Onko Cyman gekko parempi kuin JG:n? Runko on ainakin kuituvahvisteista polymeeriä, toisin kuin JG:n ABS-muovi. JG:n on kuitenkin monet kerrat sanottu kestävän. Cyma on täten myös painavampi, ei tosin ongelma koska painoeroa ei ole paljoa TM:ään jota serkullani kokeilin. Kumpi siis olisi parempi ensimmäiseksi torrakoksi, Cyma G36C vai JG G36C? JG:hän näistä varmasti se monille tutummaksi tullut gekkojen valmistaja.
Cyma G36C
6
97
Vastaukset
JG on luotettavampi ja tunnetumpi merkki Gegoissa kuin CM. Itse ottasin JG. Eikä tua kuituvahvisteinen runko mikään ketävä ole.
- G36 - mikä merkki?
Siinä olikin kuituvahvisteinen NYLONrunko. Taidan kumminkin ottaa JG:n.
- veksuairsoft
Mulla on JG ja hyvä ase on ja oon käyttäny asetta atomilla virityksessä
- noob softaaja
Paljos maksaa ja mistä hankit
vois itekki harkita
- ????????
Osta airsoftnetist d-boys g36c mul on ja sopivan painonen ja abs muavia ei oo kauheen tarkka joten mä ainakin ostin tarkkuuspiipun milgearist ja kaksi 130 kuulan midcap lipasta ja d-boys on hyvä ja laadukas merkki
- hmph2
No täällä S24 ei kyllä ole tainnut sinua ennen keneltäkään tulla positiivista palautetta d-boysista... no kaikilla on mielipiteensä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281266
- 1181078
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97914- 113837
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270774- 48705
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi18677- 42625
- 49589
- 25573