hk 416 merkki:????

heckler and koch

Nyt ajattelin ostaa sägkötoimisen hk416 mutta millä merkillä?
Kohtuun tarkka sais olla mut seki riittää jos siit saa helpol tehtyy tarkan :D
Mut pistäkää ehdotuksii et miltä merkilt ku dboys on kuulemma aikas shaiba

12

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heckler and koch

      Nostanpa tämän nytten ylös jotta sais jonku näköstä vastausta joskus

    • VFC parempi, JG halvempi

      JG, VFC

      Miks helkkarissa sä nostit tän aiheen n. 20 minuuttia tekemisen jälkeen? Kyllä me vastataan, ei me joka minuutti olla tätä sivua päivittämässä.

    • 5+19=23

      Jos haluut tradet niin VFC, muuten JG (ja DBOYS?) budjetti vaihtoehtoja ja jää rahaa virittämiseenkin.

      • Advisor

        DBoys on paskaa verrattuna VFC tai edes JG.
        JG:tä pitää työstää jotta siitä saa pelikelposen.
        VFC on ihan toista maata, tarkka, jämäkkä, luotettava, laadukas, VFC.. , tradet
        Ja missä ne hinnat pyörii, 400€? Jos en itse kasaa niin sellanen on kyllä listalla..
        Elikkäsjuu ei olla hirmusen halvalla liikkeellä.


    • VFC nuista kaikista on laadukkain mutta maksaa n.350€. En sanois että tua Dboys olis kaikkein surkein... WE Hk416 surkein laadultaan, koska GBB.... Eikä tua JG hääppöinen ole. Melkein kannattaisi itse rakentaa tua. Hankkia jostain VFC kuoret ja jostain kunnon sisukset. VFC joutuisi tarkkuuspiipun vaihtamaan ja hopin jos siitä tarkan haluaisi. JG ja dboysin joutus vaihtaa rattaat, hopin ja laittaa tarkkuuspiippu. JG sama homma. WE joutuisi tiivistämään kunnolla....

    • hooookoooo

      Jaa :/ no en mä ihan 400€ ajatellu mut pystyiskö normi m4 muuttamaan ?
      No Dboys hk metalli runko 40-50€
      Mut saaks sitä ris rasia mistään?

      • Advisor

        Sitä saa sitten etsiä. IMO helpoimmalla pääset ostamalla sen VFC:n, kaverillani on se R-hopattuna vakiopiipulla, ja kyllä se kantaa.


      • Kyllähän niitäkin löytyy. Mutta se Ras ris on melkeimpä sama kun M4. Ainakin noita VFC ulkokuoria löytää.


      • HK416 on iiihana
        soviet.sniper kirjoitti:

        Kyllähän niitäkin löytyy. Mutta se Ras ris on melkeimpä sama kun M4. Ainakin noita VFC ulkokuoria löytää.

        Se RIS on erinlainen koska HK416 käyttää G36-sarjalaisten kaasusysteemiä. (Siis oikeassa aseessa) Mutta voi olla vaikeaa löytää HK416 runkoo :/ WGC:stä saattaa löytyä tai sit käytettynä ostat VFCn 416sta :)


      • Advisor
        HK416 on iiihana kirjoitti:

        Se RIS on erinlainen koska HK416 käyttää G36-sarjalaisten kaasusysteemiä. (Siis oikeassa aseessa) Mutta voi olla vaikeaa löytää HK416 runkoo :/ WGC:stä saattaa löytyä tai sit käytettynä ostat VFCn 416sta :)

        WGC:ssä on JG:n muovinen ylärunko. Kukaan täysjärkinen ei siihen koske.
        Milgearista löytyy runkoja.
        Pidä mielessä kuitenkin että ne rissit on korkeammalla kuin normi m4-rungossa, eli hk-ylärunko on pakollinen jos ostat hk-rissit.


      • M27 IAR uhh
        Advisor kirjoitti:

        WGC:ssä on JG:n muovinen ylärunko. Kukaan täysjärkinen ei siihen koske.
        Milgearista löytyy runkoja.
        Pidä mielessä kuitenkin että ne rissit on korkeammalla kuin normi m4-rungossa, eli hk-ylärunko on pakollinen jos ostat hk-rissit.

        WGC:ssä on M27 IARin barrel assembly eli siis HK416stan tulitukiaseen piippu ja rissit :) Hintaa on kyllä :/


      • Advisor
        M27 IAR uhh kirjoitti:

        WGC:ssä on M27 IARin barrel assembly eli siis HK416stan tulitukiaseen piippu ja rissit :) Hintaa on kyllä :/

        Kyllä, mutta puhuttiin hk:sta. Good find, tho.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1266
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1078
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      914
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      837
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      774
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      705
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      677
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      42
      625
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      573
    Aihe