kysymyksen ymmärtänevät, mutta se ei vaan koske kuin miesten vähemmistön käytöstä. Monet ei niin haluttavat miehet kun on sinänsä oikein fiksuja.

• SekaSikiö

Kait heilläkin joskus on ollut omatunto ja kunnialliset periaatteet. Jossain vaiheessa elämää vain jokin asia on lähtenyt alamäkeen, ja joko omatunto on alkanut kutistua pienemmäksi tai mies tosissaan uskoo tekevänsä hyväksyttäviä tekoja eikä siksi menetä yöuniaan. Tai mies voi olla persoona, joka hakee ympärilleen valloitettuja naisia joiden avulla pönkittää egoaan ja itseluottamustaan. Tai mies voi olla huonossa parisuhteessa, mutta ei uskalla päästää irti entisestä ennen kuin on löytänyt uuden ja paremman tilalle.

• naiset pettää

Jatkuvasti, koska naisella on valtavat halut saada sisäänsä miehen elintä. Kai miehetkin voi välillä nussia juulioita ja lottia ja mareja, vaikka paljaalla perseeseen.

• SekaSikiö
        naiset pettää kirjoitti:

Jatkuvasti, koska naisella on valtavat halut saada sisäänsä miehen elintä. Kai miehetkin voi välillä nussia juulioita ja lottia ja mareja, vaikka paljaalla perseeseen.

Naiset sekä miehet pettävät.
        Puhuin aikaisemmin vain miehestä, koska ap erityisesti miehestä puhui.
        Mutta miksi pettävät, voi olla paljon monimutkaisempaa eikä noin mustavalkoista kuin kuvittelet sen olevan.
        Sinulla on kyllä erikoinen kosto-ajattelutapa tässä; uskot naisten pettävän miehiä jatkuvaa tahtia ainoastaan seksihalujen vuoksi ja tämän vuoksi sinusta miehillä on sen vuoksi täysi oikeus mennä myös sekstailemaan muiden naisten kanssa.
        Etkö oikeasti usko maailmassa olevan uskollisia naisia tai uskollisia miehiä?

• lottamari<3

Sormuksesta kesällä jää rusketusraita ja sen voi helposti tarkistaa.Talvi on hankalampi juttu.

Semmoseen sikaan kun törmää,niin kannattaa antaa sille opetus...enkä sano millanen se on..itse saatte päätellä.

• miksi ette

antaisi pillua.. tehän kuitenkin haluatte tulla nussituiksi.

• Juulia♧
        miksi ette kirjoitti:

antaisi pillua.. tehän kuitenkin haluatte tulla nussituiksi.

Ai antaisi pillua jollekin vieraissa nesteissä uitetulle kullille? Höpsökö olet?

• lottamari<3

No okei, voin tuon tarvittavan opetuksen kertoakin. Eli sille miehelle kannattaa antaa pimperoa ja paljaalla vieläpä. Sitten voi jonkun kuukauden päästä ilmoitella sille että kuukautiset on myöhässä ja kysellä että mitäs tehtäis.

Näin itse toimin.

• Juulia♧

Hyvä Lottamari! Itselläni on ollut se tapa että selvitän puolison (helppoa facebookin tai fonectan avulla) ja kerron avoimesti mitä hänen miehensä puuhaa. Tämän jälkeen miehet eivät yleensä enää soittele perääni. :-D

• voi voi voi
        Juulia♧ kirjoitti:

Hyvä Lottamari! Itselläni on ollut se tapa että selvitän puolison (helppoa facebookin tai fonectan avulla) ja kerron avoimesti mitä hänen miehensä puuhaa. Tämän jälkeen miehet eivät yleensä enää soittele perääni. :-D

olet kovin naiiivi ja käyttäytymisesi on typerää. Kun tulet vanhemmaksi, annat innolla pillua varatuille miehille ja miesryhmille.

• Juulia♧
        voi voi voi kirjoitti:

olet kovin naiiivi ja käyttäytymisesi on typerää. Kun tulet vanhemmaksi, annat innolla pillua varatuille miehille ja miesryhmille.

Olipa kyse rikoksesta tai petoksesta niin aina käräytän. Jos itse pettäisin se olisi aivan OIKEIN että minut käräytettäisiin. Parempihan se on paljastua kuin kantaa syyllisenä salaisuutta pitkään.....vaikka itse olisinkin hiljaa niin asioilla on tapana paljastua ennemmin tai myöhemmin. Naisilla kun on se naisen vaisto ja lisäksi tonkivat miesten tavaroita ja puhelimia. (mikä on väärin ja mitä en itse tekis).

• olet kyllä
        Juulia♧ kirjoitti:

Olipa kyse rikoksesta tai petoksesta niin aina käräytän. Jos itse pettäisin se olisi aivan OIKEIN että minut käräytettäisiin. Parempihan se on paljastua kuin kantaa syyllisenä salaisuutta pitkään.....vaikka itse olisinkin hiljaa niin asioilla on tapana paljastua ennemmin tai myöhemmin. Naisilla kun on se naisen vaisto ja lisäksi tonkivat miesten tavaroita ja puhelimia. (mikä on väärin ja mitä en itse tekis).

naiiivi;) Ns. pettäminen parisuhteessa ei muuten ole rikos tai petos. Tosin Pakistanissa saattaa olla;)

• Juulia♧
        olet kyllä kirjoitti:

naiiivi;) Ns. pettäminen parisuhteessa ei muuten ole rikos tai petos. Tosin Pakistanissa saattaa olla;)

Pettäminen= petos. Haluatko että sinua petetään?

• Juulia♧
        voi voi voi kirjoitti:

Nuorempana luulin että pettäminen on ihan ok mutta nyt kun olen tullut itsekin petetyksi niin olen ymmärtänyt että pettäminen on ihmisen herkimmän elämän osa-alueen, seksuaalisuuden ja seksitaitojen halveksuntaa.

• Juulia♧ kirjoitti:

Pettäminen= petos. Haluatko että sinua petetään?

Ei pettäminen lähtökohtaisesti mikään petos ole. Siihen vaadittaisiin myös että hankkii itselleen oikeudetonta taloudellista hyötyä.

• Juulia♧
        m36-intj kirjoitti:

Ei pettäminen lähtökohtaisesti mikään petos ole. Siihen vaadittaisiin myös että hankkii itselleen oikeudetonta taloudellista hyötyä.

En tarkottanut juridisessa mielessä..Molemmat sanat alkavat pet...ja kielessämme juontuvat samasta tarkoituksesta...petollisuus lienee parempi sanavalinta kuin petos. Et kertonut haluatko että sinua petetään?

• Kellokoski
        Juulia♧ kirjoitti:

En tarkottanut juridisessa mielessä..Molemmat sanat alkavat pet...ja kielessämme juontuvat samasta tarkoituksesta...petollisuus lienee parempi sanavalinta kuin petos. Et kertonut haluatko että sinua petetään?

Vaikka kysymys ei olekaan minulle suunnattu, niin vastaan yleisellä tasolla, että en ole kuullut ainakaan itse tähän mennessä kenenkään toivovan että häntä petetään.

• nöösi_poika

Minulla on niin puhdas omatunto, että kun naimisissa oleva nainen tuli yökerhossa luokseni ja illan mittaan vihjasi seksin kiinnostavan (olen ja olin silloinkin sinkku), että otin asiakseni viedä naisen pois yökerhosta. Mutta ei minun asuntooni paneskelemaan vaan omaan kotiinsa miehensä luokse. Ei kai kukaan mies olisikaan toiminut eri tavalla?

Soitin naisen aviomiehelle ja pyysin hakemaan vaimonsa. Mies tulikin puoli tuntia myöhemmin hakemaan vaimoaan. Odotin koko ajan miehen saapumista naisen kanssa.

Se oli sellainen ilta.

• Juulia♧

Aivan upeaa käytöstä. Sinulla todellakin ON puhdas omatunto.

• Kympin Nainen

Eiköhän kaikilla ole omatunto, paitsi ehkä sosiopaateilla.

Toisilla vaan omatunnolla on kovempi ääni jo luonnostaan ja toiset ovat parempia hiljentämään / ignooraamaan omatuntonsa äänen. Ihan sukupuolesta riippumatta.

• Yhdentoista Nainen

Kaikki ihmiset ovat AT-ihmisiä. Siksi kaikki haluavat sitä mitä eivät voi saada ja siitä seuraava katkeruus tukahduttaa omatunnon.

• Kympin Nainen
        Yhdentoista Nainen kirjoitti:

Kaikki ihmiset ovat AT-ihmisiä. Siksi kaikki haluavat sitä mitä eivät voi saada ja siitä seuraava katkeruus tukahduttaa omatunnon.

Mielenkiintoinen näkemys. Miksi osa ihmisistä kuitenkin kuulee, ja haluaa kuulla, omatuntoaan ja kieltäytyy kiusauksesta (esim. pettämisestä) vaikka siihen tilaisuus tarjoutuisikin?

• YhdenToista Nainen
        Kympin Nainen kirjoitti:

Mielenkiintoinen näkemys. Miksi osa ihmisistä kuitenkin kuulee, ja haluaa kuulla, omatuntoaan ja kieltäytyy kiusauksesta (esim. pettämisestä) vaikka siihen tilaisuus tarjoutuisikin?

Siis miten muka seksin harrastaminen toisen kanssa olisi ikinä väärin?
        Sehän on parasta mitä voi toiselle antaa.

Sairasta on toisen omistaminen, tavaroiden omistaminen ja oman edun sekä statuksen tavoittelu. Tätähän naiset tekevät kilpaa. Naisen seksuaalisuus nimenomaan kaiken pahuuden saa aikaan.

Miksikö?

http://www.psychologytoday.com/blog/the-attraction-doctor/201208/james-holmes-mental-illness-or-social-frustration

http://takkirauta.blogspot.fi/2012/08/nihilistisin-paatelma-vahaan-aikaan.html

Siinäpä niitä syitä perusteluineen.
        Pähkinänkuoressa siis pahuus voitaisiin välttää, jos naiset arvostaisivat vain rauhaa rakastavia, kilttejä ja yhteiskuntaa kehittäviä miehiä.
        Näin ei ole, joten maan päällä vallitsee ikuinen helvetti.
        Kiitos naisten parinvalintapreferenssien, jotka eivät ole kehittyneet sitten luolamiesaikojen. Nainen siis arvostaa itsekkyyttä, rahanahneutta yms. pahoja ominaisuuksia. Mieshän vain arvostaa kauneutta ja älykkyttä naisessa, ja siinä ei ole mitään pahaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      260
      9201
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      310
      6412
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      66
      1460
    4. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1341
    5. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1121
    6. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      83
      1092
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      937
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      43
      818
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      23
      726
    10. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      311
      708
    Aihe