VVO.n asunnonjako

Olen reilun vuoden hakenut VVolta pienempää / halvempaa asuntoa. Turhaan. Sairastuin ja joudun käymään Sairaaloissa viikottain. Jäin eläkkeelle ja se on kovin
pieni joten maksan pienestä eläkkeestä 830 e. / kk. vuokraa. Painoni on tippunut pelkällä syömättömyydellä 105 kilosta 59 kiloon. Pähkinärinteestä on todella kehnot kulkuyhteyden mm.viikottaiseen Peijakseen. Kaiken lisäksi VVO laittoi sähköpostiini
asuntotarjouksen jonkun Romerin nimellä. Erikoinen huumorintaju VVO.lla. Asuntotarjoukseen olisi tullut vastata vuorokaudessa. Eihän minulla ollut siihen mahdollisuutta tietokoneongelmien vuoksi joten nyt joku Römer saa halvemman yksiön ja itse lennän asunnostani pihalle sillä syötäväkin on. 170 e. halvempi asunto olisi taannut nuudelia useaksi viikoksi eteenpäin. Eläke ei riitä edes vuokraan ja ruokaan.

2

567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen reilun vuoden hakenut VVolta pienempää / halvempaa asuntoa. Turhaan. Sairastuin ja joudun käymään Sairaaloissa viikottain. Jäin eläkkeelle ja se on kovin
      pieni joten maksan pienestä eläkkeestä 830 e. / kk. vuokraa. Painoni on tippunut pelkällä syömättömyydellä 105 kilosta 59 kiloon. Pähkinärinteestä on todella kehnot kulkuyhteyden mm.viikottaiseen Peijakseen. Kaiken lisäksi VVO laittoi sähköpostiini
      asuntotarjouksen jonkun Romerin nimellä. Erikoinen huumorintaju VVO.lla. Asuntotarjoukseen olisi tullut vastata vuorokaudessa. Eihän minulla ollut siihen mahdollisuutta tietokoneongelmien vuoksi joten nyt joku Römer saa halvemman yksiön ja itse lennän asunnostani pihalle sillä syötäväkin on. 170 e. halvempi asunto olisi taannut nuudelia useaksi viikoksi eteenpäin. Eläke ei riitä edes vuokraan ja ruokaan.

      • Olen reilun vuoden hakenut VVolta pienempää / halvempaa asuntoa. Turhaan. Sairastuin ja joudun käymään Sairaaloissa viikottain. Jäin eläkkeelle ja se on kovin
        pieni joten maksan pienestä eläkkeestä 830 e. / kk. vuokraa. Painoni on tippunut pelkällä syömättömyydellä 105 kilosta 59 kiloon. Pähkinärinteestä on todella kehnot kulkuyhteyden mm.viikottaiseen Peijakseen. Kaiken lisäksi VVO laittoi sähköpostiini
        asuntotarjouksen jonkun Romerin nimellä. Erikoinen huumorintaju VVO.lla. Asuntotarjoukseen olisi tullut vastata vuorokaudessa. Eihän minulla ollut siihen mahdollisuutta tietokoneongelmien vuoksi joten nyt joku Römer saa halvemman yksiön ja itse lennän asunnostani pihalle sillä syötäväkin on. 170 e. halvempi asunto olisi taannut nuudelia useaksi viikoksi eteenpäin. Eläke ei riitä edes vuokraan ja ruokaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      684
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe