Näitä näkyy aina paljon tällaisella kelillä. Paidattomia nuoria miehiä ei ole kuin rannalla. Mistä johtuu, että yli 70-vuotiaat miehet vetävät paidan pois aina kuumalla kelillä? Yleensä heidän ihonsa on syvän ruskea läpi vuoden, koska se on aina sitä jo toukokuussa ensimmäisillä paidattomilla keleillä.
Paidattomat vanhat miehet
14
150
Vastaukset
- Paidaton nuorimies
Varmaan samasta syystä kuin nuoremmatkin, siksi että on niin vitun kuuma.
- hghghjghg
Nuoret miehet ei uskalla, koska feministit suuttuu. Vanhat miehet tekee m itä huvittaa. He pitää myös sandaaleita ja sukkia yhtä aikaa.
- Poikamies44
Jos on tuuheat rintakarvat kuten minulla, niitä kannattaa esitellä, siitä naiset innostuu!
- Paidaton nuorimies
Juurikin näin!
- Wiiwi
Oltiin tässä viikko sitten vanhempieni mökillä tekemässä pihatöitä.
Mökkinaapuri vanhempi mies tuli avuksi saman ikäinen kun isäni.
Hän oli ilman paitaa housut jalassa suuren karvaisen kaljamahansa kanssa helle säässä.
Ei minua tuo häirinnyt vaikka olenkin itse vähän yli 20-vuotias nainen.
Myös isäni oli ilman paitaa.
Olen tottunut näkemään tuollaista enkä pidä sitä pahana - Nöff Nöff
onk se pois teijän elämäst mite joku veiras ihminen pukeutuu? Vaik juosentelis sukkamunas kaupungilla.
- yyggvjjkjhhcvjbvvvvv
Koska käytännössä nuoremmat ovat vässykämpiä, hävetään itseään ja yritetään kompensoida tuota juoksemalla salilla.
- 13+8
Ei tarvitse enää pelätä miellyttääkö se vatsa ketään vai ei, koska ei enää siinä vaiheessa ole mitään väliä, kun nuoret vielä välittää mitä muut ajattelee heistä ja heitä voidaan helpommin arvostella ylipainostakin.
Jos näät nuoren läskin niin mietit miksi tuo ei laihduta, jos näät vanhan läskin niin ajattelet korkeintaan, että ihan samapa se on tossa vaiheessa kun kuolee kohta pois kuitenkin.- ätmi
Noin minä aina ajattelen, kun näen yli 25-vuotiaan kurpan.
ätmi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa, useimmat naiset kurppaantuvat vasta yli 40-vuotiaina, tosin osa mummoutuvat jo kolmekymppisinä. On sitä kauhugalleriaosastoa tullut nähtyä nettideittisivustoilla sen verran. Toki miehillä ei mene sen paremmin yleensäkään, kauheita läskejä tuplaleukoineen suurin osa varmaan, mutta paksu lompsa ja hyvät tittelit auttavat asiaa.
- neiti vain
ätmi kirjoitti:
minä taas ajattelen noin teistä ätmeistä, kuolevatpahan yksin ja onnettomina :D
- ohnoes
Kyllä minä 27-vuotias nuori mies olen tänä kesänä ottanut aina paidan pois kun pyöräilen/juoksen/kävelen sään salliessa. Pidän itseäni keskivertoa atleettisempana ja omasta mielestäni käännän sekä naisten että miesten päät. Tai sitten vain kuvittelen. "Ennätykseni" on teinityttö joka huikkasi perääni "uuuh" pyöräilessäni hänen ohitseen.
- Jii007
Voisiko se vanhojen miesten paidattomuus johtua siitä, että ovat jo pienestä pitäen hilluneet pihalla ja töissä ilman paitaa? Se paidattomuus on heille jo niin normaalia.
Minä taas en muista koskaan olleeni ilman paitaa muualla kuin uimarannalla. En edes pienenä. Eikä edes tulisi mieleenkään olla ilman paitaa esim. töissä tai koulussa. - Minkä ikäinen
on vanha?
es. Tämä mies vasemmalla on 48v ja on yksi maailman vahvimista miehistä, onko vanha?
http://3.bp.blogspot.com/-axlpfSHjZMA/Tdj9aZ5O3QI/AAAAAAAAACw/w_xjxskOQBs/s1600/mark felix.JPG
ja tässä oikealla:
http://i1018.photobucket.com/albums/af310/dowedynamics/Me_Mark_Felix.jpg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1674662- 1691611
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)661437- 61926
Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte124787Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?6747Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy191731En olisi uskonut et
Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.66719- 75710
- 40664