Millainen on XXX Paradise?

matkamiesturkuun

Eli onko siellä kukaan näiltä palstoilta käynyt? Googlettamalla ei hirveästi tietoa löytynyt kyseisestä paikasta. Kiinnostaisi käydä siellä joku kerta kun sattuu Turussa piipahtamaan. Millaisia kokemuksia? Entä onko siellä joku ''koodisto'' miten ollaan? Millaiset tilat? Esimerkiksi onko siellä jotkut omat Gloryhole koppinsa, kimppakopit, sidontakopit jne. Vai millaiset tilat kyseessä? Entä käyttääkö porukka oma-alotteisesti kumia vai pitääkö varata mukaan lähelle muutama paketti?

55

12737

    Vastaukset

    • kiinnostunutkanssa

      Minua kiinnotaisi kanssa käydä siellä, mutta en ole vielä uskaltautunut. Tekisi mieli mennä sinne transuna, mutta en uskalla julkisilla paikoilla asuissa kulkea joten olisi kiva tietää pystyykö paikan päältä lainaamaan, vuokraamaan tai ostamaan asusteita ja onko siellä pukukoppeja?

    • nylkyttäjä taneli

      ota ryysyt mukaan ja vaihda wcs tai kopis, meikkaat veskis saat varmasti..

      • Anu.ihana

        Juuri näin. Itse puen sexyt asut,meikkaan ja mukavaa on. Trans Anu.


    • dise

      Miten homma toimii siellä?
      Itse olen sinne menossa kuun lopussa, joten olisi kiva tietää vähän pelisääntöjä.
      Kiitos asiallisista vastauksista.

    • kaaleppieee

      Hei kaikki, se on ihan kiva paikka. Tulee Turussa vieraillessa käytyä. Syrjäisellä kadulla, tai sanotaanko kohtuullisen syrjäisellä. Ja sehän on seksikauppa, joten ei siinä mitään, kyllä sinne uskaltaa kuka tahansa nykyaikana astua.
      Takahuoneeseen sitten pääsee kun sanoo tiskillä että menisin katsomaan elokuvia. Maksaa 7 euroa tai 10 euroa. Siellä on tällainen aikaveloitus. Mutta muistaakseni oisko ollut 12 euroa ja saa olla koko päivän ja poiketa välillä poiskin. Koppeja on erikokoisia sanotaanko kymmenen. Musta darkroom on pieni mutta sinne voi mennä seisoon ja odottaa että joku imee..tai imee itte. Mitään sidontalaitteita ym siel ei kyl ole, kuten Keltaisessa ruusussa Helsingissä. Ruusuhan on alkuperäiskooltaan iso, tosin nyt rempassa. Tampereen Unisexissäkään ei ole mitään sidontakalustoa.
      XXXParadise on ihan kiva kokemus ja käytyäni niin hesassa kuin tampereellakin paljon, niin turusta on parhaimmat kokemukset. Siellä miehet todella on kiimaisia ja haluaa harrastaa seksiä...eli biukkoja käy enimmäkseen. Hesa ja Tampere sellaisia että siellä on myös heteroja jotka runkkaa lukkojen takana kopeissaan ja vie vaan meiltä liven harrastajilta bi-ukkomiehiltä tilaa hehe.
      Että Turussa varmaan saat. Katsoin yks päväivä kun sinne käveli työkamppeissaan salskea kolmekymppinen palloperseinen nuori mies. Koppiinhan se meni. Minä menin viereiseen. Ei aikaakaan kun se työnsi erittäin kovan ja paksun kalunsa aukosta ja pääsin imee. Sitten kun se roiski suuhuni ja pyyhki kalunsa sain vielä aukosta katsella kun se pukeutui. Palloperse oli upea.

    • dude20

      Löytyykö isompaa cinematilaa jossa vaikka sohvia? Mihin aikaan käy väkeä? Unisexissä yleensä ollut varsin hiljasta kun oon käynyt. Montako gloryholea löytyy?

      • Markku_1

        Jos heitän keskustelua heti 20 vuotta eteenpäin. Suomalaistenkin nuorien keskuudessa Inglesin 2x2 clubi vetää jo uusia ennätyksiään. Ennen oli pe-la aina joitain paikalla, mutta nyt joka päivä ihan tupaten täynnä. Nyt onkin sitten maanantaisin kiinni. EU velvoitteet kuulemma pakottaa tähän. Tunnen omistajan. On maanantainakin ihan norm. auki.
        Kaikille pareille on baarin puolella julkista toimintaa varten isot sängyt. Sänkyjä on sitten seitsemää eri sorttia, jos haluaa tosiasioita salailla.


    • Tänään tulossa Turkuun. Kannattaako poiketa. Oon 27 vuotias mies.

    • gaytku25

      Kannattaa ehdottomasti poiketa. Itse olen 25 vuotias gay ja olen tykännyt paikasta. XXX Paradise uudet kotisivut www.xxxparadise.net

    • niina53

      tätä paikkaa täytyy kokeilla kun on nais asut päällä jos sieltä sais

    • Kysyvä

      Onko esim perjantaina illat vilkkaita? Arkipäivät ylipäänsä? ?

    • Nuori9800

      Onks toi xxx paradise k18 vai k20?

      • Annakki

        18 tarvitaan


    • Arska43

      Käyn usein.paikkana👍kannattaa tulla mukaan!!!!!

    • Orpana2

      Helvetin hyvä paikka turus!!!!

    • runkkuboy28

      Siellähän on nyt myös ilmoitustaulu liikkeessä, jonne voi laittaa viestiä muille. Itse käyn siellä säännöllisesti ja aina saa mitä haluaa. Kannattaa käydä tykkäämässä Facebookissa XXX Paradise (Taide ja viihde), niin tiedätte uusimmat kuulumiset.

    • Fannisi123

      Pitää varmaan joku päivä katsastaa tuo paikka. Jos vaikka saisi pitkästä aikaa (:

      Ter tv typy 22v

    • 3344

      MIssä ilmoitustaulu

    • nahkabikeri

      Bikereita nahkassa ja muitakin äijiä kunnon mustassa nahkarotsissa kaivattaisiin

    • Miez28

      Tekisi mieli joku päivä mennä tutustumaan tähän paikkaan. Mikäköhän olisi hyvä päivä tällä viikolla? ;)

    • Jocce61

      Onko Paradise tänäään auki

    • Lopo112

      Hyvä meno perjantaisin

    • Palle26Turku

      Ongelmana näissä paikoissa on ne vanhat hikiset läskit joita näissä on aina pyörimässä. Kunnollista seuraa löytyy kyllä jos kärsivällisyys riittää kestää näitä perässä kulkevia ja ovia rynkyttäviä koiranoksennuksia.

      Eli kannattaa varautua siihen että paikan tarjonta on pääasiallisesti sontaa ja hyvän voi löytää sitten joskus sattumalta.

    • Tuddis

      näytä kuin joku paika täyty kokeili
      kun uskallat

      sinkkumies

    • Mr.sissy

      Onko tämä hyvä paika jos halua olla intiimi miesten kansa eka kerta?

    • eiooparatiisi

      Paikka on konkurssin partaalla saas nähä milloin lopettaa

    • Minä en ole ollut sieltä, minä on liian uja ja pelkuri mennä sinne

    Ketjusta on poistettu 123 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      115
      1659
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      61
      1076
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      141
      1007
    4. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      96
      870
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      74
      867
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      22
      842
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      36
      812
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      739
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      735
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      701
    Aihe