Miehellä on erittäin kaunis vaimo rikkaasta suvusta.
Ja jos olen oikein ymmärtänyt, niin Halla-ahosta tuli tuon naisen lasten isä jo silloin, kun kukaan ei tiennyt hallaiksesta mitään.
Eli julkisuus ei ollut syy, miksi rillipäämies sai kauniin ja rikkaan naisen.
Onko Halla-aho YTM ?
8
83
Vastaukset
- Mies-21v
No varmaankin ennen tunnetuksi tulemistaan oli ihan vaan ktm, nykyisin luultavasti saisi julkisuusstatuksensa ansiosta minkälaisen naisen tahansa haluaisi.
- -----
Kohujulkisuus on miinusta, mutta minusta Halla-ahon ääni, analyyttisyys, miehekäs rauhallisuus ja huumori ovat varsin vetoavia.
- Mies-21v
Lisäksi Halla-aho on pitkä mies (185 cm) ja nuorempana oli varsin komeakin.
- penisterskani
Ei ihan varmasti ole 185 !!
Ulkonäöltään ei ole mikään YTM, siitä voidaan kaikki olla samaa mieltä. Hiukset lähteneet melko pahasti, ja ei komean miehen kasvoja. Tohtorin tutkinto ja kansanedustajana toimiminen ovat varmaan ne asiat, jotka ovat nostattaneet eniten tämän miehen markkina-arvoa. Kokonaisarvosanaksi annan vain YKTM, lähinnä siitä syystä että korkeimpaan luokitukseen pääseminen vaatii joko lisää lompsan paksuutta ja/tai parempaa ulkonäköä.
- rahaa niin perkelees
Entäs tämä mies:
http://aijaa.com/6PNfpM
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1762145
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo381493Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321174Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56932- 55866
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol252855Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20812Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18745Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58733Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis204693