Tunnista kirjoittaja

vai mitä

Miten tunnistaa tietty kirjoittaja. Yksi selvää selvempi esimerkki on 28. Jos jonkun kijoitukseen ilmestyy paaaljon peukkuja niin se tarkoittaa sitä että se on 28 kirjoitus. 28 on kova kaveri peukuttamaan omat viestinsä, joka on halveksuttavan alhaista käyttäytymistä. Voitteko uskoa että tällä samalla henkilöllä on 2 aikuista lastakin, ei helevata, sääliksi käy lapsia. Tänhän kaikki jo varmaan tiesivätkin mutta kunhan mainitsin.

13

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heh heh

Olipa paljon matkailuasiaa taas.

• hannu121

tää on tämä sama ahdistunut nainen.

• TaasSama

Sama perisläinen taas kommentoimassa aloitukseen. Ei yllätys, ilmeisesti äiti antoi taas pääsyn nettiin.

• 28: Isoisä

Taitaa käydä 28x aikuiset lapsetkin isänsä juttuja peukuttamassa, ihan vaan osoittaakseen että arvostavat tätä ja tämän tarinoita, mutta ei haittaa.

• Mene jo lääkäriin

Eikö sinulla ole sairaseläkkeelläsi muuta asiaa kuin roikkua täällä 24/7 ? Yhtäkään matkailujuttua et ole kirjoittanut vaan herjaat muita.

• 28x...

Kiitänpä mielenkiinnosta nimimerkkiäni kohtaan. Tarkennuksena voinen mainita että minulla on 5 aikuista lasta, tervepäisiä tosin kaikki toisin kuin faijansa. Ymmärtävät kuitenkin minua helskatin hyvin ja ovatkin muuttaneet kuka jenkkeihin, kuka Norjaan ja yksi jopa Ruotsiin. Kyynel silmäkulmaan vierähtää jos saan postikortin jostain jouluna...

• Anonyymi

Viisi aikuista lasta vuonna 2014.

• Törkimykset pois

Ensin Hua Hin palstalla itkee kun Hui Hiitä morkataan. Sitten tullee Pattayan palstalle kirjoittamaan typeriä aloitus trollejaan. Käsittämätön mielialapotilas koko häirikkö.

• Amalijaa turpaan

3471 lukijaa on 28:n seuraavalla jutulla. Tuskin tuo on nyt niinmontaa kertaa itseään lukenut? Yleensä asialijlla on höpinöissään ja joskus ovat kivojakin. Amalia syököön paskaa.

• Korpikirjoittaja

28x... on varsin ansiokkaasti kirjoitellut paljonkin juttujaan tänne ja joka ei niistä tuota huumorinkukkaa löydä, olkoon lukematta.
      Kymmeniä, ellei satoja kertoja olen juttujaan peukuttanut ja nimenomaan peukku ylös, joka valitettavasti onkin nykyisin ainoa vaihtoehto!

Valitettavaa!!!

Tämänkin keskustelun aloittajalle olisin mielelläni suonut tuon negatiivisen peukun, joten jäi peukuttamatta.

• Oma mielipide

Sen sijaan peukutat itseäsi urakalla , kuten tuo alla oleva toinenkin nimimerkki :) Tämä on mielestäsi tervettä? Itse sanoisin, että erittäin epätoivoista ;)

Palsta täynnä luusereita haaveilemassa reissusta Pattayalle, mutta kun rahat ei riitä, kun rahat menee keskarikuppilassa jo ennen reissua.

• panen kun panettaa

Nyt vain lasketaan montako kertaa tämä Hui Hii fani Pattaya palstan häirikkö peukuttaa itseään. 28x ei koskaan solvaa ketään. Huumorilla hänen jutut pitää ottaa.

• Kiitän lämpimästi herroja ystävällisistä kommenteistaan.
        Me Pattayan veteraanit vedämme aina köyttä samaan suuntaan ja siinä kommunisti- Senssu joutuu taipumaan......:-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      606
      2426
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      413
      1925
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      1760
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1458
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1406
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      65
      1301
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      122
      1184
    8. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      22
      960
    9. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      938
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      853
    Aihe