Joutuuhan veljeni varmasti vankilaan?

järkyttynyt

Veljeni uhkasi tappaa minut, kun suutuin hänelle hänen valehtelustaan. Hän oli ollut käymässä edesmenneen isämme talossa, ja siellä kävi hänen vieraanaan eräs epäluotettava ja kiero henkilö, jolle veljeni on myös kertonut kaikki kuolinpesän asiat, vaikka olemme sopineet, ettei niistä kerrota kenellekään. Veljeni on väittänyt, ettei ole tälle henkilölle kertonut mitään, mutta tämä henkilö itse sanoi minulle puhuneensa asioista hänen kanssaan ja käski vielä minun jättää veljeni rauhaan ja olla raivoamatta hänelle mitättömistä asioista. Sanoin sitten veljelleni, että en enää halua olla tekemisissä hänen kanssaan ja että hän on menettänyt luottamukseni enkä enää aio kertoa hänelle kuolinpesän asioista, koska hän kertoo niistä ulkopuolisille. Veljeni ei tajua, että tämä henkilö käyttää häntä vain hyväkseen. Yritin jo aiemmin varoittaa häntä siitä, mutta hän ei uskonut. Veljeni raivostui ja kirjoitti Facebookiin viestin, jossa uhkasi puukottaa minut ja murskata pääni kivellä. Lisäksi hän haukkui minua mm. huoraksi ja sanoi monia hävyttömiä asioita. Vankilaan tuollainen kyllä kuuluisi.

62

7360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdsdfefe

      No ei tuosta nyt vankilaan pääse edes jenkkilässä, jossa nyt vähän joka asiasta häkki heilahtaa, kaikkein vähiten Suomessa. Jos tuomio tulee, on se pienet sakot, ehkä vielä pienempi korvaus sinulle.

    • 9+6

      Jakakaa pesä ja eläkää sen jälkeen kumpikin omaa elämäänne. Sukulaisiin ei tarvitse pitää mitään yhteyttä jos ei halua. Blokkaa hänet fb:ssä

    • pitäisi tehota

      Hae lähestymiskieltoa ja lopeta kaikkinainen suora yhteydenpito häiriköijään.

    • Ole varovainen!

      Kysy asiaa lakimieheltä tai poliisilta!
      Nythän sinulla on todiste, kun facebukkiin kirjoitti!

      Mikä se tuollainen veli on?

      Voisit olla varovainen. Tuollainen veli tosiaan saattaa tappaa sinut. Intoutuu vielä lisää. Kysy myös poliisilta, miten voit suojautua.
      Tietääkö veljesi missä asut? Onko sinulla tarpeelliset lukot ja ovisilmä? Liikutko yksin?

      Sinuna olisin varovainen.
      Voisiko joku ulkopuolinen (mies) jutella hänen kanssaan?

      Juttele sukulaistesi kanssa, yrittäkää saada asia kuntoon!

      Vaikuttaa sairaalta.

    • näin on näppylät

      Et kyllä voi tukkia veljesi suuta. Kyllä hän saa puhua kuolinpesän asioista kenelle haluaa. Vaikuttaa siltä, että sinulla on jotain salattavaa kuolinpesän asioissa, kun et halua niistä kenellekään kerrottavan. Mitä vahinkoa tässä on kuolinpesälle sattunut?

      • Anonyymi

        Lähtökohtaisesti kuolinpesän asiat kuuluvat kuolinpesän osakkaille.
        -avustajaa saa käyttää, kukin osakas, jos tarvitsee.


    • Ihmeellistä on

      Tässä onkin juju se, että olivat sopineet keskenään asiasta.
      Veli ei siis pitänyt sanaansa.

      Ihmeellistä, että kaikkea on puolusteltava nykyään.

      Miksi aina puolustetaan valehtelijoita?

      Eikä tartte olla mitään salattavaa.
      Oman suvun keskeisistä asioista ei huudella kaikille!

      • näin on näppylät

        Miksi kukaan uskoisi ennemmin jotain epäluotettavaa ja kieroa henkilöä kuin omaa veljeään?


      • Anonyymi

        Aika monet kuolinpesän asiat tulevat muidenkin kuin osakkaiden tietoon riippumatta siitä puhuvatko osakkaat niistä muille. Esim. Kauppalehdessä ilmoitetaan perinnässä olevat velat. Kyllä menee tieto moneen paikkaan. Kuolinpesä ja perikunta ei ole mikään suojelukohde ja vaitiolovelvollisuuden piirissä kuten tämän perikunnan osakkaat ovat luulleet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika monet kuolinpesän asiat tulevat muidenkin kuin osakkaiden tietoon riippumatta siitä puhuvatko osakkaat niistä muille. Esim. Kauppalehdessä ilmoitetaan perinnässä olevat velat. Kyllä menee tieto moneen paikkaan. Kuolinpesä ja perikunta ei ole mikään suojelukohde ja vaitiolovelvollisuuden piirissä kuten tämän perikunnan osakkaat ovat luulleet.

        Voi olla, mutta itse en menisi niistä lavertelemaan kenellekään, jos on sovittu, ettei niistä puhuta. Luottamus on tärkeää. Ilman sitä mistään ei tule mitään.


    • 9+12

      Onhan sinun kerrottava veljellesi kuolinpesän asioista. Kyllä jokaisen osakkaan kuuluu olla niistä tietoinen.

    • järkyttynyt

      Jos minä saisin päättää, veljeni ei saisi kuolinpesästä senttiäkään. Haluaisin, että rahat jaettaisiin minun ja sisareni kesken. Syy tähän on se, että veljelläni on Aspergerin oireyhtymä eikä hän sen takia kykene normaaliin elämään. Ei hän pystyisi sellaista rahamäärää mitenkään hyödyntämään.

      • järkyttynyt

        Ei Aspergerit mitään vammaisia ole!


      • Anonyymi

        Voi olla tottakaan ettet tiedä, että nimenomaan vajaampivaltaisten oikeuksista kuolinpesässä on pidettävä uoli.
        Mikään vamma, sairaus, oireyhtymä, tai mitkään muutkaan henkilöön liittyvät syyt sinänsä, eivät saa estää perimistä.
        Vain se että edesmennyt perittävä on testamentilla tehnyt henkilön perinnöttömäksi, tai jos henkilö on surmannut perittävän henkilö ei peri mitään, jos asian laita on niin, että on joko surmannut perittävän, tai rikoksella(tuomio), loukannut perittävää tai tämän muuta perillistä niin, ettei voi katsoa hänen kuuluvan enää perittävän perheeseen.
        Kunniattoman ja epäsiveellisen elämän takiakin voi joutua jäämään ilman perintöä, testamenttimääräyksellä, mutta Asperger, ei millään tavalla ole kumpaakaan- eikä rikos.
        Veljelläsi on syytäkin käyttää avustajaa.
        Tai sitten autatte häntä ymmärtämään, ettei kukaan aio puuttua hänen perimisoikeuteensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla tottakaan ettet tiedä, että nimenomaan vajaampivaltaisten oikeuksista kuolinpesässä on pidettävä uoli.
        Mikään vamma, sairaus, oireyhtymä, tai mitkään muutkaan henkilöön liittyvät syyt sinänsä, eivät saa estää perimistä.
        Vain se että edesmennyt perittävä on testamentilla tehnyt henkilön perinnöttömäksi, tai jos henkilö on surmannut perittävän henkilö ei peri mitään, jos asian laita on niin, että on joko surmannut perittävän, tai rikoksella(tuomio), loukannut perittävää tai tämän muuta perillistä niin, ettei voi katsoa hänen kuuluvan enää perittävän perheeseen.
        Kunniattoman ja epäsiveellisen elämän takiakin voi joutua jäämään ilman perintöä, testamenttimääräyksellä, mutta Asperger, ei millään tavalla ole kumpaakaan- eikä rikos.
        Veljelläsi on syytäkin käyttää avustajaa.
        Tai sitten autatte häntä ymmärtämään, ettei kukaan aio puuttua hänen perimisoikeuteensa.

        Etkö lukenut alempana olevaa viestiä? Veli on kuollut.


    • trk__79

      Niin siis että veljesi ei olisi oikeutettu osaansa sen perusteella että on sairas eikä osaa välttämättä käyttää rahoja?? Se että hän sairastaa Aspergenia riittää tuskin antamaan sinulle oikeutta arvioida mikä kuuluu hänelle ja mikä sinulle ja sisarellesi. Halutessaan hän voi asentaa ne vaikka majavan rectumiin. Uhkailu on väärin, mutta asenteestasi päätellen en mitenkään ole yllättynyt että sellaista on tapahtunut.

      • (haukotus)

        Huoh. Ei Asperger-henkilö varsinaisesti ole sairas.


      • oikeinko

        Hyvinkin suvuissa voi olla ihmisiä, joiden mielestä...
        - se tai tuo, ei ole oikeutettu perintöön.
        - se ja tuo sensijaan, olematta esimerkiksi ollenkaan perillisasemassa, ovat oikeutettuja käyttämään, jakamaan keskenään, ym. kuolinpesän omaisuutta.

        Mutta kun nyt lain mukaan joko pesässä on hallinto, yhdelle valtuutettu. Tai ihan kaikilla pesäosakkailla yhteisesti. Suosittelen mahdollista ositusta, ja perinnönjakoa- vielä kun on mitä voi jakaa, ettei hommassa mene joltakulta lailliselta osa hukkateille.
        Itselläkin, lähisukulainen, joka komenteli muutamaa pois pesästä. Ihan sick touhua, kun sisaruksiaan... Etenkin kun kukaan ollut ennakkona koskaan mitään saanut. Kehotan jokaista jota kohdellaan huonosti aiheettomasti perintöasioissa, pitämään kaikin käytettävissä olevin keinoin, siis laillisin, puolensa. Testamentit ovat sitten eri asia, niillä määrätään mihin täsmällisesti omaisuus menee. Jos sitä ei ole, vainaja lienee tarkoittanut, että lakimääräiset ovat perillisinä.


      • Anonyymi

        Tuo aloituksessa mainittu henkilö oli kysynyt veljeltäni pari vuotta ennen isän kuolemaa, että olisiko mahdollista, että isä olisi ajatellut, että veljeni ei sairautensa takia pystyisi hyödyntämään rahoja järkevästi. En usko isän ajatelleen näin enkä itsekään ajattele, eikä tuo uhkailu ole siis johtunut mistään minun asenteesta, vaan siitä, että veljeni raivostui minulle, kun suutuin hänelle siitä, että hän ei kunnioittanut tahtoani siitä, että en olisi halunnut tämän henkilön vierailevan isän talossa, koska hän on epäluotettava ja puuttuu asioihin, jotka eivät hänelle kuulu ja lisäksi selvisi sitten, että veljeni oli kertonut hänelle kaikki kuolinpesän asiat. Tämä henkilö ei ole ollut pidetty henkilö monien muidenkaan keskuudessa juuri tuon sairaalloisen uteliaisuutensa takia.


    • arvaaja

      "Veljeni raivostui ja kirjoitti Facebookiin viestin, jossa uhkasi puukottaa minut ja murskata pääni kivellä. Lisäksi hän haukkui minua mm. huoraksi ja sanoi monia hävyttömiä asioita. Vankilaan tuollainen kyllä kuuluisi."

      Mahdollisesti laiton uhkaus kunnianloukkaus = rikos = vähintään sakot

      • Huoh...

        "Mahdollisesti laiton uhkaus kunnianloukkaus = rikos = vähintään sakot"

        Ei, vaan nimenomaan sakot ja enintään sakot eikä yhtään enempää, jos ko. hlöllä ei ole rikosentisyyttä. (Ja ihan turha viisastella lukemalla sieltä Finlexistä mitään maksimirangaistuksia, kun ei niitä tällaisissa käytännössä tuomita.)

        Surullista nähdä, miten harhaiset käsitykset isolla osalla suomalaisista on Suomen oikeuslaitoksen rangaistuskäytännöstä. Vaikka ihmekös tuo, kun suurimmalla osalla kuvitelmat perustuvat amerikkalaisiin tv-sarjoihin, joilla ei ole Suomen kanssa yhtään mitään tekemistä. Menisitte joskus edes seuraamaan julkisia oikeudenkäyntejä, ihan yleissivistyksen kasvattamiseksi.


    • EX-Sörkka

      Riippuu pitkälti tuomio Veljesi taustoista ,kyllä siitä voi häkki heilahtaa 2-3kk helpostikkin.Toihan nyt on selvä Laiton uhkaus ja vielä suht vakava kun siinä nimenomaan uhataan tappaa ja murskata kallo oikeus suhtautuu nykyään hyvinkin vakavasti tommosiin tappauhkauksiin ja mä tiedän sen kokemuksesta.

    • Löylyttäjä

      Tuskinpa velejsi saa mitää sangtiota ja kun alata rikos juttua tekeen ja polisia sekoittaan teidän riitoihinne on varmaa,että silloinhan veljesi vois suuttuakkin,,mieti nyt tarkoin mihin ryhdyt ja sitä oletko sinä viaton osa puoli kahinointiinne..vaikuttaa siltä kuin velesi sanomiset olis jollain tapaa tottakin..en tarkoita niitä uhkaus höpinöitä vaan niit muita...turhaa on löylyä kiukaalle heittää...kuumahan siinä tulee kaikille...

    • saatanan_idiootit

      Asperger ei ole SAIRAUS vaan OIREYHTYMÄ! Mikseivät ihmiset tajua tätä ja sanovat heitä vielä vammaisiksi?!

    • Anonyymi

      Aloituksesta tulee mieleen Arto Pakkasen surma vuodelta 1998. Hänellehän tehtiin juuri noin. Aloittajan veli taitaa olla samanlainen hullu kuin nämä Kotkan "sankarit".

    • Anonyymi

      Veljeni on nyt tehnyt itsemurhan. Hän sanoi, että ei kestä enää tätä syyllisyyden tuskaa, jota joutuisi kantamaan pahimmassa tapauksessa kymmeniä vuosia ja seuraavana päivänä hänet löydettiin kuolleena kotoaan. Minä en vain voinut antaa hänelle anteeksi. Sitä paitsi tämä aloitus ei oikeasti ole minun, vaan veljeni kirjoittama kuten myös tuo, että olisin sitä mieltä, että veljeni ei sairautensa takia voisi hyödyntää rahoja järkevästi. Itse sain tietää tästä keskustelusta vasta pari kuukautta sitten, kun veljeni lähetti sen minulle puhelimessa. Mielestäni hän kyllä ansaitsi täysin elää tuossa tuskassa. Elämäni on ollut yhtä helvettiä hänen ailahtelevan mielensä takia. Aina olen joutunut pelkäämään häntä kotona, eikä kukaan ole koskaan kysynyt, miltä tuntui elää sellaisessa ilmapiirissä. Lapsi ei osaa käsitellä asioita niin kuin aikuinen. Siksi minä joudun nyt käsittelemään kaikkia lapsuuden traumoja ja näitä kaikkia muita ikäviä juttuja terapiassa, vaikka apua olisi pitänyt saada jo lapsena. Yläasteella kun aloin oireilla, äiti vain nauroi minulle, että en minä mitään apua tarvitse ja että haen vain huomiota ja myöhemmin väitti minun käyttävän huumeita kun olin niin väsynyt. Minua on aina mustamaalattu kaikille että olisin ilman syytä ruvennut haukkumaan perheenjäseniäni. Minä en edes tiedä mistä näitä asioita pitäisi alkaa selvittämään, en muista, en jaksa, enkä enää halua tehdä sitä perheenjäsenteni kanssa, koska heillä ei ole mitään käsitystä siitä, miten paljon pahaa he ovat minulle teoillaan aiheuttaneet. Minulla on oikeus valita kenen kanssa olen tekemisissä. He eivät ole olleet minun tukenani silloin kun olisin sitä eniten tarvinnut. Päin vastoin, he ovat kääntyneet minua vastaan. Sitä en voi antaa anteeksi koskaan.

      • Anonyymi

        Tsemppiä sinulle! Ei varmasti ole ollut helppoa elää tuollaisten perheenjäsenten kanssa. Itsekin toivoisin joskus voivani aloittaa puhtaalta pöydältä jossain ihan muualla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tsemppiä sinulle! Ei varmasti ole ollut helppoa elää tuollaisten perheenjäsenten kanssa. Itsekin toivoisin joskus voivani aloittaa puhtaalta pöydältä jossain ihan muualla.

        Mun mielestä tuo siskon kertomus oli aivan kaamea ja joku vielä (KEHTAA) tsempata häntä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä tuo siskon kertomus oli aivan kaamea ja joku vielä (KEHTAA) tsempata häntä!

        Miksi ei saisi tsempata, sinä et tiedä millaista elämä on sairaan sisaruksen kanssa.
        Tiedän erään tytön jonka elämä oli samanlaista kun aloittaja kertoo, ainaista pelkäämistä kun isoveli oli pahasti sairas , koulumatkoilla oli aina hakannut ja heitellyt hänen koulukirjansa lumihankeen, ja kotona jatkui sama tyyli.
        Onneksi perheen isä näki tytön kärsimykset ja tyttö vietiin asumaan tätinsä luokse jolla riitti rakkautta hänelle .
        Mutta henkiset vauriot jäivät tytön sydämeen ja pelkotilojen kanssa sai taitella. Niin että totuus jonkun elämästä voi olla kaamea sinun mielestä, mutta kuvittele miten kaameaa
        se on jota kiusataan, ja miten hän sen kokee.


      • Anonyymi

        Veljeni on oikeasti elossa ja tämä aloitus on hänen kirjoittamansa. Hän sanoi kirjoittaneensa tämän siltä varalta, että tämä joskus tulevaisuudessa on totta ja että kyllä se myös on ellei hän menehdy jotenkin muuten. Hän toivoo itse asiassa kuolevansa muulla tavalla ettei aiheuttaisi niin suurta järkytystä omaisille. Hän on myös sanonut, että elää enää äidin ja isän sisaren takia. Minä en voi missään nimessä antaa hänelle anteeksi sitä mitä hän on minulle tehnyt. Kyllä se olisi hänelle itselleenkin helpotus jos hän täältä pääsisi pois, sen verran huonovointinen hän on. Hän on sanonut, että aina nukkumaan mennessään toivoo, ettei enää heräisi. Mutta minulta hänelle ei sympatiaa heru. Hän pilasi minun elämäni ja on oikein, että hänen elämänsä on myös pilalla. En jää häntä kaipaamaan ja tuskinpa kovin moni muukaan joka hänet tuntee. Sukulaiset varmaankin jäävät mutta moni hänen entinen koulukaverinsa on myös sanonut minulle, että hänen kanssaan ei ollut kiva olla samalla luokalla koska hänestä ei koskaan tiennyt, milloin hän suuttui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä tuo siskon kertomus oli aivan kaamea ja joku vielä (KEHTAA) tsempata häntä!

        Minkä takia ihmistä, joka on kokenut elämässään tuollaista, ei saisi tsempata?


    • Anonyymi

      Hetkinen.
      Laiton uhkaus, mutta sille pitäisi olla todistaja(t).
      Mikäli olet itse kuolinpesän osakas, vaadi että kuolinpesän asioista keskustellaan vain osakkaiden kesken.
      Eipä ne asiat ulkopuolisille kuulu. Eihän ulkopuolisten nimiä tarvita mihinkään, eikä ulkopuolinen ole saapa kuolinpesästä mitään, ellei hänen hyväkseen ole testamenttia.
      Ihan kaikkein paras, kun ulkopuoliset eivät millään tavalla puutu kuolinpesien asioihin.

      • Anonyymi

        Kyllä minulla on tuo viestin edelleen tallessa, mutta asialla ei ole enää väliä, koska veljeni on kuollut.


    • Anonyymi

      Nyt selvisi, että veljeni oli testamentannut osuutensa tuolle henkilölle. Tuo henkilö olisi kuitenkin saanut manipuloitua häneltä rahat itselleen. Niiden perässä hän on koko ajan ollut eikä veljeni sitäkään ymmärtänyt.

    • Anonyymi

      No nyt se rikos on keksittävä ensin. Pahasta ajasta ei juuri jää mainintoja Matt. 20: 26–28

    • Anonyymi

      Lokakuun puolivälissä annat jo ymmärtää että veljesi on tehnyt itsemurhan.
      R. I. P, eikö niin? Ei tarvitse vastata.

      • Anonyymi

        Vastaan kuitenkin. Toivottavasti kärsii Helvetissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaan kuitenkin. Toivottavasti kärsii Helvetissä.

        Ei hän enää tunne mitään. Kukaan järkevä ihminen ei usko noihin satuihin.


    • Anonyymi

      Perheasioissa se loukkaa pahasti jos perheenjäsen luottaa enemmän ulkopuoliseen kuin omaan perheeseen.
      Näin on esim nyt koronankin kohdalla. Vaikka perheessä olisi asioita opiskellut ja ammatikseen tehnyt henkilö niin mieluummin luotetaan ulkopuoliseen "ystävään". Mutta siinä voi vain toivoa parasta.

      Mutta tuollainen raaka väkivalta uhkaus jo riittää syyksi olla erossa henkilöstä. Siitähän olisi voinut tehdä vaikka rikosilmoituksen. Toisissa perheissä pahuus menee käsittämättömiin mittasuhteisiin eikä omavanhurskaat neuvojat edes sitä ymmärrä.

    • Anonyymi

      Jos tätä keskustelua ei poisteta, ilmoitan poliisille. Ei ole oikein, että toinen kirjoittaa nettiin keskusteluja esiintyen minuna. T: Aloittajan sisar

    • Anonyymi

      Itse tunnen Asperger-henkilön, joka on suhteellisen mukava tyyppi, mutta saattaa menettää malttinsa, jos jokin ei onnistu. Minua jännittää olla hänen seurassaan juuri tuon takia. Joskus olen jopa miettinyt, että lakkaisin olemasta tekemisissä hänen kanssaan. Hänellä ei kuitenkaan ole kovin laajaa kaveripiiriä, eli jokainen ihmissuhde on hänelle tärkeä. Mutta ei kenenkään pitäisi kuitenkaan joutua kärsimään hänen takiaan.

    • Anonyymi

      Veljesi vapautuu vankilasta pikemmin kuin luuletkaan. Entäs silloin?

      • Anonyymi

        Veli on kuollut jo yli vuosi sitten.


    • Anonyymi

      Isän sisaren mies kuoli reilu viikko sitten. En tiedä, kauanko sisar jaksaa vielä sinnitellä. Mutta sitten kun häntä ja äitiä ei enää ole, jätän tämän surkean maailman taakseni.

    • Anonyymi

      Puhuit siis vieraalle ihmiselle perhettänne koskevista raha-asioista. Mielestäni raha on hieman sama kuin kell onni on se onnen kätkeköön. Tavallaan sisaresi oli oikeassa siitä, että suu suppuun perintöasioista.
      Miksikö. No siksi, että ihmiset ovat kateellisia, pahansuopia ja voivat aiheuttaa harmia tietäessään liikaa toisten asioista ja varsinkin rahasta mm ilmoittaa verottajalle perusteettomia asioita, joista teille koituu ikävyyksiä.

      • Anonyymi

        Kyllä neuvo on hyvä. Suu suppuun perheen asioista3 netissä.


      • Anonyymi

        Miten niin vieraalle ihmiselle? Olen tuntenut hänet koko ikäni. Hän ei ole kateellinen eikä pahansuopa eikä hän ilmoittelisi verottajalle tuollaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin vieraalle ihmiselle? Olen tuntenut hänet koko ikäni. Hän ei ole kateellinen eikä pahansuopa eikä hän ilmoittelisi verottajalle tuollaisia.

        Tai mitä sitten vaikka ilmoittelisikin? Olen päättänyt tehdä itsemurhan viimeistään sitten kun äitimme on kuollut, eli asialla ei kamalasti ole minun kannaltani väliä. Olen saanut elämästä tarpeekseni ja olen WTC-iskuista lähtien toivonut kuolemaa. Elämäni on Aspergerin takia ollut helvettiä milloin perheenjäsenten, milloin muutamien muiden sukulaisten ja milloin koulukaverien takia. Olisi ollut parempi jos isä ei olisi koskaan tullut isäksi. Se oli suuri virhe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai mitä sitten vaikka ilmoittelisikin? Olen päättänyt tehdä itsemurhan viimeistään sitten kun äitimme on kuollut, eli asialla ei kamalasti ole minun kannaltani väliä. Olen saanut elämästä tarpeekseni ja olen WTC-iskuista lähtien toivonut kuolemaa. Elämäni on Aspergerin takia ollut helvettiä milloin perheenjäsenten, milloin muutamien muiden sukulaisten ja milloin koulukaverien takia. Olisi ollut parempi jos isä ei olisi koskaan tullut isäksi. Se oli suuri virhe.

        On se niin ihanaa kun ei tarvitse enää kauan kitua täällä. Olisi ollut parempi jos olisin päässyt pois jo aikoja sitten. En olisi ikinä syntynyt tänne jos olisin tiennyt millainen helvetti maailma on. Ihminen on sairas paska joka pitäisi hävittää sukupuuttoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se niin ihanaa kun ei tarvitse enää kauan kitua täällä. Olisi ollut parempi jos olisin päässyt pois jo aikoja sitten. En olisi ikinä syntynyt tänne jos olisin tiennyt millainen helvetti maailma on. Ihminen on sairas paska joka pitäisi hävittää sukupuuttoon.

        Olet aika masentunut. Olisiko kaupassakäynti ja shoppailu kivaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet aika masentunut. Olisiko kaupassakäynti ja shoppailu kivaa?

        No ei tod!


      • Anonyymi

        Joo niin varmaan ja lehmät lentää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo niin varmaan ja lehmät lentää.

        Etkö ole lukenut tätä palstaa aikaisemmin. Tossa vuosi pari sitten nimettiinkin noita taitavia IP toimijoita. Kuulemma poliiseja...


    • Anonyymi

      Olin tässä yhtenä päivänä kävelyllä ja satuin olemaan tasoristeyksen lähellä juuri kun juna kulki siitä ohi. Minusta tuntui, että en uskaltaisi tuollaisen alle hypätä. Mutta kun ei ole asettakaan niin ei sitten löydy enää muita varmoja konsteja jotka olisivat nopeita. Mutta minä en täällä enää halua olla. En toki haluakaan aiheuttaa traumoja viattomille sivullisille, mutta jokin keino pitäisi löytyä. Minulla ei ole enää mitään toivoa saada välejä kuntoon enkä myöskään halua puolivihanneksena täällä kitua.

      • Anonyymi

        Lähteminen ja luovuttaminen on aina helpompaa, kuin taisteleminen ja jääminen. Sinä ja elämäsi on aivan liian tärkeä ja ainutkertainen, jotta siitä kannattaa luopua ja lopettaa kaikki, mitä on.

        Toista sinua ja sinunlaistasi ei ole, eikä tule. Jos sinulla on yksikin ihminen lähellä, niin keskustele hänen kanssaan. Ja jos ei ole, kannattaa mennä kävelemään jonnekin vaikka luontoon, metsään, tai rantaan. Siellä mieli rauhoittuu ja voi levätä. Omien synkkien ajatusten ja kehän katkaiseminen on tärkeää.

        Ajattele, mitä asioita sinulla on vielä elämässä. Tai mitä voisit elämälläsi tehdä. Muiden kanssaihmisten auttamisesta tulee parempi mieli.

        Et ole tässä maassa ja maailmassa ainoa, joka ajattelee elämän lopettamisen olevan ratkaisu kaikkiin olemassa oleviin ongelmiin. Kohtalotovereita kanssasi on monia.

        Olet tärkeä ja arvokas ihminen. Muista se aina.


    • Anonyymi

      Talo on nyt tänä syksynä saatu myytyä. Kaikille meille tuli rahat tilille. En kuitenkaan aio elää sen leveämmin kuin ennenkään. Ei vaan huvita kun välit ovat edelleen poikki eikä ole enää mitään toivoa paremmasta. En lähde enää minnekään matkoille enkä esim. osta videopelejä tai mitään muutakaan mihin ennen ei olisi ollut varaa. T: Aloittaja

    • Anonyymi

      Nyt tämä kiero tyyppi on kuollut. Eipähän tarvitse enää pelätä, että hän tekee jotain ikävää.

      Aloittaja

    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4116
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2179
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1674
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1487
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1448
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1370
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1248
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1164
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1099
    10. 22
      1066
    Aihe