Kuinka moni tätä lausetta käyttävä on muistanut, että mikäli nainen on keittiössä, mies maksaa kokonaan niin naisen kuin itsensä elämisen? Siis kyllä mä voin ihan vapaaehtoisesti mennä keittiöön ja laittaa ruokaa, kunhan se mies maksaa mun elämisen :D Loistava lause, oikein loistava.
Naiset kuuluu keittiöön?
22
337
Vastaukset
- niinpäniiiiioikk
Nainen kuuluu keittiöön, mutta myös työelämään.
Heittävätkö jotkut noita juttuja oikeasti tosissaan? Joku muukin kuin Laasanen?
- mr.näätä
nykyään koko juttu on pelkkä vitsi. Ennen se oli ihan täyttä totta
- mr.näätä
mr.näätä kirjoitti:
nykyään koko juttu on pelkkä vitsi. Ennen se oli ihan täyttä totta
siis siinä mielessä totta että sitä ei huudeltu vitsinä
Minä en ainakaan ole tuota käyttänyt... Ainakaan tosissani. Läpällä joskus ehkä.
Mutta eihän minulla sinänsä mitään sitä vastaan olisi, että nainen tekee kotityöt ja minä käyn duunissa. En tosin tiedä, toimisiko käytännössä, kun minä en välttämättä tule saamaan edes itseäni elätettyä... Ei ole tuotakaan testattu.Ei se toimi :( Nytkään keittiössä ei ole ketään. Minulla on nälkä ja olen koneella, kaupassakin pitäisi käydä. Tänne siis tarvitaan nainen.
- MenenKeittiöön
nasse_seta kirjoitti:
Ei se toimi :( Nytkään keittiössä ei ole ketään. Minulla on nälkä ja olen koneella, kaupassakin pitäisi käydä. Tänne siis tarvitaan nainen.
Mä voin tulla tekeen mustikkapannukakkuja :D
- Ursunautti
Tää on niin hyvä pointti. Mä tiedän jokusen ihmisen, jotka on just sitä mieltä että naiset kuuluu keittiöön. Kuitenkin moni menee hiljaseks, kun muistuttaa että miehen kuuluu silloin maksaa elanto. Sitten tulee aina "no ei se oo tässä nyky yhteiskunnassa mahdollista". Ei niin, siksi me naiset emme voi olla keittiössä. Harmi, kyllä mä ihan mielellään siivoilisin ja tekisin ruokaa kun mies ois duunissa ja maksais kaiken :D
No niinhän se on. Jos nainen jää kotiin hoitamaan lapsia sen sijaan että kävisi töissä ja saisi palkkatuloja ja kerryttäisi eläkettä ja saisi cv:n täytettä, niin todellakin se työssä käyvä saa maksaa siitä hyvästä.
- rxszdt6jsegx
Ovatko naiset niin turhia kapistuksia että eivät voi edes töissä käydä vaan miehen pitää maksaa?
Tässä ei kyllä puhuttu ihan siitä, vaan siitä, jos nainen joutuisi tekemään kaikki kotityöt.... Silloinhan olisi tasapuolista, että se joka pääsee töihin maksaisi.
Mutta ei siinä mitään jos ei kelpaa. Onhan täällä miehiäkin....- alice_dolly_phone
kurpizza kirjoitti:
Tässä ei kyllä puhuttu ihan siitä, vaan siitä, jos nainen joutuisi tekemään kaikki kotityöt.... Silloinhan olisi tasapuolista, että se joka pääsee töihin maksaisi.
Mutta ei siinä mitään jos ei kelpaa. Onhan täällä miehiäkin....Ne jotka sanovat naisten kuuluvan keittiöön, eivät tiedä mitä heidän kanssaan voi tehdä muissa huoneissa.....
alice_dolly_phone kirjoitti:
Ne jotka sanovat naisten kuuluvan keittiöön, eivät tiedä mitä heidän kanssaan voi tehdä muissa huoneissa.....
Seksiä voi harrastaa keittiössäkin...
- apinoidi
jokutyyppi19 kirjoitti:
Seksiä voi harrastaa keittiössäkin...
Trotski tekisi sen mielellään! Hänet on myös värvätty tekemään se marssissa!
alice_dolly_phone kirjoitti:
Ne jotka sanovat naisten kuuluvan keittiöön, eivät tiedä mitä heidän kanssaan voi tehdä muissa huoneissa.....
Alice// Ja siinä on vielä sekin, että jos pitäisi töissä käydä ja hoitaa kaikki kotityöt, miten voisi edes jaksaa tehdä mitään muissa huoneissa....
- Siiliö
No tämähän on hei itsestäänselvyys. Millä henkilö, joka ei käy töissä (=ei tienaa rahaa) maksaisi elämisensä?
- niinpäniiiiioikk
Nainen pystyy hoitamaan kotityöt vaikka kävisikin myös palkkatöissä. Tietenkin lapsen syntyminen sitooo naisen kotiin joksikin aikaa, mutta normaalisti naisen paikka ei ole pelkästään keittiössä. Väite "Naiset kuuluu keittiöön." pitää siltä osin paikkansa, että perheessä kotitöiden pitäisi suurimmaksi osaksi kuulua naiselle; mies hoitaa sitten miesten työt, kuten halkojen hakkaamisen. Suurimmassa osassa perheistä varmasti noudatetaankin jonkinlaista työnjakoa naisen ja miehen välillä.
Minun on pakko olla kyseenalaistava kuspää.
1. Miksi hitossa kotitöiden tulisi olla sukupuolijaoteltuja?
2. Kerrostaloasunnoissa asuvissa talouksissa mies ei tekisi periaatteessa mitään, sillä tarvetta halkojen hakkuulle tai muille perinteisille "miesten" töille ei juurikaan ole.- niinpäniiiiioikk
icepicked kirjoitti:
Minun on pakko olla kyseenalaistava kuspää.
1. Miksi hitossa kotitöiden tulisi olla sukupuolijaoteltuja?
2. Kerrostaloasunnoissa asuvissa talouksissa mies ei tekisi periaatteessa mitään, sillä tarvetta halkojen hakkuulle tai muille perinteisille "miesten" töille ei juurikaan ole.Tuo kerrostalojuttu oli aika hyvä pointti. Itse en vain tullut ajatelleeksi sitä, koska olen koko ikäni asunut maalla omakotitalossa ja isälläni on lähes aina jotain miesten töitä. Töiden sukupuolijakoa voidaan soveltaa vallitseviin olosuhteisiin. Kerrostaloasunnoissa on kohtuullista, että mieskin osallistuu kotitöihin.
Tuota noin, ei ole tarkoitus olla ilkeä suomalaisille mutta tuo väite ei vointoteutua suomessa, se on totta, mutta irakissa, kotimaassani, naiset hoitavat kotiaan, vaikka moni käy MYÖS töissä, ja miehet hankkivat kodin päätulot. Suomessa ei anneta ihmisille sen luokan palkkoja jotka verokarhun vierailun jälkeen pystyisivät perhettä elättämään... Tässä selviää myös syy siihen miksi suomessa on niin paljon työttömiä ja niin korkea taloudellinen kriisi.
Tiijjän esimerkin tästä "naiset kuuluu keittiöön"-jutusta. Täti käy töisä ja sillä on 1,5 v pentu, noni, sitte tää lapsen isä jonka kans hän assuu käy myös töisä, mutta ei se kotona tehe mitään muutako pellaa vaa. Täti hoitaa suurimmaksi osaksi kaiken.... heille on tulossa toinen lapsi kohta ja se on nytki jo nii ja näi miten net pärjää. Ei tosiaankaa näin. Ei se jätkä meinaa ees imuroijja jos pyytää.
NÄin on itte asiassa aika monessaki perhees....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1161958Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541422Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551327- 551088
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1341031Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75956Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36857- 52854
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62842- 56801