Olen reilun vuoden hakenut VVolta pienempää / halvempaa asuntoa. Turhaan. Sairastuin ja joudun käymään Sairaaloissa viikottain. Jäin eläkkeelle ja se on kovin
pieni joten maksan pienestä eläkkeestä 830 e. / kk. vuokraa. Painoni on tippunut pelkällä syömättömyydellä 105 kilosta 59 kiloon. Pähkinärinteestä on todella kehnot kulkuyhteyden mm.viikottaiseen Peijakseen. Kaiken lisäksi VVO laittoi sähköpostiini
asuntotarjouksen jonkun Romerin nimellä. Erikoinen huumorintaju VVO.lla. Asuntotarjoukseen olisi tullut vastata vuorokaudessa. Eihän minulla ollut siihen mahdollisuutta tietokoneongelmien vuoksi joten nyt joku Römer saa halvemman yksiön ja itse lennän asunnostani pihalle sillä syötäväkin on. 170 e. halvempi asunto olisi taannut nuudelia useaksi viikoksi eteenpäin. Eläke ei riitä edes vuokraan ja ruokaan.
VVO.n asunnonjako
2
567
Vastaukset
Olen reilun vuoden hakenut VVolta pienempää / halvempaa asuntoa. Turhaan. Sairastuin ja joudun käymään Sairaaloissa viikottain. Jäin eläkkeelle ja se on kovin
pieni joten maksan pienestä eläkkeestä 830 e. / kk. vuokraa. Painoni on tippunut pelkällä syömättömyydellä 105 kilosta 59 kiloon. Pähkinärinteestä on todella kehnot kulkuyhteyden mm.viikottaiseen Peijakseen. Kaiken lisäksi VVO laittoi sähköpostiini
asuntotarjouksen jonkun Romerin nimellä. Erikoinen huumorintaju VVO.lla. Asuntotarjoukseen olisi tullut vastata vuorokaudessa. Eihän minulla ollut siihen mahdollisuutta tietokoneongelmien vuoksi joten nyt joku Römer saa halvemman yksiön ja itse lennän asunnostani pihalle sillä syötäväkin on. 170 e. halvempi asunto olisi taannut nuudelia useaksi viikoksi eteenpäin. Eläke ei riitä edes vuokraan ja ruokaan.Olen reilun vuoden hakenut VVolta pienempää / halvempaa asuntoa. Turhaan. Sairastuin ja joudun käymään Sairaaloissa viikottain. Jäin eläkkeelle ja se on kovin
pieni joten maksan pienestä eläkkeestä 830 e. / kk. vuokraa. Painoni on tippunut pelkällä syömättömyydellä 105 kilosta 59 kiloon. Pähkinärinteestä on todella kehnot kulkuyhteyden mm.viikottaiseen Peijakseen. Kaiken lisäksi VVO laittoi sähköpostiini
asuntotarjouksen jonkun Romerin nimellä. Erikoinen huumorintaju VVO.lla. Asuntotarjoukseen olisi tullut vastata vuorokaudessa. Eihän minulla ollut siihen mahdollisuutta tietokoneongelmien vuoksi joten nyt joku Römer saa halvemman yksiön ja itse lennän asunnostani pihalle sillä syötäväkin on. 170 e. halvempi asunto olisi taannut nuudelia useaksi viikoksi eteenpäin. Eläke ei riitä edes vuokraan ja ruokaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694- 78684
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483
