Onko parhaat nuoruusvuodet takana jos kaljuuntuu? Suhtautuvatko naiset negatiivisesti kaljuuntuviin miehiin?
Hiukset ja nuoruusvuodet
29
209
Vastaukset
Kyllä naiset pitävät aina niitä tuuheatukkaisia miehiä paremman näköisinä, kun kaljuuntuneita ja kaljuja miehiä. Eikä tässä ole kyse pelkästään siitä, että mitä naiset ajattelevat, vaan siitä, että miten sitä itse asiaan suhtautuu.
Jos sitä itse on pitänyt aina itseään paremman näköisenä tukan kanssa kun kaljuna, niin just sen vuoksi sitä haluaa olla mieluummin hyvän ja tuuhean tukan omaava mies, eikä mikään kaljuuntunut persujuntti, jolle se tukka olisi täysin yhden tekevä asia.
Mutta eipä sitä koskaan ne tämän palstan ahdasmieliset persujuntit tällaisista asioista yhtään mitään ymmärrä.- 443344
Luulen silti, että naiset pitävät seksikkäämpänä miestä, joka tuoksuu testosteronille, oli tukkaa tai ei. Sen sijaan naiset eivät pidä seksikkäänä miestä, joka tuoksuu lääke-fina-estrogeenille. Fina laskee dihydrotestosteronia ja lisää estrogeenin suhteellista osuutta finaa syövän "miehen" kropassa.
- Vaatteetonmunaatteet
Kaljuuntuva=ahdasmielinen persujuntti?
Saako hyvällä ja tuuhealla tukalla naisia? 443344 kirjoitti:
Luulen silti, että naiset pitävät seksikkäämpänä miestä, joka tuoksuu testosteronille, oli tukkaa tai ei. Sen sijaan naiset eivät pidä seksikkäänä miestä, joka tuoksuu lääke-fina-estrogeenille. Fina laskee dihydrotestosteronia ja lisää estrogeenin suhteellista osuutta finaa syövän "miehen" kropassa.
Kyllä se ulkonäkö ja hyvältä näyttäminen on tärkeä asia miehessä ja eikä se näytä ollenkaan hyvältä, jos sitä nuori mies on jo nuoruusiällä kaljuuntunut.
Eikä sitä edes tarvitse mies jotain tota ihmeen dht-hormonia kropassaan, sillä se se vain vanhentaa ja rumentaa miehen ulkonäköä.- u retard?
DarkFear kirjoitti:
Kyllä se ulkonäkö ja hyvältä näyttäminen on tärkeä asia miehessä ja eikä se näytä ollenkaan hyvältä, jos sitä nuori mies on jo nuoruusiällä kaljuuntunut.
Eikä sitä edes tarvitse mies jotain tota ihmeen dht-hormonia kropassaan, sillä se se vain vanhentaa ja rumentaa miehen ulkonäköä.Mitä vittua?! Se mitään vanhenna tai rumenna vaan dht tekee miehestä MIEHEN. Dihydrotestosteroni on testosteronin jalostetumpi muoto ja jopa kymmenen kertaa voimakkaampi androgeeni. Vähän kuin testosteroni, joka olisi ottanut steroideja! On aivan vitun tyhmää mennä alentamaan dht:ään keinotekoisesti. Eri juttu sitten on jos haluaakin olla naisellisempi ja on vaikka transvestiitti, btm-homo tai jotain...
Vaatteetonmunaatteet kirjoitti:
Kaljuuntuva=ahdasmielinen persujuntti?
Saako hyvällä ja tuuhealla tukalla naisia?Ei nyt välttämättä kaljuuntuva mies ole suoraan se ahdasmielinen persujuntti, mutta sellaiset kyllä ovat, jotka eivät hyväksy sitä fina-tablettien syöntiä ja sitä, jos joku toinen mies haluaa tukkansa välttämättä päässänsä säilyttää.
Kyllä sitä aina hyvälaatuisella ja tuuhealla tukalla paremmin naisia saa, kun vanhan näköisenä ja kaljuuntuvana miehenä ja muutenkin naiset ajattelevat aina kaikkea positiivista niistä hyvätukkaisista miehistä.
Niin ja tärkein pointti jäi mulla tossa aikaisemmissa kirjoituksissa vielä sanomatta, eli se, että yleensä ne kaljuista/kaljuuntuvista miehistä pitävät naiset ovat myös niitä ahdasmielisiä persujuntteja ja militaristeja, jotka eivät hyväksy mm. miehen sivarivalintaa ja vaativat aina mieheltä sitä armeijan suorittamista.
Sitten taas yleensä ne hyvätukkaisista ja pidempitukkaisista pitävät naiset ovat aina niitä avarakatseisempia, suvaitsevaisempia ja elämänarvoiltaan kaikin puolin humaanimpia, jotka kannattavat vasemmistolaisempia elämänarvoja ja suhtautuvat siihen miehen sivarivalintaan/totaalikieltäytymiseen suvaitsevaisesti ja pitävät sitä jopa hyvänä asiana.- Keskustanuori
DarkFear kirjoitti:
Ei nyt välttämättä kaljuuntuva mies ole suoraan se ahdasmielinen persujuntti, mutta sellaiset kyllä ovat, jotka eivät hyväksy sitä fina-tablettien syöntiä ja sitä, jos joku toinen mies haluaa tukkansa välttämättä päässänsä säilyttää.
Kyllä sitä aina hyvälaatuisella ja tuuhealla tukalla paremmin naisia saa, kun vanhan näköisenä ja kaljuuntuvana miehenä ja muutenkin naiset ajattelevat aina kaikkea positiivista niistä hyvätukkaisista miehistä.
Niin ja tärkein pointti jäi mulla tossa aikaisemmissa kirjoituksissa vielä sanomatta, eli se, että yleensä ne kaljuista/kaljuuntuvista miehistä pitävät naiset ovat myös niitä ahdasmielisiä persujuntteja ja militaristeja, jotka eivät hyväksy mm. miehen sivarivalintaa ja vaativat aina mieheltä sitä armeijan suorittamista.
Sitten taas yleensä ne hyvätukkaisista ja pidempitukkaisista pitävät naiset ovat aina niitä avarakatseisempia, suvaitsevaisempia ja elämänarvoiltaan kaikin puolin humaanimpia, jotka kannattavat vasemmistolaisempia elämänarvoja ja suhtautuvat siihen miehen sivarivalintaan/totaalikieltäytymiseen suvaitsevaisesti ja pitävät sitä jopa hyvänä asiana.Vasemmistolaiset on todella suvaitsemattomia. Eivät suvaitse isänmaallisuutta, armeijaa, perheestään huolta pitämistä eivätkä edes Jumalaa. Haluavat vain elää toisten kustannuksella, soittaa kitaraa, kasvattaa tukkaa ja polttaa pilveä.
- Liehupää
DarkFear kirjoitti:
Ei nyt välttämättä kaljuuntuva mies ole suoraan se ahdasmielinen persujuntti, mutta sellaiset kyllä ovat, jotka eivät hyväksy sitä fina-tablettien syöntiä ja sitä, jos joku toinen mies haluaa tukkansa välttämättä päässänsä säilyttää.
Sitten taas yleensä ne hyvätukkaisista ja pidempitukkaisista pitävät naiset ovat aina niitä avarakatseisempia, suvaitsevaisempia ja elämänarvoiltaan kaikin puolin humaanimpia, jotka kannattavat vasemmistolaisempia elämänarvoja ja suhtautuvat siihen miehen sivarivalintaan/totaalikieltäytymiseen suvaitsevaisesti ja pitävät sitä jopa hyvänä asiana.Tuo että tietynlaiset naiset pitävät pidempihiuksisista miehistä on totta. Enollani on olkapäille olevat hiukset ja se on töissä teatterialalla. Kaikki sen menneet naisystävät ja nyt vaimo ovat juuri hyvin avarakatseisia luonteeltaan. Ei mitään ahdasmielisiä naisia joiden mielestä miehen pitää olla sellainen perinteisen miehen roolin täyttävä.
- Irsta-homo Darkkis!!
Keskustanuori kirjoitti:
Vasemmistolaiset on todella suvaitsemattomia. Eivät suvaitse isänmaallisuutta, armeijaa, perheestään huolta pitämistä eivätkä edes Jumalaa. Haluavat vain elää toisten kustannuksella, soittaa kitaraa, kasvattaa tukkaa ja polttaa pilveä.
ja ottaa somalivanhuksilta munaa pyllyynsä!!!
Liehupää kirjoitti:
Tuo että tietynlaiset naiset pitävät pidempihiuksisista miehistä on totta. Enollani on olkapäille olevat hiukset ja se on töissä teatterialalla. Kaikki sen menneet naisystävät ja nyt vaimo ovat juuri hyvin avarakatseisia luonteeltaan. Ei mitään ahdasmielisiä naisia joiden mielestä miehen pitää olla sellainen perinteisen miehen roolin täyttävä.
Näinhän se just on. Yleensä kun aina ne pidempitukkaisista miehistä pitävät naiset ovat just niitä suvaitsevaisempia ja avarakatseisempia, jotka suhtautuvat mm. sivariin ja totaalikieltäytymiseen myönteisesti ja joille varsinkin se miehen armeijan suorittaminen on täysin yhden tekevä asia.
Sitten taas niistä kaljuista/kaljuuntuvista miehistä pitävät naiset ovat melkein kaikki just niitä ahdasmielisiä ja suvaitsemattomia persujuntteja, jotka pitävät sitä armeijan suorittamista jokaisen miehen pakkovelvollisuutena ja ajattelevat aina sivareista ja armeijaa käymättömistä miehistä kaikkea negatiivista.
Hyvä kun edes joku fiksu tällä palstalla ymmärtää mitä mä tässä tarkoitan.- Mies 89
DarkFear kirjoitti:
Näinhän se just on. Yleensä kun aina ne pidempitukkaisista miehistä pitävät naiset ovat just niitä suvaitsevaisempia ja avarakatseisempia, jotka suhtautuvat mm. sivariin ja totaalikieltäytymiseen myönteisesti ja joille varsinkin se miehen armeijan suorittaminen on täysin yhden tekevä asia.
Sitten taas niistä kaljuista/kaljuuntuvista miehistä pitävät naiset ovat melkein kaikki just niitä ahdasmielisiä ja suvaitsemattomia persujuntteja, jotka pitävät sitä armeijan suorittamista jokaisen miehen pakkovelvollisuutena ja ajattelevat aina sivareista ja armeijaa käymättömistä miehistä kaikkea negatiivista.
Hyvä kun edes joku fiksu tällä palstalla ymmärtää mitä mä tässä tarkoitan.Senkin homo-setä.
- Hyi Sua homo-Darkkis
Mies 89 kirjoitti:
Senkin homo-setä.
Irtas neitsyt-setä, joka on kaiken lisäksi BTM-gay.
Mies 89 kirjoitti:
Senkin homo-setä.
Sä tässä itse vittu varmaan joku vitun hinttari oletkin ja kaiken lisäksi vielä persujuntti sellainen!!!!!!!!!!!
- Bruce Wills
Jos kaljuuntuu niin silloin kannattaa vetää koko pää puliksi eikä mitään spede-kaljua.
Kaikille kun ei välttämättä se kalju tai siilitukka niin sovi ja varsinkin jos mies itse pitää sitä tukkaa tärkeänä asiana, niin silloin kyllä kannattaa alkaa syömään niitä fina-tabletteja jo hyvissä ajoin ja mennä mahdollisesti plastikkakirurgille hiustensiirtoon, jos vaan rahaa on ja haluaa ulkonäköönsä panostaa.
Etkö sä äsken ymmärtänyt sitä, mitä kerroin tossa aikaisemmassa kirjoituksessani?- Bruce wills
DarkFear kirjoitti:
Kaikille kun ei välttämättä se kalju tai siilitukka niin sovi ja varsinkin jos mies itse pitää sitä tukkaa tärkeänä asiana, niin silloin kyllä kannattaa alkaa syömään niitä fina-tabletteja jo hyvissä ajoin ja mennä mahdollisesti plastikkakirurgille hiustensiirtoon, jos vaan rahaa on ja haluaa ulkonäköönsä panostaa.
Etkö sä äsken ymmärtänyt sitä, mitä kerroin tossa aikaisemmassa kirjoituksessani?Ymmärsin kyllä ja kirjoitukseni oli suunnattu niille jotka ei kaljuuntumiselle voi mitään tai eivät halua tabuja syödä. Sanoin vain että täyskalju näyttää paremmalta kuin spedetukka.
- Eh Eh Voe Rähmä
Sellainen Spede tai Seppo Taalasmaa tukka on tyylikäs. :)
- spedemies
Mä olen hyvää vauhtia kaljuuntunut ja ikää nyt 28 v. Päälaella hyvin ohut kerros enää. Lopputulos on varmaan juuri joku tuollainen "Spede"-tukka. Mutta eipä tuo haittaa. Varmaan vedän ihan kaljuksi sitten. Mitään tabletteja en ole edes miettinyt - on elämässä tärkeämpääkin kuin joku tukka.
No jos et itse pidä asiaa ongelmana ja osaat sopeutua kaljuna elämiseen, niin ei kai sun silloin välttämättä tarvitse alkaa mitään tabletteja syömään.
Mutta itse vaan koen asian eri tavalla ja mulle se tukka on vaan niin tärkeä osa omaa ulkonäköä ja sitä omaa identiteettiä, että en vaan osaa suhtautua asiaan noin välinpitämättömästi.- Ymmärrän DarkFearia!
DarkFear kirjoitti:
No jos et itse pidä asiaa ongelmana ja osaat sopeutua kaljuna elämiseen, niin ei kai sun silloin välttämättä tarvitse alkaa mitään tabletteja syömään.
Mutta itse vaan koen asian eri tavalla ja mulle se tukka on vaan niin tärkeä osa omaa ulkonäköä ja sitä omaa identiteettiä, että en vaan osaa suhtautua asiaan noin välinpitämättömästi.BTM-näädälle pitkät hiukset ovat tärkeä osa seksuaali-identiteettiä. Naisen roolia on vähän vaikea vetää kaljuna.
Ymmärrän DarkFearia! kirjoitti:
BTM-näädälle pitkät hiukset ovat tärkeä osa seksuaali-identiteettiä. Naisen roolia on vähän vaikea vetää kaljuna.
Mitä vittua säkin vitun huorapersehinttari tulet tollaista vitun paskaa mulle vittu täällä kertomaan saatana!!!!!!!!!!!
Sä tässä itse vittu varmaan oletkin joku vitun BTM-näätä ja oikein umpi vitun huorapersenussijahinttari!!!!!!!!!!!
Sua sitä pitäisi vittu lyödä puukolla kaulaan, niin loppuisi siinä sulla vittu tollainen valehtelu ja paskan puhuminen!!!!!!!!!!!! Tollaista vitun valehtelevaa jätekasaa kun voi voi vittu edes ihmiseksi sanoa!!!!!!!!!!!!!!!!Luitte varmaan äskettäin hiljaisesta tulehduksesta Hesarissa, joka liittyy kaikenlaisiin kroonisiin tauteihin. Tämä hiusten menetys johtuu myös tulehduksesta päänahassa. Tietenkin myös muut hiussairaudet, kuten pälvikaljuus liittyvät tulehdukseen.
The role of inflammation and immunity in the pathogenesis of androgenetic alopecia.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22134564
Tutkimusten mukaan hiusten oheneminen päälaelta liittyy myös sydän- ja verisuonitauteihin, joten mitenkään pelkästään kosmeettisesta haitasta ei ole kyse. Myös hiusten oheneminen ohimoilta liittyy sydän- ja verisuonitauteihin, mutta ei yhtä voimakkaasti. Finasteridi kehitettiin myös alunperin sydän- ja verisuonitautien hoitoon, joten oikeilla jäljillä ollaan edelleen.
http://www.iltalehti.fi/sydan/2013050616986366_sd.shtml
- ei mulle ainakaan
Jos nuorena kaljuuntuu, ei ne geenit muutenkaan ole hyvänlaatuiset. Yleensä samassa paketissa kulkevat mukana tylsät kasvot sekä plösö kroppa, silmälasit jne joten en minä ainakaan sellaista jaksaisi katsella.
Niin sitähän mä olen just täällä sanonut, että kun naiset ajattelevat myös kaikkea negatiivista niistä kaljuuntuneista nuorista miehistä, niin ilman muuta sitä kannattaa myös ihan vaikka pelkästään naisten takia säilyttää tukka päässä.
- Darkkis=KALJUUNTUVA
DarkFear kirjoitti:
Niin sitähän mä olen just täällä sanonut, että kun naiset ajattelevat myös kaikkea negatiivista niistä kaljuuntuneista nuorista miehistä, niin ilman muuta sitä kannattaa myös ihan vaikka pelkästään naisten takia säilyttää tukka päässä.
Mutta sähän Darkki-setä KALJUUNNUT, koska ethän muuten joutuisi syömään niitä MIESTISSEJÄ JA KEMIALLISTA KASTRAATIOTA ylläpitäviä homopillereitä.
TUUHEATUKKAISET HETEROMIEHET EIVÄT TARVITSE MITÄÄN PILLEREITÄ!!!! Darkkis=KALJUUNTUVA kirjoitti:
Mutta sähän Darkki-setä KALJUUNNUT, koska ethän muuten joutuisi syömään niitä MIESTISSEJÄ JA KEMIALLISTA KASTRAATIOTA ylläpitäviä homopillereitä.
TUUHEATUKKAISET HETEROMIEHET EIVÄT TARVITSE MITÄÄN PILLEREITÄ!!!!Onneksi mulla kuitenkin tukka on parempi mitä monilla ikäisilläni ja jopa mua nuoremmilla miehillä.
Ja kyllä se hyvälaatuinen tuuhea tukka on niin tärkeä asia miehen ulkonäössä, että ei siinä jotkut vitun kastraatiot vittujakaan kiinnosta!!!!!!!
Sä tässä itse vittu oletkin joku vitun ahdasmielinen persujuntti, kun tollaista vitun paskaa tulet tänne vittu kirjoittelemaan!!!!!!!!!!- Ihmettelijä
DarkFear kirjoitti:
Onneksi mulla kuitenkin tukka on parempi mitä monilla ikäisilläni ja jopa mua nuoremmilla miehillä.
Ja kyllä se hyvälaatuinen tuuhea tukka on niin tärkeä asia miehen ulkonäössä, että ei siinä jotkut vitun kastraatiot vittujakaan kiinnosta!!!!!!!
Sä tässä itse vittu oletkin joku vitun ahdasmielinen persujuntti, kun tollaista vitun paskaa tulet tänne vittu kirjoittelemaan!!!!!!!!!!Kerroppas darkfeat, että paljonko kaadat naisia sillä tuuhealla pehkollasi?
- Somali nai narttua
Ihmettelijä kirjoitti:
Kerroppas darkfeat, että paljonko kaadat naisia sillä tuuhealla pehkollasi?
Yusuf kiskoo Darkkiksen poninhännästä painaessaan Darkkista takaapäin
Somali nai narttua kirjoitti:
Yusuf kiskoo Darkkiksen poninhännästä painaessaan Darkkista takaapäin
Mitä vittua säkin tulet siinä vittu mulle tollaista vitun paskaa vittu kertomaan saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sua sitä vittu varmaan monikin homopersehinttari on takaapäin perseeseen nussimassa, kun tollainen vitun huorapersehinttari olet!!!!!!!
Keskity sä vitun hinttipersehuora vaan antamaan sitä persettä niille miehille ja ottamaan heiltä suihin, kun et vittu kerran näytä mistään muusta osaavan edes keskustella vitun persehinttinussija saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1674662- 1691611
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)661437- 61926
Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte124787Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?6747Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy191731En olisi uskonut et
Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.66719- 75710
- 40664